pfff wat gaat de tijd snelquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:33 schreef 4-elements het volgende:
Het is alweer 20 jaar geleden dat de het F1-circus voor het eerst neerstreek in Melbourne. Wat vliegt de tijd! Kan me de race nog goed herinneren: Villeneuve die bij zijn debuut gelijk leek te winnen, totdat zijn wagen kuren begon te vertonen en hij zijn teamgenoot Damon Hill voorbij moest laten. En de crash van Martin Brundle bij de start, waarbij hij in zijn goudkleurige Jordan over de kop ging!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:33 schreef 4-elements het volgende:
Het is alweer 20 jaar geleden dat de het F1-circus voor het eerst neerstreek in Melbourne. Wat vliegt de tijd! Kan me de race nog goed herinneren: Villeneuve die bij zijn debuut gelijk leek te winnen, totdat zijn wagen kuren begon te vertonen en hij zijn teamgenoot Damon Hill voorbij moest laten. En de crash van Martin Brundle bij de start, waarbij hij in zijn goudkleurige Jordan over de kop ging!
En mooiste van alles.. Bij de herstart stond ie er gewoon weer bij in zijn reserve wagenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg je Australië 1996 dan zal ik altijd aan deze foto denken.
Aan Brundle z'n houding te zien denkt hij: "Zo nog ff goed insturen hier."
Overigens weer een ongeval waarbij de carbon-fibre monocoque z'n waarde bewees, het chassis lag in tweeën en alles wat eraf kon lag er ook af, maar de veiligheidscel bleef intact.
zoiets gaat m nu niet meer worden, tenzij ze wel heel erg snel kunnen bouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En mooiste van alles.. Bij de herstart stond ie er gewoon weer bij in zijn reserve wagen
Dat soort modellen worden toch ook altijd zonder motor geleverd/gepresenteerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Mano_ het volgende:
Haas-livery op een 2015(?)-auto gespot vandaag:
[ afbeelding ]
Helaas geen proefritje mogen maken
Technischow Utrecht?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht het ook ja. Helaas wist de Haas-meneer waarmee ik gesproken heb vrijwel niets over de auto. Alleen dat die niet met hun machines gemaakt isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat soort modellen worden toch ook altijd zonder motor geleverd/gepresenteerd?
Jup.quote:
Heb meerdere malen een dergelijke auto van dichtbij mogen zien. O.a. McLaren en Honda. Bij de McLaren viel mij op dat de banden nep waren. Toen ik iemand in de buurt aansprak wist hij mij te vertellen dat het wel daadwerkelijk de auto was van (volgens mij destijds) Kovalainen en dat de motor er al uit was. De versnellingsbak moest volgens mij nog wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dacht het ook ja. Helaas wist de Haas-meneer waarmee ik gesproken heb vrijwel niets over de auto. Alleen dat die niet met hun machines gemaakt is
Ben ik ook wel wezen kijken, toen ik bij de Expo ernaast moest zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Bij Lotus in Houten staat er tenminste wel een echte Lotus Renault van zo'n 2/3 jaar geleden. Tof ding, heb er alles bij elkaar zo'n 20 minuten omheen staan dralen. Andere auto's in de showroom ook meer dan de moeite waard
Dan zie ik die donderdag. Dan ga ik heen. Ik ga ook meer voor de ESEF.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga jij dit jaar weer de OP's en weetjes verzorgenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan zie ik die donderdag. Dan ga ik heen. Ik ga ook meer voor de ESEF.
Ik zie dat het al gedaan is. Ik ben nu de laatste hand aan het leggen voor de FP.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij dit jaar weer de OP's en weetjes verzorgen?
Mja, dit zijn gewoon kopietjes van GPupdate.net, vond die van jou toch altijd wat netter, en meer des FOK!squote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik zie dat het al gedaan is. Ik ben nu de laatste hand aan het leggen voor de FP.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, dit zijn gewoon kopietjes van GPupdate.net, vond die van jou toch altijd wat netter, en meer des FOK!s
Thanks, weet niet wat de anderen willen.quote:
Ik steel ze gewoon van de FP. Alsof het hier een democratie isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:53 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Thanks, weet niet wat de anderen willen.
5 uur voorbeschouwing op ziggoquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 uur de start vd race of de start uitzending?
ben bij een maat, hopelijk heeft ie ziggo
godver wat irritant, dan maar hopen dat psv - ajax een beetje leuk is anders val ik daar op de tribune nog in slaapquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
5 uur voorbeschouwing op ziggo
6 uur race
Op de Duitser zit het toch ook niet achter een betaalde service dacht ik?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Had echt zin om het dit seizoen weer helemaal te gaan volgen. Maar Olav Mol trek ik niet, de BBC is niet meer. Hopelijk lukt het een beetje om Channel 4 te gaan bekijken.
elke 3 seconden reclamequote:Op woensdag 16 maart 2016 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op de Duitser zit het toch ook niet achter een betaalde service dacht ik?
Moet je het wel doen met Ebel.
Hier gelukkig 'pas' om zes uurquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wekker om 4 hier voor de voorbeschouwing
Mwa, er zijn genoeg landen waar de F1 geen betekenis heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je niet in Noord Korea zit zal dat wel meevallen.
Stoor jij je dan niet aan de vertraging?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zit voor de TV met alle ziggo kanalen en een tablet ernaast...
Dat zijn pas nachtraces..quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zit hier in Brazilië met 4 uur tijdsverschil. Dus ik ga om 1:00 een acestream zoeken (hoop dat iemand mij tegen die tijd een content ID wil sturen...) en de voorbeschouwing + race op Sky kijken.
neem het op zodat ik redelijk gelijk blijf met de tabletquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Stoor jij je dan niet aan de vertraging?
Ik zat vorig jaar paar races tegelijk te volgen op tv, tablet en laptop en vond het rete irritant.
Ik kijk het al sinds Sport1 altijd via tablet/laptop. Laat het via Airplay streamen naar m'n TV. Goedkoper dan een Sport1/Ziggo Totaal abbo van 15e p/m en kan het vanaf eind november tot begin maart stop zetten. Prima!quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zit voor de TV met alle ziggo kanalen en een tablet ernaast...
Niet te geloven, is dat al weer 20 jaar geleden!? Dat was het jaar dat ik Formule 1 begon te volgen. Was ook direct gek van Villeneuve. Heb zelfs nog ooit een Canadese vlag gekocht en nam die dan mee als we naar races gingen..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:33 schreef 4-elements het volgende:
Voor mij was dat de GP van Imola '94.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was het jaar dat ik Formule 1 begon te volgen.
Rustig... Is dat niet volgende week?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:11 schreef Geralt het volgende:
OMFG is dit weekend niet ook weer dat zomer/wintertijd gekut?!![]()
![]()
Ik heb geen idee. Het is nu ergens binnenkort toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:12 schreef Waffle het volgende:
[..]
Rustig... Is dat niet volgende week?
Want klokkijken is lastig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:12 schreef Geralt het volgende:
Terug is nooit zo erg. In het slechtse geval ben je een uur te vroeg. Vooruit is erg want dan kun je zomaar of een uur te laat zijn of uit voorzorg denken ik sta een uur eerder op voor de zekerheid want ik weet ook niet meer hoe laat het is en dat je dan dus 2 uur te vroeg bent of iets
Afschaffen die kloterij
Weekend van de 26equote:Op donderdag 17 maart 2016 02:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is nu ergens binnenkort toch?
Ik hoop echt niet in dit weekend
Mij staat het ook nog heel goed bij. Ik keek samen met mijn vader live naar die race (ik kan me niet meer herinneren of we dat daarvoor ook deden) en kan me vooral de nasleep van het ongeluk herinneren. Dat ze allemaal met die schermen om de auto heen stonden en dat de hele sfeer niet heel positief was.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mij was dat de GP van Imola '94.
Daarvoor keek ik wel eens af en toe. Die dag niet. Ik was aan het mountainbiken in het bos hier en sprong iets te enthousiast met mn fietst van een berg af waardoor de hele voorvork doorboog. Fiets naar de klote. Mooi kut. Dus te voet met fiets in de hand richting huis.
Op dat moment kwam ik mn broertje tegen, die kwam me halen omdat hij gezien had dat iets wat ik al geruime tijd wilde hebben bij de elektronicazaak hier in de aanbieding was sinds die dag. Dus fiets thuis geflikkerd en naar de winkel heen.
Daar bleek F1 op te staan op 30+ TV's tegelijk. Op het moment dat ik binnenkwam en dacht: "ow tof, F1, even kijken" knalde Senna snoeihard de muur in.![]()
Ik weet niet meer hoe lang ik in die winkel geweest ben en ik zou ook bij god niet meer weten of ik dat ding nou nog gekocht heb die dag of niet en weet ook niet meer wat het was, een tv of een stereo of iets anders.
Het enige wat ik wel weet is dat ik sindsdien geen enkele GP live meer gemist heb tot ik op 16 november 2010 in vijf ploegen ging werken waardoor ik jammer genoeg soms niet live kon kijken wegens werk.
=edit=
Ik bedenk me net, ik heb in die tijd 1 GP gemist live; of gedeeltelijk dan, en dat was Spa 2009 toen Fisico de pole pakte.
Ik heb het nog net meegepikt, het was allemaal ook weer niet zó spectaculair als de mythevorming doet vermoeden. Bellof was misschien nog wel een groter talent, maar die reed zich dood.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ik Senna nooit heb zien opkomen in de F1 destijds. En frappant dat juist de dood van een van de grootste ooit uit de sport (ik had geen idee destijds) mij de sport fanatiek heeft doen volgen
Voor mij was 1996 ook mijn eerste volledige seizoen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet te geloven, is dat al weer 20 jaar geleden!? Dat was het jaar dat ik Formule 1 begon te volgen. Was ook direct gek van Villeneuve. Heb zelfs nog ooit een Canadese vlag gekocht en nam die dan mee als we naar races gingen..
Idem. Echt precies datquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nog niet zo oudBen meer van de tijd van Schumi toen ik met mijn pa meekeek.
Jij hebt met de pa van motorbloempje naar F1 zitten kijken vroeger?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij hebt met de pa van motorbloempje naar F1 zitten kijken vroeger?
49quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij hebt met de pa van motorbloempje naar F1 zitten kijken vroeger?
Dat is toch dezelfde tijd. In het jaar dat Senna verongelukte, behaalde Schumacher zijn eerste wereldtitel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nog niet zo oudBen meer van de tijd van Schumi toen ik met mijn pa meekeek.
Schumi's reign duurde wel wat langer, en in 1994 was ik 9quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde tijd. In het jaar dat Senna verongelukte, behaalde Schumacher zijn eerste wereldtitel.
Ja da's ook waar. Toch is het nu wel stukken minder dan in die tijd van Schumacher, Hakkinen, Villeneuve, Coulthard, Irvine. Gewoon de jaren rond 2000 zeg maar. Toen was het toch wel stukken spannender en levendiger dan tegenwoordig. Of is dat mijn eigen perceptie?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schumi's reign duurde wel wat langer, en in 1994 was ik 9
Dat was het topjaar! Villeneuve kampioen. Oh, de race op Jerez, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:59 schreef franklop het volgende:
1994 was het eerste wat ik mij kan herinneren van F1, denk dat ik pas echt vanaf 1997 ben gaan volgen.
Vergeleken met jou wel ja.quote:
Ik ben bang dat het je eigen perceptie is, omdat na zo'n lange tijd je de mooie momenten hebt onthouden en de saaie races bent vergeten?quote:
Mijn dochter is een stuk jonger dan jij bent.quote:
Dat heeft daar niets mee te makenquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mijn dochter is een stuk jonger dan jij bent.
Ja dat is eigenlijk ook wat ik bedoel. Niet zozeer de races, maar alles er om heen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het je eigen perceptie is, omdat na zo'n lange tijd je de mooie momenten hebt onthouden en de saaie races bent vergeten?
Interviews waren wel een stuk leuker toen. Mediatraining werd nog niet zoveel aan gedaan.
Irvine
Gewoon ziggo nemen met een horizon box. Dan kun je altijd live F1 kijken (gratis) en je kunt het op ieder gewenst moment terugkijken tot 7 dagen na de race zonder dat je het hoeft op te nemen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf het gewoon kut vinden dat je het nergens gewoon fatsoenlijk kunt kijken (of opnemen als je niet zo vroeg op wilt). Was altijd fan van het BBC programma met alles er op en er aan. Ik weet dat het nu op Channel 4 is, maar dat is dan kijken via de computer. En niet relaxed met croissantjes en andere lekkere dingen om 11.00 uur of zo het opgenomene eens starten.
En Olav Mol trek ik echt niet.
nostalgiaquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja da's ook waar. Toch is het nu wel stukken minder dan in die tijd van Schumacher, Hakkinen, Villeneuve, Coulthard, Irvine. Gewoon de jaren rond 2000 zeg maar. Toen was het toch wel stukken spannender en levendiger dan tegenwoordig. Of is dat mijn eigen perceptie?
Volgens mij klopt het niet helemaal, want Canon was tot en met 1993 sponsor van Williams. Daarna verdwenen van de auto's. Canon heeft McLaren voor zover ik weet niet gesponsordquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef NaturalScience het volgende:
Wij kochten onze eerste kleurenprinter midden jaren 90 van Canon. En Canon was de hoofdsponsor van Mclaren, dus kreeg ik er een Coulthard pet bij! Vanaf dat moment wist ik voor wie ik moest zijn.![]()
(De beleving van een kind)
Dat heb ik, maar dan heb je toch Olav Mol? Of niet?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gewoon ziggo nemen met een horizon box. Dan kun je altijd live F1 kijken (gratis) en je kunt het op ieder gewenst moment terugkijken tot 7 dagen na de race zonder dat je het hoeft op te nemen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:22 schreef Tumble het volgende:
Het werd er niet gezelliger op schumie die zichzelf stukreed op villeneuve en geen WK werd.
Misschien dat Coulthard na zijn overstap dan nog voor Canon is blijven sponsoren? Erg vreemd idd. Het is echt een zwarte pet met het rode sikkel embleem van McLaren. En hij zat in de doos waar de printer ook in zat. De doos van zwart en Coulthard stond erop.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het niet helemaal, want Canon was tot en met 1993 sponsor van Williams. Daarna verdwenen van de auto's. Canon heeft McLaren voor zover ik weet niet gesponsord
Half 2 hier. En nee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef Fopje het volgende:
Wie zijn er hier om half 3 te vinden voor de training?
Nah. Één keer gedaan bij het debuut van Max in Japan, beviel niet echt de volgende ochtend toen de wekker gingquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef Fopje het volgende:
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef Fopje het volgende:
Ik denk niet dat het hier heel druk zal zijn, alhoewel ik het toch wel aanzet als ik niet kan slapenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef Fopje het volgende:
Moest gniffelenquote:Surly teenager Max Verstappen will continue to get attention for his impressive performances. Carlos Sainz jr will continue to get no attention for his impressive performances because everyone’s watching Max Verstappen.
Jij misschien.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:45 schreef chufi het volgende:
Vannacht om 2:25 beginnen we weer aan een nieuw seizoen
Vorige week om deze tijd had ik een geheel slapeloze nacht door compleet gebrek aan moeheid. Als dat weer zo is ga ik wel even kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel erg vroeg om eerlijk te zijn.. Of in mijn geval eigenlijk net iets te laat
En juist dan val je direct in slaap als je eenmaal F1 aan het kijken bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorige week om deze tijd had ik een geheel slapeloze nacht door tijdgebrek. Als dat weer zo is ga ik wel even kijken
hallo redditquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Opstaan om half 2 voor een training?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het bij God niet meer weten... waarschijnlijk ergens in september 1996 en sinds dien aan de lopende band races gezien
Hoe hadden jullie dat dit jaar nu besloten? Helemaal niet meer?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij mag het nu ineens neit meer, die streams delen. Moet je Nattekat maar even vragen.
Vragen is irritant, maar aan het begin van het seizoen kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Hoe hadden jullie dat dit jaar nu besloten? Helemaal niet meer?
Hier idem.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:30 schreef Doevelaer het volgende:
Pff, m'n eerste echte F1 herinnering was '97, ik was toen net 5, met de titelstrijd tussen Villeneuve en Schumi. Ik was voor Schumi, m'n vader was voor Villeneuve (Al was dat vooral om mij te stangen).
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vragen is irritant, maar aan het begin van het seizoen kan ik het nog wel begrijpen.
Streams zijn nog gewoon legaal verder
Ein ganz stuck nuchterderderquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, HAM's en ROS' social media shit ook. KIJK MIJ KIJK MIJ KIJK MIJ. De rest is een stuck nuchterder...![]()
Niet echt. Maar er waren wel meer persoonlijkheden aanwezig dan die brave schooljochies van nu. En er was meer onderlinge rivaliteit op de baan. En er werd toen niet zo moeilijk gedaan over een beetje wheelbangen in Monaco, of een straight up brake test. Dat hoorde erbij en als iemand er achter op klapte had ie maar beter op moeten letten.quote:
Ach als wereldkampioen mag dat ook best een beetje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, HAM's en ROS' social media shit ook. KIJK MIJ KIJK MIJ KIJK MIJ. De rest is een stuck nuchterder...![]()
Daarop inhakend, is dit al voorbij gekomen?quote:
Rosberg is toch ook niet zo erg? Die post nog wel eens een foto van z'n hond. Lewis gaat helemaal los op o.a. Snapchat en Instagram. Op Instagram kwam tijdens de tests in Barcelona wel eens een video voorbij vanuit de wagen. Dat vond ik best wel vet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
http://sniffpetrol.com/2016-formula1-guide/#.VurMbPmLSM8
Niks raar aan, hij wordt gesponsord door een (zonne)brilmerk. Hij harkt daar waarschijnlijk meer mee binnen dan wij in twee jaar verdienen.quote:
Komt mijns inziens door resp. sponsors en geld. Sponsors willen een zo klantvriendelijk mogelijk imago en ze verdienen nou eenmaal meer als klanten (wij dus) vinden dat er geen rare dingen uit hun naam gebeuren. Eigenlijk zijn de klanten (nogmaals, wij dus) directe aanleiding voor dat brave gedrag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Niet echt. Maar er waren wel meer persoonlijkheden aanwezig dan die brave schooljochies van nu. En er was meer onderlinge rivaliteit op de baan. En er werd toen niet zo moeilijk gedaan over een beetje wheelbangen in Monaco, of een straight up brake test. Dat hoorde erbij en als iemand er achter op klapte had ie maar beter op moeten letten.
Ze moeten niet zeiken. Bij sponsordeals wordt in den treure vastgesteld wat, in dit geval, Hamilton er voor moet doen en wat niet. Blijkbaar krijgt hij niet betaald om 100% van de tijd met die producten te lopen. Dan moeten ze ook niet zeiken. En wat denken ze nu, dat omdat ze sponsoren het betekent dat hun producten super-duper-tof zijn? Het is marketing, vaak is de stijl ver te zoeken bij die producten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daarop inhakend, is dit al voorbij gekomen?
http://www.f1today.net/nl(...)en-zich-aan-hamilton
Ik snap het en toch ook niet.
Zoals ik al zei, ik snap het en toch ook niet. Natuurlijk is alles vastgelegd. Hij krijgt echter geen 30 miljoen per jaar alleen maar omdat hij heel goed kan rijden. Als er op die auto Puma staat of Nike dan snap ik heel goed dat ze het toch niet tof vinden dat hij andere kleding aantrekt in zijn vrije tijd. Ook snap ik heel goed dat ze niet moeten janken. Ze hebben waanzinnige promotie en gedurende het weekend heeft alles en iedereen dingen van Puma aan. Zelfs de deodorant, geurtjes en zeepjes zijn gesponsord.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:00 schreef twiFight het volgende:
Ze moeten niet zeiken. Bij sponsordeals wordt in den treure vastgesteld wat, in dit geval, Hamilton er voor moet doen en wat niet. Blijkbaar krijgt hij niet betaald om 100% van de tijd met die producten te lopen. Dan moeten ze ook niet zeiken.
Eigenlijk had dit wel in één quote gekundquote:En wat denken ze nu, dat omdat ze sponsoren het betekent dat hun producten super-duper-tof zijn? Het is marketing, vaak is de stijl ver te zoeken bij die producten.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor dat Jack Plooij terug is?
Ik verwacht weer zulke top interviews
Toen je het zei wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Iemand al het topicid van dit topic gezien?
Dit is een van de beste interviews in de F1 ooit. Nog nooit eerder was iemand zo eerlijk en open en achteraf kwam er geen storm van kritiek. Mag wel vakerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat domme gedoe. Ik mis de BBC nu al...
Kan zijn, maar dat is doorgaans niet het geval bij Jack Plooij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is een van de beste interviews in de F1 ooit. Nog nooit eerder was iemand zo eerlijk en open en achteraf kwam er geen storm van kritiek. Mag wel vaker.
Als dit komend seizoen niet minimaal één keer gebeurt ben ik teleurgesteld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor dat Jack Plooij terug is?
Ik verwacht weer zulke top interviews
Wat? Jij hebt hem gemist in zijn tijd bij SBS en RTL?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat is doorgaans niet het geval bij Jack Plooij.
Die agenda heb ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, echt zin in het weekend. Geen verplichtingen, alleen een heerlijk etentje op zaterdag en verder veel F1 en Motor GP kijken!
Ik probeer toch zoveel mogelijk Channel 4 te gaan volgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt hem gemist in zijn tijd bij SBS en RTL?
Ja, hij spreekt steenkolenengels. En ja soms zijn het nogal suffe interviews. Maar hé, waar kijk jij komend zomer de meeste races? Ik bij Ziggo Sport. De voor- en nabeschouwing bij Sky maar aangezien ik dat niet in HD kan streamen ben ik maar wat blij met Sky en hoop ik dat dit soort dingen tijdens de race gebeuren. Het is beter dan niks.
Voor zover ik weet kan ik dat niet ontvangen. Zal morgen eens kijken, als ik dat wel heb bedank ik je voor de tipquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik probeer toch zoveel mogelijk Channel 4 te gaan volgen.
Nee niet op t.v., maar via de pc gaat het hopelijk wel. Maar anders moet ik het maar met Ziggo doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik dat niet ontvangen. Zal morgen eens kijken, als ik dat wel heb bedank ik je voor de tip.
Nogmaals, ik vind het tof wat Ziggo doet al vermoed ik dat er vanuit Torro Rosso of Verstappen wel wat knaken achter zitten. Goed dat de F1 toch nog te volgen is zonder dat je perse moet betalen(ja, een tv-abonnement maar geen Sport1 of iets. En je krijgt iedereen te zien. Dat is met voetbal wel anders). En ja, het haalt het niveau van Sky of zelfs de BBC niet maar het is zonder reclames en een pitreporter was wat mij betreft een toevoeging die hard nodig was. Als ze dat niet hadden gedaan en de BBC was er nog dan waren ze wederom veel kijkers kwijt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee niet op t.v., maar via de pc gaat het hopelijk wel. Maar anders moet ik het maar met Ziggo doen.
Toch is het raar dat bij een van de meest gevolgde sporten ter wereld je moeite moet doen en onderhand blij mag zijn dat je het ergens kunt zien...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het tof wat Ziggo doet al vermoed ik dat er vanuit Torro Rosso of Verstappen wel wat knaken achter zitten. Goed dat de F1 toch nog te volgen is zonder dat je perse moet betalen. En ja, het haalt het niveau van Sky of zelfs de BBC niet maar het is zonder reclames en een pitreporter was wat mij betreft een toevoeging die hard nodig was. Als ze dat niet hadden gedaan en de BBC was er nog dan waren ze wederom veel kijkers kwijt.
Tja. Wel eens gehoord van commercie en zulks? Helaas is dat hoe de sport werkt en Ziggo doorbreekt die ban dus enigszins. Waarvoor hulde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch is het raar dat bij een van de meest gevolgde sporten ter wereld je moeite moet doen en onderhand blij mag zijn dat je het ergens kunt zien...
Ziggo denkt gewoon niet per se aan de enorme inkomsten uit reclame e.d. maar ze gebruiken Ziggo Sport in het algemeen om gewoon meer abonnees aan zich te binden. Daar hopen zij de winst te pakken, niet met eindeloze reclames en allerlei gesponsorde rommel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja. Wel eens gehoord van commercie en zulks? Helaas is dat hoe de sport werkt en Ziggo doorbreekt die ban dus enigszins. Waarvoor hulde.
Maar dat moet jij doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Dus die nieuwe Acestream kan in het streamtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is wat mij betreft een briljante zet. Nogmaals, het is niet het niveau van Sky maar ik vermoed dat de doorsnee F1(Max Verstappen)Fan. Niet een hele hoop moeite gaat doen om livestreams in slechte kwaliteit in het Engels te kijken of met iets meer gedoe in HD met een plug-in. Dan is alles Engels en dat zal voor sommigen een obstakel zijn plus het is dus een beetje gedoe voor een HD-stream en je moet het maar weten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ziggo denkt gewoon niet per se aan de enorme inkomsten uit reclame e.d. maar ze gebruiken Ziggo Sport in het algemeen om gewoon meer abonnees aan zich te binden. Daar hopen zij de winst te pakken, niet met eindeloze reclames en allerlei gesponsorde rommel.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dat moet jij doen.
Ik ga dat morgen proberen met een vrij oude laptop. Die heeft al moeite om gedownloade films in HD te streamen. Stiekem hopen we dat het gaat werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
UI Made bij VanilleKwark.
Dat gaat er op de dinsdag komen met een terugblik op afgelopen GP en wat leuke filmpjes, anekdotes en dergelijke las ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:36 schreef RingBewoner het volgende:
en ook een voorbeschouwing of een of ander nieuwsbulletin doordeweeks mogelijk maakt. Ik ben positief.
quote:In dit nieuwe programma blikt TV-presentator en autocoureur Rob Kamphues terug op de kort daarvoor verreden GP-race. Ook blikt hij vooruit naar de volgende Grand Prix. Daarnaast bevat het programma een samenvatting van de meest recente race, maar ook statistieken, gekke filmpjes, reportages vanaf de circuits en interviews met fans. Passie voor de Formule 1 staat centraal en dat mag ook best gepaard gaan met stevige discussies.
F1 Fans Only wordt iedere dinsdag na een Formule 1-weekend van 20:30 uur tot 21:00 uur uitgezonden op Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle Ziggo klanten op kanaal 14. Op Ziggo Sport Racing is de uitzending te zien van 23:00 uur tot 23:30 uur. Dit F1-seizoen zijn alle Formule 1-races rechtstreeks te volgen zijn via Ziggo Sport. Uiteraard maakt Ziggo Sport de races ook beschikbaar in het Ziggo Sport Totaal pakket, het voormalig Sport1, te ontvangen bij alle distributeurs in Nederland. Kun je geen Formule 1 ontvangen, stap dan razendsnel over op Ziggo Sport en mis niets van alle actie. Speciaal voor de fans, die over willen stappen op Ziggo Sport heeft men speciale aanbiedingen. Stap je nu nog over dan betaal je ook geen overstapkosten.
Aangezien ik Ziggo bij een goede vriend kijk waarmee ik het hele komende seizoen samen live ga kijken, althans dat is het plan en we hebben de agenda al opgesteldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:42 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon Ziggo sport.. Dus over 2 uur zou ik beeld hebben mits ik wakker blijf ...
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat er op de dinsdag komen met een terugblik op afgelopen GP en wat leuke filmpjes, anekdotes en dergelijke las ik
Gruwelijk. Morgen maar eens met die vriend overleggen of we dan vanaf nu ook maar samen moeten gaan eten op dinsdagquote:
Ze zouden Ruud terug in die studio moeten zettenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dat moet jij doen.
Ow...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem niet meer aan gedacht toen ik achter de computer zat.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik denk dat Doornbos het ook wel kan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze zouden Ruud terug in die studio moeten zetten
Haha, Ruud ter Weijden ja. Toch mocht ik hem wel. Doornbos vind ik echtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze zouden Ruud terug in die studio moeten zetten
Je bent nogal negatiefquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, Ruud ter Weijden ja. Toch mocht ik hem wel. Doornbos vind ik echt
Ja, over de Nederlandse verslaggeving heel erg. Kan toch. Over de BBC verslaggeving ben ik daarentegen lyrisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je bent nogal negatief. Je hoeft niet te kijken
Ik ga ook niet live kijken de trainingen. Dat was wel mn planning eigenlijk, maar ik ben pas net thuis van mn werk, morgen ook weer laat thuis van werk, zaterdag vroeg op, zondag vroeg op en dan komende week de wekker om 05:15 de hele week weer. En het weekend is al zo kortquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:49 schreef Fopje het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, ik kijk wel via m'n mobiel in bed straks
Ik ook. Ik ben echter blij met wat we hebben en het kan vanaf nu, zolang ze uitzenden, alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, over de Nederlandse verslaggeving heel erg. Kan toch. Over de BBC verslaggeving ben ik daarentegen lyrisch.
Ai das minderquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga ook niet live kijken de trainingen. Dat was wel mn planning eigenlijk, maar ik ben pas net thuis van mn werk, morgen ook weer laat thuis van werk, zaterdag vroeg op, zondag vroeg op en dan komende week de wekker om 05:15 de hele week weer. En het weekend is al zo kort
Dus ik neem het op en kijk allebei morgen lekker voordat ik naar mn werk ga
Lammers zou ook een goeie zijn. Niet zo zeer om voorbeschouwing in een show te presenteren, maar als sidekick naast Olav. Lammers heeft verstand van zaken en ziet behoorlijk veel en kan er vaak een jip en janneke uitleg aan geven zonder dat je je een debiel voelt zegmaar. En dan de wat meer technische zaken waar Olav ook geen verstand van heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, Ruud ter Weijden ja. Toch mocht ik hem wel. Doornbos vind ik echtMet zijn homomaniertjes.
Ik ook. Hopelijk blijft het droog anders blijf ik toch een beetje voor niks wakker. Nu lijkt het droog te zijn maar er komt wel wat aan op de radar......quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ai das minderIk heb morgen middagdienst dus opzich heb ik de tijd wel
Ik ook middagdienst morgen, maar dan moet ik tot 4 uur opblijven en dan om 6 alweer eruit en dan nog een los uurtje of wat slapen en dan werken en een kort weekend erop waarbij ik ook 2x vroeg uit mn nest moet. Dat wordt me teveel. Zeker ook gezien het feit dat ons bed finaal versleten is en ik elke dag met stevige rugpijn wakker wordt en ons nieuw gekochte kwaliteitsbed er nog 10 weken over doet voordat het geleverd wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ai das minderIk heb morgen middagdienst dus opzich heb ik de tijd wel
quote:
quote:
Zijn jullie collega's van mij of wat is deze?quote:
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook middagdienst morgen, maar dan moet ik tot 4 uur opblijven en dan om 6 alweer eruit en dan nog een los uurtje of wat slapen en dan werken en een kort weekend erop waarbij ik ook 2x vroeg uit mn nest moet. Dat wordt me teveel. Zeker ook gezien het feit dat ons bed finaal versleten is en ik elke dag met stevige rugpijn wakker wordt en ons nieuw gekochte kwaliteitsbed er nog 10 weken over doet voordat het geleverd wordt
Nee, ik ben morgen gewoon een dagje vrijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie collega's van mij of wat is deze?
Tja, vorig jaar ook de vrijdag en zaterdag vrij gevraagd en toen kreeg ik er rond een uur of 1 wel enorm veel zin in om weer wat live-actie te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhNja het is maar een training dus in principe mis je geen zak.
Dat van mij is al 6 jaar compleet fucked upquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:57 schreef RingBewoner het volgende:
Komend weekend is niet goed voor mijn dag-nachtritme.
Kijk hem nu weer omdat het erop is maar had hem vanmiddag ook al gezien. Ik vond er niet veel aan. Vooral veel politiek correcte antwoorden en Lewis die vragen over zijn akkefietje met de motor niet beantwoord.quote:
Daar moest ik inderdaad wel om lachenquote:
Dat was wel een terechte vraag want Lewis heeft zelf gezegd een voorbeeld te willen zijn. En daar past dergelijk gedrag eigenlijk totaal niet bij en dat weet ie zelf ook heus welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:01 schreef RingBewoner het volgende:
en Lewis die vragen over zijn akkefietje met de motor niet beantwoord.
Ja, en aangezien hij zijn hele hebben en houden deelt en altijd een uitgesproken mening heeft (Monaco een paar jaar terug. "Maybe because i'm black". Dat was een beetje een grapje maar in elke grap zit een kern van waarheid) had hij denk ik best kunnen toegeven dat het niet zo handig was en er van heeft geleerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was wel een terechte vraag want Lewis heeft zelf gezegd een voorbeeld te willen zijn. En daar past dergelijk gedrag eigenlijk totaal niet bij en dat weet ie zelf ook heus wel
Zondagochtendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die race is dus eik zondagochtend of zaterdagnacht?
Nope. Ik ook maar laptop aangesloten op tv dus fok! Mobiel. En ik wil het allemaal graag zienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:07 schreef tralalala het volgende:
Sky is live, ben de enige die morgen vrij is?
EINDELIJKquote:
Altijd even afkloppenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:32 schreef tralalala het volgende:
2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48
Acestream, werkt perfect.
Nog geen enkele hapering het afgelopen uur.
Edit: Fuck, dat had ik niet moeten zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:53 schreef tralalala het volgende:
De Red bull livery is live nog mooier.
Al in de tijd van zeswielers.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:30 schreef Sked het volgende:
Volgens mij kijkt Piet_Piraat niet vaak Formule1
VT 2 sla ik maar over,quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:01 schreef tralalala het volgende:
Vermakelijke FP1
Maar even kijken of ik door de wekker heen slaap over 2:30 uur
6:30quote:
nee, het is een Sky week.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:29 schreef Meike26 het volgende:
Moet om 6:50 de deur uit...
En die app waar ik het over had werkt ook niet... Geen live beeld van Channel 4![]()
Zolang z'n vriendin dat probleem maar niet heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:00 schreef MakkieR het volgende:
Gvd zit je 2 uren te wachten op een verstappen die niet komt, ben ik daarvoor nou vroeg mijn bed uitgestapt?
Heb je vannacht niet gekeken dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:00 schreef MakkieR het volgende:
Gvd zit je 2 uren te wachten op een verstappen die niet komt, ben ik daarvoor nou vroeg mijn bed uitgestapt?
Volgens mij wel op kanaal 14. Maar kan er zo geen bevestiging van vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:07 schreef SnowOokami het volgende:
De kwalificatie komt zeker niet op Ziggo Sport?
kwali is wel op ziggo sports. Ik had gelezen dat kwali en race wel altijd op het gratis kanaal isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:07 schreef SnowOokami het volgende:
De kwalificatie komt zeker niet op Ziggo Sport?
Dat zeggen ze inderdaad. Maar wat vaag. Iedere testkm die je kan rijden levert data op. Zolang dit gebeurt moet men ook niet zeuren dat het testverbod eraf moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:54 schreef KingRadler het volgende:
Waarschijnlijk ziet dit vijftal het nut er niet van in om nu naar buiten te gaan in de regen, terwijl het zaterdag en zondag hoogstwaarschijnlijk droog is.
Het zijn meestal de kerels die in slaap vallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zolang z'n vriendin dat probleem maar niet heeft.
Beide hebben gereden en ervaringen delen kan ook handig zijn soms.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:26 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze inderdaad. Maar wat vaag. Iedere testkm die je kan rijden levert data op. Zolang dit gebeurt moet men ook niet zeuren dat het testverbod eraf moet.
De anderen hebben ook niet gek veel rondjes gereden en Max reed in de eerste sessie natuurlijk al wel. Motor moet ook nog langer mee, prima als ze er dan voor kiezen binnen te blijven toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:26 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat zeggen ze inderdaad. Maar wat vaag. Iedere testkm die je kan rijden levert data op. Zolang dit gebeurt moet men ook niet zeuren dat het testverbod eraf moet.
Reddit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:01 schreef Atreidez het volgende:
Snelste tijden van fp1 waren op droogweer banden? En is er toevallig ook beeld van de spin van Rosberg ergens?
http://www.formula1.com/c(...)sberg-spins-out.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:01 schreef Atreidez het volgende:
Snelste tijden van fp1 waren op droogweer banden? En is er toevallig ook beeld van de spin van Rosberg ergens?
Thnx! De headlines waren duidelijk weer dramatischer als de werkelijkheidquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)sberg-spins-out.html
Plooy slijmt altwitter:ManorRacing twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 03:05:30Our TV bud @jackontracks from @ZiggoSport Netherlands, naturally drawn to a bit of orange 😏 https://t.co/SsIk0RwqYa reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |