Roodeschool 13.28 - Groningen 14.12quote:
Nice! Was het verschil tussen 2e en 1e zo groot? En had je vanuit VC de ochtend- of middagtrein? Nog andere dingen die ik moet weten?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Afgelopen zomervakantie gedaan, retour. Uur voor vertrek aanwezig zijn op het station vanwege douaneformaliteiten en immigratie. En doe jezelf een lol en koop een 1e klas ticket
Overdaad schaadt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:29 schreef dennistd het volgende:
De 1251 gaat dit jaar onder haar oude nummer 1215 het Panorama Rail Restaurant rijden. Ook in een nieuwe kleurstelling trouwens (hij was EETC-roodbruin):
[ afbeelding ]
Via Facebook Op de Rails
Samen met I10 begreep ik. Nederlandse Train Managers zouden al zijn wezen kijken in de rijtuigen voor instructie meen ik mij ergens te herinneren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Bij de belgische buren gaat een gerucht wat toch wel erg fijn zou zijn als het daadwerkelijk waar is: I6 in de benelux!
Welk hotel in Vancouver zit je. Ik kan de mijne niemand aanraden. vier methadonklinieken in de omgeving maar wel spotgoedkoop. Punk at the Waldorf Astoria is heel leuk in het weekend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:35 schreef boriq het volgende:
[..]
Nice! Was het verschil tussen 2e en 1e zo groot? En had je vanuit VC de ochtend- of middagtrein? Nog andere dingen die ik moet weten?
Ergens ook wel logisch. De gemiddelde reisduur is redelijk kort. En het is een dure grap om ff in te bouwen als er niet sowieso een revisie nodig is. Besef dat klanten dit willen is nu wel geland in ieder geval.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:16 schreef ReisT het volgende:
NS zag stroom lange tijd als een luxe voorziening, voorbehouden aan eerste klas-reizigers.
In het land waar Bielefeld zou liggen is het juist erg slecht gesteld met wifi in de trein. Vrijwel alleen ICE's hebben daar wifi...quote:
Openbaar wi-fi is daar sowieso minder gewoongoed dan hier. Dit onder andere omdat je als aanbieder verantwoordelijk bent voor het gedrag van je klanten op jouw netwerk, en de auteursrechtenmaffia alles en iedereen aanklaagt een schikkingsvoorstel stuurt wanneer er illegaal wordt gedownload.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
In het land waar Bielefeld zou liggen is het juist erg slecht gesteld met wifi in de trein. Vrijwel alleen ICE's hebben daar wifi...
En trager dan traag. Als het al werkt met die trajecten waar ruim 50% in een tunnel zit. Eén keer die 4,50 voor betaald maar dat geld heb ik teruggehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
In het land waar Bielefeld zou liggen is het juist erg slecht gesteld met wifi in de trein. Vrijwel alleen ICE's hebben daar wifi...
Toch worden torrents daar eigenlijk nooit geblokkeerd in hotels en in Nederland wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Openbaar wi-fi is daar sowieso minder gewoongoed dan hier. Dit onder andere omdat je als aanbieder verantwoordelijk bent voor het gedrag van je klanten op jouw netwerk, en de auteursrechtenmaffia alles en iedereen aanklaagt een schikkingsvoorstel stuurt wanneer er illegaal wordt gedownload.
Ja, dat heet samenreiskorting. Dat is een product dat je op je eigen chipkaart laadt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie weten nog al veel over reizen hier hé ? Weet niet waar ik anders de vraag neer moet zetten; kun je wanneer je met de NS () of andere vervoerder reist korting krijgen als je met iemand meereist die een 65+ dalurenkaart heeft? En zo ja, alleen als je zelf een OV chipkaart hebt of kan dat ook met losse kaartjes?
Want van die NS site snap ik geen reet van.
Thanks voor de moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |