dat moet ze toch godverdomme lekker zelf weten of niet dan?quote:
Ik zal jouw stok eens rammelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:39 schreef Specularium het volgende:
Daar heb je rammelende eierstok weer hoor.
Ik hoorde dat ze jou helemaal zat was.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:53 schreef anonymoussie het volgende:
Waar is Uccie eigenlijk?
Heeft ze nog last van die eeuwige verkoudheid?
Oh, dat hoorde ik dus ook, dacht eerst dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze jou helemaal zat was.
Ik wou jou niet tegen je zere been trappen, je was net zo gelukkig met die zwangerschap ed....quote:
Al onze stemmen zijn supersensueel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik jullie helemaal niet hoor. Ik weet niet eens hoe jullie stemmen klinken. Niet dat ik daar verder behoefte aan heb of zo.
Zere been op je neus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou jou niet tegen je zere been trappen, je was net zo gelukkig met die zwangerschap ed....
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik jullie helemaal niet hoor. Ik weet niet eens hoe jullie stemmen klinken. Niet dat ik daar verder behoefte aan heb of zo.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al onze stemmen zijn supersensueel.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Godver.![]()
Welke autist is dit nu weer?
Ik heb nog wel Fylax en Simonquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog ergens een Fylax & Yoki, even uploaden.
Die wil ik wel horen, staat dat op youtube?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog ergens een Fylax & Yoki, even uploaden.
de fuck is dat gehinnik man, ik heb het afgezetquote:
Ik moet hem even uploaden, is een mp3 van 83,6mb en dat is te groot voor vocaroo.. dus ik moet even opzoek naar een optie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wil ik wel horen, staat dat op youtube?
Dat is dus onze Fylax...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
de fuck is dat gehinnik man, ik heb het afgezet
Zet op youtube verborgen en stuur mij een hete dm.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet hem even uploaden, is een mp3 van 83,6mb en dat is te groot voor vocaroo.. dus ik moet even opzoek naar een optie.
Ff youtubeje van maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet hem even uploaden, is een mp3 van 83,6mb en dat is te groot voor vocaroo.. dus ik moet even opzoek naar een optie.
gewoon wegklikken die onzinquote:
Die baard moet nog groeien in de keel, Felix.quote:
Zorg er dan voor dat die jongen ballen krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:51 schreef sp3c het volgende:
en dat gegiechel moet gewoon ophouden verdorie
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat een kutklus, filmpje wordt gemaakt en dan pleurt ik em op joeptjoep.
Jij wou toch zo graag stemmen horen...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu hoor ik jouw gegiechel erbij.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat een kutklus, filmpje wordt gemaakt en dan pleurt ik em op joeptjoep.
Jij hebt daarentegen meer een hoofd voor de radioquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
Uccie heeft trouwens wel een leuke radiostem
ja ik ben mani zijn moeder toch niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat die jongen ballen krijgt.
Nee nee. Dat werd gewoon zoals gewoonlijk ongevraagd opgedrongen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wou toch zo graag stemmen horen...
Dat zeggen ze vaker, dat is toch goed?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen meer een hoofd voor de radio
Zit je vriendin al aan de augurken?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee nee. Dat werd gewoon zoals gewoonlijk ongevraagd opgedrongen.
Jij met je augurken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je vriendin al aan de augurken?
Filmpje maken is nu op 50% en dan moet hij nog geupload worden. Pffff, en dat allemaal voor een stukje kutradio want zo leuk is het nu ook weer niet. Maar ik heb even niets anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:04 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zit natuurlijk gewoon op die upload van Yoki te wachten.
Morgen ga ik een wandeling maken in de achtertuin, dan ga ik ook wel een filmpje maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki K gaat Enzo Knol voorbij dit jaar aan abonnees
Krijg je leuk allemaal gillende 10-jarigen achter je aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen ga ik een wandeling maken in de achtertuin, dan ga ik ook wel een filmpje maken.
Kut, en David natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Krijg je leuk allemaal gillende 10-jarigen achter je aan.
Mag ook morgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Filmpje maken is nu op 50% en dan moet hij nog geupload worden. Pffff, en dat allemaal voor een stukje kutradio want zo leuk is het nu ook weer niet. Maar ik heb even niets anders.
Ik wist van niets, en ik dacht eerst nog dat ik in de zeik werd genomen. Maar later bleek het een echte user te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef Specularium het volgende:
Vind het niet zo leuk dat jullie Cnor telefonisch lastigvallen.
OH, ik heb nog wel oude fragmenten...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:30 schreef YokiKater het volgende:
En geen een moedergrap heh, terwijl ik kansen zat had. Ik ben een nette jongen.
En Felix maar giechelen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wist van niets, en ik dacht eerst nog dat ik in de zeik werd genomen. Maar later bleek het een echte user te zijn![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OH, ik heb nog wel oude fragmenten...
Whahaha ik moest echt heel hard lachen.quote:
En ik was nog niet eens zo grappigquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whahaha ik moest echt heel hard lachen.
Jawel. Toen fylax zei dat hij nog iemand ging bellen, en jij zo droog 'oh'.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En ik was nog niet eens zo grappig
Ik kwam een beetjequote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whahaha ik moest echt heel hard lachen.
Door yoki's geile stem?quote:
Ja, dat was dus echt een verrassing. Ik zou alleen even een nummer aanvragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel. Toen fylax zei dat hij nog iemand ging bellen, en jij zo droog 'oh'.
Koekiemonster is hier ook goed.quote:
Gewoon lekker penalties, om half 2 is dit afgelopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben moe, maar wil eigenlijk deze wedstrijd wel af zien.
Ik hoop toch niet dat het daar toe komt, maar dat zit er wel dik in.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lekker penalties, om half 2 is dit afgelopen.
Nog een matige wedstrijd ookquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben moe, maar wil eigenlijk deze wedstrijd wel af zien.
Jij lijkt me wel iemand die goed met verrassingen om kan gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat was dus echt een verrassing. Ik zou alleen even een nummer aanvragen.
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die goed met verrassingen om kan gaan
Gewoon die vakantie boeken joh! Heb je wat om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja morgen is vast beter.
[ afbeelding ]
Ja makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon die vakantie boeken joh! Heb je wat om naar uit te kijken.
nee komt zoquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het beste stukje heb gemist.
Ik schakelde net in bij een rare 'babbelen'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat over vluchtelingen met Pechtold.
Genieten.
Willen we meer of minder extreemrechtse standpunten bij Fylax?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was net.
Fylax zit te wachten op het item over Gerard Wilders.
Maar ze heeft een Marokkaanse papa en mama.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Kookboekenschrijfster. Die zou ik ook wel om haar juridische mening vragen. Paardenkut
Twee domme huisvrouwen die interessant komen doen, kan toch eigenlijk alleen maar goed gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
Ik kan hier eigenlijk nooit goed naar luisteren.
Krijgt iedereen die op de woonboot geweest isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Wat voor ding heeft Petra opgespeld? De Nationale Tokkie Orde?
Ik hoorde laatst dat dat tegenwoordig een watervilla heet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die op de woonboot geweest is
Houdt het spannend johquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is Fylax zijn adhd-bui nu kwijt.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is Fylax zijn adhd-bui nu kwijt.
Ging het over Ariane Granda?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef Fylax het volgende:
Heb mijn gerant al vanmiddag geuit in een weblogje.
nee wat jij zegt is allemaal toppie uiteraardquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Kan ie lekker zijn ongeinformeerde, ongenuanceerde poep die hij klakkeloos van anderen overneemt spuien. Vindt ie leuk
Kloptquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee wat jij zegt is allemaal toppie uiteraard
Ja, omdat sommige mensen aanstoot hebben aan het woord pasen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De HEMA heeft het gewaagd mensen vrolijk voorjaar te wensen. De boeven
Niemand komt toch aan je Pasen? Men komt hooguit aan je HEMA, en dat is alleen omdat ze dat zelf toelaten.quote:
Dit is natuurlijk de eerste stap. Vieze policor-plannetjes. Over een jaar leven we in een SJW-staat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand komt toch aan je Pasen? Men komt hooguit aan je HEMA, en dat is alleen omdat ze dat zelf toelaten.
Hoe komt men in vredesnaam aan je Pasen, kan je me dat uitleggen? Wat heeft deze folder voor effect op jou?
Nogmaals, hoe kom je er bij?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, omdat sommige mensen aanstoot hebben aan het woord pasen.Idiots.
Aldus de woordvoerder van HALAMA.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe kom je er bij?
Je hebt die folder niet eens gezien volgens mij.
Vrijheid van meningsuiting willen verruimen, maar niet gewoon accepteren dat een warenhuis zelf bepaalt wat ze in hun folder zettenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:08 schreef timmmmm het volgende:
En als bonusvraag, als je al zo dom en kleinzielig doet over een fucking folder, hoe wáág je het dan over mocro's die zich beledigd voelen omdat de GBL etnische zuivering van de samenleving voorstelt af te wijzen, terwijl je zelf blijkbaar om veel kleinere dingen loopt te janken
Gelukkig ben je dienstplichtig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de eerste stap. Vieze policor-plannetjes. Over een jaar leven we in een SJW-staat.
Fuck de PCquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting willen verruimen, maar niet gewoon accepteren dat een warenhuis zelf bepaalt wat ze in hun folder zetten
Oke dan.quote:
moet je maar beter je best doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke dan.
Ik heb het nergens gelezen hoor, de bronvermelding is ook top in je bericht wat dat betreft.
Volgens mij ben ik er al een tijdje over aan het praten, lijkt me niet dat ik dan wegkijk. Het lijkt me alleen dat ik je een domme meeloper vind omdat je klakkeloos alles overneemt en weer oplepelt zonder zelf een beetje na te denken.quote:
die m in je username staat zeker voor Marokkaan!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er al een tijdje over aan het praten, lijkt me niet dat ik dan wegkijk. Het lijkt me alleen dat ik je een domme meeloper vind omdat je klakkeloos alles overneemt en weer oplepelt zonder zelf een beetje na te denken.
Waarom mag de HEMA dat niet zelf bepalen van jou, met je vrijheid van meningsuiting? Of geldt dat alleen als mensen doen wat je willen. Een antwoord ipv het volgende hersenloos loze kreten die je ooit gelezen hebt herhalen zou niet misstaanquote:
ja VVM alleen als ik anders zeg!quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag de HEMA dat niet zelf bepalen van jou, met je vrijheid van meningsuiting? Of geldt dat alleen als mensen doen wat je willen. Een antwoord ipv het volgende hersenloos loze kreten die je ooit gelezen hebt herhalen zou niet misstaan
Want je hebt niet door dat ik al hele tijd zo doe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef timmmmm het volgende:
Als je er op inhoud niet uitkomt, lekker dom gaan doen. Goede tactiek
Ik word er vooral zo intens moe van dat men blijkbaar niet meer gewoon normaal na kan denken of kan zeggen wat ze vinden. Kijk naar eencelligen als braindead of dven. Ik denk dat als je hun afgelopen 1000 posts afgaat, je er geen één vindt die bestaat uit meer dan een alinea en inhoudelijk is zonder oppervlakkige bullshit of persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:12 schreef Specularium het volgende:
Altijd al geweten dat timmm een policor gutkijker was.
Epic ..quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
zal me verder een reet roesten
links rechts boven beneden blauw paars ik lik me wel in.
grgr.
Blijft staan dat de HEMA het woordje voorjaar i.p.v pasen heeft gebruikt omdat mensen er aanstoot aan nemen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
Zal wel weer dezelfde ''rel'' zijn als de Hema met de verstopeieren in plaats van de paaseieren.
Verder ging de hele folder over pasen, maar omdat er nu bij 1 product ''verstopeieren'' stond, was de Hema ineens een policor.
Dat de Hema die dingen al 10 jaar verkocht onder de naam '''verstopeieren'' doet er dan even niet toe natuurlijk, als je maar stemming kun maken.
Zeer ongeloofwaardig ook, maar zo gaat dat als je er niet uitkomt. Wij hebben de FP-berichten gelezen met de ongefundeerde 'meningen' opgelepeld van anderenquote:
Nogmaals, kom eens met een bron?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Blijft staan dat de HEMA het woordje voorjaar i.p.v pasen heeft gebruikt omdat mensen er aanstoot aan nemen.
Ik vond je moeder niet zo goed, maar mij hoor je ook niet klagenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef Specularium het volgende:
Ik vind deze theatershow niet zo goed.
typ maar powned in op YouTube en dan vrolijk voorjaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nogmaals, kom eens met een bron?
Die was er zogenaamd ook met die verstopeieren, maar dat kwam uiteindelijk helemaal niet bij de Hema weg.
Nou en? FUCK DE KONING!quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Blijft staan dat de HEMA het woordje voorjaar i.p.v pasen heeft gebruikt omdat mensen er aanstoot aan nemen.
Schatje toch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer ongeloofwaardig ook, maar zo gaat dat als je er niet uitkomt. Wij hebben de FP-berichten gelezen met de ongefundeerde 'meningen' opgelepeld van anderen
Ah, powned. Bedankt voor de bevestiging, meer hoef ik dan ook niet te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
typ maar powned in op YouTube en dan vrolijk voorjaar
Fuck z'n dochter wanneer ze de respectable leeftijd van 18 heeft gehaald. het liefst de middelste. grgrquote:
Ach, over een paar jaar moet het best te doen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever de koningin. Fokker doet liever een van de prinsesjes denk ik
Gast. Wat ben je nu debiel aan het doen? Hij praat met de woordvoerder van halalma en die zegt aanstoot van mensenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, powned. Bedankt voor de bevestiging, meer hoef ik dan ook niet te lezen.
Je hebt het nu over een 10-jarige he?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fuck z'n dochter wanneer ze de respectable leeftijd van 18 heeft gehaald. het liefst de middelste. grgr
Dan ben ik 24, niks mis mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een 10-jarige he?
Wat lul je nou man. je hoort het hem toch zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb het toch even gekeken, ik zie alleen een leuk geknipt stukje op powned, maar dat zal wel ala geenstijl bewerkt zijn zodat men stemming kan maken.
En wie is die man?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. je hoort het hem toch zeggen
Dat maakt niet uit, want alles wat de niet-slinkse media blogs brengen is waarquote:
Zucht. Jammer dit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want alles wat de niet-slinkse media blogs brengen is waar
Ik ga natuurlijk niet klikken omdat dit ongetwijfeld een van de mensen is die ik liever kwijt dan rijk ben, maar is dit muziek waarin beschreven wordt hoe iedereen het loodje legt?quote:
Nee, als jij gewoon kan zeggen wie hij is, of hij uberhaupt een woordvoerder is, en niet toevallig een linkse medewerker van de Hema....quote:
Dudequote:Op woensdag 16 maart 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, als jij gewoon kan zeggen wie hij is, of hij uberhaupt een woordvoerder is, en niet toevallig een linkse medewerker van de Hema....
Het stukje duurt wel 10 seconden, zonder naam of iets, lekker duidelijk weer.
Factchecking hoeft dan ook niet bij powned. Gewoon lekker publiceren wat je denkt dat misschien wel waar zou kunnen zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, als jij gewoon kan zeggen wie hij is, of hij uberhaupt een woordvoerder is, en niet toevallig een linkse medewerker van de Hema....
Het stukje duurt wel 10 seconden, zonder naam of iets, lekker duidelijk weer.
Misschien is het wel een leuk baantje voor Fylax dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Factchecking hoeft dan ook niet bij powned. Gewoon lekker publiceren wat je denkt dat misschien wel waar zou kunnen zijn
Ja, net als de verstopeieren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef Fylax het volgende:
Ga hier niet eens op reageren
je weet dat t zo is
Heb ik beetje een camerahoofd?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een leuk baantje voor Fylax dan.
lyricsquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet klikken omdat dit ongetwijfeld een van de mensen is die ik liever kwijt dan rijk ben, maar is dit muziek waarin beschreven wordt hoe iedereen het loodje legt?
Want dat zou ik wel kunnen waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je mij niet over gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, net als de verstopeieren natuurlijk.
Als het zou betalen zou ik ook onmiddellijk overstappen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een leuk baantje voor Fylax dan.
Hahah. Hahaha. dan opeenz wel he.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het zou betalen zou ik ook onmiddellijk overstappen hoor
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
lyricsHa-ha, wat kan mij de natuur nou schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nouja, ik weet anders nog wel een adresje voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:27 schreef Fylax het volgende:
Moet wel echt minder drinken eigenlijk, gelukkig voorraadje bijna op
tenzij je betaald wordt dan zou je t wel schelenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ha-ha, wat kan mij de natuur nou schelen.
Wil niet in hetzelfse gebouw als jij gwweest zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik weet anders nog wel een adresje voor je.
Nou nee, eigenlijk niet. Maar Fokker zegt eigenlijk dat je een kutverslaggever bent en dus wel bij powned zou passen. Ik denk, daar ga ik dan een beetje tegenin want dat is niet zo lief maar zoek het maar uit dan johquote:
Ja joh, lekker voor greenpeace een beetje boten neerschieten. Lijkt me wel wat voor yoki eigenlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
tenzij je betaald wordt dan zou je t wel schelen
Pfffffff. Altijd die moedergrapjes en dan zit ik een keer te grappen en dan is het opeens niet leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Maar Fokker zegt eigenlijk dat je een kutverslaggever bent en dus wel bij powned zou passen. Ik denk, daar ga ik dan een beetje tegenin want dat is niet zo lief maar zoek het maar uit dan joh
Of meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:27 schreef Fylax het volgende:
Moet wel echt minder drinken eigenlijk, gelukkig voorraadje bijna op
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pfffffff. Altijd die moedergrapjes en dan zit ik een keer te grappen en dan is het opeens niet leuk.
Noemen we je moeder tegenwoordig een gebouw, is ze zo dik?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil niet in hetzelfse gebouw als jij gwweest zijn
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:31 schreef timmmmm het volgende:
Wil niet in hetzelfse gebouw als jij gwweest zijn
Voor deze ene keer zie ik dit door de vingers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Noemen we je moeder tegenwoordig een gebouw, is ze zo dik?
Jaja. Hoe weet ik dit zeker? Misschien is dit gewoon wel getypt soor een linkse medewerker van de nieuwstedacyie je weet t niet he waar staat t factctchejcken !!!!quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
http://binnenland.eenvand(...)hema_schaft_pasen_af
Hier trouwens een stukje van een echte woordvoerder van de hema...
[ afbeelding ]
Almerequote:Op woensdag 16 maart 2016 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
Maar hier Fylax :
Boomgaardweg 2, 1326 AC Almere
grgr
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat valium erbij en dan hopen dat je niet meer wakker wordt. O nee, dat was ik. Dat vergeet ik altijd
Goeie shit is dat welquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat valium erbij en dan hopen dat je niet meer wakker wordt. O nee, dat was ik. Dat vergeet ik altijd
Ik bedoel, je tanden vallen er niet vanzelf uitquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ben wel van de drank af, zit alleen nu aan de Heroïne, maar je moet toch wat.
partytenten bestormen, allesquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
50mg valium, een krat bier en dan alsnog flippen. 2010 was een mooi jaar
Waarom je daar nog bier bij nodig zou hebben is me een raadselquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
50mg valium, een krat bier en dan alsnog flippen. 2010 was een mooi jaar
heb ook terugval manquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had een maand terug ofzo nog een keer een terugval, ik lachte me eigenlijk dood de volgende dagen, heb me nog nooit zo kut gevoeld.
Mensen die drank
Ik was toen helemaal de weg kwijt, was 2011 geloof ik zelfs. Was iig met die gestoorde buurman toendertijd. Uiteindelijk ben ik toch wel weer goed terechtgekomen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom je daar nog bier bij nodig zou hebben is me een raadsel.
houden zo papaquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
En momenteel heb ik niks en voel me eigenlijk best goed.
Ik zei toch, als je dan weer gaat drinken dan ben je meteen 2 dagen ziek.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had een maand terug ofzo nog een keer een terugval, ik lachte me eigenlijk dood de volgende dagen, heb me nog nooit zo kut gevoeld.
Mensen die drank
Ja oke, snap alleen niet waarom je ineens allemaal buttplugs hebt besteld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was toen helemaal de weg kwijt, was 2011 geloof ik zelfs. Was iig met die gestoorde buurman toendertijd. Uiteindelijk ben ik toch wel weer goed terechtgekomen.
Die ga ik met pasen uitdelen bij de moskee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, snap alleen niet waarom je ineens allemaal buttplugs hebt besteld.
Nou, dat heb ik geweten ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zei toch, als je dan weer gaat drinken dan ben je meteen 2 dagen ziek.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ga ik met pasen uitdelen bij de moskee.
stuur ekkes snapxhatquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:42 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik ga lekker in bad. Misschien verzuip ik wel. Durf te dromen
Nou, volgens mij was het juist een dag daarna, toen was ik nogal snel geïrriteerd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooooooooh.. ik had al toen zo'n vermoeden. Naughty naughty boy!
slaaplekker vriendquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
Dingen gebeuren.
En nu ga ik slapen, timmmmm verzuip maar ff niet, wil nog wel even bij je BBQen van het zomer,
Ik ga echt een goede vlogger wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen ga ik een wandeling maken in de achtertuin, dan ga ik ook wel een filmpje maken.
Dit wordt dus echt helemaal niks hequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga echt een goede vlogger worden
weblogwaardig dezequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet het nog leren. Ik heb alleen geen zin om allemaal Knolpower of Frans Bauer filmpjes te kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit wordt dus echt helemaal niks he
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit wordt dus echt helemaal niks he
Buiten in de zon.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |