abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2016 @ 10:20:29 #276
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160732576
ik heb nog nooit een Bruine werknemer gezien bij de Hema.
je moet zeker bij sollicitatie opgeven wat is je huidskleur
  donderdag 17 maart 2016 @ 10:38:16 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160732927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef KingRadler het volgende:

Dat ligt dan wellicht aan jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160732952
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat ligt dan wellicht aan jou.
Ik zie juist alleen nog maar getinte werknemers bij de Hema sinds dat ze zijn begonnen met het cultureel verraad!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160732994
Ik zie van alles werken bij de HEMA op plekken waar van alles woont, en dat is ook prima. Het ligt er ook een beetje aan waar ze zitten, wat ook verstandig is want mensen vinden het fijner in een winkel waar ze ook een beetje van zichzelf zien,
pi_160733012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef KingRadler het volgende:
je moet zeker bij sollicitatie opgeven wat is je huidskleur
Die voetballer (gekleurd) die die amateurclub naar de halve finale schoot ging de dag daarna aan de slag bij de Hema. Wel voor stage. Maar goed, ik kom nooit in de Hema en heb al 1 gekleurde/lichtgetinte gespot.
pi_160733013
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:58 schreef Copycat het volgende:
En maar door blijven gaan met die paasangsthazerij. Omdat het kan. Niet omdat HEMA Pasen in de ban doet, maar gewoon omdat dat nu eenmaal het gekozen boze hazenpad is.
Man, man. De domheid is pijnlijk.
Soms denk ik dat ze niet zo dom zijn, maar dat ze het erom doen.
pi_160733041
Ik ben benieuwd of er rond Pinksteren pogingen ondernomen gaan worden om ook dat feest naar de klote te helpen op basis van een foldertje van een pauperbedrijf.
  donderdag 17 maart 2016 @ 10:44:17 #283
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160733051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die voetballer (gekleurd) die die amateurclub naar de halve finale schoot ging de dag daarna aan de slag bij de Hema. Wel voor stage. Maar goed, ik kom nooit in de Hema en heb al 1 gekleurde/lichtgetinte gespot.
ik dacht dat hij geschminkt was.
pi_160733338
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zie juist alleen nog maar getinte werknemers bij de Hema sinds dat ze zijn begonnen met het cultureel verraad!
Sterker nog, ik was laatst op het hoofdkantoor en daar zag ik iemand met een hoofddoekje. Dit is bewijs dat de Hema volledig doordrongen is van deze walgelijke ideologie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:00:05 #285
442999 Arutha_ConDoin
Heer van het Westen
pi_160733343
Toepasselijk, las onderstaand column vanochtend in de metro en aangezien niemand nog het had gepost...

Waarom maken volbloed onderbuik idioten altijd zo'n groot drama...

quote:
De knieval van de HEMA door Luuk Koelman - 17 maart 2016

De nieuwe HEMA-folder ligt voor me. Die ene waar heel Nederland boos over is. Op de cover prijkt een als paashaas verklede kleuter. Hij houdt lachend een rieten mand vast, boordevol chocolade paashazen en paaseitjes. ‘Vrolijk voorjaar’ staat er in grote letters naast.

Een knieval voor de Islam, volgens velen. Er had ‘vrolijk Pasen’ moeten staan. Tweede Kamerlid Joram van Klaveren twittert dat de HEMA Pasen afschaft. Richard de Mos van de Haagse lokale partij Groep de Mos dient raadsvragen in: “Wat vindt u van het bericht dat HEMA liever spreekt van ‘Vrolijk Voorjaar’ in plaats van Vrolijk Pasen? Wat zit daarachter, denkt u?” Die laatste vraag is natuurlijk retorisch bedoeld, want De Mos weet allang wat er achter zit: een Fatwa van de HEMA op Pasen! Capitulatie! Islamisering!

Ik sla de folder open. Pagina 2 en 3: ‘Pasen in 16 smaken’ luidt de kop. Pagina 4 en 5: ‘zoete paastraktaties’ lees ik. Even verder, bij de wijnen: ‘proosten op Pasen.’ En zo verder. De paastompouce komt voorbij, net als de paasvla, de paasstaaf en roomboterpaaskuikentjes. Ik tel maar liefst 22 verwijzingen naar Pasen. Zelfs twee koosjere wijnen. Dus hoezo knieval?

Intussen meldt Rutger van PowNed zich op het hoofdkantoor van de HEMA. Hij wil weten waarom er niet ‘Vrolijk Pasen’ op de cover staat. De woordvoerder is verbaasd. Hij antwoordt dat HEMA een heel andere insteek heeft met de folder. Wélke insteek, dat wil Rutger niet weten. Vliegensvlug trekt hij zijn microfoon weg. Ik begrijp wel waarom. De HEMA-folder loopt namelijk van 14 maart tot en met 10 april, dus van anderhalve week vóór tot twee weken ná Pasen. De insteek van HEMA is het voorjaar, niet alleen Pasen. Daarom staat de folder ook vol met voorjaarsmode en fris beddengoed. Dus zo raar is de term ‘vrolijk voorjaar’ niet.

Een probleem voor Rutger, want als er geen link met moslims is, heeft hij geen item. Dus blijft hij porren, net zo lang tot de woordvoerder vermoeid opmerkt: “we kunnen het toch nooit goed doen voor iedereen.” Je ziet het hem denken: als mensen al aanstoot nemen aan het woord voorjaar...

“Niet als je het gewoon Pasen noemt,” reageert Rutger. En ja hoor, daar is de verzuchting: “dan nemen mensen weer aanstoot aan het woord Pasen.”

Bam! Rutger heeft zijn quote. Want mensen die ergens aanstoot aan nemen, dat zijn per definitie moslims. Altijd.

Zelfs politiek Den Haag gaat mee in de waanzin. De HEMA is “helemaal van het pad,” volgens VVD-fractievoorzitter Zijlstra. Hij refereert nog maar eens aan de ‘verstopeieren.’ Ook vanwege moslims! Terwijl hij donders goed weet dat HEMA ze al meer dan tien jaar onder die naam in de schappen heeft liggen. Maar als je dat voor het gemak even vergeet, blijft alles fijn de schuld van moslims. Wel zo makkelijk.

Dát is wat deze HEMA-folder ons leert. Een knieval voor de Islam? Welnee. De enige knieval die in dit land wordt gemaakt, is een knieval voor het onderbuikgevoel.
http://www.metronieuws.nl/columns/2016/03/de-knieval-van-de-hema
Rijkdom, hoe dan ook verkregen, maakt een edelman van een handwerksman, een heer van een bandiet; Antiquiteit en afkomst, waarde kennen zij hier niet; Geld en schaamteloosheid, die verheffen tot adelstand.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:01:07 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160733360
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:00 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Toepasselijk, las onderstaand column vanochtend in de metro en aangezien niemand nog het had gepost...

quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2016 07:47 schreef Nostalgist het volgende:
Een column in de metro zet het allemaal in het juiste perspectief imho..

De knieval van de Hema:

(..) Dát is wat deze HEMA-folder ons leert. Een knieval voor de Islam? Welnee. De enige knieval die in dit land wordt gemaakt, is een knieval voor het onderbuikgevoel.

Column Metro
Jawel hoor.

Maar goed genoeg voor een herpost.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:03:44 #287
442999 Arutha_ConDoin
Heer van het Westen
pi_160733417
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Jawel hoor.

Maar goed genoeg voor een herpost.
Aaaaaaaaaw.... :'( Zat te scannen op een grote lap tekst en niet een linkje.
Rijkdom, hoe dan ook verkregen, maakt een edelman van een handwerksman, een heer van een bandiet; Antiquiteit en afkomst, waarde kennen zij hier niet; Geld en schaamteloosheid, die verheffen tot adelstand.
pi_160733478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:03 schreef Arutha_ConDoin het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaw.... :'( Zat te scannen op een grote lap tekst en niet een linkje.
Ik had m over het hoofd gezien. Dus ben dankbaar voor de re-post. Goed stuk ^O^
pi_160733493
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:00 schreef Arutha_ConDoin het volgende:

Waarom maken volbloed onderbuik idioten altijd zo'n groot drama...

[..]

Goed stuk. En Halve Zoolstra is een sneu, misselijk mannetje.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:14:39 #290
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160733601
verander de naam van Hema dan meteen in Osama
pi_160733672
Ik begrijp persoonlijk al die "islamisering"-verhalen niet zo. Ik zie het gedrag van de HEMA meer als een soort doorgeslagen politieke correctheid en voorzichtigheid, niet heel specifiek op moslims gericht. Het schrappen van Zwarte Piet had daar immers ook niks mee te maken.
pi_160733701
Ik zie niet wat er politiek correct is aan een rookworst, maar goed.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:27:43 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160733889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:14 schreef KingRadler het volgende:
Het wil niet echt lukken, hè?
pi_160733949
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef thabit het volgende:
Ik zie niet wat er politiek correct is aan een rookworst, maar goed.
Waarschijnlijk heeft de Hema de varkensboeren laten weten dat ze varkens geen varkens meer mogen noemen. Ofzo.
pi_160733954
quote:
2/10
pi_160733997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp persoonlijk al die "islamisering"-verhalen niet zo. Ik zie het gedrag van de HEMA meer als een soort doorgeslagen politieke correctheid en voorzichtigheid, niet heel specifiek op moslims gericht. Het schrappen van Zwarte Piet had daar immers ook niks mee te maken.
Wat is er precies doorgeslagen politiek correct aan het volop gebruiken van de term 'Pasen' en afgeleiden daarvan in een reclamefolder?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:33:42 #297
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_160734040
Ik voel n deel 4 aankomen, :D.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_160734045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:44 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ik dacht dat hij geschminkt was.
quote:
Volgens mij hebben we de Bob Saget van de lage landen ontdekt _O_
pi_160734048
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er precies doorgeslagen politiek correct aan het volop gebruiken van de term 'Pasen' en afgeleiden daarvan in een reclamefolder?
Ik heb allang uitgelegd wat ik ervan vind, inclusief een link naar een artikel van TPO over de economische, marketing-technische overwegingen van de HEMA. Ik ga niet steeds dezelfde discussie opnieuw doen. Als jullie een deel 4 willen, wens ik jullie alvast veel plezier.

Het niveau ontstijgt nauwelijks nog "Kijk mij eens een karikatuur van de dom-rechtse medemens doen", "Kijk mij eens grappig zijn".

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 11:35:46 ]
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:34:29 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160734059
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

Het staat niet op de cover!!!11!!!
Echt. De argumentatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')