Beetje hetzelfde als hopen dat er morgen 0 Joden in Nederland wonen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat er morgen 0 Marokkanen in Nederland zouden wonen.
Hij spreekt mensen aan met ''Kameraad''quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Rechtschmenschen beroven tenminste geen bejaarden en invaliden.
RIP Ajaxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als hopen dat er morgen 0 Joden in Nederland wonen.
Geen Solomonica.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als hopen dat er morgen 0 Joden in Nederland wonen.
Zijn jullie zo close ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef Bolasie het volgende:
Rechtbankmevrouwtje heb ik ook al 50x gezien deze week
quote:
Misschien moet je me sowieso niet altijd serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef GGMM het volgende:
Oei, dit moet het moment zijn dat ik Fylax niet meer serieus neem.
Kolderpunt, aangezien de context anders is. Het gaat over immigratie waar allerlei factoren aan vast zitten die niet relevant zijn voor alle Marokkanen.quote:
MINDERquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Willen wij meer of minder van dit soort vrouwen?
Omzigt, Bontes, van Klaveren, Dijkgraaf wie kan er nog bij deze bazenpartijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of we stemmen op Bontes of Elbert Dijkgraaf.
Bontes krijgt mijn stem niet zolang hij met dat proletenaccent blijft praten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of we stemmen op Bontes of Elbert Dijkgraaf.
a/s/l?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef schoolstudent het volgende:
Dit kan zo een jongere zus zijn van mijn vriendin.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef schoolstudent het volgende:
Dit kan zo een jongere zus zijn van mijn vriendin.
Bontes is een held. Ik geniet iedere keer van hoe hij zijn ervaring in het harde leven opsomt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bontes krijgt mijn stem niet zolang hij met dat proletenaccent blijft praten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede reviews joh.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede reviews joh.
[ afbeelding ]
Trek jij nog wel volle zalen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef alors het volgende:
Ze is serieus niet lelijk, maar dat haar en die bril en kleding....
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef alors het volgende:
Martin Bosma als woordvoerder Publieke Omroep.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omzigt, Bontes, van Klaveren, Dijkgraaf wie kan er nog bij deze bazenpartij
Ze heeft wel een beetje een lomp hoofd hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef alors het volgende:
En d'r tanden nodigen ook niet echt uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef alors het volgende:
Ze heeft een gezwel in haar nek, moeten we haar niet waarschuwen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef alors het volgende:
Ze is wel een beetje grof gebouwd zeg maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:39 schreef alors het volgende:
quote:
It doesn't end there..quote:
Blend in into America.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje grof gebouwd zeg maar.
Hallo alors.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben daar ook niet zo naar op zoek
Ja, maar als er lang haar over zou vallen zou niemand dat zien...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje grof gebouwd zeg maar.
Nee, jouw pennenvruchten mogen er wezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
It doesn't end there..
[ afbeelding ]
Hoi Renéquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo alors.![]()
Ik zou zeker in de zaal zitten.
Twin Peaks, nieuwe afleveringen dit jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:42 schreef matthijst het volgende:
Zo, breng de advocaten maar in stelling....
Twin Peaks ripoff in de making.
Doen we dagelijks.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:43 schreef tralalala het volgende:
Zouden artsen echt een ijskoud lijk reanimeren?
Toch heerlijk Johan die overal meninkjes over heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dit heeft niets met Grolloo te maken. Minachting voor de kijker.
Rolling Stones en Cubaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht dat we het over blues zouden hebben
Net zoals de fans van Sparta Praag in Romequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hadden er over heen moeten pissen.
haha lekker voor je!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan Johan Derksen niet meer luchten.
Maar in Brabant daar brandt nog licht.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Brabanders hebben een chromosoom teveel he
Dat zou niet onverstandig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom nemen we jou voortaan ook met een korreltje zout.
In de rivier 1 km verderop gooien .quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar in Brabant daar brandt nog licht.
Minder minder minderquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Willen jullie meer of minder bedelaars?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan gaan we dat vannacht nog regelen.
Die pisbeelden van EenVandaag?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Die pisbeelden hoorden er niet eens bij.
Dat was nog wel het ergste fragment.
Blijf lekker thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers zijn ook een soort bedelaars...die ook allemaal het land uit?
Die kwamen van GS afquote:
Plek zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de rivier 1 km verderop gooien .
Dat is al gerectificeerd. Klopt niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat er door een PSV-supporter over iemand werd gepist, was o.a. gisteren in Pauw.
Dat zou een gemis zijn van entertainment.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis van Gaal moet stoppen met coachen.
#ExitJojannekequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al gerectificeerd. Klopt niet.
[ afbeelding ]
Beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Sparta Praag fans zijn nog veel beter dan PSV fans![]()
![]()
Ik voorspel dat hij binnen vier wedstrijden exit is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zou een gemis zijn van entertainment.
Cuby and the Blizzards niet waarderenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:56 schreef Pascalus het volgende:
Dat gelul over Cuby en de nobuddies altijd van Johan
Echt he.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 07:00 op een zaterdag naar F1 kijken.
Verboden ze jou maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Joezi het volgende:
Reclames met een trillstand telefoon geluid motten ze verbieden
MAXquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet waar. Op zijn max zet ik de boel om 03:00 uit.
Kut, begint het dan pas.... Die oude tijden waren beter. Dan kon je gewoon opblijven. Daar hebben mensen toch minder moeite mee dan vroeg wakker te worden...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dit Boudewijn Buch als Mick Jagger bij de Sterren Playbackshow?
quote:Klaas Dijkhoff over het vluchtelingenakkoord
De Europese Unie en Turkije zijn het eens over een oplossing voor het vluchtelingenprobleem. Vanaf vandaag worden vluchtelingen bij aankomst in Griekenland geregistreerd en teruggestuurd naar Turkije. Voor elke Syrische vluchteling die Turkije opneemt, zal de EU een geregistreerde Syrische vluchteling terugnemen. Uit cijfers van de Griekse overheid blijkt dat de afgelopen 24 uur 1662 vluchtelingen de overtocht naar Griekenland hebben gemaakt. Dat roept de vraag op: zal dit akkoord het aantal vluchtelingen terugdringen dat de levensgevaarlijke overtocht wil maken?
Met Klaas Dijkhoff, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie, praten we hierover verder.
quote:Stella Bergsma over Pussy Album
Mannen zijn klootzakken, vrouwen zijn kuthoeren. Met die twee stellingen begint Stella Bergsma haar debuutroman 'Pussy Album'. Het hoofdpersonage van het boek, Eva van Liere, is een lerares met een alcoholverslaving, die seks heeft met een leerling, waardoor ze uiteindelijk haar baan kwijtraakt.
Over de cover van het boek - een roos die veel wegheeft van een vagina - is al veel te doen geweest; deze zou te vulgair zijn. De cover past goed bij de inhoud: het boek klinkt door als een poëtisch protest tegen preutsheid. Bergsma schuift vanavond aan en vertelt onder meer over de noodzaak van het schrijven van dit boek (het was er nog niet, vrouwen schrijven te terughoudend, omdat ze aardig gevonden willen worden) en haar liefde voor alle woorden.
quote:Montasser AlDe’emeh over de geheimen van Molenbeek
Montasser AlDe’emeh: Jihad-expert, onderzoeker aan de Radboud Universiteit en bewoner van de Brusselse gemeente Molenbeek. Wat heeft zich de afgelopen tijd in zijn buurt afgespeeld? Wist Molenbeek van de schuilplaats van Salah Abdeslam? En gaat Abdeslam praten in ruil voor strafvermindering? AlDe’emeh interviewde onlangs voor het Belgische blad KNACK de verloofde van de opgepakte terrorist. AlDe’emeh praat ons bij over de laatste ontwikkelingen.
Ah die uitdrukkingsloze die uit zijn ogen kijkt alsof ie net 10 strips oxazepam in zijn kop heeft geduwd.quote:
Jellyquote:Op maandag 21 maart 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga even wat aardbeienyoghurt inschenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |