quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Heyyyyyyy feli, man!![]()
![]()
Maak er wat Spezziaals van!
Ook dat ja!quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan feliciteer ik hierbij DJ Vinyl ook maar. Feli!
Haha goed idee!quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Dank je ToT
En komt vast wel goed.
Straks eerst maar beginnen met wat slaap
oudere mensen hebben niet zoveel slaap nodig hoorquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
.
Straks eerst maar beginnen met wat slaap
quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan feliciteer ik hierbij DJ Vinyl ook maar. Feli!
Jij kan dat wetenquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
oudere mensen hebben niet zoveel slaap nodig hoor
quote:
Mijn slot is voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand m'n slot met 2 minuten verlengd!
quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn slot is voorbijtrustuh en bedankt voor de muziekjes!!
Dat soort momenten vind ik ook altijd zo fucked up!quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Altijd zo bizar dit..... - ik hoorde straks een nummer waarvan het intro me deed denken aan Hello Spaceboy (PSB remix) van David Bowie. En wat draait Radio 49 nu....
Ik heb het iets te vaak.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat soort momenten vind ik ook altijd zo fucked up!
Same here, ook met Gup.quote:
Echt versierd niet maar een zooitje is het wel. Hun manier van versieren denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2016 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of je poezebeesten je huis nog versierd hebben anders helpen we wel even een handje mee
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt versierd niet maar een zooitje is het wel. Hun manier van versieren denk ik
Dank u Madquote:Op donderdag 17 maart 2016 07:53 schreef MadMaster het volgende:
Hé, een jarige...
Happy birthday Spezza!
ik ben netjes aan het werkquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk plaatje van de heer Groenbol
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk plaatje van de heer Groenbol
Gefeliciteerd knul.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt versierd niet maar een zooitje is het wel. Hun manier van versieren denk ik
quote:
quote:Reeds was het kwaad niet meer te stoppen
reeds kloof ie aan zijn vingertoppen
en zette weldra ook z'n tanden
in de stompjes van z'n handen
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Eerste zonnebad gehad... [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Eerste zonnebad gehad... [ afbeelding ]
zonnebril op en petje opquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de zon uit de wind was het ruim 20 graden...
Tijd om de zonnebrandcreme erbij te pakkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de zon uit de wind was het ruim 20 graden...
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwembroek aan en naar het strand!
lekker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zaterdag, maandag en woensdag ook aardig wat uurtjes zon gehad, heerlijk, heb ook al een voorzichtig kleurtje opgedaan
quote:
Terug naar de kindertijd met Spijkerbroekquote:
Hoezo, 'terug'?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Terug naar de kindertijd met Spijkerbroek
Ik doe niet aan zonnebrand...quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tijd om de zonnebrandcreme erbij te pakken
Bolhoedje thuisgelaten deze keer?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag nooit meer raden...
[ afbeelding ]
Ja, die bolhoed is mijn winter outfit...quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bolhoedje thuisgelaten deze keer?
Ah, natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die bolhoed is mijn winter outfit...
je zou denken dat ik een echt leven hebquote:
Zo!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo!
Mooi op tijd.... nog even snel onder de douche geweest, zodat het weekend nu echt kan beginnen.
Kom er aan, even eten nog...quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo!
Mooi op tijd.... nog even snel onder de douche geweest, zodat het weekend nu echt kan beginnen.
quote:
Post maar, moet zo toch even van het toetsenbord weg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het vandaag liedjes raden, of zal ik de hoesjes gewoon meteen posten?
Ik hoor het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post maar, moet zo toch even van het toetsenbord weg.
Misschien later nog even...
Gewoon lekker postenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het vandaag liedjes raden, of zal ik de hoesjes gewoon meteen posten?
quote:
WIe dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:14 schreef MadMaster het volgende:
En om nog even in de celebs te blijven na gisteren, ik heb vanmiddag bijna een gigant op mijn motorkap gehad...
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:14 schreef MadMaster het volgende:
En om nog even in de celebs te blijven na gisteren, ik heb vanmiddag bijna een gigant op mijn motorkap gehad...
Kinky pakjes zegquote:
Mag die achter een spoiler?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vanmiddag ook uit, waarschijnlijk zwaar in de olie en ze stak ineens over.
Schrok me te pletter. Zulk hoog haar ben ik niet gewend...
Heeft Vout er ook zo een? Of houdt die het bij lederhosen?quote:
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag ze er vanmiddag ook uit, waarschijnlijk zwaar in de olie en ze stak ineens over.
Schrok me te pletter. Zulk hoog haar ben ik niet gewend...
Beide niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heeft Vout er ook zo een? Of houdt die het bij lederhosen?
Oh Mieke.......quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, da's wel Mieke van de Gigantjes...
Zegt me wel iets volgens mij.quote:
Ow... dé Gigantjes.. Sja die heb ik 30 jaar niet meer gehoord zo te zienquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, da's wel Mieke van de Gigantjes...
quote:
Ik ook niet, tot vanmiddag dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow... dé Gigantjes.. Sja die heb ik 30 jaar niet meer gehoord zo te zien
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Running With The Night - Lionel Ritchie
AUW!quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot vanmiddag dan.
Ze stapt aan de rijbaanzijde uit een taxi en loopt zo over...
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net niet.
Ze verontschuldigde zich wel, maar mijn hart zat ergens in mijn keel...
quote:Van onze verslaggeefster ter plaatse
Amsterdam, 17 maart 2016
Vandaag was het een genante dag voor een van de Gigantjes.
Deze werd namelijk bijna aangereden. Uit goede bron, kan uw verslaggever melden dat er verder weinig aan de hand was. Geen gewonden, behalve wat schrik.
Er zal contact opgenomen worden vanuit het management om eventueel slachtofferhulp aan te bieden.
Even wachten op een telefoontje van het Gigamanagementquote:
Ahh... het welbekende rode boekjequote:
Lang niets meer van gehoordquote:
dat heb ik uit handen gegeven...quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
En, hoe staat het met het geluid?
Oww, ja afgezien van die keer danquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas nog een nieuw album uitgebracht.
Spezza heeft het nog wel gedraaid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |