SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
spatie vergeten
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De kwaliteit van de selectie ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef Tagliano het volgende:
Deze post omschrijft ongeveer alles waar Ajax als club niet voor staat/zou moeten staan![]()
Het is gewoon een grote aderlating dat viergever en hoorn het centrum zijn
met Riedewald en veltman is het gewoon 10 keer beter.
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechtsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Waarom wil jij Tete opstellen?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechts![]()
zodat veltman het centrum in kan en viergever de tribune opquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was meer frustratie dan onkunde. Spel lag toen al stil toch nota bene?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever had geen offday, dit is zijn niveau. Zelfde voor Hoorn, die had 2 goede wedstrijden en daarom leek het of hij stappen had gemaakt
die elleboog, dat was hoorn ten voeten uit.
En Viergever, tsja...off-day is misschien niet het goede woord, maar hij kan heus wel beter dan dit. Misschien niet fijn om samen met Hoorn te spelen, maar ik heb hem heus wel structureel beter zien spelen dan gisteren.![]()
Ik denk dat met "Ajax"-voetbal er een stuk meer bereikt zou zijn dan het laffe voetbal waar ik een jaar of twee naar zit te gluren, enkele wedstrijden uitgezonderdquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
maar viergever is gewoon niet het niveau dat je bij Ajax zoekt.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was meer frustratie dan onkunde. Spel lag toen al stil toch nota bene?
En Viergever, tsja...off-day is misschien niet het goede woord, maar hij kan heus wel beter dan dit. Misschien niet fijn om samen met Hoorn te spelen, maar ik heb hem heus wel structureel beter zien spelen dan gisteren.
Ik denk dat er jeugd rond loopt die het niet slechter zal doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even voor mijn beeldvorming, want daar heb ik zijdelings wat van meegekregen...bestaat de kans dat Tete minuten maakt in Eindhoven?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechts![]()
Waarom wil jij een speler opstellen die pas net weer het veld op is en überhaupt weer wedstrijdfit/speelklaar moet worden?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zodat veltman het centrum in kan en viergever de tribune op![]()
hij traint weer "volop" mee heb ik begrepen, Frank denkt dat het te vroeg komt.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, want daar heb ik zijdelings wat van meegekregen...bestaat de kans dat Tete minuten maakt in Eindhoven?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zal ik ook nooit tegenspreken. De aankopen zijn belabberd.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar viergever is gewoon niet het niveau dat je bij Ajax zoekt.
Ik denk dat er jeugd rond loopt die het niet slechter zal doen.![]()
Voor wat het waard istwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:24:24DEFINITIEF: Van der Hoorn vrijuit na elleboog op kin #Santos . Van Boekel heeft ook bij @KNVB verklaard tik te hebben beoordeeld #Ajax #PSV reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
je begrijpt mij verkeerd, ik bedoelde het als zijnde dat er geen geblesseerde zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wil jij een speler opstellen die pas net weer het veld op is en überhaupt weer wedstrijdfit/speelklaar moet worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
we zullen er maar blij mee zijn dan.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Tagliano het volgende:
Voor wat het waard istwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:24:24DEFINITIEF: Van der Hoorn vrijuit na elleboog op kin #Santos . Van Boekel heeft ook bij @KNVB verklaard tik te hebben beoordeeld #Ajax #PSV reageer retweet
Hopelijk pakt zijn lengte goed uit tegen de Jong, al moet hij dan wel voor zijn man blijven......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van Boekel kunnen we dus vanaf nu nooit meer serieus nemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Daar heb je toch helemaal de spelers niet voor?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat met "Ajax"-voetbal er een stuk meer bereikt zou zijn dan het laffe voetbal waar ik een jaar of twee naar zit te gluren, enkele wedstrijden uitgezonderd
Ik denk dat De Graafschap ook best het voetbal van Barcelona wil spelen, maar ja...![]()
Zo zonde dat je beide CV's kwijt bent. Daar was gisteren ook puur het puntverlies aan te wijten.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechts
Ik zou uit nood gewoon volgende week Veltman weer centraal zetten en v. Rhijn als RB. Viergever weer op de bank, dat kan echt niet meer als CV.
Enige positie waar Viergever nog voor in aanmerking komt is als back-up voor Dijks.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Youness ook ?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat zal ik ook nooit tegenspreken. De aankopen zijn belabberd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou ja, het was een fout.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:31 schreef Bolasie het volgende:
Van Boekel kunnen we dus vanaf nu nooit meer serieus nemen.![]()
Ik snap dat met dit centrum je iets meer teruggetrokken moet spelen, maar verder heeft Ajax meer type spelers om 4-3-3 (liefst punt naar achteren) te spelen dan een of andere 5-4-1 formatiequote:Op maandag 14 maart 2016 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je toch helemaal de spelers niet voor?
Ik denk dat De Graafschap ook best het voetbal van Barcelona wil spelen, maar ja...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
die van NEC stelde zich wel enorm aan.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volledig eens. Uit pure armoe toch Van Rhijn maar inzetten, want Viergever moet echt dat centrum uit.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo zonde dat je beide CV's kwijt bent. Daar was gisteren ook puur het puntverlies aan te wijten.
Ik zou uit nood gewoon volgende week Veltman weer centraal zetten en v. Rhijn als RB. Viergever weer op de bank, dat kan echt niet meer als CV.
Enige positie waar Viergever nog voor in aanmerking komt is als back-up voor Dijks.![]()
Uitzonderingen, zoals Youness (en Milik bijvoorbeeld) daargelaten. Maar het gros van de aankopen komt natuurlijk niet eens in de buurt van wat we eigenlijk van een Ajax-speler zouden mogen verlangen.quote:![]()
van Rhijn zondag op rechts dus, tikken we hem af?
Wie stuurt Frank even een appje?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat kon nog wel eens een verdrietige situatie opleveren als Van Rhijn tegenover Maxime komt te staan.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Volledig eens. Uit pure armoe toch Van Rhijn maar inzetten, want Viergever moet echt dat centrum uit.![]()
Van Rhijnquote:Op maandag 14 maart 2016 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
van Rhijn zondag op rechts dus, tikken we hem af?
Wie stuurt Frank even een appje?Flikker toch op joh. Die prutser had allang weg moeten zijn.
![]()
Beter zorgen we ervoor dat de back posities in ieder geval goed zijn, vanaf de flanken komt al het gevaar van PSV. Ghazi gebruiken om achter Willems aan te lopen, Ghazi heeft het vermogen om aanvallend en verdedigend zijn man te staan.![]()
klopt, maar liever een keus op rechts dan in het Centrumquote:Op maandag 14 maart 2016 13:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Van RhijnFlikker toch op joh. Die prutser had allang weg moeten zijn.
foutje op rechts kan nog hersteld worden door een correcte loopactie van een cv.
foutje in het centrum, zeker met een spits als de Jong is dodelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje Sophie's choice wordt het wel natuurlijk, maar heel veel andere opties hebben we niet. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die komende zondag opteren voor dezelfde 4-mans defensie als gisteren.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens een verdrietige situatie opleveren als Van Rhijn tegenover Maxime komt te staan.![]()
Van Rhijn heeft toch helemaal geen ritme. Als je de boel weer gaat veranderen achterin moeten er ook weer afspraken worden gemaakt. Prima als je tegen Cambuur moet spelen maar bij PSV kun je je dat niet permitteren.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, maar liever een keus op rechts dan in het Centrum
foutje op rechts kan nog hersteld worden door een correcte loopactie van een cv.
foutje in het centrum, zeker met een spits als de Jong is dodelijk.![]()
even wat anders, zou Frank Milik opstellen zondag?
ik meen mij iets te herinneren dat hij vond dat Milik niet geschikt was voor dat type spel.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 14-03-2016 13:48:53 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat heeft er in dit geval niks mee te maken.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die van NEC stelde zich wel enorm aan.![]()
je kan je ook geen verdediging met hoorn en viergever als cv tegen psv.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft toch helemaal geen ritme. Als je de boel weer gaat veranderen achterin moeten er ook weer afspraken worden gemaakt. Prima als je tegen Cambuur moet spelen maar bij PSV kun je je dat niet permitteren.
dat kan zelfs niet tegen NECFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat ging van het weekend mis inderdaad. Maar tegen AZ, Vitesse en Willem II prima.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je kan je ook geen verdediging met hoorn en viergever als cv tegen psv.
dat kan zelfs niet tegen NEC![]()
beetje wel, dat was een deel van de verklaring van de scheids, en de/een reden dat er geen kaart werd getrokken.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat heeft er in dit geval niks mee te maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
klopt, de vraag is dan ook: hadden hoorn en viergever gisteren een off-day, of drie goede dagen?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:42 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat ging van het weekend mis inderdaad. Maar tegen AZ, Vitesse en Willem II prima.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet tegen dit PSV vind ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik snap dat met dit centrum je iets meer teruggetrokken moet spelen, maar verder heeft Ajax meer type spelers om 4-3-3 (liefst punt naar achteren) te spelen dan een of andere 5-4-1 formatie
PSV zal dinsdag denk ik ook vooral de boel dicht timmeren. Gaan ze er nog met 3-0 af denk ik, maar het verschil is gewoon te groot.![]()
Extra belachelijk dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
beetje wel, dat was een deel van de verklaring van de scheids, en de/een reden dat er geen kaart werd getrokken.![]()
Kans op 3 goede dagen is groter, dus dat. Ik zie totaal geen reden waarom we voor de belangrijkste wedstrijd dit seizoen ineens een reservespeler zonder ritme op moeten stellen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, de vraag is dan ook: hadden hoorn en viergever gisteren een off-day, of drie goede dagen?![]()
Jou kunnen we dus ook niet serieus nemenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
ik meen mij iets te herinneren dat hij vond dat Milik niet geschikt was voor dat type spel.![]()
![]()
Gewoon: tot op heden nog niet echt getest.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, de vraag is dan ook: hadden hoorn en viergever gisteren een off-day, of drie goede dagen?![]()
het was een vraag he. Ik las iets dat Milik had gezegd dat Frank hem tegen PSV wel weer niet opstellen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jou kunnen we dus ook niet serieus nemen
Ik gaf hier geen mening of iets.
edit: gevonden
http://www.ajax1.nl/milik-grapt-tegen-psv-weer-op-de-bank/FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft 'ie ook gezegd. Maar Milik nu passeren kan natuurlijk echt niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
ik meen mij iets te herinneren dat hij vond dat Milik niet geschikt was voor dat type spel.![]()
Nu hebben we eindelijk een spits die met enige regelmaat scoort, die vertrouwen heeft, die in vorm is, en dan moet Frank hem nu ineens niet opstellen? De enige serieuze vraag is of Schone of El Ghazi moet spelen imo, de rest staat wel vast.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het was een vraag he. Ik las iets dat Milik had gezegd dat Frank hem tegen PSV wel weer niet opstellen.
Ik gaf hier geen mening of iets.![]()
zeker eens, maar het is Frank. die speelt ineens met ghazi in het centrum zondag.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook gezegd. Maar Milik nu passeren kan natuurlijk echt niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat betreft je laatste kwestie zou ik na gisteren zeggen opnieuw Schone. Als we met een punt voorsprong naar Eindhoven waren gegaan had ik misschien gekozen voor El Ghazi.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nu hebben we eindelijk een spits die met enige regelmaat scoort, die vertrouwen heeft, die in vorm is, en dan moet Frank hem nu ineens niet opstellen? De enige serieuze vraag is of Schone of El Ghazi moet spelen imo, de rest staat wel vast.![]()
Ik zie hem er zeker voor aan, maar vanwege de vorm van Milik gaat dat dit keer niet gebeuren, denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker eens, maar het is Frank. die speelt ineens met ghazi in het centrum zondag.![]()
Dat zei hij helemaal niet. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik bash niemand, ik reageer op jou omdat jij het gerucht dit topic in slingert dat Milik eventueel niet opgesteld zou worden zondag.![]()
doe ik niet, ik haalde een eerder bericht aan dat nu (gezien zondag die wedstrijd is) relevantie heeft.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik bash niemand, ik reageer op jou omdat jij het gerucht dit topic in slingert dat Milik eventueel niet opgesteld zou worden zondag.
nogmaals, geen mening, enkel een bericht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Benieuwd naar je bronquote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe ik niet, ik haalde een eerder bericht aan dat nu (gezien zondag die wedstrijd is) relevantie heeft.
nogmaals, geen mening, enkel een bericht.![]()
![]()
tot 2 keer toe, maargoed excuses.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokkiemok, normaal doen aub. Je kan ook normaal zeggen dat hij het verkeerd ziet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gast lees ff mijn bericht dan terug.......quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:50:41Riedewald heeft contract bij #Ajax verlengd tot medio 2019 reageer retweet
![]()
Die heb je er mooi later bij gezetquote:Op maandag 14 maart 2016 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gast lees ff mijn bericht dan terug.......Best joh.
![]()
Zwartkruis meldt 2020. Goed nieuws in ieder gevalquote:Op maandag 14 maart 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:50:41Riedewald heeft contract bij #Ajax verlengd tot medio 2019 reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik denk het ook niet, zou heel raar zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zie hem er zeker voor aan, maar vanwege de vorm van Milik gaat dat dit keer niet gebeuren, denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Paar pagina's terug zei Vermecellig nog dat mokkiemok moest opflikkerenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokkiemok, normaal doen aub. Je kan ook normaal zeggen dat hij het verkeerd ziet.![]()
![]()
1 sec erna maargoedquote:Op maandag 14 maart 2016 13:53 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die heb je er mooi later bij gezetBest joh.
Ja sorry, ik kan niet alles zien.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Paar pagina's terug zei Vermecellig nog dat mokkiemok moest opflikkeren
Derhalve is er een TR-knop.![]()
laat maar gaan joh.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Paar pagina's terug zei Vermecellig nog dat mokkiemok moest opflikkerenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Riedewald bijtekent lijkt mij niet meer dan logisch, maar toch goed dat het gebeurd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inmiddels dus officieel. 2020 idd.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:56:41Jairo #Riedewald verlengt contract tot 2020: https://t.co/BEy0Z9lswl https://t.co/bIzWoEIDoG reageer retweet
![]()
Om maar eens een nieuwe discussie op gang te zwengelen dan...welke spelers verwachten we na de zomer niet meer terug te zien in de ArenA?
Kortom; wie vertrekken er? Welke jeugd volgt hen op en/of op welke positie moet er versterking van buitenaf komen?![]()
Fischer, Serero en Hoorn hebben volgens mij contract tot 2017 dus ik neem aan dat die vertrekken, op de laatste na misschien. Rhijn gaat hopelijk ook eindelijk weg en Viergever wellicht ook, en ik vrees voor Cillessen. Verwacht wel veel interesse in Klaassen en Bazoer maar ik denk dat ze allebei blijvenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:03 schreef Fargo het volgende:
Om maar eens een nieuwe discussie op gang te zwengelen dan...welke spelers verwachten we na de zomer niet meer terug te zien in de ArenA?
Kortom; wie vertrekken er? Welke jeugd volgt hen op en/of op welke positie moet er versterking van buitenaf komen?![]()
Ik hoop dat ze de selectie eens goed opruimen. Boilesen, Duarte, Ligeon, De Sa en Serero weg doen, Fischer en Andersen verhuren. En hopelijk dit keer wel de juiste routinier aantrekken.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:03 schreef Fargo het volgende:
Uitslag van gisteren was onterecht. Ik vertrouw er op dat PSV zondag eenvoudig wint, om het vervolgens de weken er na alsnog weg te geven.blablablabla![]()
gemengde gevoelens, In eerste instantie dacht ik Ghazi en misschien Bazoer wel. Maar beide hebben al meermaals verteld niet weg te willen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:03 schreef Fargo het volgende:
Kortom; wie vertrekken er? Welke jeugd volgt hen op en/of op welke positie moet er versterking van buitenaf komen?
Klaasen zou ook een optie zijn, maar die zie ik niet vertrekken tenzij er echt een grote club aanklopt en hem ook minuten geeft.
Rhijn zie ik wel vertrekken en ook sinkgraven zie ik verhuurd worden. (andersen weer terug)
Duarte,Boilesen, Ligeon, De Sa en Serero
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 14-03-2016 14:16:42 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax wint zondag en geeft het dan weg op de laatste speelronde tegen de Graafschap.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:08 schreef Elan het volgende:
Uitslag van gisteren was onterecht. Ik vertrouw er op dat PSV zondag eenvoudig wint, om het vervolgens de weken er na alsnog weg te geven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vind ik eigenlijk meer iets voor PSV.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax wint zondag en geeft het dan weg op de laatste speelronde tegen de Graafschap.
Zeg nou zelf Ajax is al jaren na de winterstop ongenaakbaar.
Gisteren was volkomen geflatteerd uit zo'n kutcounter de 2-2.blablablabla![]()
Not sure if serious...quote:Op maandag 14 maart 2016 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk meer iets voor PSV.
Zeg nou zelf Ajax is al jaren na de winterstop ongenaakbaar.
Gisteren was volkomen geflatteerd uit zo'n kutcounter de 2-2.
Was echt zo'n pot waarin Ajax het voorin niet voor elkaar kreeg, en de verdediging ouderwets stond te schutteren. Open deur, maar als dan de 3-1 niet valt kan je de 2-2 om je oren krijgen inderdaad.![]()
hij is niet serieus, is troll, is Elanquote:Op maandag 14 maart 2016 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Was echt zo'n pot waarin Ajax het voorin niet voor elkaar kreeg, en de verdediging ouderwets stond te schutteren. Open deur, maar als dan de 3-1 niet valt kan je de 2-2 om je oren krijgen inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou de Cil ook weg gaan deze zomer?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb eerlijk gezegd alleen de samenvatting bekeken maar het regende daarin kansen voor Ajax.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Was echt zo'n pot waarin Ajax het voorin niet voor elkaar kreeg, en de verdediging ouderwets stond te schutteren. Open deur, maar als dan de 3-1 niet valt kan je de 2-2 om je oren krijgen inderdaad.
Zelfs na die 2-2 nog 100% kans op de 3-2.blablablabla![]()
Mjah ik vond het erg moeizaam gaan, beide goals ook met enige hulp van de verdediging van NEC. En met iemand als Hoorn achterin moet je er 5 maken om zeker te zijn dat je wint. Manmanman, die goal van Foor, kan er nog steeds niet over uit, die gozer had gewoon 3m ruimte om hem heen. En áls hij dan aangespeeld is gaan wijzen zo van 'hey jongens hij heeft de bal oh noes'quote:Op maandag 14 maart 2016 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd alleen de samenvatting bekeken maar het regende daarin kansen voor Ajax.
Zelfs na die 2-2 nog 100% kans op de 3-2.![]()
Ik zag een zeer stroef draaiend Ajax. De twee doelpunten kreeg Ajax ook kado eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:24 schreef Elan het volgende:
Heb eerlijk gezegd alleen de samenvatting bekeken maar het regende daarin kansen voor Ajax.
Zelfs na die 2-2 nog 100% kans op de 3-2.
2-2 is een terechte uitslag m.i.![]()
Dat zou een alleraardigst scenario zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:08 schreef Elan het volgende:
Uitslag van gisteren was onterecht. Ik vertrouw er op dat PSV zondag eenvoudig wint, om het vervolgens de weken er na alsnog weg te geven.![]()
Ik verwacht dat hele basis blijft exclusief schone misschien. Fischer vertrekt denk ik. Cerny wordt doorgeschoven. Rhijn mag ook weg net als Hoorn. Andersen komt het middenveld versterken. Serero moet weg.![]()
Milik, hoorn, ghazi gaan ervandoor.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:03 schreef Fargo het volgende:
Milik niet. Alleen als er een spits wordt gekocht die hem in de weg gaat zitten, maar ik denk dat ze jeugd doorschuiven volgend seizoen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Milik, hoorn, ghazi gaan ervandoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk: Cil, Fischer, Van Rhijnquote:Op maandag 14 maart 2016 14:03 schreef Fargo het volgende:
Kortom; wie vertrekken er? Welke jeugd volgt hen op en/of op welke positie moet er versterking van buitenaf komen?
Hoop: Gudelj, El Ghazi, Schone![]()
Wie moeten er weg:
Viergever, Boilesen, van Rhijn, Serero, Duarte, Andersen, Ligeon, de Sa, Sinkgraven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Raar om Andersen nu weg te sturen en Sinkgraven verhuren is een beter optie lijk mij.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wie moeten er weg:
Viergever, Boilesen, van Rhijn, Serero, Duarte, Andersen, Ligeon, de Sa, Sinkgraven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Andersen komt bij WillemII nauwelijks mee en Sinkgraven staat Nouri en van de Beek in de weg.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Raar om Andersen nu weg te sturen en Sinkgraven verhuren is een beter optie lijk mij.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zou Andersen nog een seizoen bij Willemll stallen en sink naar Twentequote:Op maandag 14 maart 2016 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Andersen komt bij WillemII nauwelijks mee en Sinkgraven staat Nouri en van de Beek in de weg.
Ziyech bij Twente ophalen, Gudelj op de bank
Ghazi mogelijk verkopen en Cerny naar voren schuiven
vd beek als vaste back-up voor KlaasenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou je ghazi verkopen echt een prima buitenspeler voor Ajax en Cerny kan echt nog niet in de basis.![]()
Vd Sar, Overmars.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wie moeten er weg:
Viergever, Boilesen, van Rhijn, Serero, Duarte, Andersen, Ligeon, de Sa, Sinkgraven.![]()
Als je tegen PSV vooral gaat focussen op verdedigen zou ik spelen met Younes - Milik - Ghazi, en bash me niet, maar misschien zou ik nog Fischer erin zetten voor Younes ook![]()
![]()
Ik heb het idee dat hij best wel eens zou kunnen vertrekken. Persoonlijk zie ik iedereen liever blijven die nu in de basis staan. Met Ziyech ipv Gudelj.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je ghazi verkopen echt een prima buitenspeler voor Ajax en Cerny kan echt nog niet in de basis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb het idee dat milik niet echt goed kan opschieten met frank.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik niet. Alleen als er een spits wordt gekocht die hem in de weg gaat zitten, maar ik denk dat ze jeugd doorschuiven volgend seizoen.![]()
Heb het idee dat dat wel mee valt, maar dat Milik meer vertrouwen zou moeten krijgen. Aan de andere kant, zeker in het begin van dit seizoen maakte hij veel domme fouten, en bij Ajax moet een spits alles kunnen.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat milik niet echt goed kan opschieten met frank.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb vooral het idee dat Milik erg weinig goed kan doen. Siggy maakte er elke week een potje van en kreeg publiekelijk nauwelijks kritiek van Frank. Milik jaagt één keer niet actief genoeg en krijgt gelijk de wind van voren van Frank. Tevens staat hij er zo weer naast als het even niet loopt.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat milik niet echt goed kan opschieten met frank.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Andersen komt bij WillemII nauwelijks mee_________!!!!!!!
![]()
Ja die Cerny is er klaar voor hoor om in de basis te staan.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Andersen nog een seizoen bij Willemll stallen en sink naar Twente
Ziyech bij Twente ophalen, Gudelj op de bank
Ghazi mogelijk verkopen en Cerny naar voren schuiven
vd beek als vaste back-up voor Klaasen![]()
![]()
Hardop gelachen.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat hele basis blijft exclusief schone misschien. Fischer vertrekt denk ik. Cerny wordt doorgeschoven. Rhijn mag ook weg net als Hoorn. Andersen komt het middenveld versterken. Serero moet weg.
![]()
![]()
Versterken zal hij niet maar wat die foto ermee te maken heeft vraag ik mij afquote:Op maandag 14 maart 2016 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
[ afbeelding ]![]()
Hij probeert te trollen.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Versterken zal hij niet maar wat die foto ermee te maken heeft vraag ik mij af
Het lukt nog niet helemaal.![]()
Die jongen versterkt nog geen luciferhoutje als hij er langs gaat staan.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Versterken zal hij niet maar wat die foto ermee te maken heeft vraag ik mij af![]()
Ja neem versterken vooral letterlijk, lekker makkelijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die jongen versterkt nog geen luciferhoutje als hij er langs gaat staan.![]()
Andersen is volgend seizoen echt nog niet klaar voor Ajax. Dan heeft terugnemen natuurlijk ook geen enkele zin. Ik verwacht ook niet dat hij het ooit tot een structurele basisplaats in de basis gaat schoppen.![]()
En dan vervolgens weer klagen als hij de ene week een acht verdiend en de volgende weer een twee.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja die Cerny is er klaar voor hoor om in de basis te staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goed argument. Dan is PSV ongetwijfeld van de leg, als ze van de nummer 3 van Europa verliezen.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie hebben een zware week en krijgen waarschijnlijk hard op de broek tegen Atletico. Gewoon prima week om jullie te pakken.
Ik denk overigens dat Ajax gewoon ook een goede kans heeft om een resultaat te halen, maar ik denk wel dat PSV gewoon de beste papieren heeft.![]()
Het antwoord is natuurlijk nee. Eriksen was bijv. ook een sprietje maar daar zat tenminste nog wat gif in. Die Andersen verliest elk duel ook zo gelaten. Zelfs bij W2 is hij niet constant, af en toe redelijk, af en toe slecht.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:32 schreef Fargo het volgende:
Andersen is volgend seizoen echt nog niet klaar voor Ajax. Dan heeft terugnemen natuurlijk ook geen enkele zin. Ik verwacht ook niet dat hij het ooit tot een structurele basisplaats in de basis gaat schoppen.![]()
Eriksen was zeker geen sprietje, totaal andere bouw dan Andersenquote:Op maandag 14 maart 2016 18:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het antwoord is natuurlijk nee. Eriksen was bijv. ook een sprietje maar daar zat tenminste nog wat gif in. Die Andersen verliest elk duel ook zo gelaten. Zelfs bij W2 is hij niet constant, af en toe redelijk, af en toe slecht.![]()
Lekkere opstelling van Jong Ajax tegen MVV uit.De jonkies spelen morgenmiddag tegen Celtic Chelsea dus die zijn er niet bijquote:• Opstelling Jong Ajax: Onana, Clement, Van Rhijn, Van Bruggen, Owusu, Serero, De Jong, Sinkgraven, Muric, Hendriks, Fischer.
•
• Wissels Jong Ajax: Alblas, Mirani, Lartey-Sanniez, Vissie, Bakker, Acolatse, Zivkovic.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pedroso op 14-03-2016 23:09:19 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer overigens dat Tete niet op de bank zit, ik had stiekem de hoop dat ie a.s. zondag als joker mee zou gaan naar Eindhoven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wordt die Onana eigenlijk nog beter of is het nog steeds zo slecht als aan het begin?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere opstelling van Jong Ajax tegen MVV uit.
[..]
De jonkies spelen morgenmiddag tegen Celtic dus die zijn er niet bijEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kijk ook niet alles maar volgens mij is ie nog steeds behoorlijk wild in de goal, wel met goede reflexen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt die Onana eigenlijk nog beter of is het nog steeds zo slecht als aan het begin?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Terugkomend over gisteren, je zag duidelijk aan Klaassen dat ie bang was om een gele kaart te krijgen (wat dus een schorsing zou betekenen volgende week). Was minder fel dan de weken ervoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er wordt gewoon te weinig bewogen op het middenveld waardoor ze als ze de bal krijgen ze gelijk in duel zijn, maar ja.. doorbewegen en 1 keer raken op t middenveld lukt haast nooit, heel soms voorin.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Terugkomend over gisteren, je zag duidelijk aan Klaassen dat ie bang was om een gele kaart te krijgen (wat dus een schorsing zou betekenen volgende week). Was minder fel dan de weken ervoor.![]()
Chelsea*quote:Op maandag 14 maart 2016 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere opstelling van Jong Ajax tegen MVV uit.
[..]
De jonkies spelen morgenmiddag tegen Celtic dus die zijn er niet bij![]()
Wat kunt u mij zeggen over lijden?quote:De Boer roemt Gudelj: 'Zo'n type heb je nodig'
Ajax-trainer Frank de Boer is uitermate tevreden over Nemanja Gudelj. Volgens de coach bewees de middenvelder ook tijdens het gelijkspel tegen NEC Nijmegen van zondag waarom de Amsterdammers hem afgelopen zomer overnamen van AZ.
'Ik vind dat hij in een goede fase zit', stelt De Boer een dag na het 2-2 gelijkspel tegen de Nijmegenaren over Gudelj. 'In de coaching, in de duels en hij is ook vaak nog betrokken bij goals. Zo'n type speler heb je nodig op het middenveld, ik denk dat hij dat bijna iedere week wel bewijst. Daarom hebben we hem ook gehaald.'
'Hij is ook een van de meer ervaren spelers', vervolgt De Boer op de clubsite. 'Ik ben heel blij voor hem dat het ook zichtbaar wordt voor andere mensen', refereert hij aan de kritiek die de middenvelder dit seizoen kreeg. 'Zulke spelers mis je pas als ze er niet zijn. Wij zijn heel blij dat hij nog elke week heeft kunnen starten', aldus De Boer. Gudelj stond in alle 27 competitieduels van Ajax immers aan de aftrap.
Zondag zal Gudelj in Eindhoven dus ook starten als PSV de tegenstander is. Ajax liet zondag de kans liggen die kraker in te gaan als koploper. Omdat niet werd geprofiteerd van de Eindhovense uitglijder, 1-1 tegen SC Heerenveen, is de achterstand nog altijd één punt.![]()
Was gisteren bij verre na een van de betere op het veld, tegen Willem II ook al.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kunt u mij zeggen over lijden?![]()
Je moet de discussies destijds eens teruglezen, Eriksen werd altijd verweten nonchalant en gelaten te zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 18:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het antwoord is natuurlijk nee. Eriksen was bijv. ook een sprietje maar daar zat tenminste nog wat gif in. Die Andersen verliest elk duel ook zo gelaten. Zelfs bij W2 is hij niet constant, af en toe redelijk, af en toe slecht.. Er waren zelfs veel mensen die beweerden dat Fischer een groter talent was toen deze het even goed deed.
![]()
Een tijdje geleden werden een steeds van die plaatjes met een overzicht van alle passen, heeft iemand die ook van de betere wedstrijden om ze te vergelijken?![]()
Jaap Stam schijnt hoog bovenaan de lijst van belanghebbenden in Willem II te staan als opvolger van Streppel.![]()
Ulderink vertrekt ook bij Jong, ben benieuwd wie ze daar gaan aanstellen. Sowieso jammer dat Jaap Ajax gaat verlaten, had hem graag een andere functie zien doen, wat dichterbij eerste elftal. Of eigenlijk had ik gehoopt dat hij de nieuwe trainer zou zijn ipv Frankquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaap Stam schijnt hoog bovenaan de lijst van belanghebbenden in Willem II te staan als opvolger van Streppel.![]()
Overigens speelt Ajax A1 om 17.00 de kwartfinaleduel tegen Chelsea A1 in Londen. Te zien via Ziggo Sport of via hun site (wel geld aftikken dan).![]()
Hij maakt een oprechte puinhoop van de opstellingen dus ik vind het geen probleem dat hij oppleurt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ulderink vertrekt ook bij Jong, ben benieuwd wie ze daar gaan aanstellen. Sowieso jammer dat Jaap Ajax gaat verlaten, had hem graag een andere functie zien doen, wat dichterbij eerste elftal. Of eigenlijk had ik gehoopt dat hij de nieuwe trainer zou zijn ipv Frank![]()
Het is dan ook niet makkelijk werken met steeds veranderende selecties elke week, ene keer moet je spelers van Ajax 1 inpassen en andere keer is helft van je team weg met dezelfde Ajax 1 en Ajax A1.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij maakt een oprechte puinhoop van de opstellingen dus ik vind het geen probleem dat hij oppleurt.
Dat schiet niet op.![]()
steekt hij nooit uitquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overmars goed bezig met de langlopende contracten. Ergerde me kapot aan het eerdere beleid van Ajax, waarin Eriksen, Veronghen en Alderweireld onder hun marktwaarde werden verkocht terwijl dat meestal andersom is.![]()
enige goede ontwikkeling in het overmars tijdperkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overmars goed bezig met de langlopende contracten. Ergerde me kapot aan het eerdere beleid van Ajax, waarin Eriksen, Veronghen en Alderweireld onder hun marktwaarde werden verkocht terwijl dat meestal andersom is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nooit begrepen waarom hij daar uberhaupt speelt.quote:Toekomst Van der Wiel in geding na ruzie met IbrahimovicFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Greg vond natuurlijk dat hij veel meer recht had op een standbeeld op de plek waar de Eiffeltoren staat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit begrepen waarom hij daar uberhaupt speelt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
een club met zoveel geld en zulke grote spelers waaronder god zlatan, heeft toch niet meneer van der wiel op rechts.....kom nou.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Greg vond natuurlijk dat hij veel meer recht had op een standbeeld op de plek waar de Eiffeltoren staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Elke topclub heeft altijd wel één speler die er eigenlijk , qua kwaliteiten, helemaal niet bijpast. Real heeft ook jaren met Arbeloa gespeeld bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit begrepen waarom hij daar uberhaupt speelt.![]()
hij speelt er al 4 seizoenen, ongelooflijk. Maar inderdaad arbeloa was ook best slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Elke topclub heeft altijd wel één speler die er eigenlijk , qua kwaliteiten, helemaal niet bijpast. Real heeft ook jaren met Arbeloa gespeeld bijvoorbeeldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eiting centraal achterin met De Ligt inderdaad. Groothuizen en Mahdioui dispensatiespelersquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
3-4-3 dus? Of speelt Eiting als centrale verdediger?![]()
Dijks in de belangstelling van Newcastle, en naar het schijnt Leicester.
Zou het zonde vinden als hij weg zou gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toch vreemd dat Walian uit de hoge hoed is getoverd terwijl Sierhuis het gewoon prima doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eiting centraal achterin met De Ligt inderdaad. Groothuizen en Mahdioui dispensatiespelers![]()
Beide eigenlijk te licht voor dit werk. Walian staat rechts met cerny in spitsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Walian uit de hoge hoed is getoverd terwijl Sierhuis het gewoon prima doet.
Net 1-0 Chelsea. Jammer vlak voor rust. Eigenlijk vrij gelijkwaardig. Weinig kansen![]()
Ik vind Ajax niet echt veel indruk maken en dat terwijl dit bij lange na niet de beste jeugd van Chelsea is![]()
zekerquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ach, wel een degelijke back, maar zolang het niet betekent dat Boilesen weer zijn rentree maakt is hij wel vervangbaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dijks in de belangstelling van Newcastle, en naar het schijnt Leicester.
Zou het zonde vinden als hij weg zou gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zetten wel goed druk steeds.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Op kracht kan je veel goedmaken in de jeugd blijkt maar weer eens![]()
Jup, vind wel dat de commentator het bijzonder makkelijk op LEF en die dingen afschuift.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft niet veel met technische vaardigheden te maken![]()
Hoe kan je nou iemand aan de kant zetten of eruit sprinten als de ander een Afrikaan is van boven de 185 en jij bent maar 170 of iets dergelijksquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, vind wel dat de commentator het bijzonder makkelijk op LEF en die dingen afschuift.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is al een tijd geleden dat we een degelijke back hadden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, wel een degelijke back, maar zolang het niet betekent dat Boilesen weer zijn rentree maakt is hij wel vervangbaar.
Ik laat hem liever daar staan.
Zoveel haalbare vervangers lopen er niet rond.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar ze winnen wel simpel van Ajax.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:54 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel van die chelsea gastjes zouden sinds hun 10 daar al spelen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De jeugdopleidng van Chelsea is gewoon beter dan die van Ajax.![]()
![]()
Volgens sommige mensen hoort jeugdscouting ook bij je jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De jeugdopleidng van Chelsea is gewoon beter dan die van Ajax.![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen hoort jeugdscouting ook bij je jeugdopleiding.![]()
Net zoals jij gescout bent door een BVO en een half jaar prof bent geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen hoort jeugdscouting ook bij je jeugdopleiding.![]()
Badder is nu scout in Londen. Heeft hij trouwens al gezegd dat hij in Londen zit?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals jij gescout bent door een BVO en een half jaar prof bent geweest.![]()
Eerlijk is eerlijk, PSV speelde zeer volwassen. Als ze zo spelen zondag is het klaar voor Ajax.
Overigens uitstekende tactiek van Cocu. Ajax had hier gewoon met 5-0 verloren![]()
Dat lijkt me niet te vergelijken. Hier speel je als underdog tegen een ploeg die zelf ook liever het spel niet maakt en ook vooral niet te veel risico wil nemen. Die krijgt desalniettemin echt wel behoorlijke kansen, maar Zoet was echt top vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, PSV speelde zeer volwassen. Als ze zo spelen zondag is het klaar voor Ajax.
Overigens uitstekende tactiek van Cocu. Ajax had hier gewoon met 5-0 verloren
Zondag is weer een hele andere wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen beter moment om PSV te treffen, zo'n wedstrijd in de benen en de teleurstelling.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Benieuwd tegen wie we er dit jaar uitgaan in de voorronde CL.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja en wij komen niet verder dan Molde FK en Rapid Wien..Oh.![]()
Hajduk Split ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd tegen wie we er dit jaar uitgaan in de voorronde CL.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die penaltyserie van Ajax tegen Steaua toenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben wel benieuwd naar een penaltyserie tussen PSV en Ajax, die zou wel even duren
Was ook zo kansloosOh.![]()
Ja en een PSV dat nu extra gemotiveerd is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen beter moment om PSV te treffen, zo'n wedstrijd in de benen en de teleurstelling.![]()
Rapid Wienquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd tegen wie we er dit jaar uitgaan in de voorronde CL.
Weer![]()
Ik ben benieuwd of Ajax volgend jaar weer echt voor de halve finale EL gaat.quote:
Maar dan écht.Oh.![]()
Ik ben op een punt gekomen dat ik zeg: momenteel liever PSV in de CL dan dit Ajax.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Ajax volgend jaar weer echt voor de halve finale EL gaat.
Maar dan écht.![]()
Ik zat er ook al aan te denken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben op een punt gekomen dat ik zeg: momenteel liever PSV in de CL dan dit Ajax.
Ajax loopt sowieso altijd eerder in het mes tegen dat soort ploegen, veel naïever. En ook gewoon minder kwaliteit.Oh.![]()
Ik zag het nog een Trouw-journalist schrijven: Frank de Boer zal je nooit een 5-3-2 zien toepassen in Europa.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken.
Ajax loopt sowieso altijd eerder in het mes tegen dat soort ploegen, veel naïever. En ook gewoon minder kwaliteit.![]()
Ajax krijgt dan ook meestal wel een stomme goal of penalty tegen, door een van der Hoorn of Viergever.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het nog een Trouw-journalist schrijven: Frank de Boer zal je nooit een 5-3-2 zien toepassen in Europa.
God wat hoop ik dat die twee worden vervangen in de zomer. En dan nog Nouri/van de Beek/Sinkgraven opstellen ipv Gudelj. En hopelijk kan Cerny of Muric dan El Ghazi het lastig maken.Oh.![]()
Frank de Boer gaat niet weg, dus het is allemaal valse hoop. Gudelj gaat niet verdwijnen, nooit niet onder FdB.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax krijgt dan ook meestal wel een stomme goal of penalty tegen, door een van der Hoorn of Viergever.
God wat hoop ik dat die twee worden vervangen in de zomer. En dan nog Nouri/van de Beek/Sinkgraven opstellen ipv Gudelj. En hopelijk kan Cerny of Muric dan El Ghazi het lastig maken.![]()
En Marc haalt weer geen goede aankopen. Want de RvC vindt niet dat Marc en Frank geld mogen uitgeven (valt te begrijpen) maar vervangt ze dan niet voor iemand die wel aankopen kan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer gaat niet weg, dus het is allemaal valse hoop. Gudelj gaat niet verdwijnen, nooit niet onder FdB.
Van der Hoorn blijft trouwens ook nog een jaar hoor. Want hij is echt hartstikke goed! Dat zien we wel nu hij speelt!
Oh.![]()
Ajax komt niet eens in de situatie dat ze in een knock out ronde tegen een topclub moetenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken.
Ajax loopt sowieso altijd eerder in het mes tegen dat soort ploegen, veel naïever. En ook gewoon minder kwaliteit.![]()
PSV kan in een week tijd de CL en de titel verliezen. Zou wat zijn zeg als Ajax ze nog een dreun verkoopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen beter moment om PSV te treffen, zo'n wedstrijd in de benen en de teleurstelling.![]()
Ik vind het vooral gewoon doodvermoeiend dat Ajax waar dan ook in de media de lof voor PSV probeert te downplayen. Wees toch eens realistisch en geef toe dat je momenteel voorbijgestreefd bent door hen.![]()
Ajax loopt al in het mes tegen Dnjepr Djenprprorkfpfpfoeis en Red Bull Salzburg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ajax komt niet eens in de situatie dat ze in een knock out ronde tegen een topclub moetenOh.![]()
Maar dan moeten ze toegeven dat je wel echt iets oudere spelers kan halen als Nederlandse club, en ze verkondigen het hele jaar dat dat soort spelers onhaalbaar zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vooral gewoon doodvermoeiend dat Ajax waar dan ook in de media de lof voor PSV probeert te downplayen. Wees toch eens realistisch en geef toe dat je momenteel voorbijgestreefd bent door hen.
Ja wel als je pas op de laatste dag van de transferperiode gaat kijken wie er te halen is. Of als je het probeert bij spelers als Eto'o die 10 miljoen per jaar willen.Oh.![]()
Bij Ajax heerst er gewoon het idee dat iedereen staat te popelen om bij Ajax te voetballen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze toegeven dat je wel echt iets oudere spelers kan halen als Nederlandse club, en ze verkondigen het hele jaar dat dat soort spelers onhaalbaar zijn.
Ja wel als je pas op de laatste dag van de transferperiode gaat kijken wie er te halen is. Of als je het probeert bij spelers als Eto'o die 10 miljoen per jaar willen.![]()
Nou ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk was van Salzburg. Maar die wedstrijden tegen Boekarest, Wien, Djnepr, Molde, Celtic en... nou eigenlijk bijna alle wedstrijden waren ontzettend treurigquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loopt al in het mes tegen Dnjepr Djenprprorkfpfpfoeis en Red Bull Salzburg.![]()
Of het vasthouden aan inmiddels onhaalbare spelers zoals Sistoquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze toegeven dat je wel echt iets oudere spelers kan halen als Nederlandse club, en ze verkondigen het hele jaar dat dat soort spelers onhaalbaar zijn.
Ja wel als je pas op de laatste dag van de transferperiode gaat kijken wie er te halen is. Of als je het probeert bij spelers als Eto'o die 10 miljoen per jaar willen.![]()
Marc met zijn take it or leave it. En dan zegt hij ook nog de verkeerde naam bij de spelers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax heerst er gewoon het idee dat iedereen staat te popelen om bij Ajax te voetballen.
Die gast is echt totaal geen charmeur en vlotte babbelaar, wat je wel een beetje moet zijn als je spelers wil overtuigen om in de Eredivisie te gaan ballen.Oh.![]()
Zelfs Marcel Brands lijkt me niet zo'n figuur, maar die presteert het ook gewoon.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc met zijn take it or leave it. En dan zegt hij ook nog de verkeerde naam bij de spelers.
Die gast is echt totaal geen charmeur en vlotte babbelaar, wat je wel een beetje moet zijn als je spelers wil overtuigen om in de Eredivisie te gaan ballen.![]()
Ach dat Salzburg was ook niks bijzonders, die gingen de ronde erna ook meteen weer eruit. Ajax was gewoon echt heel zwak toen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk was van Salzburg. Maar die wedstrijden tegen Boekarest, Wien, Djnepr, Molde, Celtic en... nou eigenlijk bijna alle wedstrijden waren ontzettend treurig
Dit seizoen is Europees helemaal lachwekkend. Niet één boeiend resultaat, niet eentje.Oh.![]()
Het begon zo hoopgevend met die 0-2 na 45 minuten in Wenen hequote:Op woensdag 16 maart 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat Salzburg was ook niks bijzonders, die gingen de ronde erna ook meteen weer eruit. Ajax was gewoon echt heel zwak toen.
Dit seizoen is Europees helemaal lachwekkend. Niet één boeiend resultaat, niet eentje.![]()
![]()
Die was niet onhaalbaar geweest als je er wat moeite in had gestoken denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Of het vasthouden aan inmiddels onhaalbare spelers zoals Sisto
Maar hij kost wel gewoon een goede transfersom, maar hij had sowieso wel hier komen spelen voor een redelijk normaal salaris hoor.Oh.![]()
Die komt toch wat overtuigender over in de media. Dat optreden van Marc bij Kees was echt een tranendal. Stel je voor dat die tegenover je zit aan de onderhandelingstafel, dan loop je toch meteen weg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Marcel Brands lijkt me niet zo'n figuur, maar die presteert het ook gewoon.Oh.![]()
Ja maar toen zag ik alweer aankomen dat Ajax achteruit ging lopen en ze weer terug zouden laten komen. Dat gaat namelijk altijd zo met het Ajax onder De Boer. Totaal geen discipline (en kwaliteit) om zo'n wedstrijd volwassen uit te spelen of echt af te maken met een grote uitslag.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het begon zo hoopgevend met die 0-2 na 45 minuten in Wenen heOh.![]()
Volgens mij zei je destijds nog sarcastisch dat het nog 2-2 zou kunnen wordenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen zag ik alweer aankomen dat Ajax achteruit ging lopen en ze weer terug zouden laten komen. Dat gaat namelijk altijd zo met het Ajax onder De Boer. Totaal geen discipline (en kwaliteit) om zo'n wedstrijd volwassen uit te spelen of echt af te maken met een grote uitslag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zei je destijds nog sarcastisch dat het nog 2-2 zou kunnen wordenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordtHahaha.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat keihard te huilen om de 2-2 met deze post in het achterhoofd.Oh.![]()
Deze zomer gewoon weer hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
.
Best triest dat het zo voorspelbaar allemaal is geworden.
En dan worden we weer boos.
Oh.![]()
Weet je nog: Wolfsburg thuis. Wat een hoop hadden we toen opeensquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze zomer gewoon weer hoor.
En dan worden we weer boos.![]()
.
![]()
Sinkgraven de hele voorbereiding als linkshalf, was een van de beste spelers. Eerste competititiewedstrijd en Gudelj staat er opeens inquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je nog: Wolfsburg thuis. Wat een hoop hadden we toen opeens![]()
.
![]()
![]()
Tegen Wien al he. Toen was Fischer geblesseerd en moest er eenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sinkgraven de hele voorbereiding als linkshalf, was een van de beste spelers. Eerste competititiewedstrijd en Gudelj staat er opeens innoodoplossing
komen. Sinkgraven dus als linksbuiten. Ik iedereen geruststellen dat het maar tijdelijk was. Iedereen raar opkijken.
![]()
Toen werd er aardig druk gezet, maar ook nauwelijks kansen gecreëerd volgens mij.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je nog: Wolfsburg thuis. Wat een hoop hadden we toen opeens![]()
.
Oh.![]()
Dat was zo kut hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sinkgraven de hele voorbereiding als linkshalf, was een van de beste spelers. Eerste competititiewedstrijd en Gudelj staat er opeens in
Daarna werd Sinkgraven afgebrand op die fout tegen Wien thuis (wat ook een fout van Bazoer was) en sindsdien is hij niet meer in die vorm gekomen.Oh.![]()
Zelfs Ajax Netwerk was destijds positief. Kan je nagaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen werd er aardig druk gezet, maar ook nauwelijks kansen gecreëerd volgens mij.![]()
Vergeleken met vorig seizoen was het al gauw beter natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Ajax Netwerk was destijds positief. Kan je nagaan.
Toen werd er helemaal nooit meer druk gezet. Dus dat is wel beter geworden dit jaar opzich.Oh.![]()
Organisatorisch staat het nog allemaal prima, maar ja. Koop je niks voor als twee belangrijke basiskrachten wegvallen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig seizoen was het al gauw beter natuurlijk.
Toen werd er helemaal nooit meer druk gezet. Dus dat is wel beter geworden dit jaar opzich.![]()
Leuk dat Ajax altijd degelijk speelt, maar als je dat echt nodig hebt (Europees) spelen ze opeens weer naïef en maken ze de domste fouten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Organisatorisch staat het nog allemaal prima, maar ja. Koop je niks voor als twee belangrijke basiskrachten wegvallen.
Dus wat heb je er dan aan dat je organisatorisch goed staat tegen De Graafschap en Willem II
Oh.![]()
Ik word ook zo ongelofelijk wild van dat gezeik over muurtjes die tegenstanders optrekken, maar daar hebben we het al eerder over gehad (zie TT).quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat Ajax altijd degelijk speelt, maar als je dat echt nodig hebt (Europees) spelen ze opeens weer naïef en maken ze de domste fouten.
Dus wat heb je er dan aan dat je organisatorisch goed staat tegen De Graafschap en Willem II![]()
Daarom geen interviews met De Boer meer kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word ook zo ongelofelijk wild van dat gezeik over muurtjes die tegenstanders optrekken, maar daar hebben we het al eerder over gehad (zie TT).
Dat werkt alleen maar op je zenuwen. Zelfs Sunri5e en klaasweetalles slaan nog minder onzin uit.Oh.![]()
Tsja, ik mocht niet de vergelijking met Bayern trekken, waar ik stelde dat die 34 speelrondes tegen een muur spelen. Guardiola analyseert zich net als vele andere trainers (Sarri (napoli), Pochettino (Spurs), Tuchel (Dortmund)) de tegenstander kapot. Altijd op zoek naar oplossingen om én aanvallend goed voetbal te spelen en de zwakheden van je tegenstander bloot te leggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom geen interviews met De Boer meer kijken.
Dat werkt alleen maar op je zenuwen. Zelfs Sunri5e en klaasweetalles slaan nog minder onzin uit.![]()
Het is triest dat je tot de conclusie moet komen dat Cocu inmiddels een betere coach is dan Frank de Boer.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
wat een onzin conclusiequote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
Het is triest dat je tot de conclusie moet komen dat Cocu inmiddels een betere coach is dan Frank de Boer.![]()
tot die conclusie zijn we heul niet gekomen man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
Het is triest dat je tot de conclusie moet komen dat Cocu inmiddels een betere coach is dan Frank de Boer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rare conclusie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
Het is triest dat je tot de conclusie moet komen dat Cocu inmiddels een betere coach is dan Frank de Boer.![]()
Daar ligt het helemaal niet aan. PSV heeft gewoon betere spelers dan Ajax.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
rare conclusie, klopt niks van.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
Toch knap dat het dramatische Ajax slechts een punt (eigenlijk een half punt gezien het betere doelsaldo) achter staat tegen het fantastische PSV.
Spelen zoals PSV in dit tweeluik zie ik Ajax niet doen, dat is wel waar![]()
Als PSV-'supporter' vind ik die conclusie een beetje kort door de bocht. Ik denk dat F de Boer een aardige coach is maar dat ze bij Ajax een nogal groot probleem hebben in de laatste jaren met het uitzoeken van nieuwe spelers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
Het is triest dat je tot de conclusie moet komen dat Cocu inmiddels een betere coach is dan Frank de Boer.
Ik ben het met je eens dat Cocu inmiddels wel heeft bewezen een goede coach te zijn. 1 vebeterpuntje voor Cocu: zowel vorig jaar als dit jaar startte PSV wat zwakjes in de competitie, als hij daar nog eens wat aan zou kunnen doen.Inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar ligt het helemaal niet aan. PSV heeft gewoon betere spelers dan Ajax.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
LOL @ half punt. Nope, dat is gewoon een vol punt maar bij een gelijke stand zou het inderdaad wel de doorslag geven. De vraag is of dat Ajax dat betere doelsaldo vasthoudt, ik verwacht dat PSV binnenkort eens gaat uithalen tegen wat kleinere tegenstanders nu PSV is uitgeschakeld voor de CL. De vorige 2 jaren hadden ze ook ineens een paar van die wedstrijden waarin ze het doelsaldo flink verbeterden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch knap dat het dramatische Ajax slechts een punt (eigenlijk een half punt gezien het betere doelsaldo) achter staat tegen het fantastische PSV.
De reden dat het maar 1 punt scheelt: PSV begon bar slecht aan deze competite.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
De reden doet er niet toe maar zo'n tussenstand ook weinig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL @ half punt. Nope, dat is gewoon een vol punt maar bij een gelijke stand zou het inderdaad wel de doorslag geven. De vraag is of dat Ajax dat betere doelsaldo vasthoudt, ik verwacht dat PSV binnenkort eens gaat uithalen tegen wat kleinere tegenstanders nu PSV is uitgeschakeld voor de CL. De vorige 2 jaren hadden ze ook ineens een paar van die wedstrijden waarin ze het doelsaldo flink verbeterden.
De reden dat het maar 1 punt scheelt: PSV begon bar slecht aan deze competite.![]()
Natuurlijk doet de reden er wel toe. Dat maakt PSV duidelijk favoriet voor het einde van de competitie aangezien PSV met een forse achterstond begon en over de laatste 10-15 wedstrijden aanzienlijk betre presteerde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
De reden doet er niet toe maar zo'n tussenstand ook weinig.
Lullig gezegd, Ajax kan alleen winnen als PSV het laat liggen. Goh, dat komt akelig dicht in de buurt van wat Cruijff ooit zei.
Voor Ajax is het dan ook slecht nieuws dat PSV is uitgeschakeld voor de CL.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Wat een gelul, Ajax moet ook van iedereen kunnen winnen behalve PSV misschien en die doen dat ook niet net als PSV dat niet doet, favoriet of niet en favoriet waren ze voor het begin van de competitie toch ook?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk doet de reden er wel toe. Dat maakt PSV duidelijk favoriet voor het einde van de competitie aangezien PSV met een forse achterstond begon en over de laatste 10-15 wedstrijden aanzienlijk betre presteerde.
Lullig gezegd, Ajax kan alleen winnen als PSV het laat liggen. Goh, dat komt akelig dicht in de buurt van wat Cruijff ooit zei.
Voor Ajax is het dan ook slecht nieuws dat PSV is uitgeschakeld voor de CL.![]()
Nogmaals, Ajax kan zondag enkel minstens 1 punt pakken als PSV verzaakt. Ajax zijn/haar lot ligt dus in handen van PSV. Of dat Ajax in de eredivisie op PSV na van iedereen kan winnen daar doe ik geen uitspraak over, ik ben daar namelijk niet zo zeker van.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een gelul, Ajax moet ook van iedereen kunnen winnen behalve PSV misschien en die doen dat ook niet net als PSV dat niet doet, favoriet of niet en favoriet waren ze voor het begin van de competitie toch ook?
Voor het begin van de competitie waren ze de favoriet op basis van de betere spelers, nu zijn ze de favoriet omdat ze de betere spelers hebben, een beter team hebben en omdat ze een indrukwekkende serie hebben neergezet.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
pff en hebben wij de naam arrogant te zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nogmaals, Ajax kan zondag enkel minstens 1 punt pakken als PSV verzaakt. Ajax zijn/haar lot ligt dus in handen van PSV. Of dat Ajax in de eredivisie op PSV na van iedereen kan winnen daar doe ik geen uitspraak over, ik ben daar namelijk niet zo zeker van.![]()
![]()
Zo indrukwekkend waren de laatste potjes tegen ADO en Heerenveen anders niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nogmaals, Ajax kan zondag enkel minstens 1 punt pakken als PSV verzaakt. Ajax zijn/haar lot ligt dus in handen van PSV. Of dat Ajax in de eredivisie op PSV na van iedereen kan winnen daar doe ik geen uitspraak over, ik ben daar namelijk niet zo zeker van.
Voor het begin van de competitie waren ze de favoriet op basis van de betere spelers, nu zijn ze de favoriet omdat ze de betere spelers hebben, een beter team hebben en omdat ze een indrukwekkende serie hebben neergezet.![]()
1 uitglijder de laatste week, hoeveel wedstrijden hadden ze daarvoor achter elkaar gewonnen? Het is vrij normaal dat je eens een uitglijder maakt, inclusief een minder sterk potje wat je wel nog wint, wanneer je CL-verplichtingen hebt. Een andere reden dat ik er zeker van (voor de winterstop al) dit jaar gaat winnen: PSV heeft een eigenschap die je typisch ziet bij kampioensploegen, zelfs als ze eens een keer wat minder spelen dan nog winnen ze vaak in het laatste kwartier van de wedstrijd, ze blijven rustig en ze blijven gewoon verder voetballen erop vertrouwende dat het doelpunt wel gaat vallen. Met andere woorden, ze spelen tactisch gezien volwassen. Van alles kan maar de kans dat Ajax het dit jaar redt is heel erg klein, minder dan 10% zou ik erop plakken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend waren de laatste potjes tegen ADO en Heerenveen anders niet.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Conclusie: PSV speelt heel volwassen. Ik geloof dat we het hier daarover wel allemaal eens zijn. Onverslaanbaar? Absoluut niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1 uitglijder de laatste week, hoeveel wedstrijden hadden ze daarvoor achter elkaar gewonnen? Het is vrij normaal dat je eens een uitglijder maakt, inclusief een minder sterk potje wat je wel nog wint, wanneer je CL-verplichtingen hebt. Een andere reden dat ik er zeker van (voor de winterstop al) dit jaar gaat winnen: PSV heeft een eigenschap die je typisch ziet bij kampioensploegen, zelfs als ze eens een keer wat minder spelen dan nog winnen ze vaak in het laatste kwartier van de wedstrijd, ze blijven rustig en ze blijven gewoon verder voetballen erop vertrouwende dat het doelpunt wel gaat vallen. Met andere woorden, ze spelen tactisch gezien volwassen. Van alles kan maar de kans dat Ajax het dit jaar redt is heel erg klein, minder dan 10% zou ik erop plakken.
Ik denk dat PSV dit jaar verder is dan Ajax en voornamelijk sterker door hun kwalitatief betere bank. De afwezigheid van Riedewald en Tete heeft meer gekost dan Ajax lief is.![]()
Wat Cocu voor heeft op De Boer is de flexibiliteit om indien de situatie er om vraagt (lees Europees) een andere tactiek te hanteren. De Boer is wat dat betreft redelijk eendimensionaal (punt naar voren, punt naar achteren maar altijd 4-3-3). Dat is denk ik ook de voornaamste reden dat PSV op dit moment in Europa meer potten breekt dan Ajax.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is alleen arrogantie als het niet waar is, anders is het zelfkennisquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
pff en hebben wij de naam arrogant te zijn![]()
![]()
Klopt, de laatste successen die we hadden waren ook onder een trainer die dat kon: Koeman. Die speelde in Europa 4-5-1, kreeg daar nog kritiek op ook, maar verliest pas in de 90ste minuut van de latere CL-winnaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Wat Cocu voor heeft op De Boer is de flexibiliteit om indien de situatie er om vraagt (lees Europees) een andere tactiek te hanteren. De Boer is wat dat betreft redelijk eendimensionaal (punt naar voren, punt naar achteren maar altijd 4-3-3). Dat is denk ik ook de voornaamste reden dat PSV op dit moment in Europa meer potten breekt dan Ajax.
(Wat een goddelijk elftal hadden we toen, en ik had het niet eens echt door)
![]()
De bank van PSV wat betreft de verdediging is ook ontzettend matig. Fit blijven is onderdeel van topsport, maar twee blessures in dezelfde linie komt wel heel slecht uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Conclusie: PSV speelt heel volwassen. Ik geloof dat we het hier daarover wel allemaal eens zijn. Onverslaanbaar? Absoluut niet.
Ik denk dat PSV dit jaar verder is dan Ajax en voornamelijk sterker door hun kwalitatief betere bank. De afwezigheid van Riedewald en Tete heeft meer gekost dan Ajax lief is.![]()
PSV is favoriet, maar ook niet zwaar favoriet. Zoals de bookmakers zeggen, PSV heeft ongeveer 50% kans op een overwinning, gelijkspel 25%, overwinning Ajax 25%.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk doet de reden er wel toe. Dat maakt PSV duidelijk favoriet voor het einde van de competitie aangezien PSV met een forse achterstond begon en over de laatste 10-15 wedstrijden aanzienlijk betre presteerde.
Voor Ajax is het dan ook slecht nieuws dat PSV is uitgeschakeld voor de CL.
Of een overwinning van PSV komt door falen van PSV of een goede prestatie van Ajax is niet relevant, want onmogelijk te bepalen. Ik kan ook zeggen dat ik Atletico onthutsend slecht vond, en ook nog eens erg zwak in het afmaken van 100% kansen (over twee wedstrijden), en jij kan zeggen dat PSV fantastisch speelde door redelijk gelijke tred te houden met Atletico.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is alleen arrogantie als het niet waar is, anders is het zelfkennis![]()
![]()
Alleen doordat PSV is uitgeschakeld voor de CL kan het zich volledig op de competitie richten, dat maakt verschil. Die gaan dit echt niet laten lopen en zo wel, nou, dan mogen ze van mij gigantisch hard op hun bek gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV is favoriet, maar ook niet zwaar favoriet. Zoals de bookmakers zeggen, PSV heeft ongeveer 50% kans op een overwinning, gelijkspel 25%, overwinning Ajax 25%.
Of een overwinning van PSV komt door falen van PSV of een goede prestatie van Ajax is niet relevant, want onmogelijk te bepalen. Ik kan ook zeggen dat ik Atletico onthutsend slecht vond, en ook nog eens erg zwak in het afmaken van 100% kansen (over twee wedstrijden), en jij kan zeggen dat PSV fantastisch speelde door redelijk gelijke tred te houden met Atletico.Fair enough.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De bank van PSV wat betreft de verdediging is ook ontzettend matig. Fit blijven is onderdeel van topsport, maar twee blessures in dezelfde linie komt wel heel slecht uit.
[ Bericht 14% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-03-2016 11:25:50 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat is onmogelijk, na 2 dagen is die vermoeidheid volledig weg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hopelijk zit de vermoeidheid nog in de beentjes zondag![]()
Je kan enkel hopen dat de latere voorbereiding je helpt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ho! Nu doen jullie jezelf tekort. Koeman speelde misschien wel zo maar het was gewoon prima verzorgd voetbal. Het was inderdaad een geweldig elftal, PSV deed het een jaar later heel erg goed, ook met een geweldig elftal maar wel een wat de hartjes minder snel deed kloppen dan dat van Ajax.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, de laatste successen die we hadden waren ook onder een trainer die dat kon: Koeman. Die speelde in Europa 4-5-1, kreeg daar nog kritiek op ook, maar verliest pas in de 90ste minuut van de latere CL-winnaar.
(Wat een goddelijk elftal hadden we toen, en ik had het niet eens echt door)
Ik ben trouwens nog altijd van mening dat Koeman optimaal profiteerde van het fundament wat door zijn voorganger werd gelegd, net als in zijn eerste jaar bij PSV. Koeman is het prototype van een trainer die wel het maximale kan halen uit wat hij op dat moment tot zijn beschikking heeft maar die niet zelf een ploeg kan bouwen. Eigenlijk zou hij net zoals Rijkaard een echte vakman zoals ten Cate naast zich moeten hebben, dan heb je een geweldig duo.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ze hebben op hun tandvlees gespeeld. Alle vocht uit de benen onttrokken, Luuk de jong lag te janken van de kramp. Welke wonderdokter bezoek jij die wedstrijdpijntjes en stramheid in de spieren wegtovert? Overigens zullen de PSV ers daar nu geen last meer van hebben maar aankomende zondag na een uurtje spelen des te meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, na 2 dagen is die vermoeidheid volledig weg.![]()
Je kan enkel hopen dat de latere voorbereiding je helpt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Boeiend we winnen toch wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, na 2 dagen is die vermoeidheid volledig weg.![]()
Je kan enkel hopen dat de latere voorbereiding je helpt.![]()
Mhoah, Cocu heeft het natuurlijk beter dan FdB gedaan in Europa maar of je dan ook direct beter bent?quote:Op woensdag 16 maart 2016 04:04 schreef Seam het volgende:
Nee, Frank z'n tactische blunders zorgen daarvoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mhoah, Cocu heeft het natuurlijk beter dan FdB gedaan in Europa maar of je dan ook direct beter bent?![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Frank z'n tactische blunders zorgen daarvoor.
Laten we hopen dat FdB blijft!![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dat zegt dan ben ik overtuigd.
Guus Hupperts.
Oh.![]()
Oe, LitmanenAFCA zegt dat we zondag winnen. Nu ben ik gerustgesteld.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Met je eens LAFCA, tuurlijk gaan we winnen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben hier bijna nooit dus ik weet niet wat je lult![]()
![]()
Ach je hoort er hier bij als je schreeuwt om het ontslag van de boer en gaat janken over alle spelersquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Met je eens LAFCA, tuurlijk gaan we winnen!![]()
Klopt ja, genoeg pessimisten hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je hoort er hier bij als je schreeuwt om het ontslag van de boer en gaat janken over alle spelers![]()
Vind jij het dan niet zorgwekkend dat Cocu zich véél meer ontwikkelt als coach dan De Boer?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je hoort er hier bij als je schreeuwt om het ontslag van de boer en gaat janken over alle spelers![]()
Vind het wel meevallen die ontwikkeling. Met 8 man achter de bal en hopen dat je niet verliest vind ik nou niet echt fantastisch. Verder is het gat in de competitie minimaal met Ajax. Een top coach had met een van die twee clubs een veel groter gat geslagen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet zorgwekkend dat Cocu zich véél meer ontwikkelt als coach dan De Boer?![]()
Mee eens, al moet ik wel zeggen dat hij nu bij Southampton wel echt zelf heeft moeten bouwen en dat dus ook best aardig doet. Wellicht door ervaring ook dat wat meer in de vingers gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben trouwens nog altijd van mening dat Koeman optimaal profiteerde van het fundament wat door zijn voorganger werd gelegd, net als in zijn eerste jaar bij PSV. Koeman is het prototype van een trainer die wel het maximale kan halen uit wat hij op dat moment tot zijn beschikking heeft maar die niet zelf een ploeg kan bouwen. Eigenlijk zou hij net zoals Rijkaard een echte vakman zoals ten Cate naast zich moeten hebben, dan heb je een geweldig duo.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Niks mis met een realistische tactiek gebruiken in Europese wedstrijden als je de underdog bent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen die ontwikkeling. Met 8 man achter de bal en hopen dat je niet verliest vind ik nou niet echt fantastisch. Verder is het gat in de competitie minimaal met Ajax. Een top coach had met een van die twee clubs een veel groter gat geslagen.Oh.![]()
PSV heeft een Atletico in vorm prima bestreden. Dat zou ik geen ''met 8 man achter de bal en hopen dat je niet verliest'' willen noemen. PSV kwam er bij vlagen voetballend prima uit, echter vergaten ze op de voetballende toer verder te gaan. Lekker balletjes voorslingeren als je toch niet wint in de lucht, uhu.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen die ontwikkeling. Met 8 man achter de bal en hopen dat je niet verliest vind ik nou niet echt fantastisch. Verder is het gat in de competitie minimaal met Ajax. Een top coach had met een van die twee clubs een veel groter gat geslagen.
Maar even in zijn algemeen, Cocu heeft de Europese duels als coach meer dan prima aangepakt in tegenstelling tot een Frank de Boer die maar één keer wint in een groep met Molde, Celtic en Fenerbahce. Voor het gemak ook nog de choke tegen Rapid Wien. Maar goed, dat zal vast allemaal toeval zijn. Ook in de competitie zet Cocu het veel beter om als het niet loopt. Cocu leert van nederlagen: zie het verschil tussen PSV1-3UTR & UTR0-2PSV.
Voetballend is het vaak meer dan prima verzorgd voetbal. Het is attractief en ook nog eens een elftal wat zeer in balans is. Nou, wat wil je nog meer. Dat hebben ze dan in twee en een half jaar opgezet. Bij Cocu is er een grote stijgende lijn terwijl die van De Boer seizoen op seizoen een ondergrens overschrijdt.
Vrijwel elke journalist schrijft na gisteren: ''He he, eindelijk eens realistische geluiden in plaats van gebazel over een leermoment''. C'est een complot.![]()
Je weet het nooit. Vorig seizoen werd het met Van Rhijn - Veltman - Viergever - Boilesen ook 1-3 voor Ajax. Was toen niet verdiend op basis van het spel, maar zoiets kan zomaar weer gebeuren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Met dat centrale duo achterin mag je zondag blij zijn met een gelijkspel![]()
En als De Boer dat doet volgend jaar en er onverhoopt toch uitvliegt lekker weer met z'n allen lopen kankeren dat hij nooit zo verdedigend had moeten spelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een realistische tactiek gebruiken in Europese wedstrijden als je de underdog bent.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Toen stond er veel minder druk op die wedstrijd omdat PSV praktisch al kampioen was.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Vorig seizoen werd het met Van Rhijn - Veltman - Viergever - Boilesen ook 1-3 voor Ajax. Was toen niet verdiend op basis van het spel, maar zoiets kan zomaar weer gebeuren.Oh.![]()
Als dat is tegen een ploeg met meer kwaliteit valt dat te begrijpen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
En als De Boer dat doet volgend jaar en er onverhoopt toch uitvliegt lekker weer met z'n allen lopen kankeren dat hij nooit zo verdedigend had moeten spelen.
Maar je moet niet zo verdedigend gaan spelen tegen ploegen als Celtic en Rapid Wien, want die moet je gewoon aanvallend de baas zijn.Oh.![]()
Wat een kansloze opmerking, Jari. Serieus. Of je hebt de wedstrijden niet gekeken, of je hebt er serieus totaal geen verstand van. Ik neig al een tijdje naar dat laatste..quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen die ontwikkeling. Met 8 man achter de bal en hopen dat je niet verliest vind ik nou niet echt fantastisch. Verder is het gat in de competitie minimaal met Ajax. Een top coach had met een van die twee clubs een veel groter gat geslagen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dan mag PSV zich diep schamen . Viergever is nog slechter dan Verlaat en Wieleart bij elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Vorig seizoen werd het met Van Rhijn - Veltman - Viergever - Boilesen ook 1-3 voor Ajax. Was toen niet verdiend op basis van het spel, maar zoiets kan zomaar weer gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vorig seizoen heersten beide ploegen in eigen huis maar werden ze met 1-3 verslagen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan mag PSV zich diep schamen . Viergever is nog slechter dan Verlaat en Wieleart bij elkaar![]()
Ik vond Wielaert nog wel een stukje slechter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan mag PSV zich diep schamen . Viergever is nog slechter dan Verlaat en Wieleart bij elkaar
Neemt niet weg dat Viergever nog steeds pure middelmaat is. Samen met Mike.Oh.![]()
Dit seizoen spelen de uitploegen de thuisploeg van de mat en winnen met 1-2?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heersten beide ploegen in eigen huis maar werden ze met 1-3 verslagen.
Ik teken ervoor.Oh.![]()
Maar Rob had tenminste wel leiderschap . Samen met die communist Oleguer een godenkoppelquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Wielaert nog wel een stukje slechter.
Neemt niet weg dat Viergever nog steeds pure middelmaat is. Samen met Mike.RED ONS HENNIEGOD![]()
Resultaten in het verleden ..quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heersten beide ploegen in eigen huis maar werden ze met 1-3 verslagen.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: