Ook een dwaas die zomaar president kon worden, gelukkig is dat goed afgelopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Cruz refereert weer eens aan Reagan.
Moet je niet tegen een Amerikaan dem of rep zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook een dwaas die zomaar president kon worden, gelukkig is dat goed afgelopen
Ctrl-pijltje omhoog?quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:02 schreef Tweek het volgende:
Iemand die weet hoe ik weer de juiste indeling krijg voor me toerstenbord=
Wel met crtl. Even kijken hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee nog steeds de verkeerde indeling,
De tering zeg, dat is de slechtste CEO ooit, die al maanden geleden weg is?quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat Carly Fiorina heeft gesproken bij de rally van Ted Cruz. Was dit al bekend?
CTRL-Cquote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee nog steeds de verkeerde indeling,
Alt + Shift was het als het goed is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel met crtl. Even kijken hoor.
Hier moet het tussen staan:
http://www.sneltoetsen.com/sneltoetsen_word.html
Ik heb dat ook wel vaak gehad, dacht toch echt ctrl-pijl omhoog.
Okee, mooi, dan weet ik dat ook weer. Zijn altijd van die toetsen die je niet bewust weet, ga je erover nadenken, dan weet je het niet meer. Net als het trema of het accent aigu...quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Alt + Shift was het als het goed is.
?
Ja doet het!
Integendeel! Dat is een hardnekkig misverstand, de meeste problemen die de USA vandaag de dag heeft (verwaarloosde infrastructuur, de middenklasse die er flink op achteruit is gegaan, de onderklasse met wie het slecht gaat, de veel hogere staatschuld dan wat nodig was geweest...) zijn veroorzaakt door Raegan. Toevallig werd de koude oorlog beëindigd toen Raegan de baas was en toevallig zat het econmische tij mee maar de gevolgen van het beleid van Raegan zijn ernstig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook een dwaas die zomaar president kon worden, gelukkig is dat goed afgelopen
Weet niet waar jij kijkt, maar bij mij is Illinois nog voor Clintonquote:Op woensdag 16 maart 2016 04:22 schreef Tweek het volgende:
Illinois staat hij ook voor, maar een verlies in Ohio is gewoon slecht.
Staat nu ook hier achter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:23 schreef L3gend het volgende:
[..]
Weet niet waar jij kijkt, maar bij mij is Illinois nog voor Clinton
Ja ja, dat is voor iedereen duidelijk. Ik heb me erbij neergelegd dat Hillary de genomineerde van de DP zal worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:23 schreef Elfletterig het volgende:
Sanders wint (nipt) de staat waar de minste gedelegeerden zijn te verdienen. Feit is dat Clinton weer een flink stuk is uitgelopen.
Welcome aboard the Trump trainquote:Op woensdag 16 maart 2016 04:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja ja, dat is voor iedereen duidelijk. Ik heb me erbij neergelegd dat Hillary de genomineerde van de DP zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |