Dat is zeker een coole gamequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
Tembo the badass elephant voor 5 euro is een aanrader
Oh net zoals Destiny dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja het is een leuk spel verder, maar het is: Missie doen, levelen, paar sidemissies doen voor XP, level up, rinse repeat
De sidemissies zijn vrij repetitief na een tijdje, en de endgame draait om een soort 3rd person shooter Diablo game, waar je mobs zoekt in een grote lege darkzone en dan hoopt dat ze iets tofs droppen waar je daadwerkelijk iets aan hebt.
da is het wel zn beetje
ben bang van niet, die graphics vond ik zo slecht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:32 schreef rickyszz het volgende:
Is die Tony Hawk ps5 wat voor 22 euro? Inmiddels al alle bugs gefixt enzo? :p
Nope, aanfluitingquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
ben bang van niet, die graphics vond ik zo slecht.
hopelijk komt iemand straks met goede ervaringen, koop ik hem gelijk
Hij heeft wel kickflip vuurbal modus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die is, ik had hem ook in mijn winkelwagentje, maar volgens mij is dat echt zo'n net niet gamequote:Op woensdag 16 maart 2016 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
Knack ¤6,99 in de Playstation Store
Toch maar gekocht
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #9 Komt u maar!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Kyran het volgende:
Misschien toch maar eens Until Dawn aanschaffen al vind ik het nog steeds net iets te duur.
Om één of andere reden nooit aan tweedehands spellen begonnen, ook maar eens naar kijken ja. Scheelt vaak een hoop geld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #9 Komt u maar!
Mijn meeste fysieke games heb ik via fok! ingekocht en vaak alweer door verkocht. Scheelt een hoop inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Om één of andere reden nooit aan tweedehands spellen begonnen, ook maar eens naar kijken ja. Scheelt vaak een hoop geld.
Nooit problemen gehad op Fok!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Om één of andere reden nooit aan tweedehands spellen begonnen, ook maar eens naar kijken ja. Scheelt vaak een hoop geld.
heb je hem hoop ik wel opgezochtquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad op Fok!
Op marktplaats heb ik in 9 jaar tijd 1x niks ontvangen.
Helaas, woon zelf in Amersfoort en die dude woont in Groningen, daar ga ik niet 1-2-3 heen voor 20,-. Marktplaats had ook het contact geblokkeerd ivm verdacht profiel dus kon hem niet eens meer mailen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je hem hoop ik wel opgezocht
ik wacht wel tot hij op ps+ is, of echt max 10 eur ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:32 schreef rickyszz het volgende:
Is die Tony Hawk ps5 wat voor 22 euro? Inmiddels al alle bugs gefixt enzo? :p
skate 4 #hype!quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
op een virtueel scherm, dat lijkt me eerlijk gezegd niet beter dan op tv.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je kan alle games spelen met de VR bril. Dat maakt het wel aantrekkelijk voor mij persoonlijk eerlijk gezegd. Als ik kan kiezen tussen een nieuwe TV of zo'n bril dan heb ik liever de bril denk ik.
Nou ik vind hem beter dan Destiny, Destiny was toch wel de teleurstelling van 2015 of was het alweer 2014quote:
Gewoon in de Store zelf?!quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:09 schreef Droopie het volgende:
nadeel: mijn psn plus jaar abonnement loopt vandaag af
voordeel: psn heeft actie vanaf vandaag tm 31 maart - jaarabbonement voor 37,49
luckybastard ben ik ook he
2014quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:16 schreef Radjan het volgende:
[..]
Nou ik vind hem beter dan Destiny, Destiny was toch wel de teleurstelling van 2015 of was het alweer 2014
Met een schermwijdte van 5 meter op een afstand van 2,5 meter. Ik ben erg benieuwd hoe het is om te gamen/film te kijken op zo'n virtueel scherm.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
op een virtueel scherm, dat lijkt me eerlijk gezegd niet beter dan op tv.
Geniet daar zeker maar van, als je 3 nog gaat doen gaat het een grote teleurstelling worden (had ik laatst in ieder geval)quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:46 schreef Kyran het volgende:
Nu deel 2 voor het eerst aan het spelenToffe game is dat zeg.
Ja, wil die wel spelen, maar hoor vaker dat dat een teleurstelling was. Wat is er trouwens mis mee? Gameplay? Verhaal? Te weinig actie?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef Akilla het volgende:
[..]
Geniet daar zeker maar van, als je 3 nog gaat doen gaat het een grote teleurstelling worden (had ik laatst in ieder geval)
Gameplay en verhaal zijn in mijn ogen wel goed, maar het begint meer een echte shooter te worden ofzo. Veel meer grote groepen vijanden (Die op hogere niveaus erg vervelend zijn) + ik vond de meeste levels erg saai, waar 1 en 2 over het algemeen mooie en leuke levels heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, wil die wel spelen, maar hoor vaker dat dat een teleurstelling was. Wat is er trouwens mis mee? Gameplay? Verhaal? Te weinig actie?
Slechtste FIFA in jaren, ik zou m lekker overslaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Fifa 16 nu 29 in de ps store. Toch maar doen denk ik.
De PS4 wordt eigenlijk steeds meer een 'The Best Of PS1/2/3/ console' i.p.v. een eigen console.quote:
Pro Evo, alhoewel zeker niet perfect, is dit jaar de betere game, qua puur voetbal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Laat ze daar stiekem freedom force en freedom force vs the third reich bij stoppen! Dan koop ik gelijk.quote:
Inderdaad, met games als Destiny, The Division, The Witcher 3, Bloodborne, No Mans Sky, Rocket League om er zo maar een paar te noemen heeft deze generatie totaal geen eigen smoel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:32 schreef satecl het volgende:
[..]
De PS4 wordt eigenlijk steeds meer een 'The Best Of PS1/2/3/ console' i.p.v. een eigen console.
Ik sta in bloodborne eindelijk tegenover German the Old hunter.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, met games als Destiny, The Division, The Witcher 3, Bloodborne, No Mans Sky, Rocket League om er zo maar een paar te noemen heeft deze generatie totaal geen eigen smoel.
Ofzo.
Weer een impulsaankoopquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat en GE-WEL-DI-GE lijst van een spelcomputer die al bijna 3 jaar oud is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, met games als Destiny, The Division, The Witcher 3, Bloodborne, No Mans Sky, Rocket League om er zo maar een paar te noemen heeft deze generatie totaal geen eigen smoel.
Ofzo.
Nee, AUX kabel aansluiten via de controller en dat alle audio via je controller werkt wel volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:30 schreef Apekoek het volgende:
Bluetooth speaker aansluiten op PS4, werkt zeker niet he?
ja, dan moet je dus dubbel bewegen, met je hoofd en met je controller op het scherm. lijkt mij een beetje raar. sowieso beweeg ik mn hoofd volgens mij nauwelijks tijdens gamenquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Met een schermwijdte van 5 meter op een afstand van 2,5 meter. Ik ben erg benieuwd hoe het is om te gamen/film te kijken op zo'n virtueel scherm.
Pfff wat suf dat het niet gewoon ondersteunt wordt. Kan aan een leuke bluetooth only speaker komen, gaat dan over dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, AUX kabel aansluiten via de controller en dat alle audio via je controller werkt wel volgens mij.
Volgens mij geldt dat virtuele scherm alleen voor cinematic mode en daar gebruik je geen motion controller bij toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja, dan moet je dus dubbel bewegen, met je hoofd en met je controller op het scherm. lijkt mij een beetje raar. sowieso beweeg ik mn hoofd volgens mij nauwelijks tijdens gamen
nee, bedoel ook een gewone.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat virtuele scherm alleen voor cinematic mode en daar gebruik je geen motion controller bij toch?
Ik hoop het echt man. Lijkt me zo tof om die serie weer eens te spelen. Alleen die wereld en muziek alquote:
je vergeet maar even Knackquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:32 schreef satecl het volgende:
[..]
De PS4 wordt eigenlijk steeds meer een 'The Best Of PS1/2/3/ console' i.p.v. een eigen console.
Ik heb hem ook nu maar nog niet durven opstarten. Hij lijkt me tof maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan jumpscaresquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:44 schreef Kyran het volgende:
Uncharted 2 uitgespeeld, nu nog even platinum scoren
Toch maar begonnen aan Until Dawn en damn man in de eerste 15 minuten zat ik al een keer of twee tegen het plafond.
Er zijn inmiddels meer PS4 exclusives uit vergeleken met dezelfde periode voor de PS3. Niet dat kwantiteit wat zegt en dit zijn alleen de exclusives, maar ik denk niet dat de PS3 op hetzelfde moment (maart 2009) als de PS4 nu ZOVEEL betere games had, of althans kan ik me dat niet echt voor de geest halen (of die games interesseerden mij weinig).quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat en GE-WEL-DI-GE lijst van een spelcomputer die al bijna 3 jaar oud is.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben eigenlijk wel fan van remasters. Maar qua vernieuwing heb ik persoonlijk nog weinig gevonden. Iets wat ik met de PS3 juist heel erg had. Misschien komt het door mijn leeftijd hoor... En ben ik een beetje klaar met gamen.
Al kijk ik wel uit naar bijvoorbeeld de remasters van Resident Evil 2 en 3. Ik zit er ook aan te twijfelen om Resident Evil Origins Collection aan te schaffen.
Mirror Edge 1 heb ik nooit gespeeld op de PS3, nooit aan toe gekomen. Misschien wordt ME2 mijn eerste ontdekking op de PS4. Hopelijk met VR.
Er zijn weinig jumpscares, echt een prima gamequote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nu maar nog niet durven opstarten. Hij lijkt me tof maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan jumpscares
Ieder een eigen smaak natuurlijk. Maar 2007 was misschien wel mijn (game)beste jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:57 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels meer PS4 exclusives uit vergeleken met dezelfde periode voor de PS3. Niet dat kwantiteit wat zegt en dit zijn alleen de exclusives, maar ik denk niet dat de PS3 op hetzelfde moment (maart 2009) als de PS4 nu ZOVEEL betere games had, of althans kan ik me dat niet echt voor de geest halen (of die games interesseerden mij weinig).
Heb je een voorbeeld of een lijstje toevallig? Ben wel benieuwd eigenlijk!
De ps3 lineup was goed maar bovenstaande games kunnen voor mij persoonlijk echt niet op tegen:quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ieder een eigen smaak natuurlijk. Maar 2007 was misschien wel mijn (game)beste jaar.
Assassin's Creed
Call of Duty 4: Modern Warfare (de 1e FPS die in online speelde op een console)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (was voor mij de eerste R&C)
Uncharted: Drake's Fortune
Batman: Arkham Asylum (2009, telt deze mee?)
Portal
Dead Space
LittleBigPlanet
Mass Effect
Mirror's Edge (niet gespeeld)
PixelJunk Monsters![]()
(oké, deze mag ik niet meetellen, maar vind het een topgame!)
Rock Band
Skate
Stranglehold(volgens vele geen topgame, maar ook deze vond ik fantastisch!)
Ja om 14:00 uur, nog even geduld dusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:28 schreef Nebo het volgende:
Iemand al in de Trackmania beta bezig? Bij mij staat dat de beta voorbij is als ik hem opstart, zou vandaag starten toch?
heb je een nieuwe beta of de oude nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:28 schreef Nebo het volgende:
Iemand al in de Trackmania beta bezig? Bij mij staat dat de beta voorbij is als ik hem opstart, zou vandaag starten toch?
Ah vandaar, dacht al, volgens mij heb ik niet die gesloten beta van een tijdje terug binnengehaaldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja om 14:00 uur, nog even geduld dus
Ben benieuwd! Heel de reeks op de PC gespeeld dus hoop dat het op de console net zo leuk is!
hij bewaart de scores ditmaalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah vandaar, dacht al, volgens mij heb ik niet die gesloten beta van een tijdje terug binnengehaald
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:50 schreef DKUp het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Gratis Fallout 4 Season Pass in de PS Store
Wees snel![]()
HAHAHA Thanks manquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:50 schreef DKUp het volgende:
Wees snel![]()
Eerste denk ik nog voor de E3, de tweede wordt daar aangekondigd gok ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHAHA Thanks man
Baas
Hoop dat ze hem niet weer van onze account halen ofzo :S. Of mag dat niet zomaar?
Wanneer komt die DLC van Fallout eigenlijk, duurt wel lang of niet.
Maar de DLC is allang aangekondigt? Alle content voor de season pass al. De eerste 2 zijn matige 'mods' waarbij je een robot kan krijgen ofzo? Klonk niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste denk ik nog voor de E3, de tweede wordt daar aangekondigd gok ik.
HELD!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:50 schreef DKUp het volgende:
Wees snel![]()
Ahh das balenquote:Originally Posted by Smooth Operator
I think it's a display mistake, there is just a free theme in my download list (EU)
Ik heb idd alleen een theme in mijn downloadlijstquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh das balen
Edit
Op de store geeft die idd wel aan dat ik de season pass bundle heb gekocht?
Ja, via de browser op m'n laptop, bij de Store op PS4 en zelfs in het mailtje die ik heb ontvangen van Sony.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh das balen
Edit
Op de store geeft die idd wel aan dat ik de season pass bundle heb gekocht?
Maakt schijnbaar deel uit van de season passquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb idd alleen een theme in mijn downloadlijst
Volgens mij is het zojuist gefixed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:25 schreef Nebo het volgende:
Als ik hem download via de store op mijn pc dan krijg ik de melding dat ik niet gerechtigd ben.
Dunno, het gaat ook best om een groot bedrag en de hele wereld is die shit nu aan het downloaden wsl.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef Drankster het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat we hem mogen houden? Er zal vast wel iets in de algemene voorwaarden staan dat typfouten onder voorbehoud zijn ofzo.
Hopelijk mogen we hem mooi houdenquote:
Hier ook niet via de Store op de laptop maar als ik hem bekijk via de app op de PS4 dan staat er 'geïnstalleerd'.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:43 schreef rickyszz het volgende:
Ik kan hem niet downloaden naar mijn PS4
https://store.playstation(...)EMCID=GM300000_store
Weinig? Ik zit nog in hoofdstuk 1 en zaten al minstens 2 jumpscares in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn weinig jumpscares, echt een prima game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeer is echt prima neergezet![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weinig? Ik zit nog in hoofdstuk 1 en zaten al minstens 2 jumpscares in.Dan krijg je er misschien nog 3-4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeer is echt prima neergezet
SOONY
Dan valt het inderdaad mee, als het op zo'n tempo zou doorgaan zou het wel een beetje teveel worden denk ik ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |