Ja, ernstig he?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
Echt, wat waren zij denkende, dit uit te brengen?
Of HardUnwell?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... OorAids....
Maar goed, dan uhm.... StrontWell
Ik heb wel medelijden met de hedendaagse clubgangers...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die versie van Paard in de Gang van hem had nog humor
Met dit soort "muziek" snap ik wel dat niemand er meer voor wil betalenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met de hedendaagse clubgangers...
Wie wil mij een pin lenen? Ik wil bij dit lied mijn trommelvliezen schade toebrengen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Fifth Harmony ft. Ty dolla sign – Work from Home
[ afbeelding ]
Levert het thuiswerken een Top40 hit op, of blijven ze lekker thuis?
4 carričrewijven en hun schoonmaakster?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat het hun meer oplevert dan mij.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Muis, je kan er waarschijnlijk niks aan doen, maar dit is ook niks.
Flop!
Dat vorige liedje van hun was best grappig.... Dit is.... Uhm... hoe zal ik het zeggen.... ze hadden er wel wat meer thuiswerk in mogen stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem geniet je er wel vanquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie wil mij een pin lenen? Ik wil bij dit lied mijn trommelvliezen schade toebrengen.![]()
En iets betere naam kunnen verzinnen.. Ty Dolla Sign?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat vorige liedje van hun was best grappig.... Dit is.... Uhm... hoe zal ik het zeggen.... ze hadden er wel wat meer thuiswerk in mogen stoppen
quote:
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.quote:
Oehh... The sacrifices you make for usquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heet medelijden
Ik heb al deze nummers al minstens drie keer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |