Als de jury vorig jaar Trijntje op 7 zette, moet dit duidelijk betere middle-of-the-road nummer ook wel Top 10 bij de jury kunnen scoren,quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit net eigenlijk pas voor het eerst gehoord. Hoezeer ik ook een hekel heb aan het gedrag van Azerbaijan in het ESF door allerlei frauduleuze stemafspraken, moet ik zeggen dat ik dit niet eens zo slecht vind. Misschien wel het beste wat ze sinds 2009 (Always) hebben gestuurd.
vind ik ook van australie en israelquote:Op maandag 14 maart 2016 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat dit land mag meedoen aan het Songfestival. Buiten Europa liggend en valsspelend. Het nummer is op zich wel oké, maar niet heel bijzonder.
Dit verdient absoluut geen finale, maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:06 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ooh stop stop stop, dit zingt ze zoo vals
Het is Azerbeizjan, dus je hebt best kans dat het op miraculeuze (quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit verdient absoluut geen finale, maar ik vrees het ergste.
De Azeri zullen inderdaad wel weer links en rechts een zakje geld hebben laten slingeren voor de 'eerlijke' vindersquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:17 schreef CarloV het volgende:
Als de act niet vals is, dan is de jury het wel. Dus als je het zo bekijkt gaat Azerbeidzjan misschien dit jaar wel voor de dubble!
Dit ja. Zo'n wonderbaarlijke vocale wederopstanding maak je zelden mee. Er zal offstage wel iemand hebben gestaan die ze voor de gelegenheid maar iets harder gezet hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:35 schreef Cyan9 het volgende:
Het was niet zo vreemd dat dit een stuk beter klonk, Samra liet de meeste zang aan haar backings over.
Het was gewoon te zien dat Samra tijdens het refrein gewoon amper geluid produceerde.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit ja. Zo'n wonderbaarlijke vocale wederopstanding maak je zelden mee. Er zal offstage wel iemand hebben gestaan die ze voor de gelegenheid maar iets harder gezet hebben.
Het lied is een van de betere inzendingen van Azerbaijan in de geschiedenis, maar het valt of staat wel met een zangeres die het kan en niet haar backings nodig heeft om het nog acceptabel te laten klinkenquote:Op zondag 15 mei 2016 22:44 schreef yorrick69 het volgende:
Ik zit nog wat video's te bekijken van gisteravond en kom d'r achter dat ik dit eigenlijk wel een vet nummer vind.![]()
Ik hoor hoor ook wel dat ze retevals zingt en kracht te kort komt. Maar ik probeer me dit voor te stellen met Beyonce.
Nouuuu....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lied is een van de betere inzendingen van Azerbaijan in de geschiedenis, maar het valt of staat wel met een zangeres die het kan en niet haar backings nodig heeft om het nog acceptabel te laten klinken
qua compositie wel vind ikquote:
In die zin snap ik wel wat je bedoeld. Maar als geheel vind ik ze wel betere nummers hebben ingestuurd.quote:
Je ziet ze echt heel krampachtig die vragen proberen te ontwijken. Al vind ik eigenlijk dat je de zangers zelf niet met dat soort vragen lastig moet vallen. De twee landen zullen elkaar nooit mogen, maar de deelnemers hoeven daar niks mee van doen te hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:45 schreef grazz het volgende:
https://twitter.com/GP_Prod_GP/status/732361785961914368
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:45 schreef grazz het volgende:
https://twitter.com/GP_Prod_GP/status/732361785961914368
Nou inderdaad zeg, als je al niet eens mag zeggen dat een nummer goed is of dat de zangeres aardig is, dan ben je er vanaf. (Vragen zijn natuurlijk wel onnodig)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]Volgens mij moeten ze ook strikte ordes volgen van hun regeringen, ze kunnen niet zomaar zeggen dat ze Armenië respectievelijk Azerbaijan helemaal geweldig vinden.
Sowieso die vlag laten zien en dan boos worden als een reporter iets vraagt over Azerbaijan en dan nota bene zeggen dat het over de muziek moet gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, als je al niet eens mag zeggen dat een nummer goed is of dat de zangeres aardig is, dan ben je er vanaf. (Vragen zijn natuurlijk wel onnodig)
Edit: vlag situatie even vergeten, zal wel de grootste reden zijn dat Samra meteen zegt dat ze niet iedereen aardig vindt.
Ach het kan ook gewoon een eerlijke reactie zijn over andere artiesten. Je zult altijd wel iemand hebben die je niet mag. Dat hoeft dan nog niet eens de Armeense te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, als je al niet eens mag zeggen dat een nummer goed is of dat de zangeres aardig is, dan ben je er vanaf. (Vragen zijn natuurlijk wel onnodig)
Edit: vlag situatie even vergeten, zal wel de grootste reden zijn dat Samra meteen zegt dat ze niet iedereen aardig vindt.
Ten opzichte van Hovi valt haar reactie in ieder geval nog meequote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach het kan ook gewoon een eerlijke reactie zijn over andere artiesten. Je zult altijd wel iemand hebben die je niet mag. Dat hoeft dan nog niet eens de Armeense te zijn.
Die hield dan weer niet van vragen over de Nederlandse inzendingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Hovi valt haar reactie in ieder geval nog mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |