Hoeveel minder treinen rijden er?quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je vervoert met minder treinen net zo veel mensen. Dan zal het effect hiervan toch gecompenseerd moeten worden?
Was dat het hightech symposium van Concept? Zag er namelijk nog wel wat belangrijk doen in Ravelijn met hun oortjesquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Was jij ook op het symposium? Was met wat mensen uit Delft (doe daar symposiumcommissie) naar naar het verre oosten afgereisd
Dat zou een gematigde inflatie kunnen betekenen van het door Fles gehanteerde klanttevredenheidsniveau.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Bij de belgische buren gaat een gerucht wat toch wel erg fijn zou zijn als het daadwerkelijk waar is: I6 in de benelux!
Aslast neemt toe dus slijtage dus moet ProRail meer klussenquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je vervoert met minder treinen net zo veel mensen. Dan zal het effect hiervan toch gecompenseerd moeten worden?
Yesssquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:12 schreef boriq het volgende:
[..]
Was dat het hightech symposium van Concept? Zag er namelijk nog wel wat belangrijk doen in Ravelijn met hun oortjes
Bij wijze van hoge uitzondering en met grote tegenzin steek ik hier even mijn hoofd om de deur. Ik werd via-via gewezen op deze post. Ik ben “nog gekker” geworden, en word zelfs een "domme mongool" genoemd omdat ik namens MVBOV iets “met terugwerkende kracht” eis. FYI: het verzoek tot tariefmatiging dateert van oktober 2015 (aan NS) en december 2015 (aan aandeelhouder Dijsselbloem). De Dijs traineerde e.e.a. door pas eind februari met een flauwekulbrief van IenM (!!!) te reageren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bedankt. Makes sense.
Iedere keer dat ik een briefje van Spithorst lees denk ik trouwens dat hij nog gekker is geworden. Hij staat samen met ROVER in de gratis dode boom. ROVER en hij willen compensatie voor de forse prijsstijging van de treinkaartjes. Valt veel voor te zeggen ergens. ROVER denkt aan compensatie volgend jaar (geen stijging) maar Rikus wil compensatie met terugwerkende kracht. Sorry maar dan ben je een domme mongool. Verlaging per direct kan ik me ook nog in vinden maar het administratieve drama dat ontstaat bij dingen waar de term "met terugwerkende kracht" bij staat in dit soort gevallen moet je gewoon niet willen.
Ik ben blij dat jij niet de baas bent bij NSquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bij wijze van hoge uitzondering en met grote tegenzin steek ik hier even mijn hoofd om de deur. Ik werd via-via gewezen op deze post. Ik ben “nog gekker” geworden, en word zelfs een "domme mongool" genoemd omdat ik namens MVBOV iets “met terugwerkende kracht” eis. FYI: het verzoek tot tariefmatiging dateert van oktober 2015 (aan NS) en december 2015 (aan aandeelhouder Dijsselbloem). De Dijs traineerde e.e.a. door pas eind februari met een flauwekulbrief van IenM (!!!) te reageren.
En dan ben ik “nog gekker” omdat ik namens MVBOV iets met terugwerkende kracht wil en dat administratief zo lastig is? Alsof dat onze schuld is doordat we daar nu opeens een keer om zouden vragen? Mwah, dat ligt dus toch wat anders. Zie voor het hele verhaal: http://voorbeterov.nl/tarieven-ov-chipkaart
Nou, dag hoor.
Het is trouwens grappig want je wilt voor iedereen een prijsverlaging terwijl slechts 10% 1 keer in de week geen zitplaats heeft. En het zijn vrijwel altijd dezelfde mensen die ongeveer het laatste station uit de regio naar de kern zijn. Die andere 95% die wel kan vrijwel altijd kan zitten een verlaging geven is dan natuurlijk nonsens. Op de weg zie je dat patroon ook, iedere dag staan vrijwel altijd dezelfde mensen in de file.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Bij wijze van hoge uitzondering en met grote tegenzin steek ik hier even mijn hoofd om de deur. Ik werd via-via gewezen op deze post. Ik ben “nog gekker” geworden, en word zelfs een "domme mongool" genoemd omdat ik namens MVBOV iets “met terugwerkende kracht” eis. FYI: het verzoek tot tariefmatiging dateert van oktober 2015 (aan NS) en december 2015 (aan aandeelhouder Dijsselbloem). De Dijs traineerde e.e.a. door pas eind februari met een flauwekulbrief van IenM (!!!) te reageren.
En dan ben ik “nog gekker” omdat ik namens MVBOV iets met terugwerkende kracht wil en dat administratief zo lastig is? Alsof dat onze schuld is doordat we daar nu opeens een keer om zouden vragen? Mwah, dat ligt dus toch wat anders. Zie voor het hele verhaal: http://voorbeterov.nl/tarieven-ov-chipkaart
Nou, dag hoor.
Laat toch. Logisch redeneren is toch niet aan 'm besteed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is trouwens grappig want je wilt voor iedereen een prijsverlaging terwijl slechts 10% 1 keer in de week geen zitplaats heeft. En het zijn vrijwel altijd dezelfde mensen die ongeveer het laatste station uit de regio naar de kern zijn. Die andere 95% die wel kan vrijwel altijd kan zitten een verlaging geven is dan natuurlijk nonsens. Op de weg zie je dat patroon ook, iedere dag staan vrijwel altijd dezelfde mensen in de file.
Ja, ik vind het wel een beetje bijzonder.... Ik schat de kans niet heel groot in maar zeg nooit nooit!quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Bij de belgische buren gaat een gerucht wat toch wel erg fijn zou zijn als het daadwerkelijk waar is: I6 in de benelux!
Gaat me meer om dat anderen niet zomaar die onzin overnemen als de waarheid, je hoeft de domme niet dom te houdenquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Laat toch. Logisch redeneren is toch niet aan 'm besteed.
Hopelijk de Amerikaanse rockies, Chicago-Provo, aankomende zomerquote:
Afgelopen zomervakantie gedaan, retour. Uur voor vertrek aanwezig zijn op het station vanwege douaneformaliteiten en immigratie. En doe jezelf een lol en koop een 1e klas ticketquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef boriq het volgende:
Aankomende zomer Vancouver - Seattle met de Amtrak Cascades
Is die trein vanuit Canada zo een gedoe? Ik heb hem vanuit Seattle naar Vancouver genomen vorig jaar en toen moest ik een kwartier op voorhand aanwezig zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Afgelopen zomervakantie gedaan, retour. Uur voor vertrek aanwezig zijn op het station vanwege douaneformaliteiten en immigratie. En doe jezelf een lol en koop een 1e klas ticket
Ja maar dat komt omdat je in Vancouver al door de Amerikaanse immigratiedienst gaat. De douaneformulieren worden opgehaald bij de grens. White Rock ofzo? De trein staat ook in een afgesloten vogelkooi. Wil je foto?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Is die trein vanuit Canada zo een gedoe? Ik heb hem vanuit Seattle naar Vancouver genomen vorig jaar en toen moest ik een kwartier op voorhand aanwezig zijn
Graag! Kan me niet herinneren die kooi gezien te hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat je in Vancouver al door de Amerikaanse immigratiedienst gaat. De douaneformulieren worden opgehaald bij de grens. White Rock ofzo? De trein staat ook in een afgesloten vogelkooi. Wil je foto?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
Graag! Kan me niet herinneren die kooi gezien te hebben.
Als dat waar is zou dat te maken kunnen hebben het feit dat men ICR tijdelijk voor wat anders nodig heeft zoals..:quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |