Wat jammer, zo'n mooi plekje ook daar... Kan ie niet opnieuw opgebouwd worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef Blik het volgende:
Triest nieuws, was een mooi ding
http://www.rtvutrecht.nl/(...)t-in-vlammen-op.html
Je hoeft er niet naar binnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:18 schreef Q. het volgende:
Wat is er tegen de Primark? Waar zullen we beginnen?
Dan blijven er sowieso vrij weinig winkels over.quote:
Zie er de laatste tijd steeds meer, is dat überhaupt toegestaan? Ook een gast die expres zielig staat met krukken alsof die voetkanker hadquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:32 schreef Q. het volgende:
Ik zag gisteren opvallend veel bedelaars in de stad, van die oostblok-vrouwtjes. Gisteren drie in mijn korte pauze-rondje.
Ah ja, die zag ik ook al.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:55 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zie er de laatste tijd steeds meer, is dat überhaupt toegestaan? Ook een gast die expres zielig staat met krukken alsof die voetkanker had
De mensen uit de stad hebben het hier vaker over Leidsche Rijn dan de bewoners volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kunnen we Leidsche Rijn geen eigen topic geven
Ja, kom er regelmatig, is 10-15 minuten lopen lopen vanaf mijn huis, erg zondequote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat jammer, zo'n mooi plekje ook daar... Kan ie niet opnieuw opgebouwd worden?
dat heb ik wel eens gedaan, maar een of andere zeikmod gooide dat snel dicht...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kunnen we Leidsche Rijn geen eigen topic geven
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Misstique het volgende:
Ik weet niet wat dit voor onzin is, maar jullie kunnen gewoon doorposten in STA / Utrecht XLIII - Waar mensen uit LR niet meer welkom zijn
Echt he.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
De mensen uit de stad hebben het hier vaker over Leidsche Rijn dan de bewoners volgens mij
Haha heldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens gedaan, maar een of andere zeikmod gooide dat snel dicht...
STA / Leidsche Rijn 1 - Homo's bashen en picknicken
Laatste post uit dit topic:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hou dan een keer op met die "daar heb ik in Leidsche Rijn geen last van" opmerkingenTelkens uitlokken en dan verbaasd doen dat mensen er op in gaan
Sowieso, in Leidsche Rijn wonen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hou dan een keer op met die "daar heb ik in Leidsche Rijn geen last van" opmerkingenTelkens uitlokken en dan verbaasd doen dat mensen er op in gaan
Contr-F voor de gein eens op leidsche op de laatste 2 pagina's van het vorige topic. Niet dat mij dat ook maar enigszins wat interesseert wat anderen ervan vinden waar ik woon, maar een beetje kinderachtig is het wel natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hahahaha je draait het heel mooi omquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Leidsche Rijn is ook gewoon kutquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hahahaha je draait het heel mooi om![]()
Enige wat ik hier constant lees is hoe kut Leidsche Rijn is. Gek dat ik een keer reageer hè
Kinderachtig gedoe steeds.
Dat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:01 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dit. Niet in Transwijk wonen.
Maar dat klopt toch ook gewoon?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Enige wat ik hier constant lees is hoe kut Leidsche Rijn is.
Maar waarom maak je je daar zo druk om?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar dat klopt toch ook gewoon?
Omdat ik er woon en het niet echt leuk is om in een Utrecht-topic (wat gezellig zou moeten zijn) constant het gezeik over Leidsche Rijn te moeten lezen.quote:
Ga nou niet ontkennen dat jij zo nu en dan een posts erin gooit over de chillheid van LR, waar dan weer op gereageerd wordtquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Enige wat ik hier constant lees is hoe kut Leidsche Rijn is. Gek dat ik een keer reageer hè
Kinderachtig gedoe steeds.
Dat je nog niet geliquideerd bent is wel knapquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef dud0r het volgende:
Kanalen eiland![]()
![]()
Al 10 jaar in deze Ghetto.
En dat voor een blanke hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat je nog niet geliquideerd bent is wel knap
Oproer, die nieuwe toko in de loods bij station zuilen, is redelijk vet. Brouwerij + bier ook verkopen + kwalitatief goede veganistisch (quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:27 schreef Ireth het volgende:
Gelukkig woon ik in het altijd nog vredige en pittoreske Zuilen![]()
Oproer is gaafquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oproer, die nieuwe toko in de loods bij station zuilen, is redelijk vet. Brouwerij + bier ook verkopen + kwalitatief goede veganistisch () eten. En vet ingericht, hipster proof.
Ik vond het echt totaal niet boeiend... Ik ging samen met een goede vriend en we vonden de bieren niet heel bijzonder en heel erg duur. Eten niet geprobeerd. Inrichting heel saai.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oproer is gaafDat zijn de voormalig eigenaren van de Utrechtse biermerken De rooie dop en Ruig die samen zijn gegaan. Goede bieren en een tof pand, helaas wel al om 23:00 dicht, ik was bij de opening. Er zit overigens geen hipster publiek maar meer publiek dat richting ACU gaat.
Vegan eten was op zich wel goed maar de volgende keer ga ik wel wat scoren op de ASW als ik honger krijg na het bieren.
Bedoel je db's? Sowieso is het de enige microbrewery/brewpub in Utrecht, het bier dat je drinkt wordt letterlijk daar in die hal gebrouwen en het is alleen daar verkrijgbaar. Zowel De Rooie Dop als Ruig zijn een gerenommeerd en geliefd speciaal biermerk dat tot in Amerika vrij bekend is. Misschien dat het type bier (IPA's etc.) niet je ding zijn maar bijzonder is het wel. Bij DB's verkopen ze gewoon de wat normale Belgische speciaalbieren, niks bijzonders.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond het echt totaal niet boeiend... Ik ging samen met een goede vriend en we vonden de bieren niet heel bijzonder en heel erg duur. Eten niet geprobeerd. Inrichting heel saai.
Qua speciaal bier kan je beter bij dsb(?) studios gaan zitten. Speciaal bier voor 3 max 4 euro en heel veel keus.
Ben je wel in de mannen wc geweest? Die is awesomequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond het echt totaal niet boeiend... Ik ging samen met een goede vriend en we vonden de bieren niet heel bijzonder en heel erg duur. Eten niet geprobeerd. Inrichting heel saai.
Qua speciaal bier kan je beter bij dsb(?) studios gaan zitten. Speciaal bier voor 3 max 4 euro en heel veel keus.
Haha, grootste wc ooit... + een vette grafiti, volgens mij van The Exorcist.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben je wel in de mannen wc geweest? Die is awesome
En dan de vrouwen wc... Drie wc'tjes waarbij er toen in eentje nog aan drol lagquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Haha, grootste wc ooit... + een vette grafiti, volgens mij van The Exorcist.
Oh ja, daar moet ik ook weer eens naar toe.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:32 schreef MaJo het volgende:
Pijlsweerd represent![]()
Ik was afgelopen zaterdag opeens in de Derrick
Oudaen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Bedoel je db's? Sowieso is het de enige microbrewery/brewpub in Utrecht, het bier dat je drinkt wordt letterlijk daar in die hal gebrouwen en het is alleen daar verkrijgbaar.
Ik heb gister na het stappen nog even tegen je portiek staan wildplassen.quote:
Daar hebben ze in Leidsche Rijn geen last van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb gister na het stappen nog even tegen je portiek staan wildplassen.
Zalig, eindelijk weer fris.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb gister na het stappen nog even tegen je portiek staan wildplassen.
Maar ze verdienen het welquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Leidsche Rijn geen last van.
* Ireth zet suffe-huisvrouwen-alert even uit....quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oproer, die nieuwe toko in de loods bij station zuilen, is redelijk vet. Brouwerij + bier ook verkopen + kwalitatief goede veganistisch () eten. En vet ingericht, hipster proof.
vanaf station zuilen eerste hek door en dan aan de linkerzijde door de gele deur.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zet suffe-huisvrouwen-alert even uit....
Waar moet dat zitten dan? Ik kan bijna vanuit mijn voordeur in en uitchecken bij de trein, maar dit zegt me totaal niets?
Het oude CAB gebouw zeg maar? Waar ook Nutrecht en Db's en Studio Moskou in zit? Of aan de andere kant bij de Brandweer dat terrein?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanaf station zuilen eerste hek door en dan aan de linkerzijde door de gele deur.
En ik ben ook geen fan van veganistisch eten maar ik vond het prima smaken.
In dat CAB gebouw inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het oude CAB gebouw zeg maar? Waar ook Nutrecht en Db's en Studio Moskou in zit? Of aan de andere kant bij de Brandweer dat terrein?
Dat laatste denk ik, de ingang is erg goed verstopt, ben er helemaal omheen gelopen voor ik 'em zag. Als je googlet op oproer Utrecht, eerste afbeelding, dat is de ingang (met nu een klein bordje erboven)quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het oude CAB gebouw zeg maar? Waar ook Nutrecht en Db's en Studio Moskou in zit? Of aan de andere kant bij de Brandweer dat terrein?
Niet helemaal met je eens, bij Maximus zit je ook tussen de brouwketels. En bij DB's hebben ze zelfs speciaal bier uit Australië wat verder nergens te krijgen is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bedoel je db's? Sowieso is het de enige microbrewery/brewpub in Utrecht, het bier dat je drinkt wordt letterlijk daar in die hal gebrouwen en het is alleen daar verkrijgbaar. Zowel De Rooie Dop als Ruig zijn een gerenommeerd en geliefd speciaal biermerk dat tot in Amerika vrij bekend is. Misschien dat het type bier (IPA's etc.) niet je ding zijn maar bijzonder is het wel. Bij DB's verkopen ze gewoon de wat normale Belgische speciaalbieren, niks bijzonders.
Prijzig is het wel, maar daar krijg je een uniek product voor terug.
Ja eens hoor, goedkoop is het niet maar de combinatie microbrewery/brewpub waar je ook wat anders kan krijgen dan pils is wat mij betreft wel een welkome aanvulling binnen Utrecht. (de Meern telt voor mij nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:55 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, bij Maximus zit je ook tussen de brouwketels. En bij DB's hebben ze zelfs speciaal bier uit Australië wat verder nergens te krijgen is.
De bieren van RUIG zijn ondertussen ook gewoon in de slijterij (bv. Slijterij Zuilen) te koop.
De bieren zijn lekker daar niet van maar vind het een echt een veel te duur hipster concept.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:55 schreef Q. het volgende:
Over de invasie van bedelaars in de stad de laatste dagen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eil-in-centrum.dhtml
wut? ik doe dit bijna dagelijks voor de kick...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)inkelgebied-utrecht/
Damn! Wat een mongolen!
joh, ging prima tochquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Q. het volgende:
Damn! Wat een mongolen!
Je kan zeggen van Primark wat je wil maar het zou een mooie trekker voor The Wall of nog liever Leidsche Rijn centrum zijn. Helaas durven ze niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:28 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen Primark in The Wall? Volgens mij komt dat Leidsche Rijn volk daar met volksstammen tegelijk op af!
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan zeggen van Primark wat je wil maar het zou een mooie trekker voor The Wall of nog liever Leidsche Rijn centrum zijn. Helaas durven ze niet...
Dan moet ik afdalen naar Leidsche Rijn om naar de Primark te kunnen??quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:28 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen Primark in The Wall? Volgens mij komt dat Leidsche Rijn volk daar met volksstammen tegelijk op af!
Alles voor minderwaardige mensen op één plek.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik afdalen naar Leidsche Rijn om naar de Primark te kunnen??
Is toch een pauper winkel, dus niet voor mensen uit Utrecht-stad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik afdalen naar Leidsche Rijn om naar de Primark te kunnen??
quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Is toch een pauper winkel, dus niet voor mensen uit Utrecht-stad.
Die jongens willen gewoon gepakt worden, ze rijden de hele tijd terugquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Q. het volgende:
Damn! Wat een mongolen!
De meeste bussen komen daar niet meer terug, slechts lijntje of vier voor de vorm uiteindelijk. Rest van de bussen blijft voor altijd en eeuwig aan de Jaarbeurszijde. Er komt aan de centrumzijde een tramstation voor de Uithoflijn. Zo wordt het:quote:Op donderdag 31 maart 2016 01:06 schreef d4v1d het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)half-jaar-dicht.html
Moet daar goud asfalt komen dat ze anderhalfjaar nodig hebben![]()
Edit: half bericht van RTV Utrecht. Het gemeentebericht waar ze naar linken heeft over nog wat meer werkzaamheden.
Moet ik me dan voorstellen dat ze de fietsenstalling nog een stuk naar voren trekken, of wordt dat tramstation gewoon zo groot?quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste bussen komen daar niet meer terug, slechts lijntje of vier voor de vorm uiteindelijk. Rest van de bussen blijft voor altijd en eeuwig aan de Jaarbeurszijde. Er komt aan de centrumzijde een tramstation voor de Uithoflijn. Zo wordt het:
[ afbeelding ]
De fietsenstalling loopt nog best ver door tot aan het Moreelsepark en daarnaast komen vier sporen voor de Uithoflijn (2 kop en 2 doorgaand), dan blijft er bijzonder weinig ruimte over voor bussen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik me dan voorstellen dat ze de fietsenstalling nog een stuk naar voren trekken, of wordt dat tramstation gewoon zo groot?
Echt kut, ik wil niet naar de jaarbeurskantquote:Op donderdag 31 maart 2016 06:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste bussen komen daar niet meer terug, slechts lijntje of vier voor de vorm uiteindelijk. Rest van de bussen blijft voor altijd en eeuwig aan de Jaarbeurszijde. Er komt aan de centrumzijde een tramstation voor de Uithoflijn. Zo wordt het:
[ afbeelding ]
Dan ga je toch fietsen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt kut, ik wil niet naar de jaarbeurskant
Er komt een heel gebouw met horeca, woningen, openbare voorzieningen en kantoren met onderin een bus- en tramhalte. Ze noemen het een microcity.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik me dan voorstellen dat ze de fietsenstalling nog een stuk naar voren trekken, of wordt dat tramstation gewoon zo groot?
Dan ga je niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt kut, ik wil niet naar de jaarbeurskant
Hoe rijdt bus47 danquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden
Ben benieuwd hoe lang de fietsstoplichten naar de Jutfaseweg er straks over doen om op groen te gaan. Het is nog steeds niet best, ondanks de stoplichtinventarisatie van vorig jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Over drie weken werkzaamheden 't Goylaan om er een eenbaansweg van te maken (+ busbaan). Daar gaat 't niet beter op worden
Wacht maar tot je straks ook weer op de bootjes moet wachten...quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang de fietsstoplichten naar de Jutfaseweg er straks over doen om op groen te gaan. Het is nog steeds niet best, ondanks de stoplichtinventarisatie van vorig jaar.
Op mijn fietsroute nauwelijks last van.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wacht maar tot je straks ook weer op de bootjes moet wachten...
#hoogravenstruggles
Kut GroenLinks...quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindtquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is weinig over van Mark Ruttes 'groen rechts'quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt
D66quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Er is weinig over van Mark Ruttes 'groen rechts'
Koop voor mij maar een Tesla danquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nice. Wat mij betreft maken ze de hele stad alleen toegankelijk voor elektrische auto's. Toch een schande dat als je in Utrecht wil wonen, je maanden van je leven moet opgeven en allerlei longproblemen moet accepteren (als gemeenschap in het geheel) omdat de VVD het anders "automobilistje pesten" vindt
Als je dit leest is het enige goede dat we niet door een bouwput hoeven te lopenquote:Op donderdag 31 maart 2016 01:06 schreef d4v1d het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)half-jaar-dicht.html
Moet daar goud asfalt komen dat ze anderhalfjaar nodig hebben![]()
Edit: half bericht van RTV Utrecht. Het gemeentebericht waar ze naar linken heeft over nog wat meer werkzaamheden.
Als Utrecht nou een subsidie regelt, ze hebben mijn zonnepanelen ook gesubsidieerd met 1200 euro, dan kan 10.000 euro voor een Tesla er ook wel vanafquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Koop voor mij maar een Tesla dan
't Goylaan gaat een ramp worden. Nu staat het met 2 banen + busbaan al compleet vast in de spits met alle auto's die de Waterlinieweg op en af willen. Dit zal alleen nog maar erger worden en een groot gedeelte van de wijk Hoograven compleet verstoppen. Het helpt natuurlijk ook niet dat Lot van Hooijdonk bewust gelogen heeft en met de verkeerde (voor haar gunstige) cijfers heeft gewerkt in de verkeersmodellen. Dat zij nog steeds op haar plek zit is een grote schande. Ergens hoop ik echt dat dit op een grote ramp gaat uitdraaien, zodat het eindelijk duidelijk is hoe schadelijk GroenLinks voor deze stad is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:28 schreef caspervc het volgende:
Goylaan gaat hoop ik meevallen.
Ben in de klankbordgroep actief geweest (zit zelf ook in de stedenbouw, niet in utrecht), en let wel: op sommige plekken is het al 1baans met busbaan. (oa voor scherpenburglaan, bij jutfasebrug). Daarbij staat het goylaan bijna nooit van zichzelf vast. Altijd is er dan ook gedoe op Waterlinieweg / A12. Daar kan je gewoon niet veel aan doen, dan helpen 3 banen goylaan ook niet.
Ik ben gematigd positief. Qua verkeer zal het vooral wennen zijn, en anders. De straat zal wel veel mooier en beter oversteekbaar worden verwacht ik. En het autoverkeer? Time will tell...
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:04 schreef zatoichi het volgende:
ze moeten benzine gewoon vijf keer zo duur maken. Het is dikke onzin dat iedereen maar per se een (of vaak twee) auto moet hebben...
Zeg ik toch: het probleem is niet het Goylaan, die heeft capaciteit genoeg en straks ook nog wel. Probleem zit bij Waterlinie / A12. Staat het daar vast: staat 't Goylaan vast, rijdt het daar door: rijdt 't Goylaan door. Zal altijd zo blijven, al maak je 't Goylaan 10 baans.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
't Goylaan gaat een ramp worden. Nu staat het met 2 banen + busbaan al compleet vast in de spits met alle auto's die de Waterlinieweg op en af willen. Dit zal alleen nog maar erger worden en een groot gedeelte van de wijk Hoograven compleet verstoppen. Het helpt natuurlijk ook niet dat Lot van Hooijdonk bewust gelogen heeft en met de verkeerde (voor haar gunstige) cijfers heeft gewerkt in de verkeersmodellen. Dat zij nog steeds op haar plek zit is een grote schande. Ergens hoop ik echt dat dit op een grote ramp gaat uitdraaien, zodat het eindelijk duidelijk is hoe schadelijk GroenLinks voor deze stad is.
Laatst riep Van Hooijdonk nog dat inwoners van Utrecht meer gebruik moeten gaan maken van de ring en niet van de binnenstad. Ondertussen is het diezelfde Van Hooijdonk die de toegangswegen naar de ring allemaal kapot maakt. En ondertussen maar verbaasd zijn dat er zoveel gezinnen Utrecht verlaten voor de voorsteden. Ja gek he als je het iedereen die in Utrecht wil wonen maar daarbuiten moet werken compleet onmogelijk maakt om een beetje normaal van huis naar werk en vice versa te rijden.
? Waarom zou je utrecht uit gaan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
Omdat je werkt in Hoofddorp bijvoorbeeldquote:
Fijn dat je ook vindt dat er flink in openbaar vervoer geïnvesteerd moet wordenquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is pas een domme onzinnige uitspraak. Genoeg plaatsen buiten Utrecht die niet (goed) met openbaar vervoer te bereiken zijn.
Hier levert de auto 30 minuten tijdswinst op (op een autoritje van 15 minuten)...quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat je ook vindt dat er flink in openbaar vervoer geïnvesteerd moet worden.
Maar serieus, er zijn ook talloze mensen die ook met het OV prima op hun werk kunnen komen, maar voor vijf of tien minuten "tijdswinst" (in de trein kan je je mail oid doen, dat wordt in de auto lastig) dagelijks met de auto gaan, onze gemeenschappelijke lucht vergiftigen, en lekker klagen over de files of elke verandering die de problemen van luchtvervuiling proberen tegen te gaan.
Haha ja dit doet me denken aan die twee jongens van een paar jaar geleden die een bekeuring kregen omdat ze langs de singel aan het schaken waren met een fles rode wijn erbij...quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:38 schreef Argo het volgende:
Houd u aan het alcoholverbod op straat
Behalve op terrassen, mag u in de binnenstad geen alcoholische dranken drinken op straat. Ook is het verboden om aangebroken flesjes of blikjes alcoholhoudende drank bij u te hebben. Het verbod geldt in het hele gebied binnen de singels (op Wijk C na). Lees meer informatie over alcohol- en drugspreventie in Utrecht.
Kan ik dan gewoon zuipen in Wijk C?
https://www.google.nl/map(...)3:0xdef853546adcfc6f
ja, prima restaurantquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hallo Utrecht lieden,
Binnenkort ga ik weer naar de grote stad en ik wil graag ergens eten. Een makker vertelde me over de Mr. Jacks, is dit een beetje te eten?
Groeten Oswald
Dus ik kan gewoon zuipen in wijk C?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha ja dit doet me denken aan die twee jongens van een paar jaar geleden die een bekeuring kregen omdat ze langs de singel aan het schaken waren met een fles rode wijn erbij...
Prima restaurant kom hier al jaren met een vriend van me!quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hallo Utrecht lieden,
Binnenkort ga ik weer naar de grote stad en ik wil graag ergens eten. Een makker vertelde me over de Mr. Jacks, is dit een beetje te eten?
Groeten Oswald
Prima bedankt, ga ik daar lekker zuipen.quote:
Is het niet al te best?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, prima restaurant![]()
wil die makker van je af ofzo?
Ah dankjewel, welk gerecht beveel je aan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima restaurant kom hier al jaren met een vriend van me!
De Alexander de Grote Schotel kan ik aanraden die is echt heerlijk de Odysseus ook, qua pizza's kan ik de 10 euro pizza's wel aanraden die zijn echt beter dan de 5 euro. Maar check ook de acties soms zijn er goeie acties.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Is het niet al te best?
[..]
Ah dankjewel, welk gerecht beveel je aan?
kijk even op hun website:quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Is het niet al te best?
[..]
Ah dankjewel, welk gerecht beveel je aan?
Ziet er goed uit, die foto's zien er smakelijk uit. Dankjewel jongens!quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
kijk even op hun website:
http://www.mrjacks.nl/
Goed restaurant, zou aanbevelen/10quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hallo Utrecht lieden,
Groeten Oswald
Je spreekt jezelf een beetje tegenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Prima bedankt, ga ik daar lekker zuipen.WIJK C Fuck yes! Zo belachelijk dat je nergens meer alcohol mag nuttigen.
Dat klinkt als iets wat je op de fiets zou kunnen doen als je op een gunstige locatie in Utrecht zou wonen. Maar werk je bij de KNVB?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier levert de auto 30 minuten tijdswinst op (op een autoritje van 15 minuten)...
Ik kom hier ook al tijden en is lekker.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is echt de beste website sinds het bestaan van het internet alles. Samen met de space jam website die nog steeds hetzelfde is sinds de jaren '90.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Frames!quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is echt de beste website sinds het bestaan van het internet alles. Samen met de space jam website die nog steeds hetzelfde is sinds de jaren '90.
Nope!quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:39 schreef bierjoost het volgende:
Ben ik nu in een meta 1 april grap aan het trappen...? Of is dit serieus?
Wat is mis met die site? Het personeel behandeld me altijd erg goed. Altijd wel vrolijk, en vriendelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:48 schreef dud0r het volgende:
Dat is de enige ekte ekte Mr Jacks site. Geen grap.
Ik denk dat TripAdvisor de beste bron is qua beoordelingen van dit restaurant. Inclusief sfeervolle foto's.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De gemeente en bewoners zijn bewust voorgelogen door Lot van Hooijdonk die expres verkeerde cijfers heeft gebruikt. Bizar dat ze roept dat bewoners gebruik moeten maken van de ring en ondertussen diezelfde ring ontoegankelijk maakt. Twee complete wijken zijn afhankelijk van deze weg maar Lotje moet en zal haar achterlijke stadsboulevards krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:00 schreef Neelix het volgende:
't Goylaan wordt inderdaad een baan voor beide richtingen (dus in totaal twee), zonder busbaan. Het moet een "stadsboulevard" worden die de scheiding tussen Noord en Zuid Hoograven moet wegnemen.
De bus krijgt bij 't Goyplein nog wel een aparte oprit zodat die voor de auto's uit de weg op kan.
En ja, doorstroming is altijd een probleem op 't Goylaan, volgens de gemeente moet de weg het nog steeds aankunnen, behalve op piekuren tijdens de avondspits. Men hoopt dat het toch mensen ontmoedigt om het te gebruiken als doorgaande weg.
Inderdaad. Ik ben benieuwd, maar erg sceptisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:28 schreef caspervc het volgende:
Goylaan gaat hoop ik meevallen.
Ben in de klankbordgroep actief geweest (zit zelf ook in de stedenbouw, niet in utrecht), en let wel: op sommige plekken is het al 1baans met busbaan. (oa voor scherpenburglaan, bij jutfasebrug). Daarbij staat het goylaan bijna nooit van zichzelf vast. Altijd is er dan ook gedoe op Waterlinieweg / A12. Daar kan je gewoon niet veel aan doen, dan helpen 3 banen goylaan ook niet.
Ik ben gematigd positief. Qua verkeer zal het vooral wennen zijn, en anders. De straat zal wel veel mooier en beter oversteekbaar worden verwacht ik. En het autoverkeer? Time will tell...
Link doet het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat TripAdvisor de beste bron is qua beoordelingen van dit restaurant. Inclusief sfeervolle foto's.
Mja, woon hier in Hoograven noord, nabij Rotsoord. Heb dan wel het geluk dat ik danwel via de Rijnlaan 't Goylaan kan omzeilen, dan wel via Rubenslaan en Diak bij t stadion dr uit kan. Ga eigenlijk alleen via Goylaan als ik naar t zuiden ga.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben benieuwd, maar erg sceptisch.
Had trouwens al bedacht dat ik juist niet midden in het centrum hoef te wonen, omdat ik een auto heb en bereikbaarheidsdiensten doe. Soms kan je gewoon niet anders.
Stadsboulevard klinkt mooi voor ergens in het centrum, maar deze kansenwijk zal er heus niet van opknappen.
Het idee is juist dat alleen de mensen die echt afhankelijk zijn van deze weg er gebruik van gaan maken en anderen niet. Er blijft een weg, het is niet alsof daar ineens een idiote knip in komt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De gemeente en bewoners zijn bewust voorgelogen door Lot van Hooijdonk die expres verkeerde cijfers heeft gebruikt. Bizar dat ze roept dat bewoners gebruik moeten maken van de ring en ondertussen diezelfde ring ontoegankelijk maakt. Twee complete wijken zijn afhankelijk van deze weg maar Lotje moet en zal haar achterlijke stadsboulevards krijgen.
Haha ja mooi is dat... vooral als de werfterrassen vol zitten en iedereen het kan aanschouwen. Denk dat ik dit al drie keer heb zien gebeuren...quote:
Herriekopter!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef MaJo het volgende:
Anderen ook last van een helikopter die de hele tijd overvliegt? Wat maakt dat ding een kabaal zeg
quote:Op maandag 4 april 2016 10:24 schreef Nielsch het volgende:
daar gaan diverse toeristen per jaar dood omdat ze dronken verdrinken in de gracht...
Het is nog net niet dagelijksquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef MaJo het volgende:
Anderen ook last van een helikopter die de hele tijd overvliegt? Wat maakt dat ding een kabaal zeg
Parkeren op de uithof/westraven en dan met de bus/tram de stad in een optie?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga binnenkort een dagje shoppen met vrouw en kinderen. Sinds mijn studie tijd 8 haar geleden niet meer geweest. Maar toen ging ik altijd met de trein. Dus nu is even mijn vraag waar kan ik het beste parkeren voor niet de hoofdprijs maar ook niet heel ver lopen van de winkelstraat?
En een 2e vraag waar haal je de lekkerste broodjes van Utrecht waar je ook even kan zitten. Dus niet broodje Mario.
(Bij Mario kan je wel zitten)quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef caspervc het volgende:
[..]
Parkeren op de uithof/westraven en dan met de bus/tram de stad in een optie?
Helaas, het is óf óf in Utrecht.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga binnenkort een dagje shoppen met vrouw en kinderen. Sinds mijn studie tijd 8 haar geleden niet meer geweest. Maar toen ging ik altijd met de trein. Dus nu is even mijn vraag waar kan ik het beste parkeren voor niet de hoofdprijs maar ook niet heel ver lopen van de winkelstraat?
Broodje Mario is overrated (broodje Carlo is sinds jaar en dag beter, vooral in vergelijking met die kraam op de gracht).quote:En een 2e vraag waar haal je de lekkerste broodjes van Utrecht waar je ook even kan zitten. Dus niet broodje Mario.
La Ciabatta op de Mariaplaats of de Schoutenstraat. Heerlijke broodjes en Italiaanse gerechten.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:34 schreef Stansfield het volgende:
En een 2e vraag waar haal je de lekkerste broodjes van Utrecht waar je ook even kan zitten. Dus niet broodje Mario.
Wut?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef caspervc het volgende:
[..]
Parkeren op de uithof/westraven en dan met de bus/tram de stad in een optie?
Beste broodjes haal je mijns inziens bij Zenwich op de voorstraat. Heerlijk. Of bij Bigoli op de Schoutenstraatquote:Op donderdag 7 april 2016 23:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Helaas, het is óf óf in Utrecht.
[..]
Broodje Mario is overrated (broodje Carlo is sinds jaar en dag beter, vooral in vergelijking met die kraam op de gracht).
Als we blijven bij kramen op de gracht, dan kun je simpelweg niet tegen Broodje Ben op (tegenover de McDonalds).
Imo dé beste verse broodjes van Utrecht. Vandaaruit 3 minuten lopen naar De Zaak op de Korte Minrebroederstraat (achter stadhuis) of 5 minuten lopen naar De Voortuin (begin Voorstraat naast de Neude-haas). In beide tenten kun je je eigen meegebrachte broodjes zonder problemen eten.
Bigoli is ook prima te eten ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beste broodjes haal je mijns inziens bij Zenwich op de voorstraat. Heerlijk. Of bij Bigoli op de SchoutenstraatBroodje Ben ken ik niet, ga ik eens uitchecken
Tnx had ik net ook gevonden. Dat gaat hem worden. Parkeren op de uithof en dan met bus 28 naar centraal. of 128 naar het neude. Even weer oude herinneringen uit mijn studietijdquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Parkeren bij Transferium, en voor 5 ¤ heb je een parkeerkaartje voor de hele dag + je mag met 4 personen de hele dag gebruikmaken van alle bussen en trams in de stad. Tram vanaf Westraven brengt je in 10 minuten op CS, vanaf daar kan je alles wel belopen in het centrum
Als je toch op de uithof bent, vergeet dan niet het van unnikgebouw even te bewonderenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bigoli is ook prima te eten ja.
[..]
Tnx had ik net ook gevonden. Dat gaat hem worden. Parkeren op de uithof en dan met bus 28 naar centraal. of 128 naar het neude. Even weer oude herinneringen uit mijn studietijd
Met deze http://www.podotherapielacroix.nlquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een podotherapeut in Utrecht?
Bedankt! Heb gebeld maar ze zitten vol tot eind meiquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met deze http://www.podotherapielacroix.nl
Heb ik al een paar mar zooltjes van. Geen klachten over.
Dat is die Italiaan aan de Biltstraat toch? Hoor ik echt goede verhalen over.quote:Op maandag 11 april 2016 10:06 schreef speknek het volgende:
Afgelopen zaterdag eindelijk eens oppas geregeld en weer eens uit eten geweest. Volgens mij is het aantal goede restaurants de laatste jaren behoorlijk gestegen. Anyway, bij 'Aandacht voor eten' gegeten. Ondanks de generieke naam echt een topper, aanrader!
De recencies zijn nog steeds heel goed, dus de verwachtingen zijn hoog. We gaan op een donderdag, als ze een wat minder uitgebreid menu hebben dan in het weekend. Ze hebben onlangs het 2016 voorjaarmenu gepubliceerd en ik heb er nu al zin in!quote:Op maandag 11 april 2016 12:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Podium onder de dom ben ik 5 jaar geleden geweest (nog op de oude locatie), en toen was het wel spectaculair. Misschien wel het beste restaurant dat ik bezocht heb ik Utrecht. Mooie verzameling grappa's had die man toen ook.
120pp?quote:Op maandag 11 april 2016 14:36 schreef Norrage het volgende:
Ik was paar maanden geleden bij Podium onder de Dom. Was heel erg lekker, maar wel echt afschuwelijk duur (waren 120 euro pp kwijt geloof ik, wel incl wijn arrangement) voor wat je er voor krijgt (best wel simpele gerechtjes hadden wij). Ik denk dat qua prijs/kwaliteit verhouding en een bijna sterrenrestaurant gevoel qua opmaak ik het meest onder de indruk was van Keuken van Gastmaal, ook op de biltstraat. Daar zijn Te Koop en Aandacht ook zeer aan te raden trouwens. Te Koop is wel leuk, daar krijg je een soort verrassingsmenu
Daar krijg je wel waar voor je geld jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:55 schreef Argo het volgende:
[..]
120pp?
Bij mr jacks ben ik 35 pp kwijt. Vaak 1 schotel en twee pizzas.
Geen idee.Als ik chinees wil ga ik naar het Paradijs, altijd onwijs lekker. Kan je ook afhalen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef bierjoost het volgende:
Wat vinden jullie de 'beste' Chinees van Utrecht? En met beste bedoel ik dan dus niet de authentieke smaak, maar waar je de beste babi pangang krijgt waar je met 2 personen een week van kan eten.
Dat is geen chinees eten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef bierjoost het volgende:
Wat vinden jullie de 'beste' Chinees van Utrecht? En met beste bedoel ik dan dus niet de authentieke smaak, maar waar je de beste babi pangang krijgt waar je met 2 personen een week van kan eten.
Chin-ind rest. bedoel ik toch ook...quote:
Moet het centrum zijn? Anders is Wan Soen wel een goede.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Chin-ind rest. bedoel ik toch ook...
Paradijs en die op HC heeft idd den authentieke kaart. Maar Ben nu specifiek op zoek naar de smerigste zo gezegd.
De eigenaren zijn kennissen van me, erg fijn restaurant inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 10:06 schreef speknek het volgende:
Afgelopen zaterdag eindelijk eens oppas geregeld en weer eens uit eten geweest. Volgens mij is het aantal goede restaurants de laatste jaren behoorlijk gestegen. Anyway, bij 'Aandacht voor eten' gegeten. Ondanks de generieke naam echt een topper, aanrader!
Volgens mij is het nog best knap om 35 euro op te maken bij Mr Jacks. Is dat omdat de eerste pizza niet in je maag wilde blijven zitten tot ie verteerd was en daarom nog maar een andere moest bestellen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:55 schreef Argo het volgende:
[..]
120pp?
Bij mr jacks ben ik 35 pp kwijt. Vaak 1 schotel en twee pizzas.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best knap om 35 euro op te maken bij Mr Jacks. Is dat omdat de eerste pizza niet in je maag wilde blijven zitten tot ie verteerd was en daarom nog maar een andere moest bestellen?
...Je hebt een verrassingsmenu genomen heh? Jij onverschrokken held.
Ik zal je zeggen wat ik zo'n beetje eet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best knap om 35 euro op te maken bij Mr Jacks. Is dat omdat de eerste pizza niet in je maag wilde blijven zitten tot ie verteerd was en daarom nog maar een andere moest bestellen?
...Je hebt een verrassingsmenu genomen heh? Jij onverschrokken held.
Ik kan alleen maar bidden dat dit een trol isquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat ik zo'n beetje eet!
Een Homerus schotel is 11 euro. (in de actie of 11.50.)
Dan een Democritus dat is 14.50
-
25.50-26
Dan nog 1 pizza Garcia bij voorkeur. En een drankje zit je rond de 35 euro.
Mijn grote uitdaging is
Odysseus-schotel 16.50
Democritus 14.50
En een pizza van 10 euro.
Ik ga dit ooit proberen, als je me niet geloofd volgende keer dat ik er ben neem ik wel foto's. Hoewel ik nu ga proberen 4 pizza's te klappen van 5 euro, of 2 van 5 en 1 schotel als de oddyseus.
Man ik vind het zo kut ik kan niet vaak naar Utrecht woon helemaal in Limburg, als Mr jacks gewoon op half uurtje rijden lag, qua afstand zat ik er iedere week.
Ik ga binnenkort ik zal pics doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar bidden dat dit een trol is
Heb jij aanraders? Ik ga rond half 5 heen en ik zal wel foto's maken, geen idee wat ik kan gebruiken om te laten zien dat ze authentiek zijn behalve het licht buiten, want het zal wel van licht tot donker zijn, ik zal ook wel updates geven van de dag als jullie dat willen en ook nog een foto van als ik moet kotsen als ik teveel gehad heb moest de vorige keer.quote:
Watertoren? Ik hoorde dat het eten prima is maar wel wat overprized.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:27 schreef Neelix het volgende:
Het is mij ook gelukt om over anderhalve maand een reservering bij WT te krijgen. Ben benieuwd.
Je moest eens weten meid... Welke pizza zal ik pakken? Ik ga foto's maken van hoeveel ik erop krijg, Komt goed, ik zit te twijfelen 4 pizza's of schotel pizza pizza.quote:
Ja die wilde ik ook noemen. Een heeele goeie. Volgens mijn moeder, die er genoeg kan vergelijken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:32 schreef zatoichi het volgende:
Ik haal altijd bij mij in de buurt; Kam Ming op de willem van noortstraat. Krijgt goede reviews op iens, en ik moet zeggen dat de zwarte bonen gerechten ook wel erg lekker zijn, maar geen idee hoe je chinees afhaal moet vergelijken; voor mij is dat allemaal hetzelfde
Het is het geld dubbel en dwars waard wat mij betreft! Voortreffelijk restaurant...quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Watertoren? Ik hoorde dat het eten prima is maar wel wat overprized.
Haha, deze post! Post van het jaar in het Utrecht topic!quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat ik zo'n beetje eet!
Een Homerus schotel is 11 euro. (in de actie of 11.50.)
Dan een Democritus dat is 14.50
-
25.50-26
Dan nog 1 pizza Garcia bij voorkeur. En een drankje zit je rond de 35 euro.
Mijn grote uitdaging is
Odysseus-schotel 16.50
Democritus 14.50
En een pizza van 10 euro.
Ik ga dit ooit proberen, als je me niet geloofd volgende keer dat ik er ben neem ik wel foto's. Hoewel ik nu ga proberen 4 pizza's te klappen van 5 euro, of 2 van 5 en 1 schotel als de oddyseus.
Man ik vind het zo kut ik kan niet vaak naar Utrecht woon helemaal in Limburg, als Mr jacks gewoon op half uurtje rijden lag, qua afstand zat ik er iedere week.
Sneu, die gast trekt bij het uit het water halen van het meisje in het paars nog even haar schouder uit de kom.quote:
Zenwich moet ik dan maar eens heen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beste broodjes haal je mijns inziens bij Zenwich op de voorstraat. Heerlijk. Of bij Bigoli op de SchoutenstraatBroodje Ben ken ik niet, ga ik eens uitchecken
quote:Op woensdag 13 april 2016 08:52 schreef Satijn het volgende:
[..]
Sneu, die gast trekt bij het uit het water halen van het meisje in het paars nog even haar schouder uit de kom.
Goed om te weten; vandaag fiets ik weer (zoals bijna elke dag) over dat pad aan de onderkant; terug naar huis (Utrechtquote:Op woensdag 13 april 2016 11:09 schreef Q. het volgende:
Okee, het is wel geen Utrecht () maar er is een gave hi res webcam gericht op de bouwplaats van Leidsche Rijn Centrum vanaf de Cinemec. Voor de mensen die willen zien wat er in de westelijke delen van onze provincie gebeurt aan bouwwerkzaamheden.
Dit is voor niemand leuk natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2016 11:09 schreef Q. het volgende:
Okee, het is wel geen Utrecht () maar er is een gave hi res webcam gericht op de bouwplaats van Leidsche Rijn Centrum vanaf de Cinemec. Voor de mensen die willen zien wat er in de westelijke delen van onze provincie gebeurt aan bouwwerkzaamheden.
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:25 schreef Argo het volgende:
Nogmaals in wwijk C kan ik gewoon bier zuipen?
Tijdens Koningsnacht over de markt lopen bij het Wolvenplein in de buurt en bier drinken, daarna bandjes kijken en bier drinken bij Cafe Averechts. Tijdens koningsdag lekker uitbrakken.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie met koningsnacht/dag doen? Nog tips?
Ik ga waarschijnlijk naar de helling maar voor Koningsdag geen specifieke plannen nog
In het centrum mag je niet drinken geloof ik. Ik koop blikken die ik dan ergens drink, omdat terras duur is...quote:
Pauper gespotquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
In het centrum mag je niet drinken geloof ik. Ik koop blikken die ik dan ergens drink, omdat terras duur is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2016 23:11:27 ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauper gespotNiks paupers aan 90 cent voor blik bavaria halve liter, 2.20 voor een vaasje op het terras..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja fuck dat man.
Met 2,20 ben je nog goedkoop uit!quote:Op donderdag 14 april 2016 07:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Niks paupers aan 90 cent voor blik bavaria halve liter, 2.20 voor een vaasje op het terras..Ja fuck dat man.
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauper gespotIk doe elk jaar hetzelfde. Bij dit soort stadsfestivals lekker je eigen bier kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nacht naar de WvS.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar de helling maar voor Koningsdag geen specifieke plannen nog
Laat Richard het maar niet horen.....quote:Op donderdag 14 april 2016 09:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik doe elk jaar hetzelfde. Bij dit soort stadsfestivals lekker je eigen bier kopen.
Is er al ergens een overzicht van het programma? Jammer dat Tivoli niet echt leuke dansavonden heeft op Koningsnacht... Technofeest bij Vredenburg en indie(dans)avond in de Helling...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:40 schreef MaJo het volgende:
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 april 2016 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tijdens Koningsnacht over de markt lopen bij het Wolvenplein in de buurt en bier drinken, daarna bandjes kijken en bier drinken bij Cafe Averechts. Tijdens koningsdag lekker uitbrakken.
Ik denk dat er niet veel toezicht op gehouden zal/kan worden. Overal heb je wel van die kraampjes met goedkope blikjes.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
In het centrum mag je niet drinken geloof ik. Ik koop blikken die ik dan ergens drink, omdat terras duur is...
Wij zijn al een paar keer op de dag naar de WvS geweest, altijd goed bevallenquote:
Programma van de Helling:quote:Op donderdag 14 april 2016 09:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is er al ergens een overzicht van het programma? Jammer dat Tivoli niet echt leuke dansavonden heeft op Koningsnacht... Technofeest bij Vredenburg en indie(dans)avond in de Helling...
Ik denk gewoon over straat lopen met potten bier en ergens een kroeg in.
truequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:19 schreef Blik het volgende:
Of je liever buiten bent kun je nog helemaal niet zeggen, voor hetzelfde geldt is het 10 graden en stormt het
Schijtclub voor konijnendansende tieners.quote:Op maandag 18 april 2016 00:00 schreef Maryn. het volgende:
In Basis is ook een feestje.. Is dat een grote club? Ik ben er nog nooit geweest.
Morgen dus!quote:De molen aan de Adelaarstraat krijgt dinsdag weer zijn wieken terug die er een half jaar geleden af waren gehaald voor een grote opknapbeurt. De werkzaamheden gaan deze dag voor wat overlast zorgen in de straat.
Voor het terugplaatsen van de kap op de Rijn en Zon molen wordt er een kraan in de Merelstraat neergezet. Ook moet het gevaarte door deze straat worden vervoerd. De straat moet dan ook autovrij zijn. De gemeente gaat de bewoners hier nog over informeren.
De wieken zijn er in augustus afgehaald nadat de molen al enkele jaren niet meer kon draaien. Een aantal defecte onderdelen waren hier debet aan. Deze zijn vervangen en er worden nieuwe wieken opgezet in de oorspronkelijke stijl.
De terugkeer van de kap en de wieken betekent niet dat de restauratie al helemaal af is. De herstelwerkzaamheden gaan nog door tot juni 2016.
zegt me niets... maarja ik ben dan ook al oud...quote:Op maandag 18 april 2016 00:00 schreef Maryn. het volgende:
In Basis is ook een feestje.. Is dat een grote club? Ik ben er nog nooit geweest.
is dat ook daadwerkelijk aangetoond of spreekt hier eerder de wantrouwende onderbuik van een of andere amateurjournalist van een buurtsufferdje?quote:Op maandag 18 april 2016 09:36 schreef Vanyel het volgende:
In de votulastkrant werd voorspeld dat het niet zo'n succes zou worden. Ze schijnen met verkeerde materialen te gaan werken oid omdat het voor de verandering niks mocht kosten.
Yup wat mij betreft ook! En.... Ik kan mijn huisje zien van boven <3quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is het geld dubbel en dwars waard wat mij betreft! Voortreffelijk restaurant...
Ik vind deze primaquote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef Neelix het volgende:
Waar kan je in Utrecht wel eetbare roti bestellen?
Roti all-in is het zeker niet. Duurt lang en kwaliteit is ook niet echt goed.
Een gespecialiseerd molenrestaurateur die iets anders had geadviseerd.quote:Op maandag 18 april 2016 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is dat ook daadwerkelijk aangetoond of spreekt hier eerder de wantrouwende onderbuik van een of andere amateurjournalist van een buurtsufferdje?
Ik fiets daar 1 tot 2 keer per week langs en het is me werkelijk nooit opgevallen dat daar iets mistequote:Op maandag 18 april 2016 09:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Morgen dus!
http://www.duic.nl/nieuws(...)nsdag-weer-compleet/
quote:De gemeente heeft geld gevonden om de singel volledig te herstellen. Voor het stuk tussen de Karel V en de Mariaplaats was lang geen geld beschikbaar, maar daar heeft de gemeente nu toch middelen voor vrij weten te krijgen.
Hear, hear.quote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de roti van Aarti in Lombok het lekkerst
http://www.eethuis-aarti.nl/
beter! hier zie ik mijn belastinggeld wel graag naartoe gaan...quote:Op donderdag 21 april 2016 11:40 schreef Q. het volgende:
Goed nieuws!
http://www.duic.nl/nieuws(...)edig-herstel-singel/
[..]
absoluut, tnx for reminding me, daar binnenkort nog weer een keertje heen voordat ik de regio echt ga verlatenquote:Op maandag 18 april 2016 21:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de roti van Aarti in Lombok het lekkerst
http://www.eethuis-aarti.nl/
Gister 3 kwartier langer erover gedaan om thuis te komenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:10 schreef Neelix het volgende:
Grote rel, er is verkeerschaos op de eerste dag van de wegwerkzaamheden op 't Goylaan: http://www.duic.nl/nieuws(...)ichting-het-goylaan/
Wel geinig, je kunt het met eigen ogen aanschouwen:
http://monitor.vid.nl/Goylaan.html
Dat zal je leren!quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gister 3 kwartier langer erover gedaan om thuis te komen
Altijd mooi als mensen mijn advies volgen, maar welke van de 70 broodjes Ben was lekker?quote:
Ik vroeg wat is de lekkerste: ze zeiden 34. Dus die nam ikquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen mijn advies volgen, maar welke van de 70 broodjes Ben was lekker?
En idd opgegeten bij De Zaak/De Voortuin?
Of een andere route nemen, of iets later/eerder weggaan.quote:
Uur later was het prima. Maar om nou consequent zo laat te zijn...quote:Op maandag 25 april 2016 17:54 schreef d4v1d het volgende:
De Ring/waterlinieweg staat al vast om hoograven binnen te gaan
Manmanman, kansloos.
Willemsviaduct zijn de alternatieve plekken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 08:46 schreef bierjoost het volgende:
Ze hebben de fietsrekken aan het eind van de centrum kant van het station (onder HC) weggehaald. Maar volgens mij hebben ze er geen alternatief voor bijgezet. Ik kon mijn fiets dus nergens kwijt vanochtend. Ik kan alleen nergens iets hier over vinden op cu2030.NL. Iemand meer info?
Ja ik las het, ook al is de biltstraat voor mij dichterbij, ik kwam toch graag in de Twijnstraat, met zijn krakende vloer. Zal wel weer een of ander hip koffietentje voor in de plaats komen...quote:Op donderdag 28 april 2016 18:41 schreef Q. het volgende:
https://www.duic.nl/nieuw(...)30-jaar-twijnstraat/
Ik zag het gister inderdaad... Jammerquote:Op donderdag 28 april 2016 18:41 schreef Q. het volgende:
https://www.duic.nl/nieuw(...)30-jaar-twijnstraat/
Wat zijn je eisen? Julianapark is iig ook wel primaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:16 schreef Andromache het volgende:
Moi! Ik wil vrijdag of zaterdag gaan barbecuen of anderszins iets buiten doen rond etenstijd met een groepje van NMLK, welk park is het meest geschikt? Oog in Al? Griftpark? Lepelenburg wordt denk ik snel te druk.
Julianapark vind ik hiervoor niet zo, iets te weinig gras. Gras dus, en 8 vrije vierkante meter?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Julianapark is iig ook wel prima
Julianapark heeft juist een enorm grasveld. Maar die andere parken ken ik niet zo, zijn dat veredelde weilanden ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Julianapark vind ik hiervoor niet zo, iets te weinig gras. Gras dus, en 8 vrije vierkante meter?
? het julianapark heeft een gigantisch grasveld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Julianapark vind ik hiervoor niet zo, iets te weinig gras. Gras dus, en 8 vrije vierkante meter?
O haha, dan heb ik te slecht gekeken toen ik er laatst doorheen liepquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Julianapark heeft juist een enorm grasveld. Maar die andere parken ken ik niet zo, zijn dat veredelde weilanden ofzo?
Kom een langs in Utrecht, dan kun je zien welke parken er zijn als je echt de stad in komtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Julianapark heeft juist een enorm grasveld. Maar die andere parken ken ik niet zo, zijn dat veredelde weilanden ofzo?
Je bedoelt aan de rand van het enorme grasveld...?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
O haha, dan heb ik te slecht gekeken toen ik er laatst doorheen liepBlijkbaar alleen aan de randen gelopen.
Ja, echt, een aardig stuk evenwjidig aan de Amsterdamsestraatweg gelopen. Ik zag vooral vijvers.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Je bedoelt aan de rand van het enorme grasveld...?
Weet je wel zeker dat je in het Julianapark bent geweest?
Dan ben je niet helemaal doorgelopen, als je doorloopt voorbij het restaurant kom je bij het grote grasveldquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, echt, een aardig stuk evenwjidig aan de Amsterdamsestraatweg gelopen. Ik zag vooral vijvers.
In theorie mag je in het Julianapark geen open vuur gebruiken en niet bbqen. (in de praktijk zijn er meerdere die het wel doen, maar je kan er dus wel voor bekeurd worden..)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Julianapark is iig ook wel prima
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom een langs in Utrecht, dan kun je zien welke parken er zijn als je echt de stad in komt
Goed dat je het zegt, wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
In theorie mag je in het Julianapark geen open vuur gebruiken en niet bbqen. (in de praktijk zijn er meerdere die het wel doen, maar je kan er dus wel voor bekeurd worden..)
Ow echt? Zie het inderdaad regelmatig dat mensen dat doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
In theorie mag je in het Julianapark geen open vuur gebruiken en niet bbqen. (in de praktijk zijn er meerdere die het wel doen, maar je kan er dus wel voor bekeurd worden..)
Toen ik informeerde of we mochten bbqen aan het plantsoen was juist het antwoord dat het overal in het groen mocht tenzij anders aangegeven....quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Ow echt? Zie het inderdaad regelmatig dat mensen dat doen
Utrecht hadden we het over, dus rechts van de A2, boven de A12 en links van de A27 (en onder de N230)quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:56 schreef Piles het volgende:
In het Maximapark heb je ook lekker de ruimte.
Ha, dus de Cinemec ligt wel in Utrecht!quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Utrecht hadden we het over, dus rechts van de A2, boven de A12 en links van de A27 (en onder de N230)
Dat is hilarisch ja, zijn overigens geen yuppen maar vooral bakfiets, quinoa, ga alsjeblieft naar Amsterdam, moeders.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik fiets wel dagelijks door het Griftpark, daar zie je rond 7 uur altijd groepen yuppen wat gekke sprongetjes maken onder de bezielende leiding van een trainer. Gênante vertoning.
Staat aangegeven op het bord bij de ingangen (waar nooit iemand op kijktquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Ow echt? Zie het inderdaad regelmatig dat mensen dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |