pfff wat gaat de tijd snelquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:33 schreef 4-elements het volgende:
Het is alweer 20 jaar geleden dat de het F1-circus voor het eerst neerstreek in Melbourne. Wat vliegt de tijd! Kan me de race nog goed herinneren: Villeneuve die bij zijn debuut gelijk leek te winnen, totdat zijn wagen kuren begon te vertonen en hij zijn teamgenoot Damon Hill voorbij moest laten. En de crash van Martin Brundle bij de start, waarbij hij in zijn goudkleurige Jordan over de kop ging!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:33 schreef 4-elements het volgende:
Het is alweer 20 jaar geleden dat de het F1-circus voor het eerst neerstreek in Melbourne. Wat vliegt de tijd! Kan me de race nog goed herinneren: Villeneuve die bij zijn debuut gelijk leek te winnen, totdat zijn wagen kuren begon te vertonen en hij zijn teamgenoot Damon Hill voorbij moest laten. En de crash van Martin Brundle bij de start, waarbij hij in zijn goudkleurige Jordan over de kop ging!
En mooiste van alles.. Bij de herstart stond ie er gewoon weer bij in zijn reserve wagenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg je Australië 1996 dan zal ik altijd aan deze foto denken.
Aan Brundle z'n houding te zien denkt hij: "Zo nog ff goed insturen hier."
Overigens weer een ongeval waarbij de carbon-fibre monocoque z'n waarde bewees, het chassis lag in tweeën en alles wat eraf kon lag er ook af, maar de veiligheidscel bleef intact.
zoiets gaat m nu niet meer worden, tenzij ze wel heel erg snel kunnen bouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En mooiste van alles.. Bij de herstart stond ie er gewoon weer bij in zijn reserve wagen
Dat soort modellen worden toch ook altijd zonder motor geleverd/gepresenteerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Mano_ het volgende:
Haas-livery op een 2015(?)-auto gespot vandaag:
[ afbeelding ]
Helaas geen proefritje mogen maken
Technischow Utrecht?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht het ook ja. Helaas wist de Haas-meneer waarmee ik gesproken heb vrijwel niets over de auto. Alleen dat die niet met hun machines gemaakt isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat soort modellen worden toch ook altijd zonder motor geleverd/gepresenteerd?
Jup.quote:
Heb meerdere malen een dergelijke auto van dichtbij mogen zien. O.a. McLaren en Honda. Bij de McLaren viel mij op dat de banden nep waren. Toen ik iemand in de buurt aansprak wist hij mij te vertellen dat het wel daadwerkelijk de auto was van (volgens mij destijds) Kovalainen en dat de motor er al uit was. De versnellingsbak moest volgens mij nog wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dacht het ook ja. Helaas wist de Haas-meneer waarmee ik gesproken heb vrijwel niets over de auto. Alleen dat die niet met hun machines gemaakt is
Ben ik ook wel wezen kijken, toen ik bij de Expo ernaast moest zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Bij Lotus in Houten staat er tenminste wel een echte Lotus Renault van zo'n 2/3 jaar geleden. Tof ding, heb er alles bij elkaar zo'n 20 minuten omheen staan dralen. Andere auto's in de showroom ook meer dan de moeite waard
Dan zie ik die donderdag. Dan ga ik heen. Ik ga ook meer voor de ESEF.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga jij dit jaar weer de OP's en weetjes verzorgenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan zie ik die donderdag. Dan ga ik heen. Ik ga ook meer voor de ESEF.
Ik zie dat het al gedaan is. Ik ben nu de laatste hand aan het leggen voor de FP.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij dit jaar weer de OP's en weetjes verzorgen?
Mja, dit zijn gewoon kopietjes van GPupdate.net, vond die van jou toch altijd wat netter, en meer des FOK!squote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik zie dat het al gedaan is. Ik ben nu de laatste hand aan het leggen voor de FP.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, dit zijn gewoon kopietjes van GPupdate.net, vond die van jou toch altijd wat netter, en meer des FOK!s
Thanks, weet niet wat de anderen willen.quote:
Ik steel ze gewoon van de FP. Alsof het hier een democratie isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:53 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Thanks, weet niet wat de anderen willen.
5 uur voorbeschouwing op ziggoquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 uur de start vd race of de start uitzending?
ben bij een maat, hopelijk heeft ie ziggo
godver wat irritant, dan maar hopen dat psv - ajax een beetje leuk is anders val ik daar op de tribune nog in slaapquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
5 uur voorbeschouwing op ziggo
6 uur race
Op de Duitser zit het toch ook niet achter een betaalde service dacht ik?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Had echt zin om het dit seizoen weer helemaal te gaan volgen. Maar Olav Mol trek ik niet, de BBC is niet meer. Hopelijk lukt het een beetje om Channel 4 te gaan bekijken.
elke 3 seconden reclamequote:Op woensdag 16 maart 2016 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op de Duitser zit het toch ook niet achter een betaalde service dacht ik?
Moet je het wel doen met Ebel.
Hier gelukkig 'pas' om zes uurquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wekker om 4 hier voor de voorbeschouwing
Mwa, er zijn genoeg landen waar de F1 geen betekenis heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je niet in Noord Korea zit zal dat wel meevallen.
Stoor jij je dan niet aan de vertraging?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zit voor de TV met alle ziggo kanalen en een tablet ernaast...
Dat zijn pas nachtraces..quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zit hier in Brazilië met 4 uur tijdsverschil. Dus ik ga om 1:00 een acestream zoeken (hoop dat iemand mij tegen die tijd een content ID wil sturen...) en de voorbeschouwing + race op Sky kijken.
neem het op zodat ik redelijk gelijk blijf met de tabletquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef PPL het volgende:
[..]
Stoor jij je dan niet aan de vertraging?
Ik zat vorig jaar paar races tegelijk te volgen op tv, tablet en laptop en vond het rete irritant.
Ik kijk het al sinds Sport1 altijd via tablet/laptop. Laat het via Airplay streamen naar m'n TV. Goedkoper dan een Sport1/Ziggo Totaal abbo van 15e p/m en kan het vanaf eind november tot begin maart stop zetten. Prima!quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik zit voor de TV met alle ziggo kanalen en een tablet ernaast...
Niet te geloven, is dat al weer 20 jaar geleden!? Dat was het jaar dat ik Formule 1 begon te volgen. Was ook direct gek van Villeneuve. Heb zelfs nog ooit een Canadese vlag gekocht en nam die dan mee als we naar races gingen..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:33 schreef 4-elements het volgende:
Voor mij was dat de GP van Imola '94.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was het jaar dat ik Formule 1 begon te volgen.
Rustig... Is dat niet volgende week?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:11 schreef Geralt het volgende:
OMFG is dit weekend niet ook weer dat zomer/wintertijd gekut?!![]()
![]()
Ik heb geen idee. Het is nu ergens binnenkort toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:12 schreef Waffle het volgende:
[..]
Rustig... Is dat niet volgende week?
Want klokkijken is lastig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:12 schreef Geralt het volgende:
Terug is nooit zo erg. In het slechtse geval ben je een uur te vroeg. Vooruit is erg want dan kun je zomaar of een uur te laat zijn of uit voorzorg denken ik sta een uur eerder op voor de zekerheid want ik weet ook niet meer hoe laat het is en dat je dan dus 2 uur te vroeg bent of iets
Afschaffen die kloterij
Weekend van de 26equote:Op donderdag 17 maart 2016 02:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is nu ergens binnenkort toch?
Ik hoop echt niet in dit weekend
Mij staat het ook nog heel goed bij. Ik keek samen met mijn vader live naar die race (ik kan me niet meer herinneren of we dat daarvoor ook deden) en kan me vooral de nasleep van het ongeluk herinneren. Dat ze allemaal met die schermen om de auto heen stonden en dat de hele sfeer niet heel positief was.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mij was dat de GP van Imola '94.
Daarvoor keek ik wel eens af en toe. Die dag niet. Ik was aan het mountainbiken in het bos hier en sprong iets te enthousiast met mn fietst van een berg af waardoor de hele voorvork doorboog. Fiets naar de klote. Mooi kut. Dus te voet met fiets in de hand richting huis.
Op dat moment kwam ik mn broertje tegen, die kwam me halen omdat hij gezien had dat iets wat ik al geruime tijd wilde hebben bij de elektronicazaak hier in de aanbieding was sinds die dag. Dus fiets thuis geflikkerd en naar de winkel heen.
Daar bleek F1 op te staan op 30+ TV's tegelijk. Op het moment dat ik binnenkwam en dacht: "ow tof, F1, even kijken" knalde Senna snoeihard de muur in.![]()
Ik weet niet meer hoe lang ik in die winkel geweest ben en ik zou ook bij god niet meer weten of ik dat ding nou nog gekocht heb die dag of niet en weet ook niet meer wat het was, een tv of een stereo of iets anders.
Het enige wat ik wel weet is dat ik sindsdien geen enkele GP live meer gemist heb tot ik op 16 november 2010 in vijf ploegen ging werken waardoor ik jammer genoeg soms niet live kon kijken wegens werk.
=edit=
Ik bedenk me net, ik heb in die tijd 1 GP gemist live; of gedeeltelijk dan, en dat was Spa 2009 toen Fisico de pole pakte.
Ik heb het nog net meegepikt, het was allemaal ook weer niet zó spectaculair als de mythevorming doet vermoeden. Bellof was misschien nog wel een groter talent, maar die reed zich dood.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:06 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ik Senna nooit heb zien opkomen in de F1 destijds. En frappant dat juist de dood van een van de grootste ooit uit de sport (ik had geen idee destijds) mij de sport fanatiek heeft doen volgen
Voor mij was 1996 ook mijn eerste volledige seizoen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet te geloven, is dat al weer 20 jaar geleden!? Dat was het jaar dat ik Formule 1 begon te volgen. Was ook direct gek van Villeneuve. Heb zelfs nog ooit een Canadese vlag gekocht en nam die dan mee als we naar races gingen..
Idem. Echt precies datquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nog niet zo oudBen meer van de tijd van Schumi toen ik met mijn pa meekeek.
Jij hebt met de pa van motorbloempje naar F1 zitten kijken vroeger?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij hebt met de pa van motorbloempje naar F1 zitten kijken vroeger?
49quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij hebt met de pa van motorbloempje naar F1 zitten kijken vroeger?
Dat is toch dezelfde tijd. In het jaar dat Senna verongelukte, behaalde Schumacher zijn eerste wereldtitel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nog niet zo oudBen meer van de tijd van Schumi toen ik met mijn pa meekeek.
Schumi's reign duurde wel wat langer, en in 1994 was ik 9quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde tijd. In het jaar dat Senna verongelukte, behaalde Schumacher zijn eerste wereldtitel.
Ja da's ook waar. Toch is het nu wel stukken minder dan in die tijd van Schumacher, Hakkinen, Villeneuve, Coulthard, Irvine. Gewoon de jaren rond 2000 zeg maar. Toen was het toch wel stukken spannender en levendiger dan tegenwoordig. Of is dat mijn eigen perceptie?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Schumi's reign duurde wel wat langer, en in 1994 was ik 9
Dat was het topjaar! Villeneuve kampioen. Oh, de race op Jerez, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:59 schreef franklop het volgende:
1994 was het eerste wat ik mij kan herinneren van F1, denk dat ik pas echt vanaf 1997 ben gaan volgen.
Vergeleken met jou wel ja.quote:
Ik ben bang dat het je eigen perceptie is, omdat na zo'n lange tijd je de mooie momenten hebt onthouden en de saaie races bent vergeten?quote:
Mijn dochter is een stuk jonger dan jij bent.quote:
Dat heeft daar niets mee te makenquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mijn dochter is een stuk jonger dan jij bent.
Ja dat is eigenlijk ook wat ik bedoel. Niet zozeer de races, maar alles er om heen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het je eigen perceptie is, omdat na zo'n lange tijd je de mooie momenten hebt onthouden en de saaie races bent vergeten?
Interviews waren wel een stuk leuker toen. Mediatraining werd nog niet zoveel aan gedaan.
Irvine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |