SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
spatie vergeten
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De kwaliteit van de selectie ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:14 schreef Tagliano het volgende:
Deze post omschrijft ongeveer alles waar Ajax als club niet voor staat/zou moeten staan![]()
Het is gewoon een grote aderlating dat viergever en hoorn het centrum zijn
met Riedewald en veltman is het gewoon 10 keer beter.
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechtsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom wil jij Tete opstellen?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechts![]()
zodat veltman het centrum in kan en viergever de tribune opquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was meer frustratie dan onkunde. Spel lag toen al stil toch nota bene?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever had geen offday, dit is zijn niveau. Zelfde voor Hoorn, die had 2 goede wedstrijden en daarom leek het of hij stappen had gemaakt
die elleboog, dat was hoorn ten voeten uit.
En Viergever, tsja...off-day is misschien niet het goede woord, maar hij kan heus wel beter dan dit. Misschien niet fijn om samen met Hoorn te spelen, maar ik heb hem heus wel structureel beter zien spelen dan gisteren.![]()
Ik denk dat met "Ajax"-voetbal er een stuk meer bereikt zou zijn dan het laffe voetbal waar ik een jaar of twee naar zit te gluren, enkele wedstrijden uitgezonderdquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
maar viergever is gewoon niet het niveau dat je bij Ajax zoekt.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was meer frustratie dan onkunde. Spel lag toen al stil toch nota bene?
En Viergever, tsja...off-day is misschien niet het goede woord, maar hij kan heus wel beter dan dit. Misschien niet fijn om samen met Hoorn te spelen, maar ik heb hem heus wel structureel beter zien spelen dan gisteren.
Ik denk dat er jeugd rond loopt die het niet slechter zal doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even voor mijn beeldvorming, want daar heb ik zijdelings wat van meegekregen...bestaat de kans dat Tete minuten maakt in Eindhoven?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechts![]()
Waarom wil jij een speler opstellen die pas net weer het veld op is en überhaupt weer wedstrijdfit/speelklaar moet worden?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zodat veltman het centrum in kan en viergever de tribune op![]()
hij traint weer "volop" mee heb ik begrepen, Frank denkt dat het te vroeg komt.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, want daar heb ik zijdelings wat van meegekregen...bestaat de kans dat Tete minuten maakt in Eindhoven?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zal ik ook nooit tegenspreken. De aankopen zijn belabberd.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar viergever is gewoon niet het niveau dat je bij Ajax zoekt.
Ik denk dat er jeugd rond loopt die het niet slechter zal doen.![]()
Voor wat het waard istwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:24:24DEFINITIEF: Van der Hoorn vrijuit na elleboog op kin #Santos . Van Boekel heeft ook bij @KNVB verklaard tik te hebben beoordeeld #Ajax #PSV reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
je begrijpt mij verkeerd, ik bedoelde het als zijnde dat er geen geblesseerde zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wil jij een speler opstellen die pas net weer het veld op is en überhaupt weer wedstrijdfit/speelklaar moet worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
we zullen er maar blij mee zijn dan.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Tagliano het volgende:
Voor wat het waard istwitter:MikeVerweij twitterde op maandag 14-03-2016 om 13:24:24DEFINITIEF: Van der Hoorn vrijuit na elleboog op kin #Santos . Van Boekel heeft ook bij @KNVB verklaard tik te hebben beoordeeld #Ajax #PSV reageer retweet
Hopelijk pakt zijn lengte goed uit tegen de Jong, al moet hij dan wel voor zijn man blijven......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van Boekel kunnen we dus vanaf nu nooit meer serieus nemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Daar heb je toch helemaal de spelers niet voor?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat met "Ajax"-voetbal er een stuk meer bereikt zou zijn dan het laffe voetbal waar ik een jaar of twee naar zit te gluren, enkele wedstrijden uitgezonderd
Ik denk dat De Graafschap ook best het voetbal van Barcelona wil spelen, maar ja...![]()
Zo zonde dat je beide CV's kwijt bent. Daar was gisteren ook puur het puntverlies aan te wijten.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
Al zou ik Hoorn en veltman tegen PSV ook nog wel zien zitten met Tete op rechts
Ik zou uit nood gewoon volgende week Veltman weer centraal zetten en v. Rhijn als RB. Viergever weer op de bank, dat kan echt niet meer als CV.
Enige positie waar Viergever nog voor in aanmerking komt is als back-up voor Dijks.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Youness ook ?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:29 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat zal ik ook nooit tegenspreken. De aankopen zijn belabberd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou ja, het was een fout.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:31 schreef Bolasie het volgende:
Van Boekel kunnen we dus vanaf nu nooit meer serieus nemen.![]()
Ik snap dat met dit centrum je iets meer teruggetrokken moet spelen, maar verder heeft Ajax meer type spelers om 4-3-3 (liefst punt naar achteren) te spelen dan een of andere 5-4-1 formatiequote:Op maandag 14 maart 2016 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je toch helemaal de spelers niet voor?
Ik denk dat De Graafschap ook best het voetbal van Barcelona wil spelen, maar ja...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
die van NEC stelde zich wel enorm aan.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volledig eens. Uit pure armoe toch Van Rhijn maar inzetten, want Viergever moet echt dat centrum uit.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo zonde dat je beide CV's kwijt bent. Daar was gisteren ook puur het puntverlies aan te wijten.
Ik zou uit nood gewoon volgende week Veltman weer centraal zetten en v. Rhijn als RB. Viergever weer op de bank, dat kan echt niet meer als CV.
Enige positie waar Viergever nog voor in aanmerking komt is als back-up voor Dijks.![]()
Uitzonderingen, zoals Youness (en Milik bijvoorbeeld) daargelaten. Maar het gros van de aankopen komt natuurlijk niet eens in de buurt van wat we eigenlijk van een Ajax-speler zouden mogen verlangen.quote:![]()
van Rhijn zondag op rechts dus, tikken we hem af?
Wie stuurt Frank even een appje?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat kon nog wel eens een verdrietige situatie opleveren als Van Rhijn tegenover Maxime komt te staan.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Volledig eens. Uit pure armoe toch Van Rhijn maar inzetten, want Viergever moet echt dat centrum uit.![]()
Van Rhijnquote:Op maandag 14 maart 2016 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
van Rhijn zondag op rechts dus, tikken we hem af?
Wie stuurt Frank even een appje?Flikker toch op joh. Die prutser had allang weg moeten zijn.
![]()
Beter zorgen we ervoor dat de back posities in ieder geval goed zijn, vanaf de flanken komt al het gevaar van PSV. Ghazi gebruiken om achter Willems aan te lopen, Ghazi heeft het vermogen om aanvallend en verdedigend zijn man te staan.![]()
klopt, maar liever een keus op rechts dan in het Centrumquote:Op maandag 14 maart 2016 13:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Van RhijnFlikker toch op joh. Die prutser had allang weg moeten zijn.
foutje op rechts kan nog hersteld worden door een correcte loopactie van een cv.
foutje in het centrum, zeker met een spits als de Jong is dodelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje Sophie's choice wordt het wel natuurlijk, maar heel veel andere opties hebben we niet. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die komende zondag opteren voor dezelfde 4-mans defensie als gisteren.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens een verdrietige situatie opleveren als Van Rhijn tegenover Maxime komt te staan.![]()
Van Rhijn heeft toch helemaal geen ritme. Als je de boel weer gaat veranderen achterin moeten er ook weer afspraken worden gemaakt. Prima als je tegen Cambuur moet spelen maar bij PSV kun je je dat niet permitteren.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, maar liever een keus op rechts dan in het Centrum
foutje op rechts kan nog hersteld worden door een correcte loopactie van een cv.
foutje in het centrum, zeker met een spits als de Jong is dodelijk.![]()
even wat anders, zou Frank Milik opstellen zondag?
ik meen mij iets te herinneren dat hij vond dat Milik niet geschikt was voor dat type spel.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 14-03-2016 13:48:53 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat heeft er in dit geval niks mee te maken.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die van NEC stelde zich wel enorm aan.![]()
je kan je ook geen verdediging met hoorn en viergever als cv tegen psv.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft toch helemaal geen ritme. Als je de boel weer gaat veranderen achterin moeten er ook weer afspraken worden gemaakt. Prima als je tegen Cambuur moet spelen maar bij PSV kun je je dat niet permitteren.
dat kan zelfs niet tegen NECFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: