maar goed dat j niet door die staldeuren heen kan kiekenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
Er komt een stuk voorbij en paard 1 fluit naar paard 2 die dan ook gelijk zn kop mnaar buiten steekt
dat paard kijkt best lodderig uit zijn ogenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze schrok.
Die 1e komt ineens met hoofd naar buiten.
[ afbeelding ]
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
dat paard kijkt best lodderig uit zijn ogen
Iets te veel grass gegetenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
hij kijkt stoned, misschien wat van jouw plantjes gegeten
Das wel heel oud al toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Paard 2 die is wat slomer, da's oma van 26.
ik ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ben geen paardenvleeskenner
Rookvlees ken je toch wel?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ben geen paardenvleeskenner
Tot ver over de grenzen tochquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5 generaties lopen er van rond inmiddels zoiets.
Een goede naam en connecties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar na de eerste levert het toch niets meer op ...
Ik check dat regelmatig ja, sommige verdwijnen ook uit beeld wel, heb zelf 6 veulens gefokt waarvan er nu nog 2 merries actief in fokkerij zijn en 1 waarvan nakomelingen aardig productief zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
Hou je de stamboeken bij van al je paarden?
Had je ook al eens een filmpje van laten zienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze loopt in Finland.
[ afbeelding ]
Wel blondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
[ afbeelding ]
Deze had ooit spikkels maar vader was schimmel en nu issie spierwit, wanneer zijn haren nat zijn dan zie je alle vlekken nog.quote:
Ah vreemd... Dus een soort kameleonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze had ooit spikkels maar vader was schimmel en nu issie spierwit, wanneer zijn haren nat zijn dan zie je alle vlekken nog.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
Ja haren schijnen met de jaren te verkleuren...Het valt bij mij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn baard schiet niet op die is rossig.
Zijn die wimpers dan wit of zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanaf de 1e dag wist ik al, deze ga ik houden.
Dat veulen waarvan ik wist die wordt wit, kun je zien aan de wimpers.
Maar worden niet alle schimmels uiteindelijk wit?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, alleen schimmels hebben dat.
Ja, die foto's van witte zijn zeer recent, die als veulen met vlekken 15 jaar geleden hoog scoorde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar worden niet alle schimmels uiteindelijk wit?
Er kan maar één kapitein op het schip zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ie zich als hengst maar beter moeten gedragen.
Ben erg ruimdenkend hoor, je ken met mij alle kanten op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:13 schreef svann het volgende:
[..]
Er kan maar één kapitein op het schip zijn.
En je moet érgens kapitein zijn.
Ben het Pasen al beu nog voor het begonnen is, wat een gezeur allemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:09 schreef FANN het volgende:
en vandaag zijn de paaseitjes aan de beurt![]()
http://www.nu.nl/eten-en-(...)f-in-paaseitjes.html
Voor veel mensen heeft Pasen een hele andere betekenis dan het religieuzequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben het Pasen al beu nog voor het begonnen is, wat een gezeur allemaal.
Wat mij betreft schaffen we al die reli onzin snel af, maar dan ook echt alles.
2e Paasdag is het hengstenshow,quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor veel mensen heeft Pasen een hele andere betekenis dan het religieuze
Joh, van mij mag iedereen het vieren, ik verstop me wel een weekendje onder mijn steen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor veel mensen heeft Pasen een hele andere betekenis dan het religieuze
Je wijkt van de traditie af en slaat de IKEA dit jaar over?quote:
40 dagen voor Hemelvaartsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, van mij mag iedereen het vieren, ik verstop me wel een weekendje onder mijn steen.
Wanneer is het eigenlijk Pasen?
Daar kom ik alleen wanneer de LED lampen in de aanbieding zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wijkt van de traditie af en slaat de IKEA dit jaar over?
OK, nu weet ik het.quote:
Op een donderdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, nu weet ik het.![]()
En wanneer is dat?
Goede aanpak, zonder licht begin je niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen wanneer de LED lampen in de aanbieding zijn.
Heb voor de komende jaren genoeg lampen liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goede aanpak, zonder licht begin je niks.
10 dagen voor Pinksterenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, nu weet ik het.![]()
En wanneer is dat?
Eh ...nee, Goede Vrijdag is de vrijdag voor Pasenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En altijd op donderdag, daarna krijg je dan goede vrijdag.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mo is weer huilend zijn bed in na al dat gepraat over feestdagen
Mo can do the mathquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:41 schreef chufi het volgende:
Ik zag op mn agenda dat het volgende week vrijdag de goede is
Je mag kiezen; je ben vóór of je ben tégen, meer is er niet.quote:
Oh... tegen, maar ik duik niet meer in de afvalbakquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag kiezen; je ben vóór of je ben tégen, meer is er niet.
Snap alleen niet waarom je die niet even snel zelf bakt, lekkerder en scheelt je geld.....quote:
Toe maar weer, vakantie ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:18 schreef sacha het volgende:
2 tot en met 8 april hebben we ook al feest!
dat doen we altijd alquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom je die niet even snel zelf bakt, lekkerder en scheelt je geld.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |