Hoevaak ben jij geweest dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Oksels. Daar zitten er wel genoeg helaas.
Ik ben al meer dan een jaar bezig. Na 6 weken moet ik scheren, op het moment dat er stoppels komen moet ik bellen. Geen idee hoe veel flitsen per oksel.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij geweest dan?
Hoeveel flitsen per oksel doet hij/zij?
HOeveel tijd zit er tussen je sessies?
Oke.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een jaar bezig. Na 6 weken moet ik scheren, op het moment dat er stoppels komen moet ik bellen. Geen idee hoe veel flitsen per oksel.
De zichtkant?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:50 schreef lily het volgende:
Ik scheer met scheermes, in de douche, iedere dag zowat. Misschien 2 minuten.
Ik moet alles glad hebben. Oksels, benen, meer dan bikinilijn. Een minuscuul streepje aan de zichtkant staat er nog maar dat mag geen naam hebben.
Nou nou...quote:Op maandag 11 juli 2016 19:45 schreef Moonah het volgende:
Ik houd ook alles bij. Dagelijks.
Wat ik wél een beetje zorgelijk vind, is dat het (hier op FOK! iig) door al die knullen met een 30+ piemel als eis wordt gesteld dat alles weg en glad is. Dat ze niet eens lijken te wéten dat beharing voor een vrouw eigenlijk heel natuurlijk is en dat het een (sterk maatschappelijk bepaalde) keuze is om eea weg te halen.
En body positivity. Ik ga eens googlen wat dat voor beweging is.
Ik merk dat ik door alleen de term al een vooroordeel heb.![]()
quote:Op zondag 10 juli 2016 21:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
wat er voorhanden is.Kokosolie, babyolie of zo'n klein flaconnetje paarse gezichtsolie van de Action. Maakt me niet zoveel uit.
Ik ken ook zat vrouwen met die eis/ wens (voor vrouwelijke sekspartners).quote:Op maandag 11 juli 2016 19:45 schreef Moonah het volgende:
Wat ik wél een beetje zorgelijk vind, is dat het (hier op FOK! iig) door al die knullen met een 30+ piemel als eis wordt gesteld dat alles weg en glad is.
De term roept nogal zijige associaties opquote:Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou nou...
Het gaat vooral om geen dingen te doen of dragen die je zelf eigenlijk niet wilt maar waarvan het van je verwacht wordt (omdat je een vrouw/dik/dun/zwart) bent.
Houden van alle lichamen, niet het ene soort lijf beter vinden dan het andere.
Je onthouden van oordelen over het uiterlijk van anderen, geen slut-shaming, geen fat-shaming.
Wat is daar mis mee?
Van kokosolie werden mijn douchevloer en douchedeuren echt enorm vet en glad. Ik moest op een gegeven moment de boel met Dreft schoonmaken. Wat dat betreft is babyolie veel fijner!quote:Op maandag 11 juli 2016 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Echtgenoot gebruikt een mini-flesje scheerolie van de Etos, maar dat is nog kleiner dan een flesje jodium. Kokosolie lijkt me wel wat!
Oh ja, goeie! Dat je niet keihard op je bek gaat!quote:Op maandag 11 juli 2016 20:49 schreef Mula het volgende:
[..]
Van kokosolie werden mijn douchevloer en douchedeuren echt enorm vet en glad. Ik moest op een gegeven moment de boel met Dreft schoonmaken. Wat dat betreft is babyolie veel fijner!
quote:Op maandag 11 juli 2016 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De term roept nogal zijige associaties op
Met name de eerste en de laatste paragraaf spreken me wel aan. Niet oordelen. Er van houden hoeft van mij niet altijd. Smaak verschilt.
Dat gezegd hebbende kijk ik nu hotter than my daughter, dat roept wel wat oordelen op moet ik bekennen.
Baby-olie is veel makkelijker te doseren. Kokosolie in een pot is er moeilijk uit te krijgen als het hard is (waardoor je snel veel te veel gebruikt) en is onhandig als het vloeibaar in een potje is. Ik vond het echt Te veel gedoe in de douche.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, goeie! Dat je niet keihard op je bek gaat!![]()
Dat heb ik soms al van cremespoeling, met name die van haarverf.
Bh dragen is net als scheren, de maatschappij verwacht het van je.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja dat heb ik ook hoor. Ook omdst er vaak zoveel treurigheid zit achter zo'n clownesk hoerenpakje...
Maar tegelijk probeer ik het wel, niet neerbuigend denken over iemand die een te strakke broek draagt, of die duidelijk geen beha draagt. Ik hoef t niet mooi te vinden, maar haar keuze en het maakt haar geen minder mens. Dat zeg maar.
En als je nou aan body positivity doet, hoef je je daar geen drol van aan te trekken.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bh dragen is net als scheren, de maatschappij verwacht het van je.
Nou, mijn tieten verwachten het ook! Zonder voelt echt nasty.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bh dragen is net als scheren, de maatschappij verwacht het van je.
Hm. Ik houd zeer zeker niet van alle soorten lijven. Ik heb een sterke voorkeur zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:59 schreef kwakz0r het volgende:
Houden van alle lichamen, niet het ene soort lijf beter vinden dan het andere.
Nah, ik noem dat gewoon lekker in je vel zitten en een goed zelfbeeld/zelfvertrouwen hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als je nou aan body positivity doet, hoef je je daar geen drol van aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |