quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:15 schreef berko13 het volgende:
Gewoon prima zaak. Vrouwen horen zit netjes te kleden.
Voor welke godsdienst?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wanneer komt het godsdienstverbod?
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:22 schreef Dagonet het volgende:
Geef ze een uniform, net zoals bij zoveel andere bedrijven. Ben je van het hele gedoe af.
Dat zou cultuurverraad kunnen betekenen, aangezien de HEMA dan niet meer met 'vrolijk Pasen' mag adverteren. Of geldt dit alleen voor ambtenaren?quote:
Prima, dan graag cultuurverraad en laat de Hema dan ook maar gelijk failliet gaan, dat gaat vroeger of laat toch gebeuren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zou cultuurverraad kunnen betekenen, aangezien de HEMA dan niet meer met 'vrolijk Pasen' mag adverteren. Of geldt dit alleen voor ambtenaren?
Mja, geen nieuwe gelovigen het land in.quote:
Echt he!quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:34 schreef Ludachrist het volgende:
Nergens in de hele OP is het woord 'moslim' te vinden, maar de bekende users vallen hier alweer schuimbekkend over elkaar heen om te klagen over de islamisering.
Alleen dames met klasse kunnen een rokje dragen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:15 schreef berko13 het volgende:
Gewoon prima zaak. Vrouwen horen zit netjes te kleden.
Je hoeft geen genie te zijn om Moslims in verband te trekken met het willen verbieden van sexy kleding voor vrouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:59 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Echt he!Mijn hemel, heb met stijgende verbazing dit topic zitten lezen.
Nee, maar je bent in principe wel een idioot als je, voordat er ook maar iets bekend is, direct begint te roepen dat we toegeven aan de islamitische overheersers, dat we aan het bukken zijn voor de islam, dat we onze eigen cultuur verkwanselen en dat we een vuist moeten maken tegen deze verderfelijke buitenlandse invloeden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hoeft geen genie te zijn om Moslims in verband te trekken met het willen verbieden van sexy kleding voor vrouwen.
Eigenlijk is daar genoeg mee gezegd.. Ik heb liever geen idioten in het land die zulke ideeën hebben.
Ze hebben?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Er was straks op de radio bij het nieuws dat ze het weer terug gedraaid hebben en dat het nu wel mag.
Maar kom op zeg we leven in 2016.
Als er íets duidelijk wordt uit dit topic, dan is het inderdaad wel dat je daar bepaald geen genie voor hoeft te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hoeft geen genie te zijn om Moslims in verband te trekken met het willen verbieden van sexy kleding voor vrouwen.
Yeah, FOK! is weer een narcistische user rijker! Welkom! Je zal je snel thuis voelen hier.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:34 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Als er íets duidelijk wordt uit dit topic, dan is het inderdaad wel dat je daar bepaald geen genie voor hoeft te zijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:34 schreef The_Temp het volgende:
íets duidelijk wordt uit dit topic, dan is het inderdaad wel dat je daar bepaald geen genie voor hoeft te zijn.
Achja, genoeg cijfers die zo een stelling zouden ondersteunen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar je bent in principe wel een idioot als je, voordat er ook maar iets bekend is, direct begint te roepen dat we toegeven aan de islamitische overheersers, dat we aan het bukken zijn voor de islam, dat we onze eigen cultuur verkwanselen en dat we een vuist moeten maken tegen deze verderfelijke buitenlandse invloeden.
De betreffende klagende collega kan best een moslim(a) zijn, maar we weten het niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Achja, genoeg cijfers die zo een stelling zouden ondersteunen.
Maar of je dat moet roepen bij een nieuwsbericht dat niet of Moslims / whatever gaat... True story
Maar het kaart eigenlijk ook wel weer aan hoe vanzelfsprekend het voor die mensen is dat het wel weer iets met de islam zal zijn waar deze ideeën vandaan komen.
Trouwens, ik kan mij eigenlijk geen andere "dader" verzinnen dan een Moslim gekkie.
Dat is ook best een mogelijkheid hoor, maar ik kan zo nog een paar types bedenken. De overijverige regelneuker, de kantoor-dictator of de Dwight Schrute, om er maar een paar te noemen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:50 schreef ludovico het volgende:
Trouwens, ik kan mij eigenlijk geen andere "dader" verzinnen dan een Moslim gekkie.
Nou best logisch dat het voor vrouwen is he aangezien vrouwen rokjes en jurkjes dragenquote:Op woensdag 16 maart 2016 05:05 schreef Lunatiek het volgende:
1. De klacht kwam van collega's, niet van klanten. Nou fijne collega's zijn dat.
2. Het verbod geldt alleen voor vrouwen. Dat is ongelijkheid en kan dus aangevochten worden.
Een blamage voor het tolerante Amsterdam.
Terecht ook. Dit soort "lijnmanagers" van de onderste linie moeten helemaal niet denken. Slechts uitvoeren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:16 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Er was straks op de radio bij het nieuws dat ze het weer terug gedraaid hebben en dat het nu wel mag.
Maar kom op zeg we leven in 2016.
Dit is toch ook een jurk/rok?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou best logisch dat het voor vrouwen is he aangezien vrouwen rokjes en jurkjes dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |