abonnement Unibet Coolblue
pi_160718382
Zo, en nou mag het weer heel langzaam gaan. We hebben een TT die een jaartje mee kan.
pi_160718494
Nog meer over katten, poetsen en andere zaken!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2016 @ 18:41:30 #3
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_160718573
Ja, de dierenambulance checkt chips bij katten, maar onze kat was niet gechipt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_160720823
Nog steeds geen teken van mn kat. Stom.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160722373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:36 schreef trui het volgende:
Stinkt het niet veel meer met houtkorrels? Onze kat wilde het er ook niet op doen trouwens. Wij hebben van die superabsorberende grit-korrels. Die nemen ook de geur grotendeels weg en zijn nog zuinig qua verschonen ook (alleen de klonten scheppen, slechts eens in langere tijd de hele vulling vernieuwen).
hier geen enkel probleem mee. bezoek ruikt de kattenbak ook niet dus het is niet dat ik de geur niet meer ruik.

de oorzaak van stank is meestal de voeding en niet zozeer de kattenbak. al kunnen sommige soorten grit het redelijk goed verdoezelen. houtkorrels verdoezelt niet zoveel dus bij een kat die heel erg stinkt is het geen aanrader.
toen een van de katten ziek was en gigantisch meurde zijn we ook ff weer terug gegaan naar klontvormend grit. diarree werkt namelijk ook niet zo lekker met houtkorrels.
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:01:38 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_160722648
In dat kader elleska, wij hebben er twee en het meurt de pan uit de laatste tijd terwijl er niks veranderd is qua bak.
Wel eten ze meer zakjes natvoer. Zou dat het zijn?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_160724788
als dat het enige wat is veranderd dan zou dat wel een logische oorzaak kunnen zijn. natvoer opzich is niet slecht, meeste katten kunnen wel wat extra vocht gebruiken. ligt er wel aan welk natvoer. natvoer met granen of suikers kunnen soms een oorzaak zijn.

dat was bij ons helaas niet de veroorzaker. mijn ene kat heeft darm problemen + voedselovergevoeligheid. ik zit tegenwoordig zo in het speciaal voer/rauw voer dat ik eigenlijk niet meer zo goed op de hoogte ben van het 'normale' voer.

er is in F&F een kattenvraagbaak, daar zit vast meer kennis.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 17-03-2016 13:36:28 ]
  woensdag 16 maart 2016 @ 22:00:04 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_160725029
Haha ik ben ooit begonnen in F&F hier op fok.
Ik weet de weg nog denk ik :D al een tijd niet meer geweest :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_160730411
En een digitale dierenarts.
Komen ze nu buiten laziness?
pi_160733680
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef laziness het volgende:
In dat kader elleska, wij hebben er twee en het meurt de pan uit de laatste tijd terwijl er niks veranderd is qua bak.
Wel eten ze meer zakjes natvoer. Zou dat het zijn?
bij ons stinken ze eigenlijk ook niet.
Het zijn binnenkatten. Qua natvoer krijgen ze eigen merk Hoogvliet en qua droogvoer Royal Canin indoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:28:26 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_160735325
De onze krijgt alleen droogvoer, ook van Royal Canin. Volstaat prima.
in de haak.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:53:02 #12
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160735976
Eentje krijgt bij ons Royal Canin urinary diet brok + dagelijks half zakje natvoer van datzelfde merk (vanwege blaasgruis) en die ruik je eigenlijk niet. De ander krijgt Whiskas/Felix/Purina/... brok + dagelijks half zakje natvoer van Whiskas en dat meurt me toch een partij als die net op de bak geweest is :X En dan stond die bak aanvankelijk ook nog in de keuken en hét schijtmoment was uiteraard precies wanneer wij gingen koken/eten. Dus de bak staat nu ergens anders...
Maar ik geloof dus best dat het type voer een invloed kan hebben. Alleen vinden we dat Royal Canin voer te prijzig om het aan beide beesten te geven :P

Maar verder kan ik niet heel erg klagen over de bak, aangezien ik die al een aantal maanden niet uit hoef te scheppen O-)
pi_160737667
owja whiskas :r was het al bijna vergeten maar dat kregen onze katten als kitten in het asiel dus wij hebben dat ook een tijdje gevoerd. kuipjes van de lidl/aldi/euroshopper waren 10x beter qua stank (al weet ik niet of de samenstellen nog hetzelfde is).

gelukkig zijn er meer goede brokken dan alleen Royal canin.
persoonlijk vind ik merken als Royal Canin/Hill's niet zo geweldig. Wel op het moment dat een kat speciaalvoer nodig heeft zoals bij blaasgruis. maar voor een gewone gezonde kat is het voer naar mijn idee aan de dure kant.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef Ticootje het volgende:
Nog steeds geen teken van mn kat. Stom.
is je kat inmiddels weer thuis?
pi_160738013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:00 schreef Elleska het volgende:
owja whiskas :r was het al bijna vergeten maar dat kregen onze katten als kitten in het asiel dus wij hebben dat ook een tijdje gevoerd. kuipjes van de lidl/aldi/euroshopper waren 10x beter qua stank (al weet ik niet of de samenstellen nog hetzelfde is).

gelukkig zijn er meer goede brokken dan alleen Royal canin.
persoonlijk vind ik merken als Royal Canin/Hill's niet zo geweldig. Wel op het moment dat een kat speciaalvoer nodig heeft zoals bij blaasgruis. maar voor een gewone gezonde kat is het voer naar mijn idee aan de dure kant.

[..]

is je kat inmiddels weer thuis?
Nope.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160738320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:00 schreef Elleska het volgende:
owja whiskas :r was het al bijna vergeten maar dat kregen onze katten als kitten in het asiel dus wij hebben dat ook een tijdje gevoerd. kuipjes van de lidl/aldi/euroshopper waren 10x beter qua stank (al weet ik niet of de samenstellen nog hetzelfde is).

gelukkig zijn er meer goede brokken dan alleen Royal canin.
persoonlijk vind ik merken als Royal Canin/Hill's niet zo geweldig. Wel op het moment dat een kat speciaalvoer nodig heeft zoals bij blaasgruis. maar voor een gewone gezonde kat is het voer naar mijn idee aan de dure kant.

[..]

is je kat inmiddels weer thuis?
mijn kieskeurige dames eten geen andere droogvoer.. -O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:58:49 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_160738943
Mogguh :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_160738986
zullen we anders weer even voorstellen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:10:07 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_160739205
Hoi ik ben Henk, 78 jaar en hou van hobbies ghehe :7
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_160739229
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoi ik ben Henk, 78 jaar en hou van hobbies ghehe :7
puzzelen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:12:20 #20
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_160739263
Misschien ben jij wel het ontbrekende puzzelstukje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:11:45 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160740455
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:00 schreef Ticootje het volgende:
zullen we anders weer even voorstellen?
TS begint.
KuikenGuppy
  dinsdag 22 maart 2016 @ 18:58:49 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_160865557
Ik ga morgen naar zo'n escape-room als afdelingsuitje en ik zie er echt gigantisch tegenop. Ik kan best wel puzzelen, maar in een groep en onder tijdsdruk sla ik zo ontzettend dicht dat ik niet eens meer weet hoeveel 1+1 is bij wijze van spreken. Dus ik zit me nu al geestelijk voor te bereiden dat ik weer eens de zwakste schakel zal zijn en dat de groep waar ik in zit sowieso gaat verliezen.

Echt, ik begin zo langzamerhand zo te balen van al die afdelingsuitjes. Normaliter vind ik het best leuk om te werken tussen allemaal ict-nerds, maar soms kan ik jaloers zijn op de afdelingen met vooral vrouwen, die altijd afdelingsuitjes zonder enige vorm van competitie hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_160866817
Ik werk al jarenlang tussen de "ICT nerds". Dat wil zeggen; ik ben al heel veel jaren de enige vrouw in afdelingen van 30 personen (iets meer of minder) (ik heb in de loop der jaren een paar keer promotie gemaakt maar het aantal vrouwen werd er niet meer op).

De afdelingsuitjes bleven trouwens luchtig dus daar heb ik nooit last van gehad.

Maar een escape room...ik heb geen idee.
Ik ben totaal niet competitief. Het interesseert me geen bal of ik iets win of niet, maar ik ben best nieuwsgierig naar zoiets eigenlijk...

Ik ben trouwens niet jaloers op afdelingen met alleen vrouwen... gatver
pi_160867399
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen naar zo'n escape-room als afdelingsuitje en ik zie er echt gigantisch tegenop. Ik kan best wel puzzelen, maar in een groep en onder tijdsdruk sla ik zo ontzettend dicht dat ik niet eens meer weet hoeveel 1+1 is bij wijze van spreken. Dus ik zit me nu al geestelijk voor te bereiden dat ik weer eens de zwakste schakel zal zijn en dat de groep waar ik in zit sowieso gaat verliezen.

Echt, ik begin zo langzamerhand zo te balen van al die afdelingsuitjes. Normaliter vind ik het best leuk om te werken tussen allemaal ict-nerds, maar soms kan ik jaloers zijn op de afdelingen met vooral vrouwen, die altijd afdelingsuitjes zonder enige vorm van competitie hebben.
Buiten het kusjekroel-komt-wel-goed-sratje (want dat komt het ook :* )

Wees degene die alles onderzoekt. In zo'n escaperoom verstoppen ze dingen. In boeken, onder stoelen, in kistjes, in kasten, onder kasten, op kasten - waar dan ook. Ga lekker alles ondersteboven halen. Help je toch mee, kan je rustig op je gemakkie doen en hoef je niet onder druk te presteren. En puzzelen laat je aan de brainiacs over.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:34:15 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_160869227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Buiten het kusjekroel-komt-wel-goed-sratje (want dat komt het ook :* )

Wees degene die alles onderzoekt. In zo'n escaperoom verstoppen ze dingen. In boeken, onder stoelen, in kistjes, in kasten, onder kasten, op kasten - waar dan ook. Ga lekker alles ondersteboven halen. Help je toch mee, kan je rustig op je gemakkie doen en hoef je niet onder druk te presteren. En puzzelen laat je aan de brainiacs over.
Dank je wel voor die tip. Daar kan ik wat mee!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:38:35 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160869405
Ja wat een goeie tip! Die ga ik onthouden.

Niet omdat ik bang ben het niet bij de benen, maar omdat ik weet dat ik in zo'n spel de leiding wil nemen en erg ga balen als dat niet lukt, me ga ergeren aan mensen die biet luisteren. Dan kan ik me beter op een taak storten :+
Kwak
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:40:30 #27
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_160869493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:31 schreef lily het volgende:
Ik werk al jarenlang tussen de "ICT nerds". Dat wil zeggen; ik ben al heel veel jaren de enige vrouw in afdelingen van 30 personen (iets meer of minder) (ik heb in de loop der jaren een paar keer promotie gemaakt maar het aantal vrouwen werd er niet meer op).

De afdelingsuitjes bleven trouwens luchtig dus daar heb ik nooit last van gehad.

Maar een escape room...ik heb geen idee.
Ik ben totaal niet competitief. Het interesseert me geen bal of ik iets win of niet, maar ik ben best nieuwsgierig naar zoiets eigenlijk...

Ik ben trouwens niet jaloers op afdelingen met alleen vrouwen... gatver
Ik heb ook op afdelingen met bijna alleen vrouwen gewerkt, maar dat vond ik ook altijd wel gezellig. Ik merk zo langzamerhand dat ik ouder word. Ik ben al één van de oudste van mijn afdeling en dan ook nog de enige vrouw. En ik ben soms bang dat ik de ict-wereld uiteindelijk niet bij kan houden. Ik leer echt nog elke dag, maar ik moet eerlijk zijn. Ik zie nieuwe collega's binnenkomen die echt zo veel slimmer lijken te zijn. Het zijn wel de jongens van wie ik dan ook wel weer heel veel leer, maar toch...

Ik word een beetje onzeker, merk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_160874673
Ik praat ook even mee, wij hebben overmorgen bedrijfsuitje, ook naar een escape room! Ik ben heel erg benieuwd hoe het je uiteindelijk bevallen is morgen, livelink. Wij zijn overigens met alleen maar vrouwen :o

Wat naar dat je je onzeker voelt. Maar dat moet je niet doen! Het klinkt als een cliché, maar jij hebt veel ervaring en dat is minstens zoveel waard. Dat denk ik echt. Tenminste in mijn vakgebied (zorg) is ervaring zeer belangrijk, dat zal bij ict toch ook wel zijn? Hoe dan ook; jammer van je onzekerheid, rotgevoel is dat. In mijn ervaring kan zo'n gevoel je overigens bij vlagen bekruipen, maar meestal duurt dat niet lang. Ik hoop op een paar positieve ervaringen die je weer een goed gevoel over jezelf geven!
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:58:32 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_160891688
Nou, de escaperoom was wel leuk. We hebben het alleen niet gehaald. Het probleem is dat je zoveel verschillende puzzels hebt dat je allemaal apart met puzzels bezig bent en je het overzicht verliest van wat er dan nog moet gebeuren. Dus je hebt eigenlijk iemand nodig die wel het overzicht bewaart. Dus toch iets voor jou Kwakz0r.
We hadden de sleutel trouwens wel in de allerlaatste seconde, maar toen moesten we de deur nog opendoen en waren we te laat.

Ja, die onzekerheid komt inderdaad bij vlagen, Mrs. Peel. Maar ik zit in een niet goed lopend project en af en toe heb je een succes nodig om weer eens bevestigd te worden. Dat ontbreekt nu bij mij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 18:55:39 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_161707788
» Er is al 32 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.

:o dit kán toch niet?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_161707927
Wel een héél slowe chat dus. :P
  maandag 25 april 2016 @ 19:08:49 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161708224
Komt vast door de TT :+.
KuikenGuppy
pi_161708827
Weinig te melden blijkbaar. Vroeger ging het topic veeeel harder!
Niemand iets te zeuren over huishouden, gemene buren of politiek? ;)
  maandag 25 april 2016 @ 19:37:14 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_161709323
Ik kan eventueel gaan zeuren over het weer, maar ik doe het toch maar niet. En ik heb niet zoveel niet-zeurderigs te melden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 25 april 2016 @ 19:38:10 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161709360
Ik vraag me wel af waar je boomstammetjes kunt kopen, niet het vlees maar stukjes boom. Ik wil zoiets voor in de tuin:

KuikenGuppy
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 19:42:38 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_161709537
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:37 schreef livelink het volgende:
Ik kan eventueel gaan zeuren over het weer, maar ik doe het toch maar niet. En ik heb niet zoveel niet-zeurderigs te melden.
Zeuren mag toch altijd? :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_161709597
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:38 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag me wel af waar je boomstammetjes kunt kopen, niet het vlees maar stukjes boom. Ik wil zoiets voor in de tuin:

[ afbeelding ]
In dit topic TTK / TTKET
wil LXIV er juist vanaf.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 25 april 2016 @ 19:45:06 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_161709634
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:38 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag me wel af waar je boomstammetjes kunt kopen, niet het vlees maar stukjes boom. Ik wil zoiets voor in de tuin:

[ afbeelding ]
Meen je dat serieus? Je gaat toch geen boomstam kopen.
pi_161709668
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:38 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag me wel af waar je boomstammetjes kunt kopen, niet het vlees maar stukjes boom. Ik wil zoiets voor in de tuin:

[ afbeelding ]
Ergens waar je ook haardhout kunt kopen? Een boer of een boomkwekerij of zo? Of speur het gemeentekrantje af op verleende kapvergunningen :+
  maandag 25 april 2016 @ 19:51:02 #40
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_161709835
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:42 schreef moussy het volgende:

[..]

Zeuren mag toch altijd? :P
Ik vind mezelf een beetje een oude zeur worden. Niet zozeer hier (hoewel vast ook hier), maar vooral op mijn werk. Dus probeer ik als goed voornemen minder te zeuren. Ik had van tevoren echter niet ingeschat dat ik daardoor compleet niks meer te melden heb O~)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 19:55:19 #41
7074 moussy
kuttekop
pi_161709967
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vind mezelf een beetje een oude zeur worden. Niet zozeer hier (hoewel vast ook hier), maar vooral op mijn werk. Dus probeer ik als goed voornemen minder te zeuren. Ik had van tevoren echter niet ingeschat dat ik daardoor compleet niks meer te melden heb O~)
Ik zeur niet zo snel, maar klagen ban ik wel weer heel erg goed in en ook vooral over mn werk :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 25 april 2016 @ 19:57:16 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_161710038
Hier in de regio hebben ze zo'n lokale facebookpagina, waar regelmatig van die stammetjes te koop staan, maar dan wel tegen absurd hoge prijzen (vind ik dan). Ik heb altijd het idee dat dat goedkoper of gratis kan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 25 april 2016 @ 20:00:08 #43
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_161710108
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:55 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik zeur niet zo snel, maar klagen ban ik wel weer heel erg goed in en ook vooral over mn werk :P
Ja, maar ik wil waken voor een overgangsimago op mijn werk. Volgens mij zat ik daar vorig jaar dichtbij. Dus ben ik liever stil dan dat ik klaag of zeur. Hoewel ik af en toe nog wel een uitbarsting heb, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 20:22:02 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_161710778
Die stammetjes moet je gewoon ff vragen aan die boomzagers van de gemeente, zijn niet zo moeilijk hoor, hier iig niet.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 20:23:00 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_161710802
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil waken voor een overgangsimago op mijn werk. Volgens mij zat ik daar vorig jaar dichtbij. Dus ben ik liever stil dan dat ik klaag of zeur. Hoewel ik af en toe nog wel een uitbarsting heb, hoor.
Hebben we allemaal wel hoor. Nu ben ik gewoon moe, moet ik nog van alles, maar ik heb nergens puf of zin in..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_161720771
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:37 schreef livelink het volgende:
Ik kan eventueel gaan zeuren over het weer, maar ik doe het toch maar niet. En ik heb niet zoveel niet-zeurderigs te melden.
over het weer?

bij ons in drenthe vanochtend:
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_161720818
Ongelofelijk..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_161720836
OMG... april doet wat ie wil...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 april 2016 @ 08:55:28 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_161720860
Wow...

Bij ons kwam het niet verder dan hagel. Ik ben net terug van een weekendje Limburg. Jaren niet op vakantie geweest, dus we dachten dat we het weer eens voorzichtig moesten proberen. Een soort test om te kijken of we dit jaar wel op vakantie kunnen gaan met onze jongste. Dan is dit weer toch wel een spelbreker, hoor.

Maar we hebben uiteindelijk heerlijk allerlei toeristische uitstapjes gemaakt. Museumplein in Kerkrade, miljoenenlijntje, gemeentegrotten in Valkenburg. Ik waande me helemaal terug in mijn tienertour-tijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_161720898
En trok je jongste het een beetje, livelink?

Die sneeuw! Bizar. Ben blij dat het hier alleen maar regent, kan ik in elk geval nog genieten van de steeds groenere tuin en alle bloesem enzo ;-)
pi_161720947
Simmu, dat is wel echt een laag zeg!
Hier schijnt de zon.. Maar er lag nog wel hagel op de daken tegenover ons..

Hoe ging het met jongste livelink? Biedt het opties voor de zomervakantie?
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:10:28 #52
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_161720967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En trok je jongste het een beetje, livelink?

Wisselend. De reis heen was een ramp en de volgende dag in het museum was hij ook niet op zijn best. Maar zondag trok hij helemaal bij en de rondleiding door de gemeentegrotten was onverwachts een groot succes. En in het huisje hebben we veel spelletjes gedaan en dat vindt hij altijd leuk. De terugreis ging goed omdat hij toen geslapen heeft. Hij was helemaal uitgeteld van het weekend.

Dus ja, het biedt zeker wel mogelijkheden voor een zomervakantie. We moeten alleen bedenken hoe we de heenreis dan kunnen verbeteren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_161721055
Dat klinkt toch veelbelovend livelink. Fijn! Blijven jullie wel in nl?

Misschien reist hij liever met het ov?
pi_161721095
Ik ben gister marktplaats afgestruind om nog maar even 2 winterbroeken te scoren voor mezelf en Joene...
Ik had een huis met een grote tuin, schommel, glijbaan, trampoline. Kinderen in de tuin wij biertje op het balkon was het plan...

Het wordt sneeuw en of regenachtigkloteweer...

Maar ach, we gaan de berg maar op, kinderen nog maar even met de neus in de sneeuw duwen zo eind april..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161729055
Je gaat naar Groningen op vakantie Tico? :+

Dit was vanmorgen:
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 28 april 2016 @ 14:57:01 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161776131
Het heeft hier ook net flink gehageld :o. Komend weekend wordt het weer mooi, als het goed is.
KuikenGuppy
pi_161776382
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:57 schreef Burdie het volgende:
Het heeft hier ook net flink gehageld :o. Komend weekend wordt het weer mooi, als het goed is.
ik hoop het van harte.. mijn dames gaan woensdag op kamp..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_161782372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:32 schreef Morretje het volgende:
Je gaat naar Groningen op vakantie Tico? :+

Dit was vanmorgen:
[ link | afbeelding ]
Klein stukje meer naar beneden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161782646
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klein stukje meer naar beneden.
Dan krijg je eerst niemandsland en dan Overijssel ;)
pi_161782850
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:38 schreef Burdie het volgende:
Ik vraag me wel af waar je boomstammetjes kunt kopen, niet het vlees maar stukjes boom. Ik wil zoiets voor in de tuin:

[ afbeelding ]
Nu in oud v&a
pi_161783810
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Dan krijg je eerst niemandsland en dan Overijssel ;)
hey! het zuigt om er te wonen, maar tis wel mooi vakantieland hoor :6
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_161783938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:25 schreef simmu het volgende:

[..]

hey! het zuigt om er te wonen, maar tis wel mooi vakantieland hoor :6
Hahaha het was wachten op de eerste reactie ;)
  donderdag 28 april 2016 @ 20:36:11 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161784115
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

Nu in oud v&a
Voor mijn gevoel vroeg ik dit echt twee weken geleden of zo :').
KuikenGuppy
pi_161785815
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Dan krijg je eerst niemandsland en dan Overijssel ;)
Drenthe :D

:D

Nee we zitten in de ällgau, vandaag naar een kasteel geweest, wat model heeft gedaan als dat van doornroosje in disneyland.
En even door een dorpje gelopen.

Morgen waarschijnlijk naar de zugspitze. Helaas heb ik geen handschoenen. Daar baal ik wel een beetje van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161786133
Ga je de gletsjer op tico? Tof! Ben benieuwd hoe dat er nu uitziet! In de winter alsof de ijstijd was aangebroken O+ veel plezier!
pi_161786234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:24 schreef Mineola het volgende:
Ga je de gletsjer op tico? Tof! Ben benieuwd hoe dat er nu uitziet! In de winter alsof de ijstijd was aangebroken O+ veel plezier!
Eh. Er ligt overal nog sneeuw :')

Uitzonderlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 28 april 2016 @ 21:30:06 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161786360
Gaan jullie ook wel eens naar de zon, Tico? :+
KuikenGuppy
pi_161787544
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:30 schreef Burdie het volgende:
Gaan jullie ook wel eens naar de zon, Tico? :+
De planning was dat ik hier in de tuin kon zitten met 20 graden enzo.

Maar goed, zomervakantie is zon gegarandeerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161807218
Geen zugspitze maar wel sneeuw.

En verbrand. Dat ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 22:10:28 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161811537
Wel balen voor jullie dat rotweer tijdens de vakantie!

Ik ga volgende week een paar dagen naar Zuid-Engeland. Tot maandag ziet het er slecht uit maar daarna lijkt het beter te worden. Ik hoop het maar!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:22:53 #71
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161812048
Wij gaan ook naar Engeland aankomende week en in heel west europa gaat aankomende week de temperatuur omhoog en de zon schijnen. Ook in Engeland *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:41:39 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_161812702
Sowieso valt het hier best mee ! Echt niet veel regen en zonnetje schijnt alleen koud! Met name de ochtend..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 22:47:03 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161812834
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef laziness het volgende:
Wij gaan ook naar Engeland aankomende week en in heel west europa gaat aankomende week de temperatuur omhoog en de zon schijnen. Ook in Engeland *O*
Waar gaan jullie heen? Wij zitten een half uurtje boven Brighton :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_161812941
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:22 schreef laziness het volgende:
Wij gaan ook naar Engeland aankomende week en in heel west europa gaat aankomende week de temperatuur omhoog en de zon schijnen. Ook in Engeland *O*
Wij waren van vrijdag tot woensdag met de kinderen in Londen en het weer was daar beter dan hier thuis. Wel koud hoor maar veel minder regen. Fijn dat er goede vooruitzichten zijn.
Veel plezier alvast!!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:02:55 #75
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161813284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:47 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar gaan jullie heen? Wij zitten een half uurtje boven Brighton :)
Daar waren wij vier jaar geleden. Mijn tip: de supergave pub opera house in Royal Tunbridge Wells.

Wij gaan een weekje naar de Cotswolds.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161819370
Ik vind de Allgäu tof O+ Maar tot nu toe alleen in de zomer geweest. Wij zijn net terug uit New York O+ O+ Waar het heerlijk warm en zonnig was. De vorige twee keer sneeuwde het, dus dit was een aangename nieuwe ervaring. Gisteren was het in London (overstap) vooral koud!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_161824972


Zo vervelend hier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 16:57:52 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161826171
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:02 schreef laziness het volgende:

[..]

Daar waren wij vier jaar geleden. Mijn tip: de supergave pub opera house in Royal Tunbridge Wells.

Wij gaan een weekje naar de Cotswolds.
Ziet er goed uit ^O^ Zit een half uur boven waar wij zitten (Little Horsested). Ik ga eens kijken of we dat in kunnen plannen :s)

Jullie ook fijne reis alvast!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 11 mei 2016 @ 23:27:29 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162106325
Zal ik dan maar zorgen dat er in mei gepost wordt in dit topic?

Ik had vannacht iets stoms. Mijn kinderen stonden midden in de nacht ineens bij ons bed en maakten me wakker met de mededeling van mijn dochter dat ik naar beneden moest komen omdat de moeder van een vriendin voor de deur stond en ze wist niet wat ze moest doen. Twee bange gezichten dus ik ga uit bed, kleed me snel aan en ga met mijn dochter naar beneden. Niks te zien, dus ik vraag haar wat er nou precies aan de hand is. Een vaag verhaal over de moeder van een klasgenoot die last had van haar ogen. En toen drong het pas tot me door dat ze aan het slaapwandelen was. Ik heb haar dus maar naar bed gedirigeerd en daar viel ze meteen in slaap. Mijn jongste durfde echter niet meer terug naar zijn kamer. Die was immers wakker gemaakt door mijn dochter die hem helemaal in paniek had verteld dat ze direct naar ons toe moesten omdat er iemand voor de deur stond. Dus met hem had ik nog meer te stellen om hem weer in slaap te krijgen.
En vanochtend kon mijn dochter zich helemaal niks herinneren van het hele voorval.

Wat ik zelf zo maf vind is dat ik er ook gewoon voetstoots vanuit ging dat het verhaal klopte en me helemaal niet besefte dat het wel een heel raar verhaal was :z
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_162109759
Goed verhaal
Dat ze dan ook eerst hem uit bed ging halen voor ze naar jou kwam :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162109778
Goed verhaal livelink. Wel knap dat ze meteen naar je toe komt.
  maandag 30 mei 2016 @ 21:26:50 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162630155
Ik krijg steeds ads of ik met een oudere vrouw uit mijn regio wil daten :').
KuikenGuppy
pi_162632274
Ik ook. :')
  maandag 30 mei 2016 @ 22:25:44 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162632317
Wat is oud...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 30 mei 2016 @ 22:37:01 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162632671
De meeste dames op de foto's zien er uit als 30 -O-.
KuikenGuppy
pi_162632758
Op een oude fiets moet je het leren, hoor. :{w
pi_162638344
Ooh Livelink, dat is bizar. Wel goed dat je gelijk zo alert reageerde, maar het heeft je wel een rust nachtrust gekost.
Ik heb als adolescent ook veel geslaapwandeld. Ik stond regelmatig liedjes te zingen in de slaapkamer van mijn ouders en zette midden in de nacht de tv aan om 'tv te kijken'. Ik heb onbewust veel porno gekeken in mijn tienerjaren.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 09:48:52 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162638401
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 22:37 schreef Burdie het volgende:
De meeste dames op de foto's zien er uit als 30 -O-.
Dat bedoel ik...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 juni 2016 @ 12:57:39 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162689770
Tip: vanmiddag vliegt er een F35 over Nederland, vergezeld van een F16. Ze vliegen extreem laag en relatief traag, via deze route:

KuikenGuppy
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:01:57 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162689870
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:57 schreef Burdie het volgende:
Tip: vanmiddag vliegt er een F35 over Nederland, vergezeld van een F16. Ze vliegen extreem laag en relatief traag, via deze route:

[ afbeelding ]
Oh, vanmiddag na school maar even naar het NMM in Soesterberg gaan dan *O*
Hoewel we natuurlijk ook gewoon op zolder kunnen gaan zitten, als hij van Nieuw Milligen naar Soesterberg gaat dan komt hij nagenoeg over m'n huis :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:03:07 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162689900
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, vanmiddag na school maar even naar het NMM in Soesterberg gaan dan *O*
Hoewel we natuurlijk ook gewoon op zolder kunnen gaan zitten, als hij van Nieuw Milligen naar Soesterberg gaat dan komt hij nagenoeg over m'n huis :')
Klopt, ze vliegen hier ook recht over! Hopelijk is het niet al te bewolkt... Bij de vliegbasissen op de route vliegen ze btw nog lager.
KuikenGuppy
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:07:04 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162689990
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt, ze vliegen hier ook recht over! Hopelijk is het niet al te bewolkt... Bij de vliegbasissen op de route vliegen ze btw nog lager.
Ik had vroeger vanuit m'n zolderkamer geweldig uitzicht op wat er richting Soesterberg vloog.... mooi was dat, ver genoeg weg om er geen last van te hebben maar dichtbij genoeg om wel een hoop apart spul langs te zien vliegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162690052
Ze komen hier ook langs gok ik.

Ff kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:59:00 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162692795
Gaat niet door vandaag....
https://twitter.com/Kon_Luchtmacht/status/738347798085677057

Allemaal Bobo's bij het NMM :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:05:30 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162692966
Jammer!
KuikenGuppy
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 17:54:31 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162697397
Nederland? groningen, gelderland en limburg zijn afvallige provincies? :?
pi_162697428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:54 schreef lady-wrb het volgende:

Nederland? groningen, gelderland en limburg zijn afvallige provincies? :?
Reserve duitsers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 17:57:46 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162697471
even een vraagje voor de kookwonders hier: massala is massala toch? of heb je daar soorten in?
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:59:28 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162697521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:54 schreef lady-wrb het volgende:

Nederland? groningen, gelderland en limburg zijn afvallige provincies? :?
Dat lijkt me te maken heben met de locaties van de militaire vliegbases in Nederland?
KuikenGuppy
  donderdag 2 juni 2016 @ 18:01:05 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162697560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:57 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje voor de kookwonders hier: massala is massala toch? of heb je daar soorten in?
Voor Surinaams eten?
KuikenGuppy
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 18:02:03 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162697585
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 18:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Voor Surinaams eten?
ja. die prut die ik nu in de pan heb liggen lijkt er totaal niet op.
  donderdag 2 juni 2016 @ 18:02:52 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162697600
We hebben een nieuwe huisarts. :9
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 18:13:13 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162697862
misschien herinneren jullie het gezeik vorig jaar van mn achterbuurvrouw (die van die schuur die in mijn achtertuin in elkaar dreigde te zakken? ik dacht dat het klaar was, maar ze heeft weer wat gevonden om te zeiken. mijn kippen liggen tegen de schutting, de hond heeft last van de kippen en ze heeft overlast van veren in de tuin.
dat kreeg ik via via te horen, want recht in mn gezicht durft ze niet.
ik heb er eens heel hard om gelachen, voor de rest zoekt ze het maar lekker uit :')

mocht ze ooit weer de politie op me af sturen, dan overweeg ik om alsnog te melden dat ze haar kinderen mishandelt. (dat is dus echt waar, ik kan het dan wel niet zien, maar ik hoor hoe ze dr kinderen uitscheldt en ik hoor dat ze slaat en ik hoorde dat een van mijn achterburen het zelfs gezien heeft)
pi_162699319
Is dat niet iets wat je beter sowieso kan melden, ipv als soort wraakactie? :?
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:25:34 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162699688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:10 schreef lunapuella het volgende:
Is dat niet iets wat je beter sowieso kan melden, ipv als soort wraakactie? :?
Dat... 😑
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:07:43 #106
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_162701906
Inderdaad! Die kinderen hebben hulp nodig, dan moet je niet wegkijken. :{
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:32:15 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162702603


Zo het zit er weer op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 juni 2016 @ 22:03:07 #108
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_162703535
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:57 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje voor de kookwonders hier: massala is massala toch? of heb je daar soorten in?
Garam massala bedoel je? Dat is er in 1000 verschillende soorten. Ik heb bijvoorbeeld ook Arabische. En ik heb uit Dubai garam massala die niet gemalen is, dus alle hele kruidjes en specerijen. Dus nee, het is niet altijd hetzelfde, maar ik denk dat in Nederland hetzelfde gele kerrie-achtige mengsel wel de standaard is.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 09:34:32 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162709798
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:10 schreef lunapuella het volgende:
Is dat niet iets wat je beter sowieso kan melden, ipv als soort wraakactie? :?
nee bedankt. ik heb geen zin in nog meer gezeik met dat mens. en ik heb niks gezien he? ik heb het alleen gehoord.
ik heb het overwogen hoor, maar ik had het erover met mn vriendin die daar ook in de straat woont en die vond dat ik het moest laten gaan. ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet. het is zo'n tokkiegezin en zij is zo'n vreselijk gefrustreerd type dat heel vaak loopt te schreeuwen.

het is een van hun buren die gezien had dat ze een van dr kinderen met de vlakke hand keihard in zn gezicht sloeg. ik zou het er eens met hem over kunnen hebben, want ik kan het wel melden, maar wat heb ik eraan als hij mij geen rugdekking geeft. en geloof je werkelijk dat er wat gedaan wordt?

[ Bericht 13% gewijzigd door lady-wrb op 03-06-2016 09:41:26 ]
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 09:36:14 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162709822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:03 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Garam massala bedoel je? Dat is er in 1000 verschillende soorten. Ik heb bijvoorbeeld ook Arabische. En ik heb uit Dubai garam massala die niet gemalen is, dus alle hele kruidjes en specerijen. Dus nee, het is niet altijd hetzelfde, maar ik denk dat in Nederland hetzelfde gele kerrie-achtige mengsel wel de standaard is.
deze was nogal rood en er komt geen kerrie in voor.
het was overigens goed te eten, maar dus geen roti zoals ik bedoelde :')
pi_162710178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee bedankt. ik heb geen zin in nog meer gezeik met dat mens. en ik heb niks gezien he? ik heb het alleen gehoord.
ik heb het overwogen hoor, maar ik had het erover met mn vriendin die daar ook in de straat woont en die vond dat ik het moest laten gaan. ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet. het is zo'n tokkiegezin en zij is zo'n vreselijk gefrustreerd type dat heel vaak loopt te schreeuwen.

het is een van hun buren die gezien had dat ze een van dr kinderen met de vlakke hand keihard in zn gezicht sloeg. ik zou het er eens met hem over kunnen hebben, want ik kan het wel melden, maar wat heb ik eraan als hij mij geen rugdekking geeft. en geloof je werkelijk dat er wat gedaan wordt?
Kijk, je kan het melden of niet melden, dat moet je zelf weten. Maar de redenering om het alsnog te doen als zij iets naars tegen jou doet, vind ik raar.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 10:06:28 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162710199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:04 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Kijk, je kan het melden of niet melden, dat moet je zelf weten. Maar de redenering om het alsnog te doen als zij iets naars tegen jou doet, vind ik raar.
goed dan meld ik het gewoon niet. hoe dan ook. ik ga me er niet tegenaan bemoeien.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 10:31:51 #113
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162710534
Het is echt een hele gemene manier van wraak nemen..
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162710911
Zeker als je blijkbaar denkt dat het voor de kinderen toch geen verschil maakt.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 11:01:47 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162710975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:31 schreef Moppert het volgende:
Het is echt een hele gemene manier van wraak nemen..
die snap ik even niet. ik zeg toch dat ik heb besloten me er niet tegenaan te bemoeien?
ze slaat dr kinderen en ze schreeuwt en scheldt. dat is gewoon waar.
en ik loop er al weken mee of ik er wat mee moet of niet.
maar goed, het zijn haar kinderen, dus als ze ze wil meppen, is dat haar goed recht.
het zijn ook kinderen die je je ergste vijand niet toewenst. stiekem, achterbaks, ze luisteren ook totaal niet en ze lachen haar gewoon uit. ze heeft er totaal geen grip op, dus ik kan me haar frustratie ook heel goed voorstellen.
  Moderator vrijdag 3 juni 2016 @ 11:02:46 #116
5428 crew  miss_sly
pi_162710986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die snap ik even niet. ik zeg toch dat ik heb besloten me er niet tegenaan te bemoeien?
ze slaat dr kinderen en ze schreeuwt en scheldt. dat is gewoon waar.
en ik loop er al weken mee of ik er wat mee moet of niet.
maar goed, het zijn haar kinderen, dus als ze ze wil meppen, is dat haar goed recht.
het zijn ook kinderen die je je ergste vijand niet toewenst. stiekem, achterbaks, ze luisteren ook totaal niet en ze lachen haar gewoon uit. ze heeft er totaal geen grip op, dus ik kan me haar frustratie ook heel goed voorstellen.
J ekinderen slaan is niet je goed recht, dat is bij wet verboden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 11:06:34 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162711035
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:57 schreef lunapuella het volgende:
Zeker als je blijkbaar denkt dat het voor de kinderen toch geen verschil maakt.
wat zou het uit moeten maken dan? dat ze ze weghalen? nou dan heb ik mn wraak gehad hoor, daar scoor je mee :N
ik denk zelf dat voor haar wat ondersteuning niet gek zou zijn, maar als ik afga op wat ik zoal met haar meegemaakt heb, zal ze dat ogenblikkelijk afwijzen en weer achterlijke acties gaan ondernemen. en daar heb ik dus geen trek in.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:06:37 #118
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162711038
Ik snap prima waarom je melding zou maken van zoiets, maar niet pas als iemand jou iets "aandoet" of jou een beetje tegenwerkt.

Het enige wat ik een issue zou vinden is een melding maken van iets wat je niet hebt gezien.
Ik zou alleen melding maken van dingen die je zeker weet.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:08:21 #119
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162711060
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:06 schreef lady-wrb het volgende:
maar als ik afga op wat ik zoal met haar meegemaakt heb, zal ze dat ogenblikkelijk afwijzen en weer achterlijke acties gaan ondernemen. en daar heb ik dus geen trek in.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 11:13:04 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_162711146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:06 schreef Moppert het volgende:
Ik snap prima waarom je melding zou maken van zoiets, maar niet pas als iemand jou iets "aandoet" of jou een beetje tegenwerkt.

Het enige wat ik een issue zou vinden is een melding maken van iets wat je niet hebt gezien.
Ik zou alleen melding maken van dingen die je zeker weet.
ik heb weken geleden gehoord hoe ze tegen een van dr kinderen tekeer ging en ik heb haar horen slaan. dat heb ik toen besproken met mn vriendin (die in dezelfde straat woont als zij) die vond dat ik er niks mee moest doen.
vervolgens zit diezelfde vriendin bij mij op de koffie afgelopen maandag en ze vertelt doodleuk dat haar buurman vertelde dat hij gezien heeft dat ze dr kinderen met de vlakke hand in het gezicht geslagen heeft.
ik heb me inderdaad lopen afvragen of ik echt gehoord had dat ze sloeg, maar het klopt dus wel degelijk.

ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. ik kan er niks mee. ik kan niet met haar in gesprek want ze haat me als de pest. maar om nou bij instanties aan de bel te gaan hangen vind ik ook weer zo wat. ik weet het gewoon niet.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 11:20:52 #121
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:30:53 #122
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162711481
Ja doe vooral zo :')

Misschien heeft ze die hulp idd nodig en zal ze die verwelkomen in haar leven.
Zoals iemand met een zware depressie soms ook rock-bottom moet raken om weer op te klimmen.
Je kent haar niet goed en het is vast een verschrikkelijk wijf maar je kan gewoon niet voor een ander invullen dat ze dingen naast haar neer zal leggen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:31:35 #123
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_162712586
Geen kind verdient het om geslagen te worden. Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik geen seconde getwijfeld en er een melding van gemaakt. Hoe vaak hoor je niet de verhalen van zulke kinderen die als ze opgegroeid zijn zeggen: 'Waarom keek iedereen een andere kant op? Waarom hielp niemand mij?' Je weet inderdaad niet van tevoren of je melding daadwerkelijk verschil gaat uitmaken, maar als je niks zegt blijft het zéker doorgaan. :{
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:28:06 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162714114
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Geen kind verdient het om geslagen te worden. Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik geen seconde getwijfeld en er een melding van gemaakt. Hoe vaak hoor je niet de verhalen van zulke kinderen die als ze opgegroeid zijn zeggen: 'Waarom keek iedereen een andere kant op? Waarom hielp niemand mij?' Je weet inderdaad niet van tevoren of je melding daadwerkelijk verschil gaat uitmaken, maar als je niks zegt blijft het zéker doorgaan. :{
Dat en het excuus dat het rot kinderen zijn dus je wel begrijpt dat moeder radeloos is.
Nou als ik telkens zo geslagen zou worden als kind zou ik ook brutaal doen en proberen te overheersen.
En zou moeder inderdaad radeloos zijn moet ze hulp zoeken.
Er is geen enkel excuus voor het mishandelen van een kind.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_162733834
Verdorie lady-wrb, bel gewoon! Een vermoeden is al voldoende om gewoon te bespreken wat handig is. Dat hoeft echt niet meteen een melding te zijn.

Ik wou dat míjn buurvrouw dat had gedaan destijds, dan had m'n jeugd er ws een stuk beter uitgezien. (En natuurlijk was ik een kutkind. Zo was ik opgevoed.)
pi_162734052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die snap ik even niet. ik zeg toch dat ik heb besloten me er niet tegenaan te bemoeien?
ze slaat dr kinderen en ze schreeuwt en scheldt. dat is gewoon waar.
en ik loop er al weken mee of ik er wat mee moet of niet.
maar goed, het zijn haar kinderen, dus als ze ze wil meppen, is dat haar goed recht.
het zijn ook kinderen die je je ergste vijand niet toewenst. stiekem, achterbaks, ze luisteren ook totaal niet en ze lachen haar gewoon uit. ze heeft er totaal geen grip op, dus ik kan me haar frustratie ook heel goed voorstellen.
Wauw... Dus als je kinderen hebt die reageren op hun omgeving en daardoor misschien onhandelbaar zijn, die mag je gewoon slaan?... Frustratie is 1 ding, een kind slaan een heel ander ding.
En dat als wraakmiddel gebruiken maakt jou m.i niet beter dan die moeder die haar kinderen slaat.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:57:06 #127
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_162737668
Mogguh bejaarden,

Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.

Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat! :+ ) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!

Komt dat zien mensen!

World Wide Web

Tot daar! *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 19:19:31 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162745937
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:57 schreef Fopje het volgende:
Mogguh bejaarden,

Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.

Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat! :+ ) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!

Komt dat zien mensen!

World Wide Web

Tot daar! *O*
Ik behoor tot die 8% 75-plussers die nooit online is, helaas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 19:22:13 #129
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162746003
Lady-wrb, in een ander topic las ik de tip om 'Veilig Thuis' te bellen. Daar kun je anoniem de situatie voorleggen en overleggen hoe of wat.

quote:
Wil je advies en hulp voor de ander en/of voor jezelf? Je kunt je vragen stellen of je hart luchten. Je krijgt een hulpverlener aan de lijn, die aandachtig naar je verhaal luistert. Deze hulpverlener zet alles voor je op een rij, beantwoordt je vragen en geeft je advies. Ook kijkt de hulpverlener samen met jou welke professionele hulp er nodig is. Als je wilt, kun je anoniem blijven.
bron

Misschien is dat een optie? Ik kan me je twijfels toch ook wel voorstellen, hoor. Maar dat klinkt dan als een goede oplossing.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 juni 2016 @ 21:43:21 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162800777
Voor wie de F35 wilde zien: morgen een herkansing, en een uitgebreidere route ;).

KuikenGuppy
  maandag 6 juni 2016 @ 23:51:27 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_162804877
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:19 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik behoor tot die 8% 75-plussers die nooit online is, helaas.
:D
in de haak.
pi_162941692
Ik heb de jsf helaas niet gezien.

Ik ging net speciaal naar een grote kruidvat voor yes to carrots shampoo. Mijn fles was op zijn ze uit het assortiment :'(
  zondag 12 juni 2016 @ 14:04:37 #133
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162942402
De Tuinen heeft ze ook, ferrari.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_162942466
Ik zag het maar wel fors duurder.
pi_162952935
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de jsf helaas niet gezien.

Ik ging net speciaal naar een grote kruidvat voor yes to carrots shampoo. Mijn fles was op zijn ze uit het assortiment :'(
Ja daar was ik ook achter :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:34:16 #136
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162955417
De tuinen heeft heel vaak actie's op yes 2 carrots!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:36:57 #137
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162955530
Holland & Barrett :( waar dat nu weer voor nodig was? }:|
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162956944
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef Moppert het volgende:
De tuinen heeft heel vaak actie's op yes 2 carrots!
Nu vast niet.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:11:51 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162957318
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef laziness het volgende:
Holland & Barrett :( waar dat nu weer voor nodig was? }:|
zit die in Nederland ook?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 12 juni 2016 @ 21:21:04 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162957834
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zit die in Nederland ook?
De Tuinen is Holland & Barrett geworden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 12 juni 2016 @ 21:39:17 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162959073
Ik zat vanochtend helemaal klaar voor vaderdag. Cadeautjes ingepakt, lekker ontbijt met speciale broodjes. Zegt mijn jongste ineens; "is het vandaag dan al de 19e?" Was ik dus een week te vroeg :(

Moet ik me volgende week weer opnieuw opladen en zul je zien dat ik het dan vergeet ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_162960308
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik zat vanochtend helemaal klaar voor vaderdag. Cadeautjes ingepakt, lekker ontbijt met speciale broodjes. Zegt mijn jongste ineens; "is het vandaag dan al de 19e?" Was ik dus een week te vroeg :(

Moet ik me volgende week weer opnieuw opladen en zul je zien dat ik het dan vergeet ;)
Oeps! :D
  zondag 12 juni 2016 @ 22:23:11 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162961309
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:21 schreef laziness het volgende:

[..]

De Tuinen is Holland & Barrett geworden.
ah ok hahaha
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 12 juni 2016 @ 22:24:05 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162961345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik zat vanochtend helemaal klaar voor vaderdag. Cadeautjes ingepakt, lekker ontbijt met speciale broodjes. Zegt mijn jongste ineens; "is het vandaag dan al de 19e?" Was ik dus een week te vroeg :(

Moet ik me volgende week weer opnieuw opladen en zul je zien dat ik het dan vergeet ;)
hahaha oops!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_162967343
Oeps livelink
  Licht Ontvlambaar maandag 13 juni 2016 @ 07:21:44 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162967383
Gewoon de Belgische vaderdag, Livelink ;) Hebben wij dit jaar gedaan omdat het volgende week niet gaat.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 16 juni 2016 @ 19:30:20 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_163067928
Vroeger keek ik altijd met mijn vader en mijn broers naar allerlei sporten. Wielrennen, voetbal, schaatsen. Vond ik altijd heel leuk.
Helaas vinden man en kinderen er niks aan en om nou in je eentje te kijken is niet zo leuk. Ik probeer nog wel de Tour de France te volgen, maar dan houdt het tegenwoordig wel op.

Maar vanmiddag had ik de tv toch even op het EK gezet en ik keek met een half oog naar Engeland-Wales. Kwam mijn jongste uiteindelijk meekijken en het was gewoon weer ouderwets leuk om te kijken. Hopelijk zet dit zich door!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:10:40 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163173301
Vraagje;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:29:39 #149
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_163174213
hebben ze de officieuze afspraken op papier en onder tekend door beide? Dan ja. zo niet wordt het lastiger en moet ze met haar mediator in overleg of advocaat zoeken en het via die weg aanpakken.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 20 juni 2016 @ 21:55:23 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163175241
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
hebben ze de officieuze afspraken op papier en onder tekend door beide? Dan ja. zo niet wordt het lastiger en moet ze met haar mediator in overleg of advocaat zoeken en het via die weg aanpakken.
Naar mijn weten staan ze niet op papier.
ze is indd met een advocaat bezig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:34:09 #151
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_163176834
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:53:00 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163177569
Via een kort geding zsm een tijdelijke omgangsregeling vast laten stellen. Dat officieuze gedoe komt hoe dan ook ellende uit. Regel het gewoon goed, scheelt enorm gezeik.

Oh en ja hij heeft het recht om zn kinderen op te pikken. Zij heeft ook het recht om de kinderen op te gaan halen. Zolang er geen afspraken zijn kan ieder eigenlijk doen hoe het uitkomt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163274859
Dat noodweer gisteren, godsamme.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, serieus.

Het was echt extreem. Vanuit het niets. Om 22.30.
Hoosbuien, extreme wind, extreme regen, hagelstenen, en flitsen. Die flitsen....continue.

Ik maak hier wel vaker flink onweer mee maar dit....

Het flitste aan een stuk.. de hoosregen keihard en maar flitsen.

Ik had vandaag vrij. Rustig dagje dacht ik.
Mooi niet. Ons huis is geheel onderkelderd en dus volledig ondergelopen. Een zooi!

We hebben alles weg moeten gooien. Container aan laten rukken en die vieze natte zooi weg.
Kleding, hout, kastjes, stoelen, weet ik veel wat er verder nog stond. Bah.

En onze wasmachine dus stuk, want die staat er ook :'(

Oh, een een flinke boom omgewaaid in onze tuin. Ravage... geen schade verder want achterin de tuin, maar ja...we moeten dat mormel wel nog wegwerken :(
pi_163274888
Bah lily het was echt hel en verdoemenis.

Bij mijn oom en tante ook. Twee auto'als total loss, geen dakpan meer heel enz enz.
pi_163274921
Mijn auto stond ook aan de straat.
Ik dacht nog...oh nee, de auto.... maar die is nog heel hier.

Super vervelend zeg...2 auto's total loss, bah
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:56:13 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_163275113
Oh man lily, wat gruwelijk ;( kakzooi zeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:01:59 #157
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_163275285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:44 schreef lily het volgende:
Dat noodweer gisteren, godsamme.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, serieus.

Het was echt extreem. Vanuit het niets. Om 22.30.
Hoosbuien, extreme wind, extreme regen, hagelstenen, en flitsen. Die flitsen....continue.

Ik maak hier wel vaker flink onweer mee maar dit....

Het flitste aan een stuk.. de hoosregen keihard en maar flitsen.

Ik had vandaag vrij. Rustig dagje dacht ik.
Mooi niet. Ons huis is geheel onderkelderd en dus volledig ondergelopen. Een zooi!

We hebben alles weg moeten gooien. Container aan laten rukken en die vieze natte zooi weg.
Kleding, hout, kastjes, stoelen, weet ik veel wat er verder nog stond. Bah.

En onze wasmachine dus stuk, want die staat er ook :'(

Oh, een een flinke boom omgewaaid in onze tuin. Ravage... geen schade verder want achterin de tuin, maar ja...we moeten dat mormel wel nog wegwerken :(
Oh my.. Dat klinkt hels! :o
Bij ons is een stuk tuin weggezakt/weggespoeld en een stuk achterpad..

Aan dat stuk achterpad moeten we snel wat doen, want onze overbuurtjes fietsen veel, zijn slechter ter been en moeten door een stuk achterpad om bij de weg te komen. Morgen ff langsgaan bij ze..

Ik had vandaag nog iets, waar ik met mijn verstand nog steeds niet helemaal bij kan, maar misschien ben ik mal ofzo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstebuiltje op 24-06-2016 21:57:38 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:37:54 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_163276196
Jeetje Lily, dat is zwaar ruk zeg :( Zag inderdaad filmpjes voorbij komen van flinke stormen en hagelstenen of eigenlijk ijs hompen.

Dat is idd raar Rijstebuiltje. Je bent niet mal dus ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_163310785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:47 schreef lily het volgende:
Mijn auto stond ook aan de straat.
Ik dacht nog...oh nee, de auto.... maar die is nog heel hier.

Super vervelend zeg...2 auto's total loss, bah
Goed het dak bekeken? Wij zagen na noodweer in Frankrijk ook pas later de deuken in het dak.
pi_163321425
Balen Lily! Weer veel gedoe om alles op orde te krijgen. Is het al droog in je kelder?
Met een meidenkwartet
pi_163321509
Winkelen in Duitsland ladies. Welke winkels moet ik heen?
DM lijstje ligt al klaar. Maar wat is nog meer leuk? En vooral goedkoper dan hier :p
Ga ergens bij Venlo/Roermond de grens over.
Met een meidenkwartet
  zondag 26 juni 2016 @ 20:57:15 #162
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_163322017
Kaufland/Real voor vlees, mixjes, drinken, eieren, rijst en zulks! Wij gaan altijd naar Kleve maar weet niet hoever dat van Venlo/Roermond af is. Hier vandaan is het anderhalf uur ongeveer en dan bij Emmerich de grens over.
If you can dream it, you can do it...
  zondag 26 juni 2016 @ 23:18:29 #163
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_163328225
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:44 schreef Cathmar het volgende:
Winkelen in Duitsland ladies. Welke winkels moet ik heen?
DM lijstje ligt al klaar. Maar wat is nog meer leuk? En vooral goedkoper dan hier :p
Ga ergens bij Venlo/Roermond de grens over.
Kijk even in het Duitsland topic, gaat alleen maar over boodschappen.

Real is duur en niet in de buurt. Wel een hele grote winkel.

Wat heb je nodig? Vlees is altijd goedkoper dan in nl. Pepsi is vanaf donderdag in de aanbieding bij kaufland 44 cent, en nutella ook in de aanbieding.

Deo, douche spul, haarkleuring , scheermesjes ....
Drank .. allemaal goedkoper dan in nl
pi_163329012
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 23:18 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Kijk even in het Duitsland topic, gaat alleen maar over boodschappen.


Deo, douche spul, haarkleuring , scheermesjes ....
Drank .. allemaal goedkoper dan in nl
Dank!! DM wordt het voor een jaar voorraad. En drank. Goed idee!
Met een meidenkwartet
  maandag 27 juni 2016 @ 00:36:09 #165
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_163330196
Real is qua boodschappen duurder maar qua vlees zeker niet en ook kwaliteittechnisch is het beter dan het vlees van de Kaufland en Kleve Rees ligt 15 km uit elkaar idd.

Lijkt mij dan wel meevallen maar goed wij doen het wel zo. Ieder zijn ding.
If you can dream it, you can do it...
  maandag 27 juni 2016 @ 09:08:17 #166
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_163333376
Ja net wat je wilt he. Ik woon Zelf vlakbij Goch, en ik bestel regelmatig vlees bij de edeka. En soms ook bij de rewe. Goede aanbiedingen altijd.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:38:44 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163507763
Zucht, marktplaats... Ik heb een kast gezien, gevraagd wat de verkoper er voor wil hebben, ik stem daarmee in en vervolgens wil hij per se dat ik het bod ook nog op de site plaats, zodat iemand anders er over heen kan bieden.
Zulke spelletjes heb ik helemaal geen zin in, dan haal ik wel een andere kast -O-.
KuikenGuppy
  maandag 4 juli 2016 @ 12:40:14 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163507794
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:38 schreef Burdie het volgende:
Zucht, marktplaats... Ik heb een kast gezien, gevraagd wat de verkoper er voor wil hebben, ik stem daarmee in en vervolgens wil hij per se dat ik het bod ook nog op de site plaats, zodat iemand anders er over heen kan bieden.
Zulke spelletjes heb ik helemaal geen zin in, dan haal ik wel een andere kast -O-.
Idd... waarom zou je dan überhaupt de moeite nog nemen, je hebt toch een deal als jullie het met elkaar eens zijn dat dat een goede prijs is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163509140
Diepe zucht inderdaad. Wat een onzin. Zonde van je tijd weer.

Al mensen met (bijna) vakantie?
Met een meidenkwartet
  maandag 4 juli 2016 @ 14:35:41 #170
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_163511201
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:38 schreef Burdie het volgende:
Zucht, marktplaats... Ik heb een kast gezien, gevraagd wat de verkoper er voor wil hebben, ik stem daarmee in en vervolgens wil hij per se dat ik het bod ook nog op de site plaats, zodat iemand anders er over heen kan bieden.
Zulke spelletjes heb ik helemaal geen zin in, dan haal ik wel een andere kast -O-.
Heel vermoeiend. En dan komt hij er straks hopelijk achter dat hij de enige koper heeft laten lopen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:55:54 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163511761
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:35 schreef livelink het volgende:

[..]

Heel vermoeiend. En dan komt hij er straks hopelijk achter dat hij de enige koper heeft laten lopen.
Nee er zijn wel andere bieders, maar onder zijn vraagprijs. Maja, ik zie wel, we zouden de kast morgen gaan ophalen, dus ik stuur morgen gewoon een mail of hij zijn adres nog even wil doorgeven. En anders zoek ik verder.
KuikenGuppy
  maandag 4 juli 2016 @ 14:58:17 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163511838
Cathmar, wij zijn in mei al geweest. Normaal gaan wij pas in september, maar dan ben ik hoogzwanger en dat vond ik niet zo'n goed plan ;).
We willen wel nog een lang weekend/midweek in eigen land, maar hebben nog niet concreet hoewiewaarwat afgesproken. Jullie?
KuikenGuppy
pi_163511910
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:23 schreef Cathmar het volgende:
Diepe zucht inderdaad. Wat een onzin. Zonde van je tijd weer.

Al mensen met (bijna) vakantie?
nog 2,5w werken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_163511913
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef Burdie het volgende:
Cathmar, wij zijn in mei al geweest. Normaal gaan wij pas in september, maar dan ben ik hoogzwanger en dat vond ik niet zo'n goed plan ;).
We willen wel nog een lang weekend/midweek in eigen land, maar hebben nog niet concreet hoewiewaarwat afgesproken. Jullie?
O lekker joh dat jullie al geweest zijn. Hoogzwanger? Dat had ik even gemist. Of niet opgeslagen :s)

Wij gaan drie weken weg. Laatste drie weken van de schoolvakantie en de kinderen gaan dit jaar pas weer 5 september naar school. Het voelt nog erg ver weg. Ik hoop nog op mooie weken voor die tijd!
Met een meidenkwartet
  maandag 4 juli 2016 @ 15:06:11 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163512025
Ja als het mooi weer is, is vakantie in de tuin ook niet erg ;).

Mei is alweer heel lang geleden hè ;( :'). Ik vind ook eigenlijk dat mei niet echt telt als zomervakantie.
KuikenGuppy
  maandag 4 juli 2016 @ 19:12:26 #176
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163517910
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:23 schreef Cathmar het volgende:
Diepe zucht inderdaad. Wat een onzin. Zonde van je tijd weer.

Al mensen met (bijna) vakantie?
Ja volgende week vrijdag voor drie weken *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 4 juli 2016 @ 19:51:38 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163518704
Wij zijn net terug. Maar eind augustus weer *O*
pi_163518947
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja volgende week vrijdag voor drie weken *O*
Heerlijk!!
Met een meidenkwartet
pi_163518974
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn net terug. Maar eind augustus weer *O*
Jullie gingen nog even snel buiten de school vakantie nu het nog kan? Lekker.
Met een meidenkwartet
  maandag 4 juli 2016 @ 21:33:33 #180
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163521312
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Jullie gingen nog even snel buiten de school vakantie nu het nog kan? Lekker.
Ja precies. Vorige week sowieso 3 studiedagen dus hoefde hem ook maar 2 dagen thuis te houden. En we zijn bij opa en oma geweest, en over 7 weken dus nog een keer. Weekje is lang zat om bij familie in huis te zitten :X dus zo is het goed verspreid
pi_163528168
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:23 schreef Cathmar het volgende:
Diepe zucht inderdaad. Wat een onzin. Zonde van je tijd weer.

Al mensen met (bijna) vakantie?
Jaaaa aanstaande zaterdag naar de camping die jij hebt aangedragen. Ik ben zo benieuwd O+
pi_163528528
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 06:47 schreef danic het volgende:

[..]

Jaaaa aanstaande zaterdag naar de camping die jij hebt aangedragen. Ik ben zo benieuwd O+
O heerlijk!! Lekker schelpen zoeken en kastelen bouwen O+
Dorpje is echt ook leuk. Op dinsdagmiddag markt voor een lekker visje (en vanalles).
Komt je man dan ook nog een paar dagen mee, of in het weekend?
Alvast heel veel plezier!!


quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja precies. Vorige week sowieso 3 studiedagen dus hoefde hem ook maar 2 dagen thuis te houden. En we zijn bij opa en oma geweest, en over 7 weken dus nog een keer. Weekje is lang zat om bij familie in huis te zitten :X dus zo is het goed verspreid
Ideale week inderdaad dan, zo met die studiedagen. Familiebezoek is fijn, maar lijkt me inderdaad dat er een max aantal dagn aan zit. Anders moet je al iets gaan huren in de omgeving. Hebben jullie nog andere vakantieplannen tijdens de schoolvakantie? Of heb je vakantie bso? Hoe gaat het eigenlijk nu je weer aan het werk bent?
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:18:10 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163536932
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee er zijn wel andere bieders, maar onder zijn vraagprijs. Maja, ik zie wel, we zouden de kast morgen gaan ophalen, dus ik stuur morgen gewoon een mail of hij zijn adres nog even wil doorgeven. En anders zoek ik verder.
Ik heb gemaild waar we moeten zijn en hoe laat, ben benieuwd of ik nog reactie krijg... (Hoop het wel, mijn hormonen willen een kaaaaaaast! Dan kan ik babykleertjes gaan uitzoeken en kijken wat we allemaal nog moeten kopen!)
KuikenGuppy
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:24:36 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163537065
Dames, stem even op de allerleukste systeembeheerder:
http://dagvandesysteembeheerder.nl/user/179
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163537916
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:17 schreef Cathmar het volgende:

[..]

O heerlijk!! Lekker schelpen zoeken en kastelen bouwen O+
Dorpje is echt ook leuk. Op dinsdagmiddag markt voor een lekker visje (en vanalles).
Komt je man dan ook nog een paar dagen mee, of in het weekend?
Alvast heel veel plezier!!

[..]

Ideale week inderdaad dan, zo met die studiedagen. Familiebezoek is fijn, maar lijkt me inderdaad dat er een max aantal dagn aan zit. Anders moet je al iets gaan huren in de omgeving. Hebben jullie nog andere vakantieplannen tijdens de schoolvakantie? Of heb je vakantie bso? Hoe gaat het eigenlijk nu je weer aan het werk bent?
Hij krijgt geen vrij -O-
Dus alleen de weekenden. Als we geluk hebben zijn die van vrijdagmiddag tot maandagochtend. Maar ook nu doet het bedrijf nog ff lastig in de afrondende fase van zijn traject, dus als ze lastig doen worden het korte weekendjes van zaterdagochtend tot maandagavond.
We gaan het zien.
Ik heb er zin in! En ben er aan toe :O
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:05:23 #186
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163538309
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:57 schreef danic het volgende:

[..]

Hij krijgt geen vrij -O-
Dus alleen de weekenden. Als we geluk hebben zijn die van vrijdagmiddag tot maandagochtend. Maar ook nu doet het bedrijf nog ff lastig in de afrondende fase van zijn traject, dus als ze lastig doen worden het korte weekendjes van zaterdagochtend tot maandagavond.
We gaan het zien.
Ik heb er zin in! En ben er aan toe :O
Mag hij op een ander moment dan wel?
Een werkgever moet zwaarwegende bedrijfsbelangen hebben om het allemaal te weigeren.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_163539923
Danic ik hoop dat jullie toch kunnen genieten van de vakantie.
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:04:42 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_163547889
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:17 schreef Cathmar het volgende:
Ideale week inderdaad dan, zo met die studiedagen. Familiebezoek is fijn, maar lijkt me inderdaad dat er een max aantal dagn aan zit. Anders moet je al iets gaan huren in de omgeving. Hebben jullie nog andere vakantieplannen tijdens de schoolvakantie? Of heb je vakantie bso? Hoe gaat het eigenlijk nu je weer aan het werk bent?
We hebben idd vakantie BSO en kdv gaat ook gewoon door. Ik heb de laatste weken van de schoolvakantie vrij, daarvan gaan we nog 1 weekje naar opa en oma en 1 weekje thuis.

Maar ik kijk wel enorm uit naar de vakantie, even niet teveel gedoe en geren en gevlieg op mijn parttime dagen. En ik heb ook wel zin om weer leuke dingen met ze te ondernemen. Ik ben natuurlijk zwaar verwend dat ik lang thuis ben geweest en dat we toen een heleboel leuke uitjes op rustige momenten konden doen. Hopelijk kan ik nu een balans vinden tussen enerzijds rustig en relaxt op die dagen maar ook leuke uitjes O+

Werk gaat goed, het went eigenlijk best snel weer. Er is nu meer balans vind ik. Meer ruimte voor mij, als persoon zeg maar. Niet alleen meer mama.

En bij jou? Gaan jullie nog op vakantie? Tripje naar Engeland?
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 juli 2016 @ 08:45:18 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163550637
Iemand nog een tip hoe ik de lieftallige katten van anderen uit mijn voortuin kan weren? Voordat al mijn pas geplant spul gesloopt is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:17:33 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_163551090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:45 schreef Sjeen het volgende:
Iemand nog een tip hoe ik de lieftallige katten van anderen uit mijn voortuin kan weren? Voordat al mijn pas geplant spul gesloopt is...
Peper in je tuin. Serieus. Afhankelijk hoe groot je voortuin is, paar potjes peper erover strooien ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 juli 2016 @ 09:23:49 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163551190
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:17 schreef Susie het volgende:

[..]

Peper in je tuin. Serieus. Afhankelijk hoe groot je voortuin is, paar potjes peper erover strooien ^O^
dat ga ik meteen proberen :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163559770
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

We hebben idd vakantie BSO en kdv gaat ook gewoon door. Ik heb de laatste weken van de schoolvakantie vrij, daarvan gaan we nog 1 weekje naar opa en oma en 1 weekje thuis.

Maar ik kijk wel enorm uit naar de vakantie, even niet teveel gedoe en geren en gevlieg op mijn parttime dagen. En ik heb ook wel zin om weer leuke dingen met ze te ondernemen. Ik ben natuurlijk zwaar verwend dat ik lang thuis ben geweest en dat we toen een heleboel leuke uitjes op rustige momenten konden doen. Hopelijk kan ik nu een balans vinden tussen enerzijds rustig en relaxt op die dagen maar ook leuke uitjes O+

Werk gaat goed, het went eigenlijk best snel weer. Er is nu meer balans vind ik. Meer ruimte voor mij, als persoon zeg maar. Niet alleen meer mama.

En bij jou? Gaan jullie nog op vakantie? Tripje naar Engeland?
Klinkt goed!! Fijn!

Drie weken Zeeland voor ons O+
Zo fijn met de groter wordende kinderen. Oudste gaat met zeilen beginnen en kleintjes zijn dolgelukkig op het strand.

Londen weer na de zomer. Zeker als de pond nog een beetje daalt.
Met een meidenkwartet
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:11:01 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163559827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:45 schreef Sjeen het volgende:
Iemand nog een tip hoe ik de lieftallige katten van anderen uit mijn voortuin kan weren? Voordat al mijn pas geplant spul gesloopt is...
Koffieprut.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163561192
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:45 schreef Sjeen het volgende:
Iemand nog een tip hoe ik de lieftallige katten van anderen uit mijn voortuin kan weren? Voordat al mijn pas geplant spul gesloopt is...
of cacao doppen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:38:04 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163563152
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Koffieprut.
De kat van de buren drinkt graag uit onze vijver.
Kan daar helaas geen koffieprut in gooien.
Die kat is echt 3/4 dag in onze tuin volgens mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:58:22 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163565163
Ik heb ook een kat in de tuin die de onze gezelschap houdt. De hele dag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 juli 2016 @ 20:27:58 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163566065
Ik begrijp dat nooit zo goed... Neem je een kat en flikker je ze naar buiten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 6 juli 2016 @ 20:30:43 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163566130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp dat nooit zo goed... Neem je een kat en flikker je ze naar buiten.
Katten horen buiten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_163568086
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:17 schreef Susie het volgende:

[..]

Peper in je tuin. Serieus. Afhankelijk hoe groot je voortuin is, paar potjes peper erover strooien ^O^
Oeh, goeie, misschien ontmoedigt dat. Onze kat (die braaf in de tuin bleef) is net zes weken geleden overleden en een van de buurkatten heeft onze tuin al geadopteerd als nieuwe schijtplek. :r
pi_163568431
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:17 schreef Susie het volgende:

[..]

Peper in je tuin. Serieus. Afhankelijk hoe groot je voortuin is, paar potjes peper erover strooien ^O^
En dan bedoel je ruim strooien en regelmatig bijstrooien??
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 juli 2016 @ 21:34:11 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163568444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Katten horen buiten.
ze noemen het toch echt 'huisdier'...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163568558
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan bedoel je ruim strooien en regelmatig bijstrooien??
Ik kan me voorstellen dat een kat op een gegeven moment ontmoedigt raakt en weg blijft.
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:39:05 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_163570795
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:33 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan bedoel je ruim strooien en regelmatig bijstrooien??
Lekker ruim strooien inderdaad :Y En wanneer je het idee heb dat ze je tuin weer als een kattenbak aan het gebruiken zijn, herhalen ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_163572373
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:05 schreef laziness het volgende:

[..]

Mag hij op een ander moment dan wel?
Een werkgever moet zwaarwegende bedrijfsbelangen hebben om het allemaal te weigeren.
Ja hoor. Tuurlijk. In een periode die niet in een schoolvakantie valt. En daar hebben dus vanaf mei niks meer aan.
Maar het maximum was bereikt met aanvragen voor de zomervakantie dus dikke pech.
(Lange uitleg: briefje met verlofverzoek moeten inleveren voor de vakantieperiodes van 2016. Moest voor 15 november 2015 zijn ingeleverde. Hebben wel gedaan, maar wel wat laat want ik moest ook alles nog regelen op mijn werk en die waren niet voorbereid op verzoeken zo vroeg in het jaar. Maar goed. Rond 12 november briefje ingeleverd. Mijn verwachting is dan dat ze na 15 november alle aanvragen in behandeling nemen en proberen om zoveel mogelijk aanvragen goed te keuren. Aanvragen die na 15 november zijn ingediend, komen daarna pas aan de beurt.
Maar nee, ze hielden daarbij ook de regel 'wie het eerst komt die het eerst maalt' aan.
In mijn ogen niet rechtvaardig, maar je doet er niks aan helaas.

Gelukkig heb ik de vakantieplannen voor komend schooljaar al. Dus wij gaan volgende maand alvast alles plannen voor onszelf en zodra dat briefje weer komt kan mijn vriend het direct ingevuld terug inleveren. Dikke Doei.

Rechtsbijstand is hiervan op de hoogte omdat er meer gezeik is. Het eerste contact met heb was in het voorjaar en zij gaven aan dat als we gelijk gebeld hadden, we nog wel een punt hadden kunnen maken. Ja weet ik dat.....
Hij krijgt wel vrij....maar niet wanneer het ons uitkomt :') )

Edit: oh en na de afwijzing een nieuw verzoek indienen heeft geen zin, want na de eerste ronde is alles tussen juni en september volgepland.
Daarbij kom je dan dus wederom onderop de stapel. Geen beginnen aan dus. Onmogelijk systeem hebben ze.
  woensdag 6 juli 2016 @ 23:46:55 #205
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163572532
Zo dan. Daar zou ik snel weer weg zijn denk ik bij zo'n bedrijf :@ :X
Wat rottig dat ze er zo mee omgaan.

Knijp ik weer in mijn handjes dat er maar zes in mijn team zijn en maar twee met schoolgaande kinderen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_163574126
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:46 schreef laziness het volgende:
Zo dan. Daar zou ik snel weer weg zijn denk ik bij zo'n bedrijf :@ :X
Wat rottig dat ze er zo mee omgaan.

Knijp ik weer in mijn handjes dat er maar zes in mijn team zijn en maar twee met schoolgaande kinderen.
Groot havenbedrijf. Die zijn meestal niet heel tactisch.

Hij werkt er al 18 jaar. Normaal nooit problemen gehad maar er speelt het een en ander waardoor ze hem nu aan het treiteren zijn. Een van de redenen waardoor hij met een burnout thuis kwam te zitten.
Alles lijkt nu langzaam weer beter te gaan dus ik duim maar voor een eenmalig iets.

Iets anders zoeken wil hij wel. Maar hij heeft geen diploma's. Is een maand voor zijn examen van school getrapt dus nooit dat havo papiertje gehaald en daarna is hij aangenomen bij zijn stagebedrijf (waar hij dus nu nog werkt) en heet hij ook nooit zijn mbo afgemaakt.
Wil hij iets anders gaan doen, dan zal hij dus eerst een opleiding moeten gaan doen.
Wellicht start hij daar volgend jaar mee als Rosalie ook naar school gaat. Het idee ligt er igg.
pi_163574138
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 07:57 schreef danic het volgende:

[..]

Groot havenbedrijf. Die zijn meestal niet heel tactisch.

Hij werkt er al 18 jaar. Normaal nooit problemen gehad maar er speelt het een en ander waardoor ze hem nu aan het treiteren zijn. Een van de redenen waardoor hij met een burnout thuis kwam te zitten.
Alles lijkt nu langzaam weer beter te gaan dus ik duim maar voor een eenmalig iets.

Iets anders zoeken wil hij wel. Maar hij heeft geen diploma's. Is een maand voor zijn examen van school getrapt dus nooit dat havo papiertje gehaald en daarna is hij aangenomen bij zijn stagebedrijf (waar hij dus nu nog werkt) en heet hij ook nooit zijn mbo afgemaakt.
Wil hij iets anders gaan doen, dan zal hij dus eerst een opleiding moeten gaan doen.
Wellicht start hij daar volgend jaar mee als Rosalie ook naar school gaat. Het idee ligt er igg.
Goed om dat voor volgende zomer alvast anders aan te pakken.
Succes met inpakken, heel veel plezier en ik hoor graag of het jullie beviel ^O^ *O*
Met een meidenkwartet
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:30:46 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163626183
Heeft iemand hier toevallig wel eens met epoxyhars gewerkt?
KuikenGuppy
  zondag 10 juli 2016 @ 14:16:55 #209
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163640801
I'll take that as a no :+.
KuikenGuppy
pi_163640819
:D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 10 juli 2016 @ 14:19:28 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163640873
Nope.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:19:43 #212
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163640885
Het enige wat ik hars is mn bikinilijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:27:31 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_163641098
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:16 schreef Burdie het volgende:
I'll take that as a no :+.
Wat mij betreft een terechte interpretatie. Epoxylijm heb ik dan wel regelmatig gebruikt, maar dat raad ik in dit geval niet aan.

edit of is epoxylijm eigenlijk hetzelfde als epoxyhars?. Ik neem tenminste niet aan dat je met epoxyhars ook daadwerkelijk je lichaam wil harsen? Ik ben nu helemaal in de war geloof ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:32:01 #214
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163641210
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:57:34 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163641958
:D nee, het is om de knopjes van een kast mee te behandelen :+. Maar ik ga wel even buurten in CRE of KLU ;).
KuikenGuppy
  zondag 10 juli 2016 @ 19:16:55 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163648785
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Het enige wat ik hars is mn bikinilijn.
Ik ben met ipl bezig. Mijn oksels lijken redelijk haavrij nu!
Blij mee.

Ga nu eens kijken of ik budget vrij kan maken voor de onderbenen.
pi_163648868
Team jungle hier :P (en oké, af en toe beetje trimmen. Maar völlig haarloos vind ik overrated).
  zondag 10 juli 2016 @ 19:23:20 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163648941
Ik ga gewoon om de dag tegen een scheermesje aan staan, werkt ook prima :P.
KuikenGuppy
  zondag 10 juli 2016 @ 19:53:43 #219
56471 pinquit
oh my lama!
pi_163649764
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:20 schreef lunapuella het volgende:
Team jungle hier :P (en oké, af en toe beetje trimmen. Maar völlig haarloos vind ik overrated).
Boks! Ain't nobody got time for that!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_163650061
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:30 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier toevallig wel eens met epoxyhars gewerkt?
Ja ik!
Wat wil je weten?
  zondag 10 juli 2016 @ 20:12:46 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163650190
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:07 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ja ik!
Wat wil je weten?
Eigenlijk vooral of je het mag gebruiken als je zwanger bent (komen er geen giftige dampen of zo bij vrij?)
KuikenGuppy
pi_163650440
Ik heb het niet meer gebruikt toen ik zwanger was, maar dat was vooral omdat het ook geschuurd moest worden en mijn hormonen dat een heel slecht idee vonden....
pi_163650914
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:23 schreef Burdie het volgende:
Ik ga gewoon om de dag tegen een scheermesje aan staan, werkt ook prima :P.
dat dus :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_163650985
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:53 schreef pinquit het volgende:

[..]

Boks! Ain't nobody got time for that!
ff snel onder de douche met olie insmeren en er overheen rausen met een scheermes. . Dat doe ik minstens drie keer per week. :)
pi_163651705
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

ff snel onder de douche met olie insmeren en er overheen rausen met een scheermes. . Dat doe ik minstens drie keer per week. :)
Dit dus, alleen dan met schuim in plaats van olie.

Waar een vraag over hars allemaal toe leidt hè Burd. :+
pi_163652015
Man, ik ben al blij als ik tijd heb om mijn haar te wassen.

Maar eerlijk is eerlijk, toen ik er wel tijd voor had deed ik het ook niet. Vind het gewoon niet nodig.
  zondag 10 juli 2016 @ 21:18:15 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163652159
Allemaal ontboezemingen :+
KuikenGuppy
  zondag 10 juli 2016 @ 21:19:31 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163652225
Ik heb zo weinig haargroei, ik scheer mn benen echt 1x per maand ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 juli 2016 @ 21:33:06 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_163652902
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

ff snel onder de douche met olie insmeren en er overheen rausen met een scheermes. . Dat doe ik minstens drie keer per week. :)
Wat voor olie gebruik jij?
***
pi_163653145
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:14 schreef lunapuella het volgende:
Man, ik ben al blij als ik tijd heb om mijn haar te wassen.

Maar eerlijk is eerlijk, toen ik er wel tijd voor had deed ik het ook niet. Vind het gewoon niet nodig.
Ik was mijn haar niet. Meer tijd voor scheren *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_163653238
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat voor olie gebruik jij?
wat er voorhanden is. :) Kokosolie, babyolie of zo'n klein flaconnetje paarse gezichtsolie van de Action. Maakt me niet zoveel uit.
pi_163653385
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:42 schreef -Spring het volgende:

[..]

wat er voorhanden is. :) Kokosolie, babyolie of zo'n klein flaconnetje paarse gezichtsolie van de Action. Maakt me niet zoveel uit.
En krijg je dan geen scheeruitslag? Ik barst altijd van de rode bultjes!
  zondag 10 juli 2016 @ 21:57:47 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163653736
3x per week scheren? Dat doet zelfs Joene niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 10 juli 2016 @ 22:00:04 #234
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163653798
Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest als toen ik besloot te stoppen met scheren.

Ik doe mijn scheenbenen als ik zin heb (paar keer per zomer) met een ladyshave en ik trim weleens wat. Oksels met een mesje als ik eraan denk.

Screw the body police! :+
Kwak
pi_163654088
Waar was je dan zo opgelucht van?

Ik was heel enthousiast toen ik ermee begon. Sindsdien een paar keer door omstandigheden een tijd niet, maar dan ben ik altijd blij als het weer kan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 10 juli 2016 @ 22:14:40 #236
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163654261
Mn oksels hou ik wel bij. Maar benen, ach niemand die het ziet als ik 2 maanden geen scheermes aanraak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zondag 10 juli 2016 @ 22:15:24 #237
5428 crew  miss_sly
pi_163654283
In de zomer, als ik veel met blote benen loop, scheer ik mijn benen iedere ochtend onder de douche.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 juli 2016 @ 22:28:15 #238
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163654666
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Waar was je dan zo opgelucht van?

Ik was heel enthousiast toen ik ermee begon. Sindsdien een paar keer door omstandigheden een tijd niet, maar dan ben ik altijd blij als het weer kan.
Ik deed t niet bepaald voor mezelf, ik krijg jeuk, eczeem en bultjes van, het kost veel tijd, het moet in onplezierige houdingen...
Vriend vindt het ook prima zo, en inmiddels ben ik wat meer thuis in body positivity enzo, en staat de hele traditie me wat tegen.
Kwak
pi_163655044
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:15 schreef miss_sly het volgende:
In de zomer, als ik veel met blote benen loop, scheer ik mijn benen iedere ochtend onder de douche.
Ja ik ook.
En mijn oksels ook elke dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 juli 2016 @ 22:51:15 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163655536
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ja ik ook.
En mijn oksels ook elke dag.
Dat hoeft dus niet meer met ipl. Er zit bijna niks meer op m'n oksels.
  zondag 10 juli 2016 @ 22:53:37 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163655637
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik deed t niet bepaald voor mezelf, ik krijg jeuk, eczeem en bultjes van, het kost veel tijd, het moet in onplezierige houdingen...
Vriend vindt het ook prima zo, en inmiddels ben ik wat meer thuis in body positivity enzo, en staat de hele traditie me wat tegen.
Ieder z'n ding. Oprecht fijn voor jou dat je je daar prettig bij voelt.

Ik (persoonlijk) vind ongeschoren oksels of benen onverzorgd overkomen.
Vooral bij erg donker haar, zoals ik zelf heb.
  zondag 10 juli 2016 @ 22:57:37 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163655781
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Mn oksels hou ik wel bij. Maar benen, ach niemand die het ziet als ik 2 maanden geen scheermes aanraak.
Idem :) oksels gaan ook zo stinken anders...
KuikenGuppy
pi_163656100
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ieder z'n ding. Oprecht fijn voor jou dat je je daar prettig bij voelt.

Ik (persoonlijk) vind ongeschoren oksels of benen onverzorgd overkomen.
Vooral bij erg donker haar, zoals ik zelf heb.
rood geïrriteerde oksels zien er anders ook niet erg fijn uit. dan zie ik nog liever behaarde oksels bij een verder fris ogend persoon.
ik kan me dan eerder storen aan een mega deo walm die om sommige mensen heen hangt.

quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 20:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Eigenlijk vooral of je het mag gebruiken als je zwanger bent (komen er geen giftige dampen of zo bij vrij?)
het ruikt nogal chemisch en het wordt warm door de reactie. geen idee of dat kwaad kan maar bij twijfel zou ik het niet doen.
pi_163656152
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Mn oksels hou ik wel bij. Maar benen, ach niemand die het ziet als ik 2 maanden geen scheermes aanraak.
Oksels idd om de dag, benen als ik er zin en tijd voor hem, maar nu ik zwanger ben vooral als ik op controle moet. :+
S. 2014
J. 2016
pi_163656303
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:06 schreef Elleska het volgende:

[..]

rood geïrriteerde oksels zien er anders ook niet erg fijn uit. dan zie ik nog liever behaarde oksels bij een verder fris ogend persoon.
ik kan me dan eerder storen aan een mega deo walm die om sommige mensen heen hangt.

[..]

het ruikt nogal chemisch en het wordt warm door de reactie. geen idee of dat kwaad kan maar bij twijfel zou ik het niet doen.
dan heb ik toch liever een Deo walm dan een zweetlucht.
Vanmiddag liep er iemand langs die wel een deo-otje kon gebruiken. Ik werd kotsmisselijk van de lucht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 juli 2016 @ 23:21:02 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163656702
De associatie met haar en onverzorgd/vies is nou juist iets wat ik niet meer onderschrijf. Aan dat sprookje doe ik niet meer mee.

Mijn oksels onthaar ik wel regelmatig, omdat makkelijk en vind ik zelf prettiger met de deostick die ik gebruik, maar als het wat langer is stink ik écht niet meer dan geschoren hoor.

En beenhaar (alle haar) is blond bij mij dus zie je toch al niet zo erg. Wellicht zou ik het weghalen als het pikzwart was, omdat ik het zelf ook nog steeds associeer met mannelijkheid, maar ik vind het oprecht jammer dat ik die associatie heb.
Kwak
pi_163656827
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
De associatie met haar en onverzorgd/vies is nou juist iets wat ik niet meer onderschrijf. Aan dat sprookje doe ik niet meer mee.

Mijn oksels onthaar ik wel regelmatig, omdat makkelijk en vind ik zelf prettiger met de deostick die ik gebruik, maar als het wat langer is stink ik écht niet meer dan geschoren hoor.
Dit. Het heeft gewoon echt niet met schoon/hygiënisch te maken: anders zouden we (als maatschappij, niet persoonlijk) ook van mannen standaard haarloze oksels verwachten...
pi_163656833
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:12 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan heb ik toch liever een Deo walm dan een zweetlucht.
Vanmiddag liep er iemand langs die wel een deo-otje kon gebruiken. Ik werd kotsmisselijk van de lucht
Ligt ook aan het soort deo.
De meeste deo's proberen de zweetlucht te verbloemen. dan ruik je zweet+deo en dat vind ik niet echt een vooruitgang. of er wordt zoveel deo gebruikt dat de zweetlucht inderdaad niet meer te ruiken is maar men over de nek gaat van de deo lucht.

Dan doel ik dus vooral op mensen die teveel naar de AXE reclame gekeken en niet een standaard beetje deo (of parfum, daavoor hetzelfde verhaal. teveel is :r )
  zondag 10 juli 2016 @ 23:30:57 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163657131
Ik gebruik de cremesticks van rexona/dove, extra zweetremmend. Die werkt echt heel goed zonder deowalm om je heen :Y
Kwak
pi_163657717
hier ook fan van deo sticks of rollers :Y
ik heb er eentje die inmiddels niet meer te koop is. zal die van rexona eens proberen ^O^
pi_163659960
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dit. Het heeft gewoon echt niet met schoon/hygiënisch te maken: anders zouden we (als maatschappij, niet persoonlijk) ook van mannen standaard haarloze oksels verwachten...
Ik vind schaamhaar niet fijn en okselhaar lelijk. Net zo hard voor mannen als voor vrouwen. Met als toppunt dat zo'n kerel vindt dat ie op een plek waar je normaal gekleed bent zijn shirt uit moet hebben en je zelfs met zijn armen omlaag nog tegen een pluk (meestal zweet-)haar aankijkt. Yuck :r

Wmb mij ideaal dus idd maar mannen en vrouwen standaard met kort/ geen okselhaar. Daar mag de maatschappij ook best naartoe ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_163659962
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 22:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik deed t niet bepaald voor mezelf, ik krijg jeuk, eczeem en bultjes van, het kost veel tijd, het moet in onplezierige houdingen...
Vriend vindt het ook prima zo, en inmiddels ben ik wat meer thuis in body positivity enzo, en staat de hele traditie me wat tegen.
Maar ik ben ook heel positief over mijn (geschoren) lichaam, hoor. :P

En nope, geen bultjes. Juist van olie niet. Mn oksels doe ik trouwens gewoon met water of wat douchegel.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 07:58:10 #253
5428 crew  miss_sly
pi_163660166
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 06:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind schaamhaar niet fijn en okselhaar lelijk. Net zo hard voor mannen als voor vrouwen. Met als toppunt dat zo'n kerel vindt dat ie op een plek waar je normaal gekleed bent zijn shirt uit moet hebben en je zelfs met zijn armen omlaag nog tegen een pluk (meestal zweet-)haar aankijkt. Yuck :r

Wmb mij ideaal dus idd maar mannen en vrouwen standaard met kort/ geen okselhaar. Daar mag de maatschappij ook best naartoe ;)
O ja, zo eens! ik vind onbehaarde mannenbenen ook mooier dan behaarde. En dat uittrekken van het shirt mogen ze ook achterwege laten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 08:00:37 #254
5428 crew  miss_sly
pi_163660179
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 06:54 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar ik ben ook heel positief over mijn (geschoren) lichaam, hoor. :P

+1

quote:
En nope, geen bultjes. Juist van olie niet. Mn oksels doe ik trouwens gewoon met water of wat douchegel.
Oksels doe ik ook vaak zo.
Voor benen gebruik ik die Wilkinson met een blok scheerspiegel erop. Niet heel economisch, wel heel fijn.

IPL voor mijn bikinilijn lijkt me wel wat. En voor wat donkere haren op mijn bovenbenen. Maar ja, dan mag je dus een tijd niet scheren, en dat wil ik dus niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163660186
Maar lelijk is iets anders dan niet schoon. :P

Ieder zijn smaak natuurlijk. Als je je fijn voelt bij scheren, vooral doen! Echt. Maar het zou mijns insziens een keuze moeten zijn, geen standaard.
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 08:06:17 #256
5428 crew  miss_sly
pi_163660209
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 08:01 schreef lunapuella het volgende:
Maar lelijk is iets anders dan niet schoon. :P

Ieder zijn smaak natuurlijk. Als je je fijn voelt bij scheren, vooral doen! Echt. Maar het zou mijns insziens een keuze moeten zijn, geen standaard.
Maar dat is het altijd. Óók als anderen (wie dat dan ook zijn) iets van je verwachten, heb je altijd de keus om dat toch niet te doen. Ook als het 'de standaard' is mag je de keuze maken daarvan af te wijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163660566
^^ ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 11 juli 2016 @ 10:00:51 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163661168
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 08:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

+1

[..]

Oksels doe ik ook vaak zo.
Voor benen gebruik ik die Wilkinson met een blok scheerspiegel erop. Niet heel economisch, wel heel fijn.

IPL voor mijn bikinilijn lijkt me wel wat. En voor wat donkere haren op mijn bovenbenen. Maar ja, dan mag je dus een tijd niet scheren, en dat wil ik dus niet.
Je mag wel scheren, je mag alleen niet waxen.
(En we zijn weer terug bij wax)
De flits moet natuurlijk bij het haartje kunnen. En als het haartje met haarzakje en al weg is, dan doet de flits niks.

Daarbij is het natuurlijk ook zo dat je er met 1 ipl sessie niet bent.
pi_163661548
Ik ben ook bezig met ipl. Het schiet alleen totaal niet op. Hoeveel sessies heb jij tnt gehad amaranta?
  maandag 11 juli 2016 @ 11:01:08 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163661995
Ik vind kale mannen helemaal niks... :D

Ieder zn smaak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:19:40 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_163662297
goeie opleving heb je ontketend Burd _O-
Maar nu het toch over ontharen gaat, mijn epileerapparaat hakt meer haren af dan dat ie ze uittrekt volgens mij. Heeft iemand nog briljante tips?

(en nee, beenhaar laten staan vind ik voor mij geen optie met mijn transparantwitte megakuiten met zwart vachtje ;))
disclaimer
  maandag 11 juli 2016 @ 11:42:14 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163662793
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
goeie opleving heb je ontketend Burd _O-
Maar nu het toch over ontharen gaat, mijn epileerapparaat hakt meer haren af dan dat ie ze uittrekt volgens mij. Heeft iemand nog briljante tips?

(en nee, beenhaar laten staan vind ik voor mij geen optie met mijn transparantwitte megakuiten met zwart vachtje ;))
Zwart vachtje groeien en dan harsen? Langere haren harsen een stuk beter dan korte stoppels, maar dat had je dan eigenlijk moeten doen voordat de zomer begon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:47:54 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_163662896
Nou, ik heb alweer een vachtje na twee weken niet epileren, dus dat is zo gefikst :') ;(
disclaimer
pi_163663140
Ik zal ook voor harsen gaan. Of een nieuw epileerapparaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door F_r op 11-07-2016 12:19:03 ]
  maandag 11 juli 2016 @ 12:11:10 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163663210
Of ze stuk voor stuk eruit trekken met een pincet. Hoeveel tijd heb je?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juli 2016 @ 12:17:39 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_163663298
Ja maar heeft er dan iemand concrete tips qua epilator? :P
disclaimer
pi_163663315
Sorry. Ik epileer niet. Die 10 haren op mijn benen zijn de moeite niet.
pi_163663594
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dit. Het heeft gewoon echt niet met schoon/hygiënisch te maken: anders zouden we (als maatschappij, niet persoonlijk) ook van mannen standaard haarloze oksels verwachten...
Mannen houden tegenwoordig hun okselhaar ook wel bij. Het is inderdaad zo dat het idee 'lichaamshaar = vies' in onze samenleving behoorlijk ver is doorgevoerd. Er zijn ook veel mannen die al hun lichaamshaar weghalen. Of mannen die zich schamen als ze haar op hun rug hebben, bijvoorbeeld.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 11 juli 2016 @ 12:46:58 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163663905
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook bezig met ipl. Het schiet alleen totaal niet op. Hoeveel sessies heb jij tnt gehad amaranta?
Zo uit mijn hoofd 6.
Ik doe momenteel oksels en bovenlip.
Bij mijn oksels zitten nu nog enkele verloren haren. De laatste keer was 3 wk geleden en er is bijna niks te zien.
Ik heb de 1e 5 sessies bij iemand laten doen, maar zij is gestopt.. En de laatste dus bij een nieuw iemand. Deze laatste heeft een heel ander (krachtiger lijkt het wel) apparaat. En ik merk en zie duidelijk verschil.
Zit er nu over na te denken om nog de onderbenen dus te laten doen, maar moet even kijken wat me dat kost.
  maandag 11 juli 2016 @ 12:48:05 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163663937
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Sorry. Ik epileer niet. Die 10 haren op mijn benen zijn de moeite niet.
Wat IPL je dan?
pi_163664345
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
goeie opleving heb je ontketend Burd _O-
Maar nu het toch over ontharen gaat, mijn epileerapparaat hakt meer haren af dan dat ie ze uittrekt volgens mij. Heeft iemand nog briljante tips?

(en nee, beenhaar laten staan vind ik voor mij geen optie met mijn transparantwitte megakuiten met zwart vachtje ;))
welk epileerapparaat heb je? ik heb al jaren een van braun en mocht laatst die van philips testen. ik merk alleen tussen die 2 al een groot verschil.

de philips werkt duidelijk minder goed. er breken veel haren af, veel meer dan bij de braun. ook dunne en korte haartjes worden niet gepakt. het epileren is daardoor wel minder gevoelig maar of dat nu een pluspunt is?
pi_163664641
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat IPL je dan?
Oksels. Daar zitten er wel genoeg helaas.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:25:58 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163664828
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar heeft er dan iemand concrete tips qua epilator? :P
Ik heb de epilady, maar die heb ik al 20 jaar intussen :').
Dat hij het nog steeds goed doet, is misschien wel een goed reclame 8-).
KuikenGuppy
  maandag 11 juli 2016 @ 13:28:33 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163664888
En ik vind behaarde mannen juist mooi, anders zijn het net een soort vrouwen.
KuikenGuppy
  maandag 11 juli 2016 @ 13:29:38 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163664912
quote:
12s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:28 schreef Burdie het volgende:
En ik vind behaarde mannen juist mooi, anders zijn het net een soort vrouwen.
je hebt behaard en behaard...

Ik hoef geen halve wolf naast me..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:32:52 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163665001
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Oksels. Daar zitten er wel genoeg helaas.
Hoevaak ben jij geweest dan?
Hoeveel flitsen per oksel doet hij/zij?
HOeveel tijd zit er tussen je sessies?
pi_163665054
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hoevaak ben jij geweest dan?
Hoeveel flitsen per oksel doet hij/zij?
HOeveel tijd zit er tussen je sessies?
Ik ben al meer dan een jaar bezig. Na 6 weken moet ik scheren, op het moment dat er stoppels komen moet ik bellen. Geen idee hoe veel flitsen per oksel.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:39:21 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163665153
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben al meer dan een jaar bezig. Na 6 weken moet ik scheren, op het moment dat er stoppels komen moet ik bellen. Geen idee hoe veel flitsen per oksel.
Oke.
Ik ga ongeveer 1 keer in de 6-8 weken.
Zijn ongeveer 8 flitsen per oksel.

Heb jij uitleg gehad over de groeicycli van haren? Daar heeft het ook mee te maken hoe vaak je gaat.
pi_163671423
Ik scheer met scheermes, in de douche, iedere dag zowat. Misschien 2 minuten.
Ik moet alles glad hebben. Oksels, benen, meer dan bikinilijn. Een minuscuul streepje aan de zichtkant staat er nog maar dat mag geen naam hebben.

En ik doe dat echt voor mezelf.

Ik vind het ook prettig dat mannen het bijhouden.
Vooral in de schaamstreek. Been, oksel en borsthaar maakt me niet zo uit. Vindt dat eigenlijk wel mooi. Veel haren op de rug vind ik minder maar daar heeft mijn echtgenoot geen last van.
Een baard vind ik dus ook leuk, net als haar op het hoofd. Kale mannen kunnen ook leuk zijn hoor, daar niet van.
pi_163671477
Over epoxy wax weet ik dan weer niets :P
pi_163671503
Van dat hele lange schaamhaar bij mannen. :X Juk.
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2016 @ 19:02:33 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163671616
Flossen :X
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163671618
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:50 schreef lily het volgende:
Ik scheer met scheermes, in de douche, iedere dag zowat. Misschien 2 minuten.
Ik moet alles glad hebben. Oksels, benen, meer dan bikinilijn. Een minuscuul streepje aan de zichtkant staat er nog maar dat mag geen naam hebben.
De zichtkant? :D
Doe mij maar helemaal niks.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_163671651
De zichtkant ja :D
Helemaal niks deed het net niet voor me....
pi_163671912
Ik scheer ook altijd. Oksels hou ik goed bij, benen minder. Bikinilijn etc af en toe. Ik krijg er altijd irritatie bultjes van. Misschien toch maar eens wat laten groeien en dan laten harsen. Ik heb een witte, bijna doorschijnende huid en zwarte haren. Dus valt lekker op.
Bikinilijn harsen lijkt me ook wel wat, maar het lijkt me erg pijnlijk.
  maandag 11 juli 2016 @ 19:45:33 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_163672379
Ik houd ook alles bij. Dagelijks.

Wat ik wél een beetje zorgelijk vind, is dat het (hier op FOK! iig) door al die knullen met een 30+ piemel als eis wordt gesteld dat alles weg en glad is. Dat ze niet eens lijken te wéten dat beharing voor een vrouw eigenlijk heel natuurlijk is en dat het een (sterk maatschappelijk bepaalde) keuze is om eea weg te halen.

En body positivity. Ik ga eens googlen wat dat voor beweging is.
Ik merk dat ik door alleen de term al een vooroordeel heb. :D :X
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 11 juli 2016 @ 19:57:59 #287
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163672656
Zulke oppervlakkige mannen hecht ik totaal geen waarde aan.
En bovendien, ik knuffel naakt met Joene, dus hij is dan ook de enige man die er nog iets aan eisen aan mag stellen.
Wat anderen verder vinden van mijn woest behaarde benen boeit me geen kont.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juli 2016 @ 19:59:46 #288
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163672710
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:45 schreef Moonah het volgende:
Ik houd ook alles bij. Dagelijks.

Wat ik wél een beetje zorgelijk vind, is dat het (hier op FOK! iig) door al die knullen met een 30+ piemel als eis wordt gesteld dat alles weg en glad is. Dat ze niet eens lijken te wéten dat beharing voor een vrouw eigenlijk heel natuurlijk is en dat het een (sterk maatschappelijk bepaalde) keuze is om eea weg te halen.

En body positivity. Ik ga eens googlen wat dat voor beweging is.
Ik merk dat ik door alleen de term al een vooroordeel heb. :D :X
Nou nou...

Het gaat vooral om geen dingen te doen of dragen die je zelf eigenlijk niet wilt maar waarvan het van je verwacht wordt (omdat je een vrouw/dik/dun/zwart) bent.

Houden van alle lichamen, niet het ene soort lijf beter vinden dan het andere.

Je onthouden van oordelen over het uiterlijk van anderen, geen slut-shaming, geen fat-shaming.

Wat is daar mis mee?
Kwak
  maandag 11 juli 2016 @ 20:06:36 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_163672881
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:42 schreef -Spring het volgende:

[..]

wat er voorhanden is. :) Kokosolie, babyolie of zo'n klein flaconnetje paarse gezichtsolie van de Action. Maakt me niet zoveel uit.
^O^ Echtgenoot gebruikt een mini-flesje scheerolie van de Etos, maar dat is nog kleiner dan een flesje jodium. Kokosolie lijkt me wel wat! :Y

[ Bericht 27% gewijzigd door BE op 11-07-2016 20:14:12 ]
***
pi_163673595
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:45 schreef Moonah het volgende:
Wat ik wél een beetje zorgelijk vind, is dat het (hier op FOK! iig) door al die knullen met een 30+ piemel als eis wordt gesteld dat alles weg en glad is.
Ik ken ook zat vrouwen met die eis/ wens (voor vrouwelijke sekspartners).
Eentje heeft ooit midden in de nacht een ONS naar de douche gestuurd met een scheermes ;)

Wat je daarna schreef en ik per ongeluk weghaalde is wel treurig. Denken dat het de enige optie is. Iedereen moet zelf weten wat ie wel en niet scheert. Maar als ik ermee in bed lig, wil ik er ook iets van vinden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_163673683
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou nou...

Het gaat vooral om geen dingen te doen of dragen die je zelf eigenlijk niet wilt maar waarvan het van je verwacht wordt (omdat je een vrouw/dik/dun/zwart) bent.

Houden van alle lichamen, niet het ene soort lijf beter vinden dan het andere.

Je onthouden van oordelen over het uiterlijk van anderen, geen slut-shaming, geen fat-shaming.

Wat is daar mis mee?
De term roept nogal zijige associaties op :D
Met name de eerste en de laatste paragraaf spreken me wel aan. Niet oordelen. Er van houden hoeft van mij niet altijd. Smaak verschilt.

Dat gezegd hebbende kijk ik nu hotter than my daughter, dat roept wel wat oordelen op moet ik bekennen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2016 @ 20:49:59 #292
240917 Mula
pi_163674041
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

^O^ Echtgenoot gebruikt een mini-flesje scheerolie van de Etos, maar dat is nog kleiner dan een flesje jodium. Kokosolie lijkt me wel wat! :Y

Van kokosolie werden mijn douchevloer en douchedeuren echt enorm vet en glad. Ik moest op een gegeven moment de boel met Dreft schoonmaken. Wat dat betreft is babyolie veel fijner!
  maandag 11 juli 2016 @ 20:50:53 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_163674063
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:49 schreef Mula het volgende:

[..]

Van kokosolie werden mijn douchevloer en douchedeuren echt enorm vet en glad. Ik moest op een gegeven moment de boel met Dreft schoonmaken. Wat dat betreft is babyolie veel fijner!
Oh ja, goeie! Dat je niet keihard op je bek gaat! :o :Y Dat heb ik soms al van cremespoeling, met name die van haarverf.
***
  maandag 11 juli 2016 @ 20:52:28 #294
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163674112
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De term roept nogal zijige associaties op :D
Met name de eerste en de laatste paragraaf spreken me wel aan. Niet oordelen. Er van houden hoeft van mij niet altijd. Smaak verschilt.

Dat gezegd hebbende kijk ik nu hotter than my daughter, dat roept wel wat oordelen op moet ik bekennen.
:') ja dat heb ik ook hoor. Ook omdst er vaak zoveel treurigheid zit achter zo'n clownesk hoerenpakje...

Maar tegelijk probeer ik het wel, niet neerbuigend denken over iemand die een te strakke broek draagt, of die duidelijk geen beha draagt. Ik hoef t niet mooi te vinden, maar haar keuze en het maakt haar geen minder mens. Dat zeg maar.
Kwak
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2016 @ 20:55:08 #295
240917 Mula
pi_163674199
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, goeie! Dat je niet keihard op je bek gaat! :o :Y Dat heb ik soms al van cremespoeling, met name die van haarverf.
Baby-olie is veel makkelijker te doseren. Kokosolie in een pot is er moeilijk uit te krijgen als het hard is (waardoor je snel veel te veel gebruikt) en is onhandig als het vloeibaar in een potje is. Ik vond het echt Te veel gedoe in de douche.
  maandag 11 juli 2016 @ 20:57:55 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_163674265
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:') ja dat heb ik ook hoor. Ook omdst er vaak zoveel treurigheid zit achter zo'n clownesk hoerenpakje...

Maar tegelijk probeer ik het wel, niet neerbuigend denken over iemand die een te strakke broek draagt, of die duidelijk geen beha draagt. Ik hoef t niet mooi te vinden, maar haar keuze en het maakt haar geen minder mens. Dat zeg maar.
Bh dragen is net als scheren, de maatschappij verwacht het van je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juli 2016 @ 21:06:05 #297
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163674492
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bh dragen is net als scheren, de maatschappij verwacht het van je.
En als je nou aan body positivity doet, hoef je je daar geen drol van aan te trekken.
KuikenGuppy
pi_163674609
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bh dragen is net als scheren, de maatschappij verwacht het van je.
Nou, mijn tieten verwachten het ook! Zonder voelt echt nasty.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 11 juli 2016 @ 21:13:02 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_163674678
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef kwakz0r het volgende:

Houden van alle lichamen, niet het ene soort lijf beter vinden dan het andere.
Hm. Ik houd zeer zeker niet van alle soorten lijven. Ik heb een sterke voorkeur zeg maar.

quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

En als je nou aan body positivity doet, hoef je je daar geen drol van aan te trekken.
Nah, ik noem dat gewoon lekker in je vel zitten en een goed zelfbeeld/zelfvertrouwen hebben.

De term body positivity komt op mij een beetje geforceerd over.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 11 juli 2016 @ 21:14:42 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163674729
Topic positivity wel, dit. Juli en het topic is alweer vol :o.
KuikenGuppy
  maandag 11 juli 2016 @ 21:16:02 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_163674773
Het maakt wel wat los ja 8-)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')