90% van de mensheid zijn dan ook domme onfatsoenlijke klootzakken als het erop aankomt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
Ca. 90% in NWS vindt het doodnormaal hoe die PSV-supporters met die bedelende vrouwen in Madrid omgingen lees ik, waaronder onze eigen Perrin. Mensen hebben ook gewoon geen greintje fatsoen.
Helaas klopt dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:05 schreef Tem het volgende:
[..]
90% van de mensheid zijn dan ook domme onfatsoenlijke klootzakken als het erop aankomt.
Ja, maar ik ben een doorgeslagen jonge woudloper met een verfijnde smaakquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:12 schreef 99.999 het volgende:
Ze zijn flink hufterproof Pom. Dat moet jou als Brabo toch aanspreken?
Lekker bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
NWS / PvdA wil verbod op benzineauto's
Ze zijn goed van het padje af.
Gewoon eerlijk je brood verdienen zonder afhankelijk te zijn van de staat. Zo zien de libertariers het in ieder geval.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:14 schreef Kowloon het volgende:
Alsof bedelen wel zo fatsoenlijk is terwijl de meeste Europese landen gewoon een sociaal stelsel kennen.
Ik heb eens een bekertje vol bedelgeld omgetrapt. Per abuis wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb al meer dan eens vervelende bedelaars aan de kant geduwd stiekem.
Eerlijk? Ze rollen je zakken waar je bij staat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk je brood verdienen zonder afhankelijk te zijn van de staat. Zo zien de libertariers het in ieder geval.
Maar je gaat er niet door op Diederik stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie dat PvdA-plan voor het grootste deel wel zitten.
Gewoon een uitkering trekken zodat mensen er onvrijwillig in plaats van vrijwillig aan bijdragen is fatsoenlijker inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:14 schreef Kowloon het volgende:
Alsof bedelen wel zo fatsoenlijk is terwijl de meeste Europese landen gewoon een sociaal stelsel kennen.
Vanuit troloogpunt zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie dat PvdA-plan voor het grootste deel wel zitten.
Dat kan ook niet, want hij zal geen lijsttrekker zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar je gaat er niet door op Diederik stemmen.
Dat is niet de definitie van bedelen Kowloon.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerlijk? Ze rollen je zakken waar je bij staat.
Maar je gaat er niet door op de PvdA stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want hij zal geen lijsttrekker zijn.
Dat is de definitie van een politicus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie van bedelen Kowloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |