abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160705885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja ja, dat is voor iedereen duidelijk. Ik heb me erbij neergelegd dat Hillary de genomineerde van de DP zal worden.
Je moet het zo zien, ze is een vrouw, het kan nog veranderen allemaal als ze eenmaal de president wordt.
Het wordt sws Bernie niet. Als hij kandidaat zou zijn geworden, gaan ze en op de commi en de joodse manier proberen de mensen bang te maken.
Hij is sws de eerste echte progressief na Roosevelt en ook nog joods die zover is gekomen. Toch mooi ergens. En Hillary neemt nog ideeën van hem over ook, geloof ik, iig mbt gevangenisbeleid.
I´m back.
pi_160705887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Welcome aboard the Trump train :)
Passengers with destination to Hell.
Please proceed to your gate, we are ready to board now.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160705889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Passengers with destination to Hell.
Livin' easy
Lovin' free
Season ticket on a one way ride
Askin' nothin'
Leave me be
Takin' everythin' in my stride
Don't need reason
Don't need rhyme
Ain't nothin' that I'd rather do
Goin' down
Party time
My friends are gonna be there too

....

!
pi_160705890
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Passengers with destination to Hell
That's bull crap aswell. Donn't make that much differance, bud.
I´m back.
pi_160705892
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Livin' easy
Lovin' free
Season ticket on a one way ride
Askin' nothin'
Leave me be
Takin' everythin' in my stride
Don't need reason
Don't need rhyme
Ain't nothin' that I'd rather do
Goin' down
Party time
My friends are gonna be there too

....

!
Old school rock. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_160705893
Godver, weet nog wel toen Reagan president werd, o, o, huil huil, hier te kort, daar te breed, bij progressieven... Maar de wereld bleef gewoon doordraaien en aan het eind was het communisme weggevaagd...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 16-03-2016 04:58:09 ]
I´m back.
pi_160705894
92 procent in en het is 362000 tegen 360000
pi_160705895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:49 schreef Ryan3 het volgende:
Godver, weet nog el toen Reagan president werd, o, o, huil huil, hier te kort, daar te breed, bij progressieven... Maar de wereld bleef gewoon doordraaien en aan het eind was het communisme weggevaagd...
En de economie is naar de rand van de afgrond gebracht, de middenklasse werd gesloopt, de onderklasse verpulverd en de infrastructuur verwaarloosd. Inmiddels zijn in Michigan meer dan honderdduizend mensen vergiftigd met lood doordat de staat de drinkwatervoorziening verkocht voor een appel en een ei zodat het bedrijven een flinke belastingkorting kon geven. Het was inderdaad een drama dat Reagan de president werd.
#NoDAPL
pi_160705898
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En de economie is naar de rand van de afgrond gebracht, de middenklasse werd gesloopt, de onderklasse verpulverd en de infrastructuur verwaarloosd. Inmiddels zijn in Michigan meer dan honderdduizend mensen vergiftigd met lood doordat de staat de drinkwatervoorziening verkocht voor een appel en een ei zodat het bedrijven een flinke belastingkorting kon geven. Het was inderdaad een drama dat Reagan de president werd.
Ja, hallo, heeft geen reet met de president te maken, wat je nu opsomt.
Het zit anders in mekaar als we in NL denken.
De manier hoe macht werkt, bedoel ik dan, in de VS.
Laten we ons als progressieven in NL nu maar bezig houden met het as. referendum, of de verkiezingen in 2017, zijn nog genoeg mensen die 1) ja of niet stemmen en 2) VVD stemmen.

Ik hou ook van de Amerikaanse politiek hoor, weet wel dat het 0,0 effect heeft op ons.

Typisch links ook om zo hard te huilen.
I´m back.
pi_160705900
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hallo, heeft geen reet met de president te maken, wat je nu opsomt.
integendeel! Het is Reagan die de extreme belastingverlaging voor de rijke mensen en de grote bedrijven invoerde, daar slaagde hij in door met het trickledownsprookje te komen en te doen alsof dit een serieuze theorie was. Dit was het begin van een gigantisch begrotingstekort. Directe gevolgen hiervan: een gigantisch oplopende staatschuld, een extreem verwaarloosde infrastructuur (tientallen jaren lang achterstallig onderhoud), grotere armoede bij de onderklasse, meer mensen in de onderklasse (komende uit de middenklasse) en het relatief achterop geraken van de middenklasse.

Voor reagan geldt hetzelfde als voor de neoliberale politiek, het leek in het begin geweldig maar het was een ramp voor het land/de wereld. Niet zo verwonderlijk aangezien Reagan de harbinger van de neoliberale politiek was, samen met Thatcher.
#NoDAPL
pi_160705902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:55 schreef Ryan3 het volgende:

Ik hou ook van de Amerikaanse politiek hoor, weet wel dat het 0,0 effect heeft op ons.
Ik zou graag willen dat dat zo is maar ik ben dat niet met je eens. Het gegraai van Goldman Sachs en al die andere fraaie Wall Street bedrijven veroorzaakte hier de crisis en dit was een direct gevolg van de Americaanse politiek.
#NoDAPL
pi_160705904
Hoe zit het eigenlijk met die 11 miljoen illegale immigranten mbt Mexico. Ik neem aan dat een groot deel arbeidskrachten zijn die ze dan in Mexico misschien missen? Of is het juist gunstig voor hen omdat het armste deel van de bevolking is die wellicht meer geld kost dan oplevert?
pi_160705905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 05:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zou graag willen dat dat zo is maar ik ben dat niet met je eens. Het gegraai van Goldman Sachs en al die andere fraaie Wall Street bedrijven veroorzaakte hier de crisis en dit was een direct gevolg van de Americaanse politiek.
Wou net zeggen, ik herinner me 2007 nog
pi_160705909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 05:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

integendeel! Het is Reagan die de extreme belastingverlaging voor de rijke mensen en de grote bedrijven invoerde, daar slaagde hij in door met het trickledownsprookje te komen en te doen alsof dit een serieuze theorie was. Dit was het begin van een gigantisch begrotingstekort. Directe gevolgen hiervan: een gigantisch oplopende staatschuld, een extreem verwaarloosde infrastructuur (tientallen jaren lang achterstallig onderhoud), grotere armoede bij de onderklasse, meer mensen in de onderklasse (komende uit de middenklasse) en het relatief achterop geraken van de middenklasse.

Voor reagan geldt hetzelfde als voor de neoliberale politiek, het leek in het begin geweldig maar het was een ramp voor het land/de wereld. Niet zo verwonderlijk aangezien Reagan de harbinger van de neoliberale politiek was, samen met Thatcher.
Ik dacht dat je het hier over had:
quote:
Inmiddels zijn in Michigan meer dan honderdduizend mensen vergiftigd met lood doordat de staat de drinkwatervoorziening verkocht voor een appel en een ei zodat het bedrijven een flinke belastingkorting kon geven
Maar goed wat je daarnaast nog zegt is an sich waar. Alhoewel dus na Reagan een Clinton en een Obama president zijn geweest, toch?
En Obama heeft de banenmotor weer aangezet, anders dan onze regering, want die willen eigenlijk zoveel mogelijk werklozen zien, denk ik.
Werken, werken, werken, werken, dat zou het motto moeten zijn wmb. Doet Obama goed iig.
Bij ons niet. Bij ons is het werken, werken, werken met behoud van uitkering en anders korten we daar op.
I´m back.
pi_160705910
De marge van Sanders in Missouri is teruggelopen naar 0,9 procentpunt, oftewel minder dan 4.800 stemmen.
pi_160705911
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 05:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Klopt, en de invloed daarvan is nog steeds wrs voelbaar, daarom moeten mensen nozel stemmen in NL. En weet je dat gaat niet gebeuren. Volgende kabinet zal wrs VVD-CDA-D66 zijn oid.

Ook hier in NL stemmen de mensen niet op een Sanders en zijn ideeën. We hebben niet eens een Sanders; we hebben Samsoms, Klavers en what have you. :').
Mongolen op links.
I´m back.
pi_160705919
Het hoge percentage stemmen op O'Malley in Florida is nader in beeld gebracht:

awzurcher twitterde op woensdag 16-03-2016 om 03:47:35 Martin O'Malley pulled more than 15% of Democratic vote in some panhandle Florida counties. https://t.co/jg5fGQcHMw reageer retweet
Het schijnt hier veelal om proteststemmen te gaan.
pi_160705921
Missouri: verschil Sanders-Clinton nu nog ruim 2.100 stemmen, oftewel 0,4 procentpunt.

Bij GOP heeft Trump ruim 2.400 stemmen voorsprong op Cruz.
pi_160705927
En Clinton ligt 1.200 stemmen (0,2 procentpunt) voor in Missouri.

Illinois is ook gecalled voor Clinton.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 05:41:25 ]
pi_160705931
Respectievelijk 98 (GOP) en 99 (DEM) procent geteld in Missouri en voor geen van beide is een winnaar aangewezen...
pi_160705939
Sanders kan er maar beter mee kappen lijkt me.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160705942
Verschil Trump-Cruz minder dan 2.000 stemmen; 99 procent geteld.
pi_160705945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 05:54 schreef TheVulture het volgende:
Sanders kan er maar beter mee kappen lijkt me.
Dit is wel een domper voor Sanders, inderdaad. Geen enkele staat gewonnen vanavond; vijf nederlagen.

Clinton houdt wel stand nu. Voorsprong ruim 1.500 stemmen. Van de 3.041 stembureaus zijn er 3.039 binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 05:58:18 ]
pi_160705947
Bij GOP idem nu: 3.039 van de 3.041 binnen, nog steeds geen winnaar.
Allebei een bizarre close finish, dus. Trump ruim 1.600 stemmen meer dan Cruz.
pi_160705948
NBC heeft Missouri gecalld voor Trump

Edit: NBC callt nu ook voor Clinton.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2016 06:04:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')