SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uhu, ik ken het met echt deeglaagje er om heen. Maar goed wat de 'Chinezen' in NL serveren is natuurlijk ook zelden het 'origineel'.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat kan.![]()
Maar dit is waar ik mee opgegroeid ben.
Thanksquote:Op maandag 14 maart 2016 08:10 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Voor groter (leesbaarder?), klik: http://c2.staticflickr.com/2/1442/25476431630_a9ec4a4ad5_h.jpg
[ afbeelding ]
(foto was minder mislukt dat ik dacht, dus misschien wel handig voor wie dacht dit te willen gaan maken ;-) )
(don't shoot :-) )
Ik vind de KLY bij 99% van de HK boys in Nederland niet te vreten. Ik bestel als ik wat bestel, altijd de KL Haa(garnalen)quote:
Mes gevraagd? Ik heb npg nooit een mes bij een gebakje gekregenquote:Op maandag 14 maart 2016 15:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind de KLY bij 99% van de HK boys in Nederland niet te vreten. Ik bestel als ik wat bestel, altijd de KL Haa(garnalen)
Turkse lunch voor de maandag en aansluitend (en nog steeds mee bezig): het acclimatiseren op zijn Den Bosch. Tis tenslotte zoals eerder gezegd maandag.
Ben je vast niet in Nederland. ..quote:
Jawel. De AH verkoopt het sinds kort. Zag het vandaag ineens staanquote:
Omg! Thanksquote:Op maandag 14 maart 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel. De AH verkoopt het sinds kort. Zag het vandaag ineens staan
Jah..omdat ik geen zin had zo vroeg in de middag al met choco besmeurde vingers/mond te zitten waardoor alles wat je dan aanraakt plakkerig en 'vies' wordt.(moet je weet opstaan naar de wc en zo om je handen te wassen en waarbij je tafeltje dan onbewaakt is en gemakkelijk kan worden ingenomen door andere gasten.)quote:Op maandag 14 maart 2016 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Mes gevraagd? Ik heb npg nooit een mes bij een gebakje gekregen
Dat was een zeer goede combinatiequote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:42 schreef Etsu het volgende:
Ik loop al de hele dag te hunkeren naar zalm dus vanavond pasta zalm met roomkaas met rucola en kaas.
Echt?? Enquote:
Ik leef nog! Was 2 min wat duizelig en daarna niet meer. Heb t wel bij 1 glas gehoudenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt?? En
Hier nu cassave chips en een ice tea met prik
Last van de potentie ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:56 schreef emmyemmy het volgende:
3 sneetjes brood en 3 zachtgekookte eitjes met zout en peper
Zit je aan een soort dieet dat je dit iedere dag eet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef Skeletor. het volgende:
"Tapas" van geroosterd pompoenpitbrood.
Oh lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv stamppotbuffet: Ik had zuurkool, boerenkool, jus, stoofvlees, speklap en stukje rookworst.
Ja, een roborerend dieetquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit je aan een soort dieet dat je dit iedere dag eet?
Ah vandaar, hopelijk gaat dat lukkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:35 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, een roborerend dieet! Ik moet aankomen.
Boven je foto's staat "uploaded a month ago" en "uploaded two months ago".quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag:
Kip met Chinese paddenstoelen aansluitend twee nieuwe sigaartjes in ontvangst genomen die volgens zegge niet in EU/NL worden uitgebracht. Daarna was het acclimatiseren op een terrasje met een Oliva paffert om wat uurtjes later het avondeten te nuttigen bestaande uit een Erdinger en Thaise ossenhaas met pepers en basilicum schotel (en witte rijst natuurlijk)
Na het avondeten was het weer tijd om te acclimatiseren op een terras met van die branders en een gin-tonic cocktail en een frisse paffert. Het is tenslotte woensdag.![]()
Zo vroegquote:
Tapas is goed voor de variatie. Dan eet ik ondertussen nog wat meer bananen en rijstwafels.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Skeletor. het volgende:
Wederom tosti. Nummer jonge romige kaas, tostibakkerij () en de gebruikelijke groente-entourage.
Scherp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Boven je foto's staat "uploaded a month ago" en "uploaded two months ago".
Volgens mij heb je gewoon weer hutspot van je moeder gegeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |