Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Poll: Handbal is geen sport
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou, oké ik wou alleen een bevestiging hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Dit moet je weten, Roland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniet ervangraag op anoniem
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:36 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniet ervan
Zonder wrijving geen glans
1 van de 2 op tablet denk ikquote:Op maandag 14 maart 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOor mij is de keuze dan snel gemaakt.
Hooftstraatquote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Die blonde is zo'n leeghoofdig PC Hoofdstraat popje.
Karina en ik kunnen dit bevestigen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Die blonde is zo'n leeghoofdig PC Hoofdstraat popje.
Dat wordt 1 groot fapfestijnquote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef tralalala het volgende:
Oranje Hockeymeisjes en Oranje Handbalmeisjes in Rio.
Mooi man
Ik ben het hiermee eensquote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef Sked het volgende:
Volgens Wikipedia komt Estevana uit Arnhem.
Dit verklaart haar goede looks.
Ja dat snap ikquote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon fulltime aandacht voor voetbal
Ik noem een Volendam.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef marcodej het volgende:
Dat Noord-Hollandse accent van die wijven is wel een extreme afknapper.
Ze moet wel haar haar bijwerken, ik zie uitgroei.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina en ik kunnen dit bevestigen.
Na de wedstrijd hebben ze het tijdens het douchen bijgelegd.quote:
Een lul als een rauwe pastrami tijdens de OS.quote:
Pics van je zusje?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:38 schreef Pascalus het volgende:
Mijn zusje handbalt maar ik vind er echt geen reet aan. Is echt jaren geleden dat ik voor het laatst ben wezen kijken.
Pics van je zusje.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:38 schreef Pascalus het volgende:
Mijn zusje handbalt maar ik vind er echt geen reet aan. Is echt jaren geleden dat ik voor het laatst ben wezen kijken.
Pics van je zusje?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:38 schreef Pascalus het volgende:
Onder of boven?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet wel haar haar bijwerken, ik zie uitgroei.
Pics van zusje?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:38 schreef Pascalus het volgende:
Hoe heet je zusje?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:38 schreef Pascalus het volgende:
Wat een domme opmerking.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:39 schreef tralalala het volgende:
Expres met 100 km/u tegen zo'n vaatdoek aanvliegen
Een deal met Erdogan is geen eindoplossing. Het is onderdeel van een oplossing.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is genoeg te bedenken, maar dan moet Europa wel zelf het heft in eigen hand durven nemen.
Een deal met Erdogan als eindoplossing is wel een hele slechte.
Europa zou gewoon zelf haar grenzen moeten bewaken, en mensen die de grens passeren vastzetten.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een deal met Erdogan is geen eindoplossing. Het is onderdeel van een oplossing.
23.15 belde.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Europa zou gewoon zelf haar grenzen moeten bewaken, en mensen die de grens passeren vastzetten.
Dan kan je altijd nog immigranten voor geld naar Turkije of een ander land sturen.
Je UI is beter gewordenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een deal met Erdogan is geen eindoplossing. Het is onderdeel van een oplossing.
Post eens, kan het niet zien op mobiel.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je UI is beter geworden.
Mani vindt dit ook.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Post eens, kan het niet zien op mobiel.
Jij?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend. Sorry Mani.
We gaan allemaal naar de hel denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:45 schreef Bolasie het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het lachen ben
Piets Weergenot.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Dit soort mensen zie je ook altijd bij Piets Weerbericht. Gewoon.
Ik heb hem al eerder gezien in een ander programma en volgens mij haar ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die downie heeft een cursus gehad hoe je moet overkomen op televisie. Dat zie je meteen.
Dan is het kind een superdownie.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat gebeurt er als twee downers kinderen krijgen?
Ze heeft wel een kekke bril.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan allemaal naar de hel denk ik.
Mooi. Zelf vind ik dat ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je UI is beter geworden.
Mani vindt dit ook.
Sjon de Mol Jrquote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem al eerder gezien in een ander programma en volgens mij haar ook.
Die jongen deed inderdaad mee aan Down voor Dummies met Chris Zegersquote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem al eerder gezien in een ander programma en volgens mij haar ook.
Super Downiesquote:Op maandag 14 maart 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hebben alle downersquote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als mijn chick een downie zou krijgen ga ik zelf wel aan de slag met de kleerhanger.
Klopt, maar met risico op miskraam. Dit is een bloedtest.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
Zo een test bestond toch al dacht ik. Vlokkentest.
2,3% kans op vruchtdood.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:48 schreef Karina het volgende:
Zo een test bestond toch al dacht ik. Vlokkentest.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, maar met risico op miskraam. Dit is een bloedtest.
Danku.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
2,3% kans op vruchtdood.
Nipt is safe.
Gewoon een goede falcon punch, zoals ze in Rusland doen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als mijn chick een downie zou krijgen ga ik zelf wel aan de slag met de kleerhanger.
kanjer feyenoordquote:Op maandag 14 maart 2016 23:49 schreef Pascalus het volgende:
Bij het woord "kanjer" denk ik altijd aan dat andere woord met een k. Bedankt VBL.
Ze is zelf Russin, ik breek dan mijn weke metro-Europese pols, zwak gemaakt door betutteling en links beleid.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gewoon een goede falcon punch, zoals ze in Rusland doen.
Zo werkt dat niet met wonderen van God.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Als ouders geen downkind willen mogen ze dat toch gewoon beslissen?
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nee, dat is tegen de wil van godquote:Op maandag 14 maart 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Als ouders geen downkind willen mogen ze dat toch gewoon beslissen?
Hij ziet er tenminste 'normaal' uit. Heel vaak zie je dat ze downies aankleden alsof het kleuters zijn of zo.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb soms ook wel behoefte aan een knuffel
Vinden ze zelf mooi.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er tenminste 'normaal' uit. Heel vaak zie je dat ze downies aankleden alsof het kleuters zijn of zo.
Gelukkig niet een te grote verandering. Anders zou ik een autistische beroerte krijgen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Revolutionair hè? Hier oud en nieuw naast elkaar.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vond dat ik dat Harry niet kon aandoen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig niet een te grote verandering. Anders zou ik een autistische beroerte krijgen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet. Volgens mij is het Wendy van Dijk.
:")quote:Op maandag 14 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet. Volgens mij is het Wendy van Dijk.
nou nou nouquote:Op maandag 14 maart 2016 23:53 schreef Ties02 het volgende:
Sorry maar ik versta hier echt geen kut van
Kaalheid denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Wat voor aandoening heeft die gast met die platte pet dan?
kaalheidquote:Op maandag 14 maart 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Doe eens even normaal joh!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:53 schreef Ties02 het volgende:
Sorry maar ik versta hier echt geen kut van
In mijn kliniek komt vaak een downei (zijn ouders laten hem skien dus hij breekt nogal eens wat).quote:Op maandag 14 maart 2016 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht dat de ouders dat altijd uitzochten om een of andere vage reden.
Hij is gewoon klassiek lelijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
nou nou nouquote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aktion_T4
Een schone lei beginnen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
Sooow.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
Dan is ze gelukkig ook niet zo vaak in beeld.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
Doe normaal man.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
Moet ze maar niet zo traag zijnquote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
quote:
Eerder Aktion_T21 in dit geval.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:55 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon dit weer invoeren
Ik denk altijd dat Ivo Niehe lang overleden is.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:57 schreef Karina het volgende:
Ivo Niehe had ik eigenlijk gedacht bij deze vraag.
Neuh ik denk dat hij denkt dat hij onsterfelijk isquote:Op maandag 14 maart 2016 23:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat Ivo Niehe lang overleden is.
Ordinair weer. Ik neig een DM naar KingRoland hierover te sturen.quote:
Dat magquote:Op maandag 14 maart 2016 23:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ordinair weer. Ik neig een DM naar KingRoland hierover te sturen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Nou jongens ik zie jullie in dromenland
Dit is wel heel toevalligquote:
Ivo is God, hij kan niet doodgaan.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat Ivo Niehe lang overleden is.
Wat is precies het verband? Fylax is Pechtold-fan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:00 schreef tralalala het volgende:
Morgen Pechtold! Ik zal Fylax wel even een dm sturen.
Hater, net als ikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is precies het verband? Fylax is Pechtold-fan?Of juist -hater?
Het gaat (in de politiek) over het beschikbaar stellen van zo'n test voor alle zwangere vrouwen ipv alleen risico-gevallen (ouders boven de 35 ofzo). In andere landen is dit al zo en in die landen blijken (bijna) alle zwangerschappen te zijn afgebroken wanneer de baby Down heeft.quote:
Dat wordt wat, 6 man aan tafel, lekker blaten.quote:Vrijdag is de regiezitting in de strafzaak tegen Geert Wilders vanwege zijn ‘Minder, minder, minder’- uitlatingen. Wat is de zin of de onzin van dit proces en waarom doe je aangifte of juist niet? Aan tafel zes mensen. Drie daarvan deden aangifte: burgemeester van Woerden Victor Molkenboer en de Nederlands Marokkaanse Nadia Zeruali en Mohamed Lachir. VNL fractievoorzitter Joram van Klaveren en PVV-stemmers Petra Büsgen-Failé en Asje Bello staan achter Wilders in deze zaak.
Wat ik me afvraag wat de opstelling is, met z'n zessen aan tafel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
2 pro-PVV vrouwtjes en een politieke lichtgewicht die weggeblazen gaan worden door de overige gasten, potentiële topshow. Jammer dat Jesse er vandaag niet ook nog bij is.
[ afbeelding ]
De PVV'ers mogen schreeuwen vanaf de zijlijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag wat de opstelling is, met z'n zessen aan tafel.
Of de PVV-stemmers in het publiek, zodat ze maar heel even kort de tijd krijgen om iets te zeggen.
Niet een dubbele 4K beamer setup hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:36 schreef tralalala het volgende:
PSV verlenging, dat wordt niet ergeren aan Pechtold
Ze hebben afgesproken om enkel elektronen door de kabel te sturen zodat het beeld overwegend negatief geladen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Mag Pechtold ook zijn zegje doen over het Wildersproces? We moeten Wilders niet te positief afbeelden natuurlijk.
In de Tesla?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik reed vandaag door België, komt wel erg dichtbij zo.
De Tesla is weg, mijne had nogal last van enorme defecten met grotere reparaties.quote:
Ik vind moorden wel een stapje te ver gaan wat trollen betreft. Kan veel hebben maar 77 moorden is een stapje te ver imho.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Breivik trolt gewoon hard in real life.
Dat hadden regering en bondgenoten (Amerikanen voorop) moeten bedenken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Die Afghanistanmissie, top. Heeft de boel hier in Nederland ook echt veiliger gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |