Mooie Jas Hakuna, maar ga alsjeblieft eens wat meer etenquote:Op zaterdag 24 september 2016 03:49 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een vrouw in wording zijn, maar heb toch helaas schoenmaat 43. Dan kies ik toch gewoon voor een type schoen dat zowel mannelijk alsook vrouwelijk is. Dit model hadden ze destijds ook in de kleinere vrouwenmaten.
Maargoed, misschien wat off topic...
Voor het slapen gaan even mijn haren uitgeborsteld, en zo lang is het nu momenteel. Ik mag met mijn 51 jaar niet klagen. Doel is uiteindelijk de ''classic'' haarlengte bereiken, dat is tot aan mijn kont. Dat moet zo rond 2017 bereikt zijn.
[ afbeelding ]
editquote:Op zaterdag 24 september 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooie Jas Hakuna, maar ga alsjeblieft eens wat meer eten
edit.quote:
Als jij nou een stomp op je neus zou krijgen, zou je dan boos zijn dat ze een dame slaan? Zo ja, waarom gedraag je je dan verre van ladylike?quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:34 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ben net terug van mijn wielren toch en had nog vlug 3 bananen gekocht bij de AH, zag ik bij de koffieautomaat waar je gratis koffie en een koekje kan pakken een hele schaal staan met gevulde koekjes, daar ik best wel trek had heb ik meteen een stuk of 6 koekjes gepakt waarvan er 2 in mijn mond gedaan kwam de manager naar mij toe en zij dat dit niet de bedoeling is, ik zie ik ben momenteel klant bij u en er staat nergens dat ik geen 6 koekjes mag nemen. Uiteraard gewoon doorgelopen naar de kassa en de overige 4 koekjes buiten opgegeten en met de racefiets naar huis gefietst en daar meteen een halve fles water leeggedronken (was bidon vergeten) en 3 boterhammen met dubbeldik de pindakaas erop achterover geslagen met de laatste 2 luikse wafels die ik nog had liggen. Ga nu nog voor de zon ondergaat nog wandelen, haren in vlecht en zwart fluwelen jurkje aan en rugtas mee het bos in.
Hoe oud ben jij inmiddels? Anyways, mijn excuses voor mijn gedrag ooit tegen jou.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een kutverhaal Hakuna. Ik kom hier voor outfits, niet je dagboek
20.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij inmiddels? Anyways, mijn excuses voor mijn gedrag ooit tegen jou.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
20.
[ afbeelding ]
Niet vandaag, maar hey, in ieder geval een foto ipv slowchat
wtf zargon wil je er een doekje bijquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij inmiddels? Anyways, mijn excuses voor mijn gedrag ooit tegen jou.
als je modt mod je toch ook de quotes?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:55 schreef LPFAN het volgende:
Graag alleen ontopic en geen dagboekverhalen in dit topic.
Ja heb je gelijk in. excuus ik ben niet helemaal wakker meer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:34 schreef Ruse het volgende:
[..]
als je modt mod je toch ook de quotes?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wtf zargon wil je er een doekje bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zo, Je bent goed opgedroogd mijn Aziatische popschen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
20.
[ afbeelding ]
Mooi lichaam. Dat is het wel bij AJ.quote:Op zondag 25 september 2016 09:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zo zo, Je bent goed opgedroogd mijn Aziatische popschen.
+ leuke jasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:51 schreef margaretha_01 het volgende:
Vandaag!Een jas op de rommelmarkt gescoord en meteen maar aangedaan!
[ afbeelding ]
Leuk rokje! Zou alleen voor andere schoenen en bovenstuk gaan. Een leuke oversized trui en platte enkellaarzen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
20.
[ afbeelding ]
Oke, is dit een tip voor mij of vertel je gewoon ff hoe jij dingen graag combineert?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuk rokje! Zou alleen voor andere schoenen en bovenstuk gaan. Een leuke oversized trui en platte enkellaarzen.
Maakt het wat uit? Met jouw figuur staat vast alles wat je draagt je enigquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, is dit een tip voor mij of vertel je gewoon ff hoe jij dingen graag combineert?
Toffe outfit, leuk shirt. Niet een fan van de kleur rok maar het staat je tof.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
20.
[ afbeelding ]
v smoothquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:50 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Met jouw figuur staat vast alles wat je draagt je enig
Die van gister, doe dat nooit meer hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 17:56 schreef margaretha_01 het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gister:
[ afbeelding ]
Ennnnnn ik moet mijn spiegel poetsen!
Jawel, hoor! 😌quote:Op woensdag 2 november 2016 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die van gister, doe dat nooit meer hoor
leukquote:Op zondag 20 november 2016 20:35 schreef margaretha_01 het volgende:
Feestje gisteravond! Uiteraard ook een vestje mee!
[ afbeelding ]
gewoon 'zomaar' in het buitenland gaan werken. Doe je goedquote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Haha! Leven! :p Nee, geen idee, ik ben hier niet met een speciaal doel gekomen! Ben hier nu sinds een jaar en heb daarvoor 3 jaar in Innsbroek gewoond!
staat leuk!quote:Op zondag 4 december 2016 18:48 schreef margaretha_01 het volgende:
"Nieuwe" tweedehands jas!
[ afbeelding ]
Dat roze was je binnen outfit hoop ikquote:Op maandag 6 maart 2017 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar weer eens een kickje dan.
Vandaag eerst dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat was maar de onderste laag.. uiteindelijk werd het deze seksloze outfit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 maart 2017 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat roze was je binnen outfit hoop ik
Normaliter vind ik je leuk gekleed maar ik vind dit niet leukquote:Op maandag 6 maart 2017 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben er wel even mee binnen geweest maar zo comfy is die broek nou ook weer niet.
Dankjequote:Op maandag 6 maart 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Normaliter vind ik je leuk gekleed maar ik vind dit niet leuk![]()
Owwww dit was voor skiënquote:Op maandag 6 maart 2017 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje
Het is een used skioutfit, volgend jaar schaf ik mijn eigen set aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Had liever leuke kleurige en gekke hoge hakken (sandalen) bij getrokken in plaats van herenschoenen. Maar goed, het weer he.Je ziet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je figuur maakt het alsnog best sexy hoor, vind die roze wel leukquote:Op maandag 6 maart 2017 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar weer eens een kickje dan.
Vandaag eerst dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat was maar de onderste laag.. uiteindelijk werd het deze seksloze outfit![]()
[ afbeelding ]
Wellicht doelt ze op het feit dat je zit, en door de tafel zijn te schoenen echt amper te zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vreemd. Moet gewoon te zien zijn.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wellicht doelt ze op het feit dat je zit, en door de tafel zijn te schoenen echt amper te zien.Oh zou best kunnen. Tja, ben zo dik dat zelfs mn enkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:24 schreef Ruse het volgende:
[..]
je figuur maakt het alsnog best sexy hoor, vind die roze wel leuk
quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooie Jas Hakuna, maar ga alsjeblieft eens wat meer eten
Ben door het gebruik van de hormonen ivm het transgender traject al 4 kg aangekomen, maar dat is bij mijn opkomende borstjes en heupen gaan zitten. IK had voordat ik aan de hormonen begon wel een gewicht dat op anorexia zat, maar dat heb ik nu net niet meer. Hoop nog een kilo of 5 aan te komen dan ben ik al op de goede weg en is alles meer in verhouding..quote:
klinkt goed, ik denk dat dat wat gezonder is. bevalt het?quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:53 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ben door het gebruik van de hormonen ivm het transgender traject al 4 kg aangekomen, maar dat is bij mijn opkomende borstjes en heupen gaan zitten. IK had voordat ik aan de hormonen begon wel een gewicht dat op anorexia zat, maar dat heb ik nu net niet meer. Hoop nog een kilo of 5 aan te komen dan ben ik al op de goede weg en is alles meer in verhouding..
nvm.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wezen lunchen in t dorp. Had er nog een zwart vestje bij, maar die is niet nodig geweest, wat een weer
.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wezen lunchen in t dorp. Had er nog een zwart vestje bij, maar die is niet nodig geweest, wat een weer
.
Mooiquote:Op zaterdag 8 april 2017 14:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Oh leuk shirt! Zoeen heb ik er ook, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wolvenshirts zijn zó out of fashion..
[ afbeelding ]
Laten we een trend setten dan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk shirt! Zoeen heb ik er ook, helemaal vergeten.
outfit is toch wat lastig te zeggen zo, maar je figuur ziet er goed uitquote:Op maandag 10 april 2017 11:27 schreef Highlighter het volgende:
Mijn outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat je blond zou zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 11:27 schreef Highlighter het volgende:
Mijn outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
Haha bedanktquote:Op dinsdag 11 april 2017 00:37 schreef Ruse het volgende:
[..]
outfit is toch wat lastig te zeggen zo, maar je figuur ziet er goed uit
Dat gevoel heb ik steeds ook bij bepaalde mensenquote:Op dinsdag 11 april 2017 07:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je blond zou zijn.
Heel wat anders dan ik had verwacht, haha.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:03 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik steeds ook bij bepaalde mensen
Ik ben half libanees, kwart indo en kwart japanse.
Wel geboren en getogen in Nederland
oh wauw nu ben ik wel mega benieuwd naar je gezicht zeg.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:03 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik steeds ook bij bepaalde mensen
Ik ben half libanees, kwart indo en kwart japanse.
Wel geboren en getogen in Nederland
Haha ik heb het tintje en de haren van een Arabische, de ogen van een indo en de lengte van een Japannerquote:Op dinsdag 11 april 2017 09:06 schreef Drug het volgende:
[..]
oh wauw nu ben ik wel mega benieuwd naar je gezicht zeg.
cocktail right herequote:Op dinsdag 11 april 2017 10:11 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Haha ik heb het tintje en de haren van een Arabische, de ogen van een indo en de lengte van een Japanner
Mensen schatten mij in voor van alles en nog wat. Heb Spaans, Marokkaans, Japans, Turks en Perzisch gehoord
Haha jaquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:14 schreef Drug het volgende:
[..]
cocktail right here
en hoe voel je je dan? helemaal gemixt of neig je meer naar een bepaald stukje van je afkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |