Ik vind het ook mooi. En stof zie je op witte kozijnen ook trouwens....quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef Loopfiets het volgende:
Echt zwart-zwartMaar er zit stikveel stof op en de grondverf is donkerblauw, dus je ziet het op de meeste plekken nog niet.
Een vriendin kwam kijken. Zag de trap + leuning en verzuchtte opgelucht "oh deze is niet zwart".
Nee, dat is de grondverf![]()
Het idee ongetwijfeld niet iedereens smaak, maar ik vind het machtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:56 schreef Loopfiets het volgende:
Al nagedacht over voldoende zonwering e.d. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie pui ! Dat gaat een hoop daglicht opleveren !
Nope. Eigenlijk wil ik er niks voorhangen, veel te blij mee. Hij staat pal op het oosten, dus zonnetje bij het ontbijt en als de zon echt warm wordt, schijnt ie hopelijk niet meer rechtstreeks naar binnen.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Al nagedacht over voldoende zonwering e.d. ?
Mooie pui ! Dat gaat een hoop daglicht opleveren !
quote:Op woensdag 7 december 2016 14:56 schreef Loopfiets het volgende:
Waarom hangt dat schilderij daar op de tweede foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know
quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:11 schreef Loopfiets het volgende:
Wat een toffe complimenten
Het schilderij is een grapje van de klusser. Hij maakte het 'lekker huiselijk' voor ons met een drieluik dat 2 ingefreesde kabelbuizen omlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |