HAHAHA Thanks manquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:50 schreef DKUp het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Gratis Fallout 4 Season Pass in de PS Store
Wees snel![]()
Eerste denk ik nog voor de E3, de tweede wordt daar aangekondigd gok ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
HAHAHA Thanks man
Baas
Hoop dat ze hem niet weer van onze account halen ofzo :S. Of mag dat niet zomaar?
Wanneer komt die DLC van Fallout eigenlijk, duurt wel lang of niet.
Maar de DLC is allang aangekondigt? Alle content voor de season pass al. De eerste 2 zijn matige 'mods' waarbij je een robot kan krijgen ofzo? Klonk niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste denk ik nog voor de E3, de tweede wordt daar aangekondigd gok ik.
HELD!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:50 schreef DKUp het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Gratis Fallout 4 Season Pass in de PS Store
Wees snel![]()
Ahh das balenquote:Originally Posted by Smooth Operator
I think it's a display mistake, there is just a free theme in my download list (EU)
Ik heb idd alleen een theme in mijn downloadlijstquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh das balen
Edit
Op de store geeft die idd wel aan dat ik de season pass bundle heb gekocht?
Ja, via de browser op m'n laptop, bij de Store op PS4 en zelfs in het mailtje die ik heb ontvangen van Sony.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ahh das balen
Edit
Op de store geeft die idd wel aan dat ik de season pass bundle heb gekocht?
Maakt schijnbaar deel uit van de season passquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb idd alleen een theme in mijn downloadlijst
Volgens mij is het zojuist gefixed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:25 schreef Nebo het volgende:
Als ik hem download via de store op mijn pc dan krijg ik de melding dat ik niet gerechtigd ben.
Dunno, het gaat ook best om een groot bedrag en de hele wereld is die shit nu aan het downloaden wsl.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef Drankster het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat we hem mogen houden? Er zal vast wel iets in de algemene voorwaarden staan dat typfouten onder voorbehoud zijn ofzo.
Hopelijk mogen we hem mooi houdenquote:
Hier ook niet via de Store op de laptop maar als ik hem bekijk via de app op de PS4 dan staat er 'geïnstalleerd'.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:43 schreef rickyszz het volgende:
Ik kan hem niet downloaden naar mijn PS4
https://store.playstation(...)EMCID=GM300000_store
Weinig? Ik zit nog in hoofdstuk 1 en zaten al minstens 2 jumpscares in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn weinig jumpscares, echt een prima game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeer is echt prima neergezet![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weinig? Ik zit nog in hoofdstuk 1 en zaten al minstens 2 jumpscares in.Dan krijg je er misschien nog 3-4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeer is echt prima neergezet
SOONY
Dan valt het inderdaad mee, als het op zo'n tempo zou doorgaan zou het wel een beetje teveel worden denk ik ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |