Een zo'n topic is wel genoeg. Het is voor mij wel leuk om te volgen, omdat het zo herkenbaar is. Maar het topic is van loopfiets, dus ik plaats geen foto's.quote:
Open gewoon je topic in plaats van hier je dagboek bij te houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Een zo'n topic is wel genoeg. Het is voor mij wel leuk om te volgen, omdat het zo herkenbaar is. Maar het topic is van loopfiets, dus ik plaats geen foto's.
Heb al wel een topic geopend over de tuinpadmal. Een andere fokker wil het gaan uitproberen, dus er is een plek om die foto's te posten.
Ik hou hier geen dagboek bij. Reageer af en toe op herkenbare situaties, zoals ook anderen dat doen, die jaren geleden verbouwd hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:30 schreef Barrah het volgende:
[..]
Open gewoon je topic in plaats van hier je dagboek bij te houden
Als jij het gevoel hebt dat ik je topic kaap, dan spijt me dat. Sorry, is zeker niet de bedoeling. Nmm zijn er meer die hun mening of advies geven op basis van eigen ervaringen. Maar dan refererend aan vroegere verbouwingen. Maareh, ik hou mijn mond verder wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:55 schreef Loopfiets het volgende:
Ik denk dat wat mis is, is dat we graag in 1 topic 1 project zien, dat is lekker duidelijk. Dan weet iedereen ook altijd waar je het over hebt. Jij hebt het ook regelmatig over een ander project. En dat andere project, daar hebben we geen beeld van omdat je (terecht) in dit topic geen foto's daarvan post.
Ik begrijp ook niet goed waarom je zelf geen topic opent. Behalve als je zelf geen foto's wil posten, dan heeft een topic ws weinig zin.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij het gevoel hebt dat ik je topic kaap, dan spijt me dat. Sorry, is zeker niet de bedoeling. Nmm zijn er meer die hun mening of advies geven op basis van eigen ervaringen. Maar dan refererend aan vroegere verbouwingen. Maareh, ik hou mijn mond verder wel.
En ditzelfde gesprek is in een ander topic ook al eens ter sprake gekomen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:25 schreef laziness het volgende:
Mwah jij reageert kort op loopfiets en gooit dan je eigen verhaal neer over hoe ver jullie zijn.
Ik vind dat je vaak niet meer refereert aan.
Lijkt me interessant in je eigen topic met foto's.
In dit topic stoort het me vooral.
Nou, het is wel degelijk gewoon weg een topic kapen en dat is niet echt bepaald de bedoeling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij het gevoel hebt dat ik je topic kaap, dan spijt me dat. Sorry, is zeker niet de bedoeling. Nmm zijn er meer die hun mening of advies geven op basis van eigen ervaringen. Maar dan refererend aan vroegere verbouwingen. Maareh, ik hou mijn mond verder wel.
Laat dat nou de bedoeling zijn van dit forum !quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:22 schreef Loopfiets het volgende:
Volgens mij staat heel K&W vol met dit soort topics?
Voor ons heb je zo goed als gelijk gekregen. Voor jezelf ook?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Let op. Bij jullie wordt er geverfd voor kerst en bij ons wordt de vloer gestort. Wij willen dat dus het gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Loopfiets op 02-12-2016 15:52:50 ]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:47 schreef Loopfiets het volgende:
[..]
Voor ons heb je zo goed als gelijk gekregen. Voor jezelf ook?
Wat heb jij een goede smaak!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef Loopfiets het volgende:
![]()
voor je vloer.
Tegen stof kun je iets doen. Neem een poets, posts zelf, nodig niemand uit, of wat het bij ons waarschijnlijk zal zijn: maak je er niet druk om.
Een als je wil checken voor je t zelf durft kom je bij mij kijken
Wat heb je trouwens een goeie smaak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |