quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gelukkig bestaat de PvdA niet meer over 10 jaar
Uhm... Kan deze vrouw niet lezen? Niemand heeft het over auto's vervangen. Het gaat om nieuwe auto's. De meeste mensen kopen niet eens een nieuwe auto.quote:Ze spreekt van een 'oorlogsverklaring richting acht miljoen automobilisten, gebaseerd op een groot wensdenken en een blanco cheque om al deze auto's op kosten van de overheid te vervangen'. "Ambities zijn altijd mooi, maar dit heeft meer weg van een kip die zonder kop rond rent in het groene sprookjesbos'', vindt Visser.
Beetje naief om te verwachten dat ze niet ook gaan pleiten voor een volledig verbod op alle niet-elektrische auto's.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef Maharajah het volgende:
Er staat worden verkocht, niet worden gereden.
Dit. Gewoon een stuk of wat vluchtelingen van de straat plukken en die laten fietsen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef frietenstamp het volgende:
Dan neem ik een riskja met een fietsslaaf.
Nee, het gros van de nieuwe auto's die verkocht worden zijn leasebakken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm... Kan deze vrouw niet lezen? Niemand heeft het over auto's vervangen. Het gaat om nieuwe auto's. De meeste mensen kopen niet eens een nieuwe auto.
Dat is het volgende punt, waar die VVD mevrouw nu al stress van heeftquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:18 schreef Toefjes het volgende:
Als ze met een mooie regeling komen om mensen te stimuleren een elektrische auto te kopen sta ik daar absoluut voor open.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:18 schreef Toefjes het volgende:
Als ze met een mooie regeling komen om mensen te stimuleren een elektrische auto te kopen sta ik daar absoluut voor open.
Op zonnepanelen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]De kans dat dat gebeurd is nog kleiner dan dat de PvdA er over 10 jaar nog is.
En als dat dan gebeurd, dan komt de rekening daarvoor in de vorm van gigantische belasting verhogingen.
Heb ik ook geen problemen mee eigenlijk. Blijft het geld hier in plaats van dat het richting Saudi-Arabië gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]De kans dat dat gebeurd is nog kleiner dan dat de PvdA er over 10 jaar nog is.
En als dat dan gebeurd, dan komt de rekening daarvoor in de vorm van gigantische belastingverhogingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |