Dan zou mij de metro logischer lijken om doorheen te proppen dan een tram, gezien het huidige netwerk...quote:Op zondag 20 maart 2016 16:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is een idee, ik moet het nog maar zien
De Blankenburgtunnel komt er iig wel
Heel die achterlijke pestpleuristrem godverredomt zo naar benede die kankahtunnel in! Dus ik zeg tegen die kondukteuah, ik zeg "WAAROM STA JE DAN DAAR!?!" Zegtie "uw vahvoeahbewijs gaag!" Krègtochde....quote:Op zondag 20 maart 2016 16:17 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Laat ze toch de godverredomse pest pleuris krijgen met die kankeritustram!
Fles, dat is eiâhrdeâh haags dan rotteâhrdamsquote:Op zondag 20 maart 2016 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die achterlijke pestpleuristrem godverredomt zo naar benede die kankahtunnel in! Dus ik zeg tegen die kondukteuah, ik zeg "WAAROM STA JE DAN DAAR!?!" Zegtie "uw vahvoeahbewijs gaag!" Krègtochde....
WEET JE NÂH NONNIE HOE HET GAAT?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Fles, dat is eiâhrdeâh haags dan rotteâhrdams
De aannemer zal wel een nachtje thuis willen slapentwitter:NS_online twitterde op zondag 20-03-2016 om 16:35:14Speciaal vanwege het gratis reizen met het Boekenweekgeschenk: vandaag na 20:30 uur wél treinen tussen Zwolle en Wierden. Goede reis! reageer retweet
God, heb ik weer een of andere achterlijke meme gemist?quote:
Ik denk hetquote:Op zondag 20 maart 2016 16:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
God, heb ik weer een of andere achterlijke meme gemist?
10 jaar geleden ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
God, heb ik weer een of andere achterlijke meme gemist?
Alleen maar ligplaatsenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:19 schreef J.B. het volgende:
Die tunnel heeft toch maar een doorrijhoogte van 3,6 meter? Hoe willen ze daar een tram in geperst krijgen?
zover ik kan vinden 4 meter (een aantal tunnels in de buurt wel 3.6)quote:Op zondag 20 maart 2016 17:19 schreef J.B. het volgende:
Die tunnel heeft toch maar een doorrijhoogte van 3,6 meter? Hoe willen ze daar een tram in geperst krijgen?
Een RET Citadis is 3,34m hoog, zou dus net moeten passen. Wel een belemmering voor toekomstig materieel, een Combino van GVB is 3,51m hoog.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:19 schreef J.B. het volgende:
Dat zou inderdaad kunnen, ik ben er maar 1 keer doorheen gereden en toen zag ik borden met een doorrijhoogte van 3,6 meter; ik veronderstelde dat die voor de tunnel waren maar die zullen er dan wel staan voor de viaducten ervoor. Desalniettemin blijft het een raar plan, ik had toen ook niet het idee dat toen al die auto's over 1 rijstrook zouden kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
zover ik kan vinden 4 meter (een aantal tunnels in de buurt wel 3.6)
Probleem lijkt me eerder vrachtwagens tegen bovenleiding...
Anderzijds heb je wel dit soort oplossingenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een RET Citadis is 3,34m hoog, zou dus net moeten passen. Wel een belemmering voor toekomstig materieel, een Combino van GVB is 3,51m hoog.
en nu? Dat we je als een celeb gaan flashmobben?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:24 schreef dennistd het volgende:
Mededeling voor Fles en Pils: van 18.45u tot 19.00u zal ik op het station van Deventer verblijven. Blijf rechts rijden, haal niet in en houd ramen en deuren gesloten.
Ik kan wel IETS hebben hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 18:39 schreef dennistd het volgende:
Nee, het is alleen een waarschuwing. Stel je voor dat je net van plan was naar de AH to go te gaan en je zou mij tegenkomen, dan is het straks mijn schuld als je je letterlijk dood schrikt. Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |