maar goed dat j niet door die staldeuren heen kan kiekenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
Er komt een stuk voorbij en paard 1 fluit naar paard 2 die dan ook gelijk zn kop mnaar buiten steekt
dat paard kijkt best lodderig uit zijn ogenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze schrok.
Die 1e komt ineens met hoofd naar buiten.
[ afbeelding ]
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dat paard kijkt best lodderig uit zijn ogen
Iets te veel grass gegetenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
hij kijkt stoned, misschien wat van jouw plantjes gegeten
Das wel heel oud al toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paard 2 die is wat slomer, da's oma van 26.
ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ben geen paardenvleeskenner
Rookvlees ken je toch wel?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ben geen paardenvleeskenner
Tot ver over de grenzen tochquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5 generaties lopen er van rond inmiddels zoiets.
Een goede naam en connecties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar na de eerste levert het toch niets meer op ...
Ik check dat regelmatig ja, sommige verdwijnen ook uit beeld wel, heb zelf 6 veulens gefokt waarvan er nu nog 2 merries actief in fokkerij zijn en 1 waarvan nakomelingen aardig productief zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
Hou je de stamboeken bij van al je paarden?
Had je ook al eens een filmpje van laten zienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze loopt in Finland.
[ afbeelding ]
Wel blondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
[ afbeelding ]
Deze had ooit spikkels maar vader was schimmel en nu issie spierwit, wanneer zijn haren nat zijn dan zie je alle vlekken nog.quote:
Ah vreemd... Dus een soort kameleonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze had ooit spikkels maar vader was schimmel en nu issie spierwit, wanneer zijn haren nat zijn dan zie je alle vlekken nog.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
Ja haren schijnen met de jaren te verkleuren...Het valt bij mij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn baard schiet niet op die is rossig.
Zijn die wimpers dan wit of zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanaf de 1e dag wist ik al, deze ga ik houden.
Dat veulen waarvan ik wist die wordt wit, kun je zien aan de wimpers.
Maar worden niet alle schimmels uiteindelijk wit?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, alleen schimmels hebben dat.
Ja, die foto's van witte zijn zeer recent, die als veulen met vlekken 15 jaar geleden hoog scoorde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar worden niet alle schimmels uiteindelijk wit?
Er kan maar één kapitein op het schip zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ie zich als hengst maar beter moeten gedragen.
Ben erg ruimdenkend hoor, je ken met mij alle kanten op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:13 schreef svann het volgende:
[..]
Er kan maar één kapitein op het schip zijn.
En je moet érgens kapitein zijn.
Ben het Pasen al beu nog voor het begonnen is, wat een gezeur allemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:09 schreef FANN het volgende:
en vandaag zijn de paaseitjes aan de beurt![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)f-in-paaseitjes.html
Voor veel mensen heeft Pasen een hele andere betekenis dan het religieuzequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben het Pasen al beu nog voor het begonnen is, wat een gezeur allemaal.
Wat mij betreft schaffen we al die reli onzin snel af, maar dan ook echt alles.
2e Paasdag is het hengstenshow,quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor veel mensen heeft Pasen een hele andere betekenis dan het religieuze
Joh, van mij mag iedereen het vieren, ik verstop me wel een weekendje onder mijn steen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor veel mensen heeft Pasen een hele andere betekenis dan het religieuze
Je wijkt van de traditie af en slaat de IKEA dit jaar over?quote:
40 dagen voor Hemelvaartsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, van mij mag iedereen het vieren, ik verstop me wel een weekendje onder mijn steen.
Wanneer is het eigenlijk Pasen?
Daar kom ik alleen wanneer de LED lampen in de aanbieding zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wijkt van de traditie af en slaat de IKEA dit jaar over?
OK, nu weet ik het.quote:
Op een donderdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, nu weet ik het.![]()
En wanneer is dat?
Goede aanpak, zonder licht begin je niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen wanneer de LED lampen in de aanbieding zijn.
Heb voor de komende jaren genoeg lampen liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goede aanpak, zonder licht begin je niks.
10 dagen voor Pinksterenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, nu weet ik het.![]()
En wanneer is dat?
Eh ...nee, Goede Vrijdag is de vrijdag voor Pasenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En altijd op donderdag, daarna krijg je dan goede vrijdag.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mo is weer huilend zijn bed in na al dat gepraat over feestdagen
Mo can do the mathquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:41 schreef chufi het volgende:
Ik zag op mn agenda dat het volgende week vrijdag de goede is
Je mag kiezen; je ben vóór of je ben tégen, meer is er niet.quote:
Oh... tegen, maar ik duik niet meer in de afvalbakquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag kiezen; je ben vóór of je ben tégen, meer is er niet.
Snap alleen niet waarom je die niet even snel zelf bakt, lekkerder en scheelt je geld.....quote:
Toe maar weer, vakantie ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:18 schreef sacha het volgende:
2 tot en met 8 april hebben we ook al feest!
dat doen we altijd alquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom je die niet even snel zelf bakt, lekkerder en scheelt je geld.....
Laat het jullie smaken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doen we altijd al![]()
we hebben gespaard
zit jij een beetje zwarte pieten uit te delen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is elke dag autistendag
Het is dan ook een full time job....quote:
is Job een fulltime autist?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dan ook een full time job....
Ik kon geen toepasselijke smiley vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:27 schreef sacha het volgende:
[..]
zit jij een beetje zwarte pieten uit te delen?
Soms is minder beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon geen toepasselijke smiley vinden
wat moest ie uitbeelden dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon geen toepasselijke smiley vinden
quote:Abdeslam levend gepakt bij politieactie.
Juist...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
had beter dood kunnen zijn, scheelt een zooitje geld.
Gewoon fijn dat ze die idioot hebben opgepakt, los rondlopend is hij een gevaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
had beter dood kunnen zijn, scheelt een zooitje geld.
dat dan weer wel natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon fijn dat ze die idioot hebben opgepakt.
Dat zeg ik net...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:20 schreef FANN het volgende:
gezellig weer
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
Voor wie? Die was op de vlucht voor IS en politie tegelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon fijn dat ze die idioot hebben opgepakt, los rondlopend is hij een gevaar.
Hij is nu gepakt zonder dat er verder onschuldigen bij betrokken zijn geraakt, dat noem ik positief.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor wie? Die was op de vlucht voor IS en politie tegelijk.
Niemand weet dat dus primaquote:
Wat is dat voor een debiele smileyquote:
Lijkt wel een mondknevelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk... chickenwings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
Nationale pannenkoekdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Vergetenquote:
Wijken voor de nieuwe Kuip?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeten![]()
Mijn kantoor gaat verhuizen volgend jaar
Nee hoor, volgens de plannen komt de Kuip naast ons huidige kantoor, maar wij gaan naar dieper waterquote:
OK dat betekend meer diepgang zonder te hoeven gravenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens de plannen komt de Kuip naast ons huidige kantoor, maar wij gaan naar dieper water
Klopt, wat natuurlijk wel weer jammer is, want zonder graven geen hoopquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat betekend meer diepgang zonder te hoeven graven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
Moet je dan in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als directeur of als directeur in mijn bananenrepubliekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet je verder kunnen als directeur ?
ik vind het intens treurig zo het er hier aan toe gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
Best wel moeilijk om een geschikt iemand te vinden ...
Ok ik denk dat ik niet eens een poging ga wagen.. De moed zakt me nu al in de schoenenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het intens treurig zo het er hier aan toe gaat
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
noh..............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in archief pleurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
noh..............![]()
in archief pleurt
dat mag niet van GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
ehhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:21 schreef sacha het volgende:
volgens mij zijn we alleen, waar zullen we het eens over hebben Fann?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
vuile lurkertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon of weer in roosterdiensten 24/7quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhheffe denken
![]()
Die Griek heeft weer werkhij ligt te slapen en ik heb weer af en toe het huis voor me alleen
eigenlijk vind ik dat stiekum héél fijn![]()
slecht van mij heh?
enjoyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ehhhhhhhhhhhhhheffe denken
![]()
Die Griek heeft weer werkhij ligt te slapen en ik heb weer af en toe het huis voor me alleen
eigenlijk vind ik dat stiekum héél fijn![]()
slecht van mij heh?
roosterdienstenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon of weer in roosterdiensten 24/7
dank jequote:
ik sinds half 7 vanmorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij wel, maar s wel ongezellig want ik ben nog niet zo lang wakker
ik normaal ook niet, alleen als ik bij mijn oudste zus ben eet ik, die heeft ze áltijd en toen was ik bij Dirk vanavond en toen dacht ik, achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bij mijn wijntje vanavond is misschien wel lekker....................quote:
Muisje draait zag ik net ... Eens luisteren..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit bij de radio nu, lekkere muziek![]()
geen kaas vandaag
Best lekker met een wijntje in je mik, effe hakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Muisje draait zag ik net ... Eens luisteren..
hakken ja ....quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Best lekker met een wijntje in je mik, effe hakken
8-10:30 pakje . best vroeg voor een zaterdagquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik rook alleen meermaar ja
morgen weer netjes ofzo
huh...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
8-10:30 pakje . best vroeg voor een zaterdag
Laat maarquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap het nog niet![]()
hoeveel drank heb je op?
mijn vader was geen tandartsquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
Maar je ouders hadden gewoon een groter huis moeten nemen... Meer slaapkamers, dan was dit niet gebeurt
Allemaal moetjesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
ik denk ook niet dat 9 kinderen in de planning zat
Ik ken het van mn schoonfamilie ....quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:21 schreef FANN het volgende:
de pater kwam op bezoek als er te veel tijd tussen zat
Ook 9 dacht ik... Maar de jongste die trouwde de oudste van een familie van 18 kinderen of zo.... Waarvan de jongste weer de beste vriendin van mn dochter werd, maar zij overleed op dr 20ste aan vage ziekte ...quote:
owquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook 9 dacht ik... Maar de jongste die trouwde de oudste van een familie van 18 kinderen of zo.... Waarvan de jongste weer de beste vriendin van mn dochter werd, maar zij overleed op dr 20ste aan vage ziekte ...
Ja triest ... Ik was ook nog bij dr op bezoek in het ziekenhuis toen die zomer veronderstellend dat het wel weer goed zou komen...quote:
nah.. zulke dingen zijn triest Chufquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja triest ... Ik was ook nog bij dr op bezoek in het ziekenhuis toen die zomer veronderstellend dat het wel weer goed zou komen...
Is het ook.. En op FB word k er door ook regelmatig aan herinnerd omdat ik dus een aantal van die familie als vriend heb ... Maar ook wel mooi om te zien hoeveel ze van hun jongste zusje houden...quote:
ik vind het wel leuk dat je nog steeds zo'n goede band heb met je ex schoonfamilie, dat hoor je niet vaak.....quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het ook.. En op FB word k er door ook regelmatig aan herinnerd omdat ik dus een aantal van die familie als vriend heb ... Maar ook wel mooi om te zien hoeveel ze van hun jongste zusje houden...
Nu mn dochter in Madrid woont en werkt zal ik er steeds minder komen denk ik .. Bij mn ex-schoonfamilie bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat je nog steeds zo'n goede band heb met je ex schoonfamilie, dat hoor je niet vaak.....
en ja mooi als ze dat zusje niet vergeten...
dat snap ik.........quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mn dochter in Madrid woont en werkt zal ik er steeds minder komen denk ik .. Bij mn ex-schoonfamilie bedoel ik
Ja overloadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat snap ik.........
ik he de radio afgezet ging niet meer![]()
te druk in mijn hoofd..........
Tis ook wat he op onze leeftijd niet met emoties om kunnen gaan ... Huilen op muziekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had die van jou aangeklikt die is ook zo..........
heb jij dat ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook wat he op onze leeftijd niet met emoties om kunnen gaan ... Huilen op muziek
owquote:
Is toch niet ergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dat snap ik.........
ik he de radio afgezet ging niet meer![]()
te druk in mijn hoofd..........
Nee niet echtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
owbij die heb ik dat dan weer niet
jij wel?![]()
dat is wel kut dan
jij bent lief...........quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch niet erg
Rustig wat anders gaan doen, luisteren
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ineens droevig geworden door dat liedje in dat andere topic
raar heh?
ken ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..], is niet raar, vind ik dan.
Dat heb ik met een nummer van Paul de Leeuw - De Steen
Hoef je je niet voor te verontschuldigen hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent lief...........![]()
en ja, ineens ging het niet meer
ken ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..], is niet raar, vind ik dan.
Dat heb ik met een nummer van Paul de Leeuw - De Steen
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor
Het is ook maar 'gewoon' radio, en bij elke andere radio-zender zou je ook iets anders opgezet hebben, toch?
Is gedraaid op de uitvaart van mijn papaquote:
ahhhhhhhhhhhhhhh.... en zelf na 25 jaar is het nog gevoelig... kan je nagaan wat muziek doet ...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is gedraaid op de uitvaart van mijn papa![]()
(25 jaar geleden)
Maak je niet drukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... daar ben ik blij om voor jou écht waar lijkt me harstikke kut enzo...
dat is niet waar hoor Chuf....quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhh.... en zelf na 25 jaar is het nog gevoelig... kan je nagaan wat muziek doet ...
ja, bij mij is het nog te vers denk ik, dat zal wel beter worden, that's life zeggen ze danquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]inmiddels hoef ik er niet meer om te huilen of zo hoor
Maar er blijven nummers die gewoon even een 'tikje' geven, en even weer wat emoties van vroeger teruggooien.
Uh, 1972, wil je op je opa gaan lijken sjoef?quote:
Die tem ik wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen van een scheef zittende muts af en toe
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
écht heh? dat denk ik vaak bij jou, jij lijkt me echt een kouwe.......
Ik heb geen echte opa gehad ...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, 1972, wil je op je opa gaan lijken sjoef?
Da's toch helemaal niet meer van deze tijd
Ow, OK...
dat kan ook, het klinkt wel aardigerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..], dat denk ik niet, Piet is gewoon mellow
Dat klopt wel, kleinzoon vertrouwd opa voor geen meter en gelijk heeft ie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
écht heh? dat denk ik vaak bij jou, jij lijkt me echt een kouwe.......
als het om je kleinzoon gaat ben je juist weer een softie dus doe maar niet zo stoerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt wel, kleinzoon vertrouwd opa voor geen meter en gelijk heeft ie.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou ik ook niet daar moet ik nou weer niet om janken
Dat wordt er nog 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
als het om je kleinzoon gaat ben je juist weer een softie dus doe maar niet zo stoer
Hahaha .. Is de Griek nu aan het werk?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:20 schreef FANN het volgende:
Ik stop met de wijnik ga aan het water.....
beter
Daar mag je best om huilen hoor sjoefquote:
Nee die slaaptquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha .. Is de Griek nu aan het werk?
quote:
ah.............quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar mag je best om huilen hoor sjoef
Ik heb mijn opa's ook niet gekend, de ene overleed toen ik 3 mnd oud was, en die heeft mij nooit mogen zien omdat hij TBC (tering) had, de andere is gecremeerd op mijn eerste verjaardag. Pas toen ik een ontwikkeld filmrolletje terugvond waarom foto's van mij met opa 2 stonden, moest ik een traantje wegpinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |