Ach, het was wel een bijzondere ontdekkingquote:
De beste van Rudi ooitquote:
dan heb je meer foto's met je Opa dan mij, ik heb er niet éénquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, het was wel een bijzondere ontdekkingAl ruim 30+ zijn en maar één foto kennen van jou met Opa2, en dan blijken er gewoon heel veel foto's te zijn
Ik vind deze altijd zo leukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De beste van Rudi ooit
Vinnik dan, als muis dj dinges zijnde
Ja, Linda heeft het ook geprobeerd, maar dat succes niet weten te behalenquote:
Je moet er gaan wonen anders werkt het niet... Huizen zijn daar wel goedkoperquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, Linda heeft het ook geprobeerd, maar dat succes niet weten te behalen
Uh, da's toch normaal voor een 2-jarige?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal het proberen uit te leggen, mijn kleinzoon is wat eigenwijs en zegt altijd "Nee"
Mijn dochter was stuk meer meegaander.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, da's toch normaal voor een 2-jarige?
(Disclaimer: Ik heb geen kinderen, en nee zeggende neefjes en nichtjes gaf ik op tijd terug aan de rechtmatige ouders)
De bergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zo mooi................
en dát is écht zoals ik het herinner
Maar jij komt dan ook uit een echt dorpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zo mooi................
en dát is écht zoals ik het herinner
Toen ik klein was, was het écht een dorpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een echt dorp
Gebabbel, gebabbelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
Waaar het verder over gaat weet ik niet ... Frans was niet mn favoriete taal.. Het nummer intrigeerde me vroeger al.. En 1 van de eerste geurtjes die ik kreeg was van Alain Delon
Ok dus vroeger ging het ook al nergens overquote:
Nu dan wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus vroeger ging het ook al nergens over
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
Ik ga slapen lievieswelterusten
![]()
![]()
anders lig ik straks naast mijn stoel
Gaan we proberen!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap lekker
, morgen gezond weer op
Mary of Muis, ik luister naar beidenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaan we proberen!![]()
Truste Maryik ga je Mary noemen
![]()
tot later........![]()
Droom ze Fannquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:57 schreef FANN het volgende:
Ik ga slapen lievieswelterusten
![]()
![]()
anders lig ik straks naast mijn stoel
Er zijn meer MM's niet alleen die Mad of the Moquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mary of Muis, ik luister naar beiden
Naar MM begin ik niet meer te luisteren, want ik ben natuurlijk niet die GekkeMeester
Mo is toch Mo_Muffin ? Dus M_M ?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn meer MM's niet alleen die Mad of the Mo
Nah, laat ik maar geen tips geven over het zetten van muizenvallenquote:
Mo is genoeg.. Maar dat veschilt waarschijnlijk per persoon per topic.. Maar goed maak je er maar geen zorgen om .. we weten je te vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mo is toch Mo_Muffin ? Dus M_M ?
En dat ik dat hele MM gebeuren verwarrend vind, daarom, gewoon Mary, of Muis, luister ik wel naar
Jij weet hoe je me op kan <piepen> als ik er niet door heenslaapquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo is genoeg.. Maar dat veschilt waarschijnlijk per persoon per topic.. Maar goed maak je er maar geen zorgen om .. we weten je te vinden
Volgende keer sta ik beneden op je deurbel te drukken...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet hoe je me op kan <piepen> als ik er niet door heenslaap
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer sta ik beneden op je deurbel te drukken...
Denk van hier naar daar dat je huis het snels gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]da's wel een omweg voor je richting Vondelpark.
Artis e.o. is misschien voor mij iets haalbaarder
Je mag best bij mij aanbellen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk van hier naar daar dat je huis het snels gaat
Met een bazen jinglequote:
Nee maar naar Artis of het Vondelpark ook niet .. Dus is dat misschien het snelst Alles 1 keer overstappenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag best bij mij aanbellen hoor
Goed eetcafe aan de overkant, open geloof ik om 11 uur, en het Loyds is er ook nog
Maar van jou naar mij gaat toch geen directe lijn? Tenzij je verhuist bent.
Waar kruizen onze tram- of buslijnen wél, misschien is het voor ons beiden het makkelijkst om eens daar af te sprekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar naar Artis of het Vondelpark ook niet .. Dus is dat misschien het snelst Alles 1 keer overstappen
Ik kom rechtstreeks op Centraal en vandaar is het niet zo ver meer toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar kruizen onze tram- of buslijnen wél, misschien is het voor ons beiden het makkelijkst om eens daar af te spreken
Volgens het GVB maar 10 minuten met de tram, lopen in mijn 'oude' wandeltempo zo'n 20 minuutjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom rechtstreeks op Centraal en vandaar is het niet zo ver meer toch?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:44 schreef chufi het volgende:
Ach ik heb de tijd.. Overstappen op CS van Westzijde naar Oostzijde is ook tijdrovend..
Daar hebben we het tzt dan nog wel over...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Uh, ontmoeten we elkaar ongeveer halverwege, ergens tussen het Mowenpick en de Zwijger in denk ik
.
Als jij vanaf CS gaat lopen en ik vanaf huis
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het tzt dan nog wel over...
Kijk Pinksteren is een mooie streefdatumquote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ooit vallen pasen en pinksteren op een dag
Wanneer is het Pinksteren?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk Pinksteren is een mooie streefdatum
Die heb ik afgelopen maand nog gedraaid in mijn 'Februari in Ruste' show. Blijft een mooi nummer, ik ken de musical waar hij uit komt nietquote:
Volgens mij is het gewoon een Ja zuster nee zuster nummer , maar dat zal wel nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen maand nog gedraaid in mijn 'Februari in Ruste' show. Blijft een mooi nummer, ik ken de musical waar hij uit komt niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een Ja zuster nee zuster nummer , maar dat zal wel niet
Iets dat je bij jou op het strand vind, maar dat we hier gewoon moeten kopen..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:11 schreef sacha het volgende:
[..]
goedemorgen, en wat zat er in het kadoosje?
een auto?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets dat je bij jou op het strand vind, maar dat we hier gewoon moeten kopen..
Met een haak door hun tong.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:38 schreef sacha het volgende:
[..]
vast wel want ze hebben een grote bek
Viskoekjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat eten ze eigenlijk zoal? Pannenkoeken?
Gisteren welquote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wou je er één aan de haak slaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De helft ligt erin, morgen de restquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
yeah! heerlijk!![]()
of ligt het er nog niet in?
proost!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Van 2,5 glas wijn?neh.........
ik ga dan alleen nog meer ouwehoeren dan normaal
ik tank nog een rode wijn, lekker lallen straks!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit nu nog netjes aan de koffie hoor
Optreden met het lokale koor is altijd leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik tank nog een rode wijn, lekker lallen straks!
ik wacht nog een uurtje, en dan ga ik aan de wittequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik tank nog een rode wijn, lekker lallen straks!
ik doe de administratie nuquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wacht nog een uurtje, en dan ga ik aan de witteik ben nog even serieus bezig met iets nu
ik ben nu de weg kwijt in een stickje met 9.091 boekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan mag je ook wel even bij mij langskomen... Krijg je nog een glaasje
Heb je zoveel boeken op een stick?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nu de weg kwijt in een stickje met 9.091 boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |