Slist je wiskundedocent een beetje?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:31 schreef Fylax het volgende:
Hebben we het over statistiek bij wiskunde, zegt ze: "ja kranten doen dat ook altijd bij bijv asielzoekers dat ze dan een vertekend statisstiekbeeld geven"![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:31 schreef Fylax het volgende:
Hebben we het over statistiek bij wiskunde, zegt ze: "ja kranten doen dat ook altijd bij bijv asielzoekers dat ze dan een vertekend statisstiekbeeld geven"![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kunnen ze maatschappijleer wel opdoeken.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:58 schreef Fylax het volgende:
moet ze gwn niet zeggen
ga neutraal lesgeven
Dan moet jij het wel begrijoen, met je rants als het over je moeder gaatquote:Op maandag 14 maart 2016 11:59 schreef Fylax het volgende:
Laatst ook:
Was er een asielzoeker die een politieagent had neergestokn
"ja nou ik vind dit nieuws echt niet leuk zo lijkt het net alsof alle asielzoekers slecht zijn!!! misschien deed die politieagent wel iets heel ergs misschien zei hij wel je moeder is een hoer"
lerares wut_______
Slaat toch nergens op dat ze dat zegtquote:Op maandag 14 maart 2016 12:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet jij het wel begrijoen, met je rants als het over je moeder gaat
Dat is neutraal lesgeven, ze geeft toch geen waardeoordeel?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:58 schreef Fylax het volgende:
moet ze gwn niet zeggen
ga neutraal lesgeven
zie post ernaquote:Op maandag 14 maart 2016 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is neutraal lesgeven, ze geeft toch geen waardeoordeel?
Die heeft ze wel nodig ja. ze zat laatst te klagen dat ze al tijd single isquote:Op maandag 14 maart 2016 12:02 schreef timmmmm het volgende:
misschien moet je gaan zingen dat er een piemel in moet. Dan is de intolerante haat voor ee andere mening weer compleet
Jaquote:Op maandag 14 maart 2016 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Onlangs nog varkenskoppen opgehsngen Fylax?
HAhahaaha, godverdomme! Sinds wanneer is school leuk geworden?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:59 schreef Fylax het volgende:
Laatst ook:
"ja nou ik vind dit nieuws echt niet leuk zo lijkt het net alsof alle asielzoekers slecht zijn!!! misschien deed die politieagent wel iets heel ergs misschien zei hij wel je moeder is een hoer"
lerares wut_______
Zo is dat.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die heeft ze wel nodig ja. ze zat laatst te klagen dat ze al tijd single is
moet ze maar niet policor zijn
Ik haat school.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HAhahaaha, godverdomme! Sinds wanneer is school leuk geworden?
Pics van je juf.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die heeft ze wel nodig ja. ze zat laatst te klagen dat ze al tijd single is
moet ze maar niet policor zijn
Succes weer.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef timmmmm het volgende:
nou dag he, het was weer gezellig. Tijd voor de rest van mn dagje ziekenhuis
suc6 manquote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef timmmmm het volgende:
nou dag he, het was weer gezellig. Tijd voor de rest van mn dagje ziekenhuis
Misshien kom ik haar wel tegen. Dan kom ik ook wel heel dichtbijquote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
suc6 man
mijn moeder is ook in het ziekenhuis
komt wel heel dichtbij zo
en ze komt uit Limburgquote:Op maandag 14 maart 2016 12:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dan is ze wel wat voor Fokker.
Spannend.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misshien kom ik haar wel tegen. Dan kom ik ook wel heel dichtbij
Hoe kan een lerares dit nou zeggen?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:59 schreef Fylax het volgende:
Laatst ook:
lerares wut_______
Tsja. Belachelijk. Ze zouden haar moeten ontslaan (ook omdat ze gewoon ongeschikt is)quote:Op maandag 14 maart 2016 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan een lerares dit nou zeggen?
Vind het een beetje zwakzinnig overkomen. Ook nogal vergezocht dat een agent zou gaan roepen dat je moeder een hoer is...quote:Op maandag 14 maart 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja. Belachelijk. Ze zouden haar moeten ontslaan (ook omdat ze gewoon ongeschikt is)
Je moet gewoon zo in die klas zitten met je tanden op je onderlip en dan met je hand zo van die schudbewegingen maken.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja. Belachelijk. Ze zouden haar moeten ontslaan (ook omdat ze gewoon ongeschikt is)
Dat heeft ze écht gezegd.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een beetje zwakzinnig overkomen. Ook nogal vergezocht dat een agent zou gaan roepen dat je moeder een hoer is...
Heeft ze dat echt gezegd?
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet gewoon zo in die klas zitten met je tanden op je onderlip en dan met je hand zo van die schudbewegingen maken.
Is TRV geen opsie?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:44 schreef timmmmm het volgende:
wie heeft er niks te doen en is een beetje handig met vakanties boeken?
ik zoek, niet voor volgende week maar de week daarop, de goedkoopste vlucjt naar lanzarote die er is. 6 dagen. Brussel, niet te diep duitsland in, schiphol of andere luchthavens in die omgeving zijn een optie
Ja kan. maar om nou het hele forum lastig te gaan vallen met iets waar ik gewoon niet zoveel tijd voor heb en niet zo goed in ben vind ik ook zo iets.quote:
Is Fylax je FOK!bestie?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja kan. maar om nou het hele forum lastig te gaan vallen met iets waar ik gewoon niet zoveel tijd voor heb en niet zo goed in ben vind ik ook zo iets.
Dus val ik hier enkel mn FOK!besties lastig
Jullie zijn hier allemaal mn FOK!besties. Zelfs nu GGMM weer eens verdwaald is, als ie hier komt is het mn FOK!bestiequote:
GGMM houdt van aandacht dus ik zou niet weten waarom hem dat weg zou jagen.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie zijn hier allemaal mn FOK!besties. Zelfs nu GGMM weer eens verdwaald is, als ie hier komt is het mn FOK!bestie
Als dat em niet wegjaagt weet ik het ook niet meer
Als ie maar een goedkope vluht voor me heeftquote:Op maandag 14 maart 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM houdt van aandacht dus ik zou niet weten waarom hem dat weg zou jagen.
Alles is beter dan Malaysia Airlines.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ie maar een goedkope vluht voor me heeft
Heenvlucht: Schipholquote:Op maandag 14 maart 2016 12:44 schreef timmmmm het volgende:
wie heeft er niks te doen en is een beetje handig met vakanties boeken?
ik zoek, niet voor volgende week maar de week daarop, de goedkoopste vlucjt naar lanzarote die er is. 6 dagen. Brussel, niet te diep duitsland in, schiphol of andere luchthavens in die omgeving zijn een optie
Moesten er nog wel een paar vingers in of is dat een ander onderzoek?quote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef timmmmm het volgende:
nou das was weer gezellig. fylax' moeder niet tegengekomen
Ik zei toch nét dat ik fylax' moeser niet ben tegengekomen? Hoe kan ik er dan vingers in doen?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moesten er nog wel een paar vingers in of is dat een ander onderzoek?
valt me nog mee dat je fylax zegtquote:Op maandag 14 maart 2016 18:12 schreef Fokker89 het volgende:
d4v1d,
http://www.dumpert.nl/med(...)om_moestuintjes.html
quote:Op maandag 14 maart 2016 18:12 schreef Fokker89 het volgende:
d4v1d,
http://www.dumpert.nl/med(...)om_moestuintjes.html
Hij is wel grappig ja.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:29 schreef YokiKater het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rutte_bij_idols.html
Ik moest wel een beetje lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tenminste nog kut danquote:Op maandag 14 maart 2016 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ok, dit was misschien iets te overdreven, komt niet echt geloofwaardig over zo.
d1v4d met zijn kutgrappen
Ik weet niet echt wat het is. Maar volgens mij kun je er geen spelletjes op spelen... Maar het is een hele mooie, nieuw voor een klein prijsjequote:
Wil jij hem kopen?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Meh. Waarom is dat ding gekocht, waar komt het vandaan, waarom gaat hij weg?
LTKDV
Ik heb er al een draaien schat.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat het is. Maar volgens mij kun je er geen spelletjes op spelen... Maar het is een hele mooie, nieuw voor een klein prijsje
V&A / [TK] Linksys LNR0208C 2-Bay NAS/Network Video Recorder
Zat in de ibood box, ik kan er niks meequote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Meh. Waarom is dat ding gekocht, waar komt het vandaan, waarom gaat hij weg?
LTKDV
Hoeveel heb je voor die box betaald?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat in de ibood box, ik kan er niks mee
En wat maakt dat uit?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die box betaald?
Zeker geen 300,-
Daar ben ik niet zo moeilijk in, is ook maar een vraagprijsquote:
Jaloers dat je geen doos kon kopen?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die box betaald?
Zeker geen 300,-
Hoezo niet? Schijf erin en gaan, is toch handig?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat in de ibood box, ik kan er niks mee
Ben jij te koop dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen doos kon kopen?
Ik bied twee blikjes energydrink.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo moeilijk in, is ook maar een vraagprijs
Ja ik zou niet weten wat ik er mee moet, heb het niet echt nodig voor iets. En mocht ik het wel nodig hebben dan heb ik dit ding ook nog staan http://tweakers.net/pricewatch/319696/shuttle-omninas-kd20.htmlquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoezo niet? Schijf erin en gaan, is toch handig?
Backups?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou niet weten wat ik er mee moet, heb het niet echt nodig voor iets. En mocht ik het wel nodig hebben dan heb ik dit ding ook nog staan http://tweakers.net/pricewatch/319696/shuttle-omninas-kd20.html
Beetje dimmen jij hequote:
Zoveel nuttige dingen heb ik nou ook weer niet, belangrijke dingen gooi ik gewoon op een externe hdd.quote:
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nu Freenas draaien en het werkt prima.
Neequote:Op maandag 14 maart 2016 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook die MineOS plugin draaien?
Waar zat hij?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog genoten van Wilfred de Bruijn?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/354581quote:
Ik kijk DWDD de laatste weken nauwelijks nog.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/354581
Vanaf zondag kan je zes weken op rij genieten van je held.
Ik zat toevallig beneden te eten. Het verhaal over de Joep Lange (aids-onderzoeker die stierf bij MH17) Foundation was nog wel interessant.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk DWDD de laatste weken nauwelijks nog.
Kan gewoon niet meer kijken naar die rommel met dingen die mij helemaal niet boeien.
Aids en DWDD gaan wel goed samen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat toevallig beneden te eten. Het verhaal over de Joep Lange (aids-onderzoeker die stierf bij MH17) Foundation was nog wel interessant.
Vertel me alsjeblieft meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aids en DWDD gaan wel goed samen.
Had ik al verteld dat ik Wilfred een vervelende kanalenveger vind?
Ik heb bij Timmm het beeld van een Marc van der Linden-achtige omvang. Vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever niet, timmm schijnt nogal fan te zijn.
Heb jij nog nooit een badfoto van hem gehad?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb bij Timmm het beeld van een Marc van der Linden-achtige omvang. Vraag me niet waarom.
Nee, alsjeblieft niet. Sommige beelden moet je in stand houden voor je levensbeeld veel te veel verwoest wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een badfoto van hem gehad?
Ik denk dat Marc van der Linden überhaupt niet in een badkuip past.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een badfoto van hem gehad?
Je weet niet wat je mist. Badfotogenotquote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Sommige beelden moet je in stand houden voor je levensbeeld veel te veel verwoest wordt.
zei elke puber in de moderne geschiedenisquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:54 schreef Fylax het volgende:
Ik zie echt 9 van de 10 dagen het nut van school niet in.Wil niet meer
Nou ja, zo lig ik vrij vaak dus dat kan ik haar niet echt kwalijk nemenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:08 schreef Specularium het volgende:
Waarom post moemoe altijd op momenten dat iedereen in zijn bed ligt te ruften?
weinig licht, schrik je er niet zo snel vanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:12 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe is een nachtmens. Dan zijn de sterren het helderst.
Ik was even met de UI aan het stoeien geweest. Ik vond het kleurverloop een verbetering, maar bedacht toen dat het toch weer in de originele kleuren moest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:01 schreef timmmmm het volgende:
Dit is ook wel beter dan die viezelijke bruine UI
Ben je nu alweer terug?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was even met de UI aan het stoeien geweest. Ik vond het kleurverloop een verbetering, maar bedacht toen dat het toch weer in de originele kleuren moest.
Ja. Mijn boosheid over bepaalde dingen is in die zin achter de rug dat ik niet meer uit NWS-SC ga wegblijven.quote:
Volgende keer gewoon gelijk tot 10 tellen :pquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Mijn boosheid over bepaalde dingen is in die zin achter de rug dat ik niet meer uit NWS-SC ga wegblijven.
Dat heb ik heus wel gedaan, geloof me. En ook nog wel wat verder dan dat. Maar mijn boosheid had niet specifiek met deze SC te maken, dus is er ook geen reden om hier weg te blijven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon gelijk tot 10 tellen :p
Waar blijven je grapjes? Heeft nu wel lang genoeg geduurd...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik heus wel gedaan, geloof me. En ook nog wel wat verder dan dat. Maar mijn boosheid had niet specifiek met deze SC te maken, dus is er ook geen reden om hier weg te blijven.
In het Radio 49-topic (je moet erbij geweest zijn) heb ik dit weekend nog een extreem slechte grap gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar blijven je grapjes? Heeft nu wel lang genoeg geduurd...
Die fotoquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het Radio 49-topic (je moet erbij geweest zijn) heb ik dit weekend nog een extreem slechte grap gemaakt.
MUZ / Radio 49 #1036 - Waar Knokkel's Stomer Van Hand Tot Hand gaat
Ik hoop dat je ook geen wrok tegen mij en/of de FP koestert. Ik vind het erg matig dat het allemaal zo is moeten gaan. Want ik kan ook heel goed begrijpen dat je er allemaal de pest over in hebquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik heus wel gedaan, geloof me. En ook nog wel wat verder dan dat. Maar mijn boosheid had niet specifiek met deze SC te maken, dus is er ook geen reden om hier weg te blijven.
Vertel me dan maar hoeveel geld ik nodig heb als ik een dag of 5/6 in Lanzarote zit. Incl ontbijt, de rest is excl. Hoeveel zou jij meenemen?quote:
Ga je een Bassie en Adriaan-reis maken op Lanzarote?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me dan maar hoeveel geld ik nodig heb als ik een dag of 5/6 in Lanzarote zit. Incl ontbijt, de rest is excl. Hoeveel zou jij meenemen?
Ik ben hier heel slecht in
Geen idee. Wat kun je daar allemaal doen? Wil je nog naar musea en zo?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me dan maar hoeveel geld ik nodig heb als ik een dag of 5/6 in Lanzarote zit. Incl ontbijt, de rest is excl. Hoeveel zou jij meenemen?
Ik ben hier heel slecht in
Ga je alleen daarheen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:46 schreef timmmmm het volgende:
Dit wordt de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga
ja. Nou ja, ik ga alleen. Mijn vriendin zit daar, dus daar zit ik veel, maar ook veel solo omdat zij daar stage loopt en ik dan mezelf vermaak. Ik heb ook geen idee wat daar allemaal te doen is. Ja zon, drank, veel rust. Vooral daar ga ik voor. Maar vast ook een beetje sightseeën enzoquote:
50 euro dan? Ik heb geen idee. Weet helemaal niet hoe het daar is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja. Nou ja, ik ga alleen. Mijn vriendin zit daar, dus daar zit ik veel, maar ook veel solo omdat zij daar stage loopt en ik dan mezelf vermaak. Ik heb ook geen idee wat daar allemaal te doen is. Ja zon, drank, veel rust. Vooral daar ga ik voor. Maar vast ook een beetje sightseeën enzo
Er zijn daar gewoon geldautomaten hoorquote:
Leef je nog :pquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn daar gewoon geldautomaten hoorAls je elke dag buiten de deur eet, 's middags en 's avonds zou ik voor de zekerheid rekenen op 50 euro per dag zoiets (je zult overdag ook af en toe een biertje nemen denk ik).
Tegen jou persoonlijk niet en tegen de FP ook niet. Er zijn wel een aantal zaken die mij totaal niet zinnen en waar ik ook nog steeds boos / ontstemd over ben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook geen wrok tegen mij en/of de FP koestert. Ik vind het erg matig dat het allemaal zo is moeten gaan. Want ik kan ook heel goed begrijpen dat je er allemaal de pest over in heb
Valt wel mee allemaal hoor. Sowieso stik ik van de honger momenteel dan lijkt alles nog erger.quote:
Ga snel eten dan:Pquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee allemaal hoor. Sowieso stik ik van de honger momenteel dan lijkt alles nog erger.
's middags haal ik denk ik gewoon bij een supermarkt wat. Om nou elke dag nog teveel geld uit te geven aan een lunch heb ik ook geen zin in. Hou ik 200 euro aan ongeveer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn daar gewoon geldautomaten hoorAls je elke dag buiten de deur eet, 's middags en 's avonds zou ik voor de zekerheid rekenen op 50 euro per dag zoiets (je zult overdag ook af en toe een biertje nemen denk ik).
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
's middags haal ik denk ik gewoon bij een supermarkt wat. Om nou elke dag nog teveel geld uit te geven aan een lunch heb ik ook geen zin in. Hou ik 200 euro aan ongeveer.
200 moet dan wel genoeg zijn denk ik. Avondeten is niet zo duur daar. Kan me wel herinneren dat er niet bijster veel te doen is op Lanzarote, maar dat ik er was is alweer heel wat jaren geledenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
's middags haal ik denk ik gewoon bij een supermarkt wat. Om nou elke dag nog teveel geld uit te geven aan een lunch heb ik ook geen zin in. Hou ik 200 euro aan ongeveer.
Het bugget is nog een beetje vaag, want het is een wat impulsief vakantietje onder het mom van nu of nooit. Dus ik moet het allemaal nog een beetje bekijkenquote:
Toen konden ze nét vuur maken, dat kan je ze nu niet echt meer kwalijk nemen hequote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
200 moet dan wel genoeg zijn denk ik. Avondeten is niet zo duur daar. Kan me wel herinneren dat er niet bijster veel te doen is op Lanzarote, maar dat ik er was is alweer heel wat jaren geleden
Als je het kan missen zou ik niet te veel besparen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het bugget is nog een beetje vaag, want het is een wat impulsief vakantietje onder het mom van nu of nooit. Dus ik moet het allemaal nog een beetje bekijken
Had je iig wel wat te doenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen konden ze nét vuur maken, dat kan je ze nu niet echt meer kwalijk nemen he
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In het Radio 49-topic (je moet erbij geweest zijn) heb ik dit weekend nog een extreem slechte grap gemaakt.
MUZ / Radio 49 #1036 - Waar Knokkel's Stomer Van Hand Tot Hand gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]Ik was er al bang voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei -ie? "I am gonna build a giant wall in this living room and I will make Mani89 pay for it" ?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag de Donald Trump cavia ontmoet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor ik ben blank dus hij was heel aardig voor me. Hij zei nog wel, lets make my cage great again.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat zei -ie? "I am gonna build a giant wall in this living room and I will make Mani89 pay for it" ?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben blank dus hij was heel aardig voor me. Hij zei nog wel, lets make my cage great again.
I love the NWS SC users. They're great people.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben blank dus hij was heel aardig voor me. Hij zei nog wel, lets make my cage great again.
Ja, ik ga stemmen. En ik stem tegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaan jullie stemmen op dat Oekraïne verdrag?
Hoe belangrijk is het nou eigenlijk? Weet er niks van af...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik ga stemmen. En ik stem tegen.
gwn tegen stemmenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het nou eigenlijk? Weet er niks van af...
En militairequote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom? :p
Zoals ik het begrijp gaat het over verbeterde handelsbetrekkingen toch?
Nee het gaat over Poetin pesten door zijn voormalige satellietlandjes in te lijven. Daarnaast woedt er daar nu een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom? :p
Zoals ik het begrijp gaat het over verbeterde handelsbetrekkingen toch?
kan je zelf toch ook wel bedenkenquote:
Jij gaat niet stemmen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee het gaat over Poetin pesten door zijn voormalige satellietlandjes in te lijven. Daarnaast woedt er daar nu een burgeroorlog.
Lekker met je poten van afblijven op dit moment.
Niet zo belangrijk, want het belangrijkste element uit het verdrag - handel met Oekraïne - gaat toch allang door. Des te meer reden om de rest te verwerpen. Oekraïne is gewoon het zoveelste dubieuze land dat wel de lusten, maar niet de lasten van het EU-lidmaatschap wil.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het nou eigenlijk? Weet er niks van af...
Veel erger nog, denk ik. Griekenland is een relatief kleine economie. Ik weet niet hoe groot de economie van Oekraïne precies is, maar het is een immens land. Het barst er van de corruptie, zoals ook in andere landen in die regio, die eveneens veel te snel EU-lid zijn geworden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het een 2e Griekenland kunnen worden?
Het land komt echt niet positief uit de verf zo op internetquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel erger nog, denk ik. Griekenland is een relatief kleine economie. Ik weet niet hoe groot de economie van Oekraïne precies is, maar het is een immens land. Het barst er van de corruptie, zoals ook in andere landen in die regio, die eveneens veel te snel EU-lid zijn geworden.
De expansiedrift van de EU moet dringend worden ingedamd. Alleen al daarom stem ik tegen.
drm tegen stemmenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het land komt echt niet positief uit de verf zo op internet
Ik weet er te weinig van af. Moet ik naar buiten en Elf zegt dat het al gedeeltelijk in werking is gezet.quote:
Ja op een ondemocratische manier. Laten we dit echt gewoon? Pikken we dit gewoon?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van af. Moet ik naar buiten en Elf zegt dat het al gedeeltelijk in werking is gezet.
Nou als de meerderheid tegen stemt zullen ze toch niet stoppen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja op een ondemocratische manier. Laten we dit echt gewoon? Pikken we dit gewoon?
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als de meerderheid tegen stemt zullen ze toch niet stoppen?
Het is raadgevend, al zou iedereen tegen stemmen kunnen ze de uitslag alsnog gewoon naast zich neerleggenquote:
dat weet ikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is raadgevend, al zou iedereen tegen stemmen kunnen ze de uitslag alsnog gewoon naast zich neerleggen
Af en toe naar buiten is goed voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van af. Moet ik naar buiten en Elf zegt dat het al gedeeltelijk in werking is gezet.
Terecht, ik veeg ook mijn reet af met meningen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is raadgevend, al zou iedereen tegen stemmen kunnen ze de uitslag alsnog gewoon naast zich neerleggen
Vandaar ook jouw bliksemcarrière hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht, ik veeg ook mijn reet af met meningen.
Jij zou een uitstekend politicus zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht, ik veeg ook mijn reet af met meningen.
Doe niet zo raar joh.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Af en toe naar buiten is goed voor je
Ga je iets leuks doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar buiten. Ik loop zo snel mogelijk naar mijn auto en rijd dan weg.
DAS WAR EIN BEFEHL!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meteen gestopt met lezen.
Wat bevelen ze?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meteen gestopt met lezen.
Soms zie je meer dan je wilt weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet weten, want je was gestopt met lezen na "Windows beveelt".
Dat heb ik altijd bij de badkuip-foto's van timmmmm.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Soms zie je meer dan je wilt weten.
En ik met 7. Als ik overstap dan moet ik weer allemaal dingen gaan veranderen omdat 10 een grote spionagemachine is, daar heb ik geen zin in.quote:
Heb jij wel iets van de democratie begrepen? Wij, nou ja iedereen hier behalve jij, stemmen om de zoveel tijd om de tweede kamer in te delen. Als het kabinet instemt met een verdrag en de Tweede Kamer ook, is dat toch bijzonder democratisch, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja op een ondemocratische manier. Laten we dit echt gewoon? Pikken we dit gewoon?
Momenteel gewoon ranzige DE automaatkoffie, vergelijkbaar met opgewarmd slootwater.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat voor koffie drinken jullie eigenlijk?
Ieuw dat je het naar binnen krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel gewoon ranzige DE automaatkoffie, vergelijkbaar met opgewarmd slootwater.
Dus wanneer iets via een gekozen parlement gaat, is het ondemocratisch?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:06 schreef Fylax het volgende:
Vind ik niet als het over Europa gaat etc. hebben we toch helemaal niet om gevraagd joh
Alsof dit een nieuwe ontdekking is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:06 schreef Fylax het volgende:
Ze verkopen ons land gewoon op dezd manier aan de elite van de EU, bah.![]()
Wat voor koffie drink jij?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus wanneer iets via een gekozen parlement gaat, is het ondemocratisch?
Enkel lungo's uit een halfautomaat.quote:
Heb je een foto van je koffiemachine?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enkel lungo's uit een halfautomaat.
Ik wil dat zelf allemaal een beetje onder controle hebben, als je daar eenmaal aan gewend bent moet je al die rotzooi van senseo ed niet. Die capsules van nespresso(?) zijn ook nog wel te doen op zich, maar mehhh
Hier thuis hebben we een senseo, thuis drink ik dan ook geen koffie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een foto van je koffiemachine?
Senseo heb ik ook nog lang gedronken ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we een senseo, thuis drink ik dan ook geen koffie.
Arm meisje. Op school en nu op stage kan ik gelukkig wel genieten van goede koffie. Als je eraan gewend bent, is zonder ook weer lastigquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Senseo heb ik ook nog lang gedronken ja.
Ik drink thuis koffiepoeder van DE...
Waarom drink je Senseo? Ik heb het heel lang gedronken maar uiteindelijk van af gestapt twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Arm meisje. Op school en nu op stage kan ik gelukkig wel genieten van goede koffie. Als je eraan gewend bent, is zonder ook weer lastig
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom drink je Senseo? Ik heb het heel lang gedronken maar uiteindelijk van af gestapt twee jaar geleden.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we een senseo, thuis drink ik dan ook geen koffie.
Wat was er mis mee dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie nu pas dat Elf gelijk had met de hema paaseitjes...
Nou toen bekend werd dat de Hema sommige paaseitjes verstopeitjes ging noemen zei Elf dat dit te danken was aan de islamisering etc en geloofde dat niet. Maar nu zag ik bij Pwnd iemand van Hema zeggen dat er mensen zijn die Paaseitjes aanstootgevend vinden...quote:
De enige manier waarop die dingen aanstootgevend zijn is dat klotepapiertje dat je er af moet peuteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou toen bekend werd dat de Hema sommige paaseitjes verstopeitjes ging noemen zei Elf dat dit te danken was aan de islamisering etc en geloofde dat niet. Maar nu zag ik bij Pwnd iemand van Hema zeggen dat er mensen zijn die Paaseitjes aanstootgevend vinden...
Dus dat. Lukt nooit in een net stukje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige manier waarop die dingen aanstootgevend zijn is dat klotepapiertje dat je er af moet peuteren.
Dat stond toch al in dat topic?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar nu zag ik bij Pwnd iemand van Hema zeggen dat er mensen zijn die Paaseitjes aanstootgevend vinden...
Gewoon opeten, lekker zilver poepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige manier waarop die dingen aanstootgevend zijn is dat klotepapiertje dat je er af moet peuteren.
Deze sc?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het maar een kuttopic en het kan me geen ene reet boeien ook.
Corrie plaatst ook eens 3 posts hoor, moet jij weer zo over haar doenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het maar een kut en het kan me geen ene reet boeien ook.
Dit zou ik nooit zeggen over onze Cnor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie plaatst ook eens 3 posts hoor, moet jij weer zo over haar doen
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:48 schreef timmmmm het volgende:
De vakantie wordt spannend jongens, misschien zijn jullie straks toch niet een week van me af.
'De kans dat ik opgeef is 1 op 1 biljoen'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je dit horen.
Ik verwacht nu wel een splitsquote.
Wat is er precies ondemocratisch aan het proces tot nu toe?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:00 schreef Fylax het volgende:
HEMA die geen Pasen meer gebruikt omdat 'mensen er aanstoot aan nemen"![]()
!!!!!!!
Blind GeenStijl of Nederland mijn Vaderland geloven natuurlijk. Hij zal zelf de folder van de Hema niet hebben opengeslagen gok ik. Immers dan zou hij niet met dit soort poep komen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:46 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon stemmen stelletje sukkols
ik heb alleen geen mening over deze onzin
Geen idee wie dat is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, ik denk ergens hetzelfde over als du_ke. Dan weet je zeker dat het eind nabij is
Ai.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, ik denk ergens hetzelfde over als du_ke. Dan weet je zeker dat het eind nabij is
Dan krijgt Geert de volgende keer 283 zetels.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:23 schreef YokiKater het volgende:
Dat is op zich wel interessant ja. Als de regering de stem van het volk naast zich neerlegt dan kan Geert daar weer gebruik van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |