Je hoeft de nokkenas ketting toch niet los te halen bij een GS? Lijkt me sterk dat er met de timing iets mis zou zijn. Maar goed, wat dan welquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee. Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Je kon toch rijdend naar huis na je val?quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:42 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee. Hij start niet en de elektra is in orde. Dus ik ga even kijken of ik de carbs kan doorlopen vanavond en anders hebben we toch een foutje gemaakt met kleppen stellen. Dus dan moet dat weer open om ernaar te kijken.
Nou. Bij mijn motor wel, want er was zo weinig klepspeling dat we de shims er anders niet uit kregen. En volgens KapiteinKoek is dat onmogelijk, maar ik was erbij en het was echt zo. Zijn ook achterlijk ver teruggegaan in shimdikte, op de gok, omdat er helemaal geen voelermaatje tussen ging. Dus tijdens het terugzetten van de assen misschien een foutje gemaakt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft de nokkenas ketting toch niet los te halen bij een GS? Lijkt me sterk dat er met de timing iets mis zou zijn. Maar goed, wat dan wel
Post kapiteinkoek nog op MF? Grote kans dat hij het wel weet.
AH, dat klinkt niet erg goed als er geen voelermaatje tussen past nu wel beter neem ik aan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou. Bij mijn motor wel, want er was zo weinig klepspeling dat we de shims er anders niet uit kregen. En volgens KapiteinKoek is dat onmogelijk, maar ik was erbij en het was echt zo. Zijn ook achterlijk ver teruggegaan in shimdikte, op de gok, omdat er helemaal geen voelermaatje tussen ging. Dus tijdens het terugzetten van de assen misschien een foutje gemaakt.
Je wilt ook niet weten hoe de pakking eruit zag. Gedesintegreerd en compleet vastgekoekt aan het klepdeksel. Dat heb ik serieus weg moeten bikken met een schroevendraaier. En ik krijg hulp van BlackLining gelukkig. Dus dat komt wel weer goed. Het mooie weer is toch pas net begonnen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AH, dat klinkt niet erg goed als er geen voelermaatje tussen past nu wel beter neem ik aan.
Hmm, dan zou het wel eens kunnen dat je timing verkeerd staat. Good luck
Nice Oh dat moet wel goed komen danquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je wilt ook niet weten hoe de pakking eruit zag. Gedesintegreerd en compleet vastgekoekt aan het klepdeksel. Dat heb ik serieus weg moeten bikken met een schroevendraaier. En ik krijg hulp van BlackLining gelukkig. Dus dat komt wel weer goed. Het mooie weer is toch pas net begonnen.
Ha, wat een handige post! Heb laatst ook een draggin gekocht en zocht nog naar goede knieprotectie Moet er inderdaad ook een riem in dragen, voor datzelfde probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:37 schreef Sarasi het volgende:
Mijn motor rijdt nog niet, maar er was "MOET WEG" korting op de enige motorjeans die ik nog goed vond staan, dus ik ben weer arm. Draggin Jeans Twista gekocht, met Revit Seesmart knieprotectie (flexibel en dun, loopt makkelijk, toch C1 bescherming tegen impact want omdat technologie ) en een safeway belt om een bouwvakkersdecollete te voorkomen. Totaalprijs rond de 260 euro, wat wel weer meer is dan de bedoeling was eigenlijk maar goed. Ik ben er wel echt heel blij mee. Zit fijn, is skinny, voelt veilig, kan zo door voor een normale broek.
Deze week zelf 2 bijna dood ervaringen gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Nero22 het volgende:
Vandaag mooi nog even 100 km gereden.
Maar man man man, wat een beunhazen op de weg weer... Vlak achter auto's plakken, er vervolgens snoeihard voorbij knallen, maar dan wel bijna zichzelf onderuit remmen voor een bochtje. O, en herrie-uitlaten door de straat.
Die protectie Past ook precies in die kniezakken, dus ze zitten relatief snel goed. Ik DM je vanavond wel even welk type ik heb, heb ze allemaal even geprobeerd maar deze paste er het beste in. Voor welk model ben jij gegaan? Ik twijfelde nog tussen de Twista en de Slix.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef mjan het volgende:
[..]
Ha, wat een handige post! Heb laatst ook een draggin gekocht en zocht nog naar goede knieprotectie Moet er inderdaad ook een riem in dragen, voor datzelfde probleem.
Ik zag vandaag opvallend veel Harleys en aanverwante motoren. Alleen, in groepen, echt bizar.quote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien
Volgens mij zag ik vandaag een Tricolore voorbij donderen.quote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien
Ja. Wat een ontzettende domper.quote:Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef Daantke het volgende:
Op tv zag je net ook wat ducs voorbij donderen
Ik heb niks tegen Rossi, en ik wil niet zeggen dat hij het niet verdient... Maar toch wel. Die Duc's kwamen er zo mooi voorbij in die voorlaatste ronde.quote:
die 2e motor was gewoon kut. Z'n start was niet super maar dat had ie binnen notime gecorrigeerd....quote:Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Maegrim het volgende:
hij had de snelheid niet inderdaad, denk dat iannone slecht slaapt vannacht
Ik had er eentje achter me zitten dit weekendquote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren opvallend veel Duc's in het wild gezien
Hoef je in ieder geval niet uit te wijken voor onderdelen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:45 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik had er eentje achter me zitten dit weekend
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |