oh haha!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb het dan ook over jouw nieuwe 'leak' van meneer anonieme AAA-developer
Ah, dubbelpost. Excuus, jij was veel eerderquote:
Ik kan wel waarderen hoeveel moeite hij in deze grap heeft gestoken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry #teamreal. Het was een fake!
https://www.reddit.com/r/(...)_as_fake_3d_printed/
Verified user op Reddit. Niet dat dit ook maar iets zegt verder.quote:x86 architecture.
Backup data to Nintendo server (most likely My Nintendo).
Support for additional screen.
Can handle ports of current-gen games.
Will be able to interact with smartdevice apps.
Using NX software will unlock My Nintendo reward points.
Ik zou al die leaks niet geloven. Op Reddit zijn er ondertussen al wel 10 verschillende "NX developers" die allemaal een ander verhaal hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verified user op Reddit. Niet dat dit ook maar iets zegt verder.
Positief: X86
Negatief: Developers hebben nog geen hardware, enkel software om mee te werken
Partypooperquote:Op donderdag 7 april 2016 07:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou al die leaks niet geloven. Op Reddit zijn er ondertussen al wel 10 verschillende "NX developers" die allemaal een ander verhaal hebben
Dit is een leuk lijstje
Naja, die lijst is wel grappig om te lezen. Hou daar altijd wel van.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
haha sorry, negeer maar wat ik zeg
Haha ik zou niet teveel rekenen op alle ps4 games die naar de NX zouden komen volgens de geruchtenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, die lijst is wel grappig om te lezen. Hou daar altijd wel van.
Overigens moet ik wel gaan nadenken over de games die ik ga kopen. Bijvoorbeeld een Deus Ex of Final Fantasy XV. Haal ik die voor PS4, of wacht ik ff tot ze voor NX te koop zijn?
Dromen mag altijd, al zie ik niet snel een FF naar de NX komen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ik zou niet teveel rekenen op alle ps4 games die naar de NX zouden komen volgens de geruchten
ps4. Want volgens de zoon van een vriendin van mijn oom die toevallig samenwerkt met de broer van een NX developer komt het niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, die lijst is wel grappig om te lezen. Hou daar altijd wel van.
Overigens moet ik wel gaan nadenken over de games die ik ga kopen. Bijvoorbeeld een Deus Ex of Final Fantasy XV. Haal ik die voor PS4, of wacht ik ff tot ze voor NX te koop zijn?
Waarom niet? Dragon Quest 10 is beschikbaar voor Wii en FFXV komt ook naar XBO.quote:Op zondag 10 april 2016 00:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dromen mag altijd, al zie ik niet snel een FF naar de NX komen.
Kh3 op nx <3quote:Op zondag 10 april 2016 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom niet? Dragon Quest 10 is beschikbaar voor Wii en FFXV komt ook naar XBO.
NX launch met o.a. FFXV zou fantastisch zijn.
I want to believe.
Omdat er al heel lang geen FF voor een Nintendoconsole is uitgebracht. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op zondag 10 april 2016 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom niet? Dragon Quest 10 is beschikbaar voor Wii en FFXV komt ook naar XBO.
NX launch met o.a. FFXV zou fantastisch zijn.
I want to believe.
Er is slechts één generatie geen Final uitgekomen, ten tijde van de N64.quote:Op zondag 10 april 2016 14:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Omdat er al heel lang geen FF voor een Nintendoconsole is uitgebracht. Tenminste, niet dat ik weet.
Wat was de reden daarvan?quote:Op zondag 10 april 2016 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is slechts één generatie geen Final uitgekomen, ten tijde van de N64.
Qua mainseries heb je een punt, die is pas sinds 360 multiconsole. Toen kon Wii echter niet mee.
Reden van skippen N64: cartridges zoals hierboven aangegeven werd (en een hele sloot andere oorzaken, maar vooral cartridges).quote:
//offtopic: Emily Rogers..? Is zij ook familie van Henk Rogers?quote:
Ik heb het meer over een echte, niet deze rip-offquote:Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met 8-player multiplayer, uiteraard zonder voicechat
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu met 8-player multiplayer, uiteraard zonder voicechat
Ik help het je hopen, maar ik heb weinig reden om een echte te verwachtenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het meer over een echte, niet deze rip-off
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat ik nu nog van Nintendo moet verwachten.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik heb weinig reden om een echte te verwachten
Hopelijk third party support dit keer.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wat ik nu nog van Nintendo moet verwachten.
samus met master swordquote:
dacht zelf eerder een 2d zelda in een super metroid jasje! Maar een samus met een master sword klinkt ook wel tof!quote:
Dat wordt met de jaren minder, dus dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hopelijk third party support dit keer.
Nee. Op de SNES kapot gespeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |