Een erg gezellige avond van deze burgemeesterquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Inderdaad: Waar gaat dit allemaal over?
Ik vind het nogal meevallen, het is duidelijk het meisje op de foto dat in de "overheersende" positie lijkt te zijn, haar verklaring komt me dan ook al heel logisch over.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef RedFever007 het volgende:
Die foto doet wel iets anders vermoeden eerlijk gezegd
En dan was er nog het gebeuren dat de burgemeester knock out ging van een paar 'vader-zoon-shotjes' en drankjes in de studentensociëteit en dat hij door een agent naar een taxi moest worden gedragen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, het is duidelijk het meisje op de foto dat in de "overheersende" positie lijkt te zijn, haar verklaring komt me dan ook al heel logisch over.
Maar goed, momentopname, daar een suggestieve opmerking bij en je maakt even wat mensen kapot.... kan allemaal in 2016.
Whehe, stakker.quote:met de vriendengroep van zijn zoon (18)
Dat dus, vreselijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, het is duidelijk het meisje op de foto dat in de "overheersende" positie lijkt te zijn, haar verklaring komt me dan ook al heel logisch over.
Maar goed, momentopname, daar een suggestieve opmerking bij en je maakt even wat mensen kapot.... kan allemaal in 2016.
Op de foto heeft die meid toch een burgemeester aan haar hand hoor, das niet niksquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Burgemeester zegt: niks aan de hand
Meid zegt: niks aan de hand
Case closed toch
Geen aanwijzing tot een strafbaar feit inderdaad. Of deze burgemeester nog geloofwaardigheid over heeft bij zijn burgers, dat is een andere vraag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Case closed toch
Neen! Hij is burgemeester, dus er moeten allerlei verhalen bij verzonnen worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Case closed toch
Nou, ik vind het "ik denk dat ik wat last had van een griepje" eigenlijk het meest storende in het hele verhaal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan was er nog het gebeuren dat de burgemeester knock out ging van een paar 'vader-zoon-shotjes' en drankjes in de studentensociëteit en dat hij door een agent naar een taxi moest worden gedragen.
Wat doe jij dan met papa_anaal?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vervelend he als andere ouders wel zo'n band hebben met hun kinderen, ipv de zoon te zijn die zich overal tegen afzet om stoer te doen
op de korenmarkt kan je ook gewoon een 17-jarige pakken als je een milfje zoektquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:19 schreef fathank het volgende:
lekker hoor zo'n 17jarige op je 51e
welkom op de korenmarkt
Zou toch geven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
Viessssss die griet heeft niet eens billen
Wat vind je ervan als iemand zoiets roept over je zus of moeder?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
Viessssss die griet heeft niet eens billen
Ik vind het wel grappig. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als hij de burgemeester was van de gemeente waar ik woon.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik vind het "ik denk dat ik wat last had van een griepje" eigenlijk het meest storende in het hele verhaal.
Het boeit me niet of iemand een keer teveel gedronken heeft, maar ga niet zo'n lijstje geven en janken dat het te hard aankwam omdat je nog wat grieperig was.
Verder vind ik het hele verhaal non-nieuws, en vindt ook niemand van de betrokkenen dat er wat gebeurd is, behalve degene die de foto maakte en openbaar maakte.
Zeg dat nou niet want dan denkt AA direct dat je ouders niet van je houden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:28 schreef Twiitch het volgende:
Als vijftigplusser gaan stappen met de vriendengroep van je zoon is wat mij betreft het enige opmerkelijke aan deze zaak.
Dat ze wel een punt hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat vind je ervan als iemand zoiets roept over je zus of moeder?
Dan zou ik dat een vreemde vogel vinden aangezien m'n zusje viesdik is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat vind je ervan als iemand zoiets roept over je zus of moeder?
Srsly.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zou ik dat een vreemde vogel vinden aangezien m'n zusje viesdik is.
Buiten het feit dat ik m'n zusje niet zo bij een ouwe bok om z'n nek wil zien hangen. Hij zou m'n vuist krijgen en zij mag over de knie.
swsquote:
Tenzij je je hele hebben en houwen gewoon op straat gooit. Het doet namelijk niets af aan je bestuurlijke kwaliteiten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Ik zou er zelf geen moeite mee hebben als hij de burgemeester was van de gemeente waar ik woon.
Maar daar zullen een hoop mensen anders over denken. Het is sowieso riskant om in zijn positie je zo te gedragen. Voor je het weet ben je dan chantabel en gaan mensen daar misbruik van maken.
Zeg dat maar tegen Onno Hoesquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tenzij je je hele hebben en houwen gewoon op straat gooit. Het doet namelijk niets af aan je bestuurlijke kwaliteiten.
Chantabel zijn heb je zelf in de hand.
Omdat hij eerst zijn best deed om het onder het tapijt te schuiven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Onno Hoes
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Laat weer eens goed zien hoe bekrompen Nederland is geworden.
Er is helemaal niets aan de hand maar toch is men aan het gillen
Vind ik ook. Alleen dan als reden dat ze daardoor niet meer chantabel zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat hij eerst zijn best deed om het onder het tapijt te schuiven.
Ik weet dat de werkelijkheid niet zo naïef is hoor, maar ik zou het toejuichen als toekomstig leiders gewoon toegeven hoeveel scheve schaatsen ze hebben gereden. Gewoon om de treurige moraalpolitie de wind uit de zeilen te nemen.
Het is ook helemaal niet zo dat mensen niet weten dat een foto een momentopname is, een fractie van een seconde, maar toch doen ze maar wat graag alsof een foto betekent dat ze minuten zo gestaan hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer ja. Dat hij zich nog gaat verontschuldigen door te zeggen dat hij griep had en maar vier drankjes op had. Hij had gewoon moeten zeggen dat hij een heel gezellig avondje had en dat qua het drank een beetje uit de hand is gelopen, maar dat hij er niemand kwaad mee heeft gedaan. Punt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo dat mensen niet weten dat een foto een momentopname is, een fractie van een seconde, maar toch doen ze maar wat graag alsof een foto betekent dat ze minuten zo gestaan hebben.
En ondertussen zitten we met meer dan 10 miljoen deeltijdpapperazzi in dit land en moet je overal uitkijken hoe je erop zou kunnen komen te staan. Gewoon lekker los gaan is er niet meer bij.
Het enige dat ik deze man verwijt is dat hij meelult met de privacyhaters bij de gemeente en de pers en een griepje opvoert als excuus voor iets wat helemaal geen excuus behoeft. Je kunt in ieder geval niet van hem zeggen dat hij het contact met de jongere generatie kwijt is.
Ikzelf ook niet, maar het lijkt me dat je tegenwoordig als enigszins publiek figuur haast geen teen meer buiten de deur kan zetten zonder dat de amateur paparazzi je in de gaten houdt. Als je ook maar iets doet wat geïnterpreteerd kan worden als een "dakanegnie" door de meest trieste, kleurloze lui zijn de rapen gaar, waarna jij met een soort halfbakken mea culpa moet komen in de vorm van een verkapt griepjequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Die Burgermeester is net zo oud als ik. Zie echt niet in wat er ook maar vreemd is om met je zoon en zijn vrienden wat te gaan drinken.
Wat mij betreft zegt hij dat hij precies zo dronken is geworden als hij zich aan het begin van de avond voorgenomen had.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer ja. Dat hij zich nog gaat verontschuldigen door te zeggen dat hij griep had en maar vier drankjes op had. Hij had gewoon moeten zeggen dat hij een heel gezellig avondje had en dat qua het drank een beetje uit de hand is gelopen, maar dat hij er niemand kwaad mee heeft gedaan. Punt.
Als zijn puberzoon zich niet eens meer voor hem schaamt dan moet de gemeente dat al helemaal niet doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Die Burgermeester is net zo oud als ik. Zie echt niet in wat er ook maar vreemd is om met je zoon en zijn vrienden wat te gaan drinken.
Dit inderdaad! Die fucking sociale media maken meer kapot dan goed voor ons isquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:19 schreef bamibij het volgende:
we zouden weer eens wat relaxter moeten gaan leven allemaal. een kwart misstap kan je de kop al kosten door dat graf-twitter
En dit inderdaad, de bekrompenheid in Nederland is verschrikkelijk. Soms denk ik wel eens wat een kutland zijn we met z'n allen gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt reuze mee. Er is hier nog niemand geweest die om zijn aftreden oid heeft geroepen. Sterker, de meeste nemen het voor hem op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:02 schreef RedFever007 het volgende:
En dit inderdaad, de bekrompenheid in Nederland is verschrikkelijk. Soms denk ik wel eens wat een kutland zijn we met z'n allen geworden
niet alleen in deze zaak maar ook in andere zaken uit het verledenquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Er is hier nog niemand geweest die om zijn aftreden oid heeft geroepen. Sterker, de meeste nemen het voor hem op.
Is dat het, of houdt men zich tegenwoordig gewoon liever bezig met soapnieuws dan met echt nieuws?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |