wel een hele aparte locatiequote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het moet niet gekker worden, eduroam in snackbars
Ik zit te bedenken wat er in de buurt kan zitten maar het was echt vol bereik. Aan de ene kant zit een ABN, aan de andere kant een Bruna, verder Jumbo, kapper, AH en de school is echt veeeel te ver voor zoveel streepjes. Ik snap er echt geen klap van en die domme dozen achter de kassa weten het ook niet natuurlijk.quote:
Nah hoezo? Als ik zelf een locatie mocht kiezen om een krokettenschuur te beginnen dan was het pal naast een ROC. Is dat zo raar?quote:
mja, dan krijg je geen vol bereik, tenzij een school een hotspot in de snackbar gehangen heeftquote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah hoezo? Als ik zelf een locatie mocht kiezen om een krokettenschuur te beginnen dan was het pal naast een ROC. Is dat zo raar?
Ja maar die zitten dus allemaal ergens anders! En De Meander zit daar om de hoek maar kan me niet voorstellen dat die gristelijke school eduroam heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah hoezo? Als ik zelf een locatie mocht kiezen om een krokettenschuur te beginnen dan was het pal naast een ROC. Is dat zo raar?
Jammer dat het niet vanaf Den Haag CS vertrekken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
1:48 tegenwoordig. Maar de ICE D is een hogesnelheidstreinstel, maar volgens mij rijdt die tegenwoordig niet meer.
De ICE's in Nederland zijn van het type ICE 3M
Van een college Railtransport een jaar geleden kan ik mij herinneren dat dat hele tramstel zo ongeveer dood is als het op de accu rijdt. Klein stukje zonder bovenleiding, lage snelheid, geen airco en andere elektrische appatuur uitgeschakeld. Alleen het hoognodige om te rijden doet het. Kan mij niet voorstellen dat een behoorlijke helling daar ook nog vanaf kan..quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Anderzijds heb je wel dit soort oplossingen
[Ja, dat filmpje kijk je maar in de orginele post
Maar geen idee of zo een accu ook een tram een helling op kan trekken
Dat is inderdaad wat de beste man zei, alhoewel dat wel ging over techniek van inmiddels vijf jaar oud, en techniek gaat snelquote:Op zondag 20 maart 2016 22:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Van een college Railtransport een jaar geleden kan ik mij herinneren dat dat hele tramstel zo ongeveer dood is als het op de accu rijdt. Klein stukje zonder bovenleiding, lage snelheid, geen airco en andere elektrische appatuur uitgeschakeld. Alleen het hoognodige om te rijden doet het. Kan mij niet voorstellen dat een behoorlijke helling daar ook nog vanaf kan..
Maar misschien kan b2py dat bevestigen, doch ontkrachten.
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel die achterlijke pestpleuristrem godverredomt zo naar benede die kankahtunnel in! Dus ik zeg tegen die kondukteuah, ik zeg "WAAROM STA JE DAN DAAR!?!" Zegtie "uw vahvoeahbewijs gaag!" Krègtochde....
http://bauarbeiten.bahn.d(...)uttgarden-Hamburg/97quote:Op zondag 20 maart 2016 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Weet iemand of er 30 maart werkzaamheden zijn waardoor er geen ICE's rijden tussen Hamburg en Kopenhagen? Krijg namelijk geen directe verbindingen als ik op bahn.de zoek.
quote:Op zondag 20 maart 2016 22:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Van een college Railtransport een jaar geleden kan ik mij herinneren dat dat hele tramstel zo ongeveer dood is als het op de accu rijdt. Klein stukje zonder bovenleiding, lage snelheid, geen airco en andere elektrische appatuur uitgeschakeld. Alleen het hoognodige om te rijden doet het. Kan mij niet voorstellen dat een behoorlijke helling daar ook nog vanaf kan..
Maar misschien kan b2py dat bevestigen, doch ontkrachten.
Misschien is APS wel een mogelijkheid voor deze tunnel?quote:Op zondag 20 maart 2016 22:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat de beste man zei, alhoewel dat wel ging over techniek van inmiddels vijf jaar oud, en techniek gaat snel
zoek eens een foto op van die tram? het lijkt mij wat aan de krappe kantquote:Op zondag 20 maart 2016 22:51 schreef J.B. het volgende:
Ik heb er overigens niet genoeg verstand van om te weten of die halve meter genoeg is.
Nog leuker?quote:Op maandag 21 maart 2016 09:30 schreef b2py het volgende:
dus is het zwartrijden tussen Enschede & Glanerbrug
Het was zo'n zelfde apparaat als de NS heeftquote:Op maandag 21 maart 2016 09:37 schreef James1988 het volgende:
"een apparaat"... ze hebben een Railpocket gekregen, of is het echt een heel ander apparaat?
Ga eens bij het Vumc kijken, daar liggen die dingen zowat op het dak :pquote:Ik heb er overigens niet genoeg verstand van om te weten of die halve meter genoeg is.
Maar is zo een knakker bevoegd om een boete te geven op het territorium van het Koninkrijk der Nederlanden?quote:
Hij schreef ze uit dus denk van wel. Dat deden ze ook wel al met fietskaartjes enzoquote:Op maandag 21 maart 2016 10:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar is zo een knakker bevoegd om een boete te geven op het territorium van het Koninkrijk der Nederlanden?
Een boete schrijven, en die boeten in de eerste instantie überhaupt mogen schrijven willen ook nog eens twee compleet verschillende dingen zijn (vooral bij boa's en toezichthouders)quote:Op maandag 21 maart 2016 10:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Hij schreef ze uit dus denk van wel. Dat deden ze ook wel al met fietskaartjes enzo
Dat bedoel ik dus. volgensmij moet je bevoegdheid hebben...quote:Op maandag 21 maart 2016 11:03 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Een boete schrijven, en die boeten in de eerste instantie überhaupt mogen schrijven willen ook nog eens twee compleet verschillende dingen zijn (vooral bij boa's en toezichthouders)
Ik citeer de NS sitequote:Op maandag 21 maart 2016 11:22 schreef James1988 het volgende:
Het is geen boete, het is een Uitstel van Betaling.
Overigens rijdt die trein in Nederland onder de vlag van NS Reizigers, dus het zal vast wel zijn uitgezocht.
quote:Uitstel van betaling
Kunt u bij controle in de trein geen geldig vervoerbewijs aan de conducteur laten zien? Dan zal de conducteur u een kaartje verkopen en daarbij de wettelijke verhoging van ¤ 35 in rekening brengen.
Wanneer u de boete in de trein niet contant kunt betalen, kan de conducteur u uitstel van betaling geven. Hiervoor moet u zich wel kunnen legitimeren. U ontvangt dan thuis een acceptgiro die u binnen 14 dagen moet betalen.
Ik ga er van uit dat zo een Duitse-Controleur dat niet (Automatisch) is...quote:Om uitstel van betaling te krijgen, moet u zich ook kunnen legitimeren. De conducteur is Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) en volledig bevoegd om naar uw legitimatie te vragen.
Uvb hoef je geen boa voor te zijn dus. Alleen voor vragen om legitimatie wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En....
[..]
Ik ga er van uit dat zo een Duitse-Controleur dat niet (Automatisch) is...
een uitstel van betaling dient direct als ontwerp proces verbaal. Indien je niet binnen 28 dagen betaald ontvangt de HC het uitgedraaide pv in zijn postvak ter ondertekening en gaat het naar Justitie (het oorspronkelijke bedrag van de uvb blijft overigens gewoon openstaan los van de boete die je van Justitie krijgt)quote:
Vind ik ook!quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef Jhovall het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vond het wel een mooi plaatje om hier te sharen.
Zijn we het over eens!quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef Jhovall het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi plaatje. Zijn dit de Franse neefjes van de 1700/1800's ?quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef Jhovall het volgende:
[ link | afbeelding ]
Série BB22200: BB7200 (1500V) + BB15000 (25kV), multicourant dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Zijn dit de Franse neefjes van de 1700/1800's ?
kleuren kwamen me idd al bekend voorquote:Op maandag 21 maart 2016 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
is die middelste niet de Ir Regtuijt van Eurailscout? Of zo'n achtig soort iets ding?
misschien St Gervais La Roche-sur-Foronquote:Op maandag 21 maart 2016 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiendste vraag is natuurlijk: Waar is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |