Oke, is dit een tip voor mij of vertel je gewoon ff hoe jij dingen graag combineert?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leuk rokje! Zou alleen voor andere schoenen en bovenstuk gaan. Een leuke oversized trui en platte enkellaarzen.
Maakt het wat uit? Met jouw figuur staat vast alles wat je draagt je enigquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, is dit een tip voor mij of vertel je gewoon ff hoe jij dingen graag combineert?
Toffe outfit, leuk shirt. Niet een fan van de kleur rok maar het staat je tof.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
20.
[ afbeelding ]
Niet vandaag, maar hey, in ieder geval een foto ipv slowchat
v smoothquote:Op zondag 23 oktober 2016 01:50 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Met jouw figuur staat vast alles wat je draagt je enig
Die van gister, doe dat nooit meer hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 17:56 schreef margaretha_01 het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gister:
[ afbeelding ]
Ennnnnn ik moet mijn spiegel poetsen!
Jawel, hoor! 😌quote:Op woensdag 2 november 2016 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die van gister, doe dat nooit meer hoor
leukquote:Op zondag 20 november 2016 20:35 schreef margaretha_01 het volgende:
Feestje gisteravond! Uiteraard ook een vestje mee!
[ afbeelding ]
gewoon 'zomaar' in het buitenland gaan werken. Doe je goedquote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Haha! Leven! :p Nee, geen idee, ik ben hier niet met een speciaal doel gekomen! Ben hier nu sinds een jaar en heb daarvoor 3 jaar in Innsbroek gewoond!
staat leuk!quote:Op zondag 4 december 2016 18:48 schreef margaretha_01 het volgende:
"Nieuwe" tweedehands jas!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |