Dankzij deze post zit ik straks toch wel met nieuwe ogen in de bus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk voor moslims om zich regelmatig intiem te scheren. Ik weet niet in hoeverre dit is voorgeschreven.
Een feit is wel dat de overheid streeft naar meer transparantie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:21 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Hoe moeten die vrouwen zich nu omhoog werken?
Niet? Dacht wel dat ze daar zo prat op gingen in die culturen....quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:50 schreef Fer het volgende:
Zolang het hun eigen dochter niet is natuurlijk.
Uit het artikel:quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:09 schreef Copycat het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)nieuw-west~a4264094/
Lijkt op een absurde eenmansactie die overal binnen de gemeentepolitiek op afkeuring mag rekenen.
Ben benieuwd wat dat beleid inhoudt. Is het vaag omschreven met de term 'representatief', of wat meer gedetailleerd omschreven, als 'rokjes niet hoger dan 1 vinger boven de knie' of zo.quote:Centraal beleid
Volgens Soriano is de teamleider niet in de positie om medewerkers te vertellen wat de kledingvoorschriften zijn. "Dat is beleid dat vanuit de gemeente wordt bepaald. Natuurlijk moet je er representatief uitzien, maar bepaalde kledingstukken verbieden, dat is niet aan één enkele teamleider."
quote:
Representatief is de ideale smoes. Dat is ook erg handig als je bij een sollicitatie een kandidaat wil afwijzen om oneigenlijke redenen: "hij ziet er onvoldoende representatief uit" terwijl de echte reden iets anders is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:
Zoals ik het lees is het vaag omschreven als representatief en heeft deze leidinggevende daar op eigen houtje een Bible belt-uitleg aan gegeven.
Doorgedraaide knurft, zoals het uitgebreidere stuk in het Parool hierboven laat zien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:37 schreef Re het volgende:
maar is dit algemeen beleid of gewoon een doorgedraaide knurft?
En idd gewoon iedereen in bedrijfskleding, lijkt me wel normal voor zulk soort werk
Dat vind ik weer achterlijk. Jezelf als man belachelijk makenquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:39 schreef WRH het volgende:
Er staat wel duidelijk dat het gericht is tegen vrouwelijke baliemedewerkers.
Zou leuk zijn als de mannelijke balie medewerkers zich solidair scharen achter de vrouwelijke en gewoon allemaal uit protest 1 dag in rok naar kantoor komen.
Dat spreekt voor zich. Nieuw West is een ver islamiseerde wijk. Je waant je daar in Nieuw Marokko.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:06 schreef Kurovski het volgende:
Volgens de berichtgeving is er niet eens een reden opgegeven waarom.
Inderdaad, de hysterie en het gekrijs komt weer duidelijk van (s)links vandaan. Man man man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Nieuw West is een ver islamiseerde wijk. Je waant je daar in Nieuw Marokko.
Gisteren het cultuurverraad van de Hema. Vandaag het verbod op korte rokjes. Linkse hysterische gekkies zullen weer krijsend reageren en roepen dat er helemaal niets aan de hand is.
Juist niet, het toont aan hoe achterlijk het voorschrift is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik weer achterlijk. Jezelf als man belachelijk maken
Doe het dan goed, dan ook knielaarzen aan die mannenquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:53 schreef WRH het volgende:
[..]
Juist niet, het toont aan hoe achterlijk het voorschrift is.
Dit is inmiddels wat mensen verwachten uit die hoek. Mensen zijn er klaar mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:34 schreef Ludachrist het volgende:
Nergens in de hele OP is het woord 'moslim' te vinden, maar de bekende users vallen hier alweer schuimbekkend over elkaar heen om te klagen over de islamisering.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:01 schreef WRH het volgende:
In eerste instantie zou ik denken aan tuthola uit de Bible Belt (net even tijdelijk korte periode mogen wonen en ja, ze lopen echt in on vrouwelijke grijze rokken tot over de knie), maar gezien het stadsdeel denk ik toch ook dat het echt te maken heeft met het overgrote deel moslim bewoners.
Dit is de reden volgens het Parool.quote:Personeel zou hebben geklaagd over een collega, wier rokje zo kort zou zijn 'dat de billen zichtbaar waren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |