De deelnemers voor 2016quote:VETGEDRUKT = LIVEREGISTRATIE RTL7
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
11 Newcastle Premier League Darts 2
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
25 Aberdeen Premier League Darts 4
MARCH
3 Exeter Premier League Darts 5
10 Nottingham Premier League Darts 6
17 Glasgow Premier League Darts 7
24 Liverpool Premier League Darts 8
31 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
7 Sheffield Premier League Darts 10
14 Belfast Premier League Darts 11
21 Bournemouth Premier League Darts 12
28 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
5 Manchester Premier League Darts 14
12 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 15
19 London Premier League Darts Play-Offs
Order Of Playquote:1. Michael van Gerwen
2. Gary Anderson
3. Adrian Lewis
4. Phil Taylor
5. Peter Wright
6. James Wade
7. Michael Smith
8. Raymond van Barneveld
9. Dave Chisnall
10. Robert Thornton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou en man, hij staat nog steeds bovenaanquote:
Daarna je leg geven is nog ziekerquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:00 schreef Monolith het volgende:
Beetje slordige pot van beiden. Wel een terecht gelijkspel, maar die 170 finish doodleuk op zo'n moment is echt gewoon ziek.
Dat is vooral slordig. Toch enige spanning voor zo'n pot bij beide spelers kennelijk. Phil stond aan het begin van de partij enorm te schutteren.quote:
Kwam al doordat Taylor bij de oche stond terwijl die gewoon donders goed wist dat Mike brak. Gewoon sneaky uit z'n ritme halen.quote:
Op 5-1 heeft MvG zich op zijn 2 eigen legs laten breken, dat mag natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is vooral slordig. Toch enige spanning voor zo'n pot bij beide spelers kennelijk. Phil stond aan het begin van de partij enorm te schutteren.
Toch 107 gemiddeld voor MvG terwijl je het idee hebt dat hij een vrij matige pot staat te gooien.
#Ervaringquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kwam al doordat Taylor bij de oche stond terwijl die gewoon donders goed wist dat Mike brak. Gewoon sneaky uit z'n ritme halen.
Op de echte momenten gaf hij vandaag een paar keer niet thuis. Zeker als nummer 1 van de wereld mag je dit nooit meer weggeven .quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is vooral slordig. Toch enige spanning voor zo'n pot bij beide spelers kennelijk. Phil stond aan het begin van de partij enorm te schutteren.
Toch 107 gemiddeld voor MvG terwijl je het idee hebt dat hij een vrij matige pot staat te gooien.
Ach een darter als Taylor mag feitelijk die eerste leg ook niet laten lopen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op de echte momenten gaf hij vandaag een paar keer niet thuis. Zeker als nummer 1 van de wereld mag je dit nooit meer weggeven .
I'm with this fella.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:09 schreef Monolith het volgende:Het is ook maar een PL wedstrijdje hč. Echt zware consequenties zitten er niet aan.
Mensen lopen geld mis door die lulquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach een darter als Taylor mag feitelijk die eerste leg ook niet laten lopen.
Het is ook maar een PL wedstrijdje hč. Echt zware consequenties zitten er niet aan.
Dit jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen lopen geld mis door die lul
Tja, dat doe je jezelf aan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mensen lopen geld mis door die lul
FA heeft op Chizzy ingezet. Ik hou me buiten Febo de oppertrolquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou joh, win je toch nu weer terug met je bet op de winst voor Febo
Net als Verhoek en Beugelsdijk functioneert die alleen goed in Den Haagquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij vandaag verliest wordt z'n kans op Rotterdam wel erg mager.
Ik zal je wat zeggen, dat gaat hij nooit halen natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij vandaag verliest wordt z'n kans op Rotterdam wel erg mager.
Naah wel. Thorny en Smith blijven onder hemquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je wat zeggen, dat gaat hij nooit halen natuurlijk
O ja Ahoy is voorlaatste ronde, laatste met play-offs mag Barney lekker toekijkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel. Thorny en Smith blijven onder hem
ja dat wordt moeilijk ja, daar zijn we het wel over eens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja Ahoy is voorlaatste ronde, laatste met play-offs mag Barney lekker toekijken
Philletje doet het ook nog steeds, dus meer dan 5quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoeveel jaren zal Barney nog darten? Meer of minder dan 5?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoeveel jaren zal Barney nog darten? Minder dan 5
ik denk niet dat Chizzy vakken vullen begrijpt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:33 schreef Kopiko het volgende:
Chizzy wederom vermomd als vakkenvuller van de Jumbo.
Zo gaat het de laatste tijd vaak met Barney. Pakt makkelijk de hoge finishes, klooit op de ogenschijnlijk eenvoudige finishes. Stond wel uitstekend te scoren vandaag, dus al met al een prima pot.quote:
Dit somt het wel mooi op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Fan zijn van Barney is een constante emotionele achtbaan. Al 18 jaar bloed zweet en tranen verloren aan die man.
beetje overdreven dit hoor. Als het Barney - MvG wordt in Ahoy gaat ookniet iedereen het Wilhelmus zingenquote:
Nee, dat zou ook net eventjes anders zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het Barney - MvG wordt in Ahoy gaat ookniet iedereen het Wilhelmus zingen
Hoezo? Wij hebben geen calimerocomplex omdat we onderdrukt worden door Engeland?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook net eventjes anders zijn.
Nederlanders hebben over het algemeen geen nationalistische inborst.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Wij hebben geen calimerocomplex omdat we onderdrukt worden door Engeland?
Frank moet lekker stoppen met commentaar geven bij sportquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Frank doet alsof ze er echt bij zijn
Frankgodquote:En hoe, en hoe! 6-4.
BRIL-JANTE actie van de Nederlander
Het leek zich te keren het leek een Tayloravond te worden: in een keer is ie er weer
Waar gaat het dan nog om, Jacques? is het prestige
Zou het dan? Zou het dan?
EEN GROENE
Ja Van Gerwen dan via dubbel 18, staat de spanning er dan toch op? HOOO ja dan staat de spanning er toch op.
KRANKZINNIG
Hoor de zaal, hoe rustig kun je dan blijven.. 6-5
O O en dan is het dan nu dus echt een leg die erop aankomt. Hoe zal de uitslag de boeken ingaan?
Taylor voor 6-6 voor een gelijkspel via dubbel 13 JA en dan is het dus niet beslist.
Vanaf 21:00. Daarvoor wel livestreamquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:24 schreef GwaiLow het volgende:
Komt er wel live darts op RTL 7 nu Johan Cruijff is overleden?
Was toch vanaf 19:30 live op TV?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanaf 21:00. Daarvoor wel livestream
Dat klopt. In verband met het overlijden van Cruijff is er eerst de herhaling van Derksen & Cruijff (19:00) en daarna een uurtje extra VI. Daarna kunnen we los met dartenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was toch vanaf 19:30 live op TV?
twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 24-03-2016 om 16:58:01Ivm het overlijden van Johan Cruijff een wijziging in het uitzendschema vanavond: 21u ipv 19.30u (Livestream om 20u) https://t.co/3yCMlJwlid reageer retweet
Pffff. Alsof er niet genoeg Cruijff op is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt. In verband met het overlijden van Cruijff is er eerst de herhaling van Derksen & Cruijff (19:00) en daarna een uurtje extra VI. Daarna kunnen we los met dartentwitter:rtl7darts twitterde op donderdag 24-03-2016 om 16:58:01Ivm het overlijden van Johan Cruijff een wijziging in het uitzendschema vanavond: 21u ipv 19.30u (Livestream om 20u) https://t.co/3yCMlJwlid reageer retweet
Een stream opzoeken voor dat uurtje moet nog wel mogelijk zijn denk ik. Ik verwacht dat alleen Smith-Thornton in zijn geheel niet op tv zal zijn, dat valt dan ook nog wel mee. Anderson-Chisnall zal krap wordenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pffff. Alsof er niet genoeg Cruijff op is.
Als we de rest live krijgen te zien.... Met RTL7 weet je het nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een stream opzoeken voor dat uurtje moet nog wel mogelijk zijn denk ik. Ik verwacht dat alleen Smith-Thornton in zijn geheel niet op tv zal zijn, dat valt dan ook nog wel mee. Anderson-Chisnall zal krap worden
Komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als we de rest live krijgen te zien.... Met RTL7 weet je het nooit.
7-0quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Van Gerwen gaat zo even Thornton nog dieper in de put gooien dan voor mogelijk werd gehouden.
Thornton mag wat mij betreft dezelfde weg volgen als Hamilton en Newton.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Van Gerwen gaat zo even Thornton nog dieper in de put gooien dan voor mogelijk werd gehouden.
Al sinds de World Grand Prix geen moer meer geraaktquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Thornton mag wat mij betreft dezelfde weg volgen als Hamilton en Newton.
En nog gewoon een normaal gesprek ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Een interview na een nederlaag, het moet niet gekker worden
Het is een bijzondere dag vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
En nog gewoon een normaal gesprek ook.
Cruijff dood, coach Haase gearresteerd, Barney geeft een interview na verliespartij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een bijzondere dag vandaag
En dan ook nog dat gedoe met die terrorist die mogelijk in Nederland zou zijn geweestquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Cruijff dood, coach Haase gearresteerd, Barney geeft een interview na verliespartij.
Ik weet niet welke van de drie ik het meest bijzonder vind.
Inderdaad bazig deze weekquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peter ziet er weer geweldig uit
Het meest trieste aan deze dag is dat Haase zelf niet is gearresteerdquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Cruijff dood, coach Haase gearresteerd, Barney geeft een interview na verliespartij.
Tennisquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Het meest trieste aan deze dag is dat Haase zelf niet is gearresteerd
Haase
Nee natuurlijk niet, dat snap ik ook wel. Maar ook gekken zoals ik moeten ergens hun onzin kwijtquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof het iemand wat boeit wat jij vaak of minder kijkt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat snap ik ook wel. Maar ook gekken zoals ik moeten ergens hun onzin kwijt
Geen idee, schakel net in.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat in een stadion ofzo? Ziet er echt vet uit.
Maar je hoopt ook dat hij gearresteerd wordtquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk tennis voor en door Haase.
Prachtig.
Met Haase heb je altijd een haat-liefde verhoudingquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je hoopt ook dat hij gearresteerd wordt
Dit komt ietwat tegenstrijdig op me over
Die paar keer dat ik hem zag straalde de madness er wel vanaf, sowquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Met Haase heb je altijd een haat-liefde verhouding
http://nos.nl/video/654102-de-uitbarstingen-van-haase.htmlquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik hem zag straalde de madness er wel vanaf, sow
Godverdommequote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/654102-de-uitbarstingen-van-haase.html![]()
Wat maakt het allemaal uit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:22 schreef Sked het volgende:
Ondertussen gooien Taylor en Wright als een stel zoutzakken.
Volgens mijn weerappje voltrekt de apocalyps zich ook momenteelquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Goed? Dat haalt hij nooit manquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Taylor 94 avg Wright 92 avg
Thornton vindt dit goed
VI was nog bezig op RTL en ik vond het nou niet een affiche om een stream te zoeken. Daar ben ik achteraf ook blij mee jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit gemist heb
[ afbeelding ]
Wat een kritische noot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit gemist heb
[ afbeelding ]
En nog tijd om het te kijken ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit weekend weer European Tour-genot in Munchen
180-140 valt wel weinig aan te doen natuurlijk. Moet je een negendarter gooien om het bij te benen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
Phil kan totaal niet mee in de legs van Wrightgod
Sow, jij woont vlakbij mijquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mijn weerappje voltrekt de apocalyps zich ook momenteel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |