abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:24:26 #276
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160708377
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:19 schreef McLaura het volgende:

[..]

Koen deed de hele dag laffe duwtjes.... tot ik ging liggen! (klik op foto voor bewegend beeld)

[ link | afbeelding ]
Jeutje!! :D
pi_160708443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jeutje!! :D
Het voelde heerlijk <3
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:53:28 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160708921
quote:

[..]

Koen deed de hele dag laffe duwtjes.... tot ik ging liggen! (klik op foto voor bewegend beeld)

[ link | afbeelding ]
_O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:55:17 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160708964
MissC, online hebben ze echt de wereld aan spullen. Ik heb nog niets in babywinkel gekocht, alles bij de HEMA, tweedehands of online ^O^

Moet komend weekend wel even naar babywinkel, want kinderwagen online bestellen is minder handig :+

Chanty: sterkte met je zoontje, hoop dat alles ok is en mee valt!
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:05:47 #280
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160709206
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:55 schreef Molo het volgende:
MissC, online hebben ze echt de wereld aan spullen. Ik heb nog niets in babywinkel gekocht, alles bij de HEMA, tweedehands of online ^O^

Moet komend weekend wel even naar babywinkel, want kinderwagen online bestellen is minder handig :+

Chanty: sterkte met je zoontje, hoop dat alles ok is en mee valt!
Onze kinderwagen komt ook van de babydump, ben benieuwd of die wel in 1x goed in elkaar te zetten is.. :P

En ik hou niet van online shoppen :@ Ik wil graag dingen zien en voelen en meteen meenemen als het ff kan. Plus dat wij bijna nooit thuis zijn op bezorgmomenten, dus een pakketje wordt standaard bij de buren afgeleverd of op een postkantoor gedumpt en dan is het nog maar afwachten wanneer je het dan krijgt of kan ophalen. En als het dan niet helemaal aan je verwachting voldoet, moet ik alsnog op een zaterdag de boel weer terug gaan sturen, want doordeweeks ben ik niet thuis tijdens de openingstijden van het postkantoor. Dan had ik beter meteen op een zaterdag in een winkel iets kunnen kopen denk ik dan...

Maar misschien dat ik nog van gedachten verander als ik nog minder mobiel word en straks met verlof ben en dus wel thuis ben als de postbode langskomt :P We hebben vorige week ook nieuwe inductiepannen online besteld omdat ik te gammel was om naar de winkel te gaan en ik toch ziek thuis zat en ze dus wel aan kon nemen. Maar dan zit ik dus tig sites af te zoeken naar recensies etc. en te twijfelen of ze wel goed zijn, niet te zwaar zijn, de grootte hebben die ik in gedachten had en zo. Als ik gewoon naar de winkel had kunnen gaan, was ik sneller klaar geweest denk ik...
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:06:42 #281
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160709234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:01 schreef Chanty het volgende:
Pretecho is vanmiddag. Vooralsnog zitten we al een paar uur in het ziekenhuis met Lucas -O- Die was helemaal suf en apathisch, viel steeds weg, geen koorts of andere gekke dingen. Hij dronk wel heel veel en lijkt pijn te hebben als je met verschonen zijn benen optilt. Vanalles gecheckt en wachten nu op de arts. Waarschijnlijk gewoon buikgriep maar ze willen toch even alles nakijken.
Jee dat is klote... Gaat het inmiddels wat beter met hem?
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:12:24 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160709366
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Onze kinderwagen komt ook van de babydump, ben benieuwd of die wel in 1x goed in elkaar te zetten is.. :P

En ik hou niet van online shoppen :@ Ik wil graag dingen zien en voelen en meteen meenemen als het ff kan. Plus dat wij bijna nooit thuis zijn op bezorgmomenten, dus een pakketje wordt standaard bij de buren afgeleverd of op een postkantoor gedumpt en dan is het nog maar afwachten wanneer je het dan krijgt of kan ophalen. En als het dan niet helemaal aan je verwachting voldoet, moet ik alsnog op een zaterdag de boel weer terug gaan sturen, want doordeweeks ben ik niet thuis tijdens de openingstijden van het postkantoor. Dan had ik beter meteen op een zaterdag in een winkel iets kunnen kopen denk ik dan...

Maar misschien dat ik nog van gedachten verander als ik nog minder mobiel word en straks met verlof ben en dus wel thuis ben als de postbode langskomt :P We hebben vorige week ook nieuwe inductiepannen online besteld omdat ik te gammel was om naar de winkel te gaan en ik toch ziek thuis zat en ze dus wel aan kon nemen. Maar dan zit ik dus tig sites af te zoeken naar recensies etc. en te twijfelen of ze wel goed zijn, niet te zwaar zijn, de grootte hebben die ik in gedachten had en zo. Als ik gewoon naar de winkel had kunnen gaan, was ik sneller klaar geweest denk ik...
Zaterdag ook babydump hier ja. We denken erover om voor de Peg Pérego te gaan. Familielid heeft die ook en hij lekker handig, groot opbergvak en klein op te vouwen voor in beide auto's.

Ik winkel juist heel graag online, omdat ik geen zin en energie heb om naar winkels te gaan, weekend is bijkomen van doordeweeks juist :D
Hier kunnen spullen altijd bij de buren geleverd worden of bij afhaallocatie, en terug brengen kan bij loketje bij de AH die tot 20 uur open is. Dat scheelt ook wel heel erg denk ik.

Hebben jullie al een kinderwagen uitgezocht?
pi_160709375
Oh gets chanty, sterkte met Lucas.
S. 2014
J. 2016
pi_160709379
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Haha geweldig. O. Kon er ook wat van. Jumping jacks voor mijn gevoel. Mijn huidige bewoner is echt erg rustig. Zichtbare beweging alleen soms in de avond, 1x op film gekregen.

Zo pfff vandaag echt een man met hamer dag... Ws komt vriend even hen en weer van z'n werk om O. op halen te halen van school. Die 5 mijn fietsen is even teveel.

Chanty sterkte! Hopelijk valt t mee
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160709414
Chanty, dat is schrikken! Hopelijk voelt hij zich snel beter.

Hier niks te melden hoor :') Madam zit helemaal prima en alles zit potdicht.
pi_160709662
Chanty dat is schrikken. Wat een zorgen kan je dan hebben ;( hopelijk niks ernstigs en kan hij snel weer mee naar huis.

Miss heb je ook helemaal goed hoor dat je het op gaat halen. Anders duurt het nog langer voor je alles in elkaar kan zetten.
Ik doe alles online. Behalve het eerste pakje die wilde ik wel zien en voelen. Maar ik werk niet zo veel en onregelmatig dus ben vaak thuis als ze het komen bezorgen.

Dot :D wat doe je!! Je meisje heeft het gewoon te goed bij je. Wanneer moet je weer terug?

Molo volgende week zijn de mama mazzeldagen en heb je ook kortingen op kinderwagens.

Lamb wat fijn dat je man komt om O op te halen van school.
Rustig aan doen vandaag
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:26:30 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160709685
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:25 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty dat is schrikken. Wat een zorgen kan je dan hebben ;( hopelijk niks ernstigs en kan hij snel weer mee naar huis.

Miss heb je ook helemaal goed hoor dat je het op gaat halen. Anders duurt het nog langer voor je alles in elkaar kan zetten.
Ik doe alles online. Behalve het eerste pakje die wilde ik wel zien en voelen. Maar ik werk niet zo veel en onregelmatig dus ben vaak thuis als ze het komen bezorgen.

Dot :D wat doe je!! Je meisje heeft het gewoon te goed bij je. Wanneer moet je weer terug?

Molo volgende week zijn de mama mazzeldagen en heb je ook kortingen op kinderwagens.

Lamb wat fijn dat je man komt om O op te halen van school.
Rustig aan doen vandaag
Oe, welke dagen precies? :o

We gaan volgende week zondag op vakantie namelijk :D

Maar kan dan wellicht wel iemand anders erheen sturen als het precies dan valt :D
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:47:35 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160710202
3 uur in het ziekenhuis geweest en mochten gaan want bloedonderzoek was goed dus waarschijnlijk gewoon buikgriep. Bellen ze met dat ze over het hoofd hebben gezien dat zijn suikerspiegel heel erg laag is. Dus nu willen ze urine nog testen dus moeten weer terug
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160710320
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Oh heerlijk! Dat kon saar ook zo goed! Kan niet wachten O+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:53:12 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_160710353
Wat naar, chanty! Hopelijk knapt hij snel op ;( :*
disclaimer
pi_160711842
Chanty wat schrikken! En lichtelijk balen van de gemiste suikerspiegel }:| maar hij krijgt zo iig wel de juiste zorg. Hopelijk voelt hij zich snel beter en kunnen jullie alsnog naar de pretecho!
pi_160711951
Chanty :o
Hoop dat jullie gauw weer thuis zijn en de pretecho vanmiddag top gaat zijn :*
pi_160711997
Hmm Chanty dat klinkt wel zorgelijk zeg -O- . Hopelijk is alles okay.

Klein beetje spanning hier. Besefte me ineens dat ik vandaag een keer gebeld word over de uitslag van de npm. Vooruitzichten zijn gunstig, maar wil niet te vroeg juichen.
pi_160712394
Lijkt me extra spannend als je daarover gebeld moet worden zeg! Ik moest vooraf bloed prikken en de berekening werd dan gemaakt na de echo; maar zeg maar meteen. Dus en lekker babyspieken en meteen uitslag.

Ik zit in de trein terug naar huis en W ligt te snurken in de wagen (joolz geo voor hen die nog moeten kiezen :P uiteindelijk zijn denk ik veel wagens prima, maar ik ging voor veel bergruimte en rijdcomfort/vering) . Vanmorgen waren bij de eerste ronde verjaardagsbezoek voor mijn moeder en er waren ineens ontzettend veel tantes enzo om William eens te zien :D was superleuk! Hopelijk snurkt W nog even lekker verder want dutjes zijn prut geweest de afgelopen dagen.
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:20:23 #295
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160712536
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Zaterdag ook babydump hier ja. We denken erover om voor de Peg Pérego te gaan. Familielid heeft die ook en hij lekker handig, groot opbergvak en klein op te vouwen voor in beide auto's.

Ik winkel juist heel graag online, omdat ik geen zin en energie heb om naar winkels te gaan, weekend is bijkomen van doordeweeks juist :D
Hier kunnen spullen altijd bij de buren geleverd worden of bij afhaallocatie, en terug brengen kan bij loketje bij de AH die tot 20 uur open is. Dat scheelt ook wel heel erg denk ik.

Hebben jullie al een kinderwagen uitgezocht?
We hebben de Joolz Quadro Carbon. Met als extra de boodschappenmand van de Mutsy NogWat, want die paste daar ook op. Leek me in de winkel de voor ons meest praktische (en mooiste) wagen. Vrienden van ons hebben die ook en ook dezelfde auto en dat past, dus zou bij ons ook moeten lukken :P

Als je doordeweeks tot 20:00u retourpakketjes kan inleveren is dat zeker handig ja :Y
Misschien dat ik straks als de kleine er eenmaal is ook meer online ga shoppen. Nu kan ik gewoon gaan en staan waar en wanneer ik wil en dat is straks toch wat lastiger... Plus dat straks zowel mijn man als ikzelf een dag OSV hebben, dat maakt het ook al wat makkelijker.

En mama mazzeldagen, ff onthouden :9 We moeten nog genoeg hebben :')

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:13 schreef Crumpette het volgende:
Lijkt me extra spannend als je daarover gebeld moet worden zeg! Ik moest vooraf bloed prikken en de berekening werd dan gemaakt na de echo; maar zeg maar meteen. Dus en lekker babyspieken en meteen uitslag.

Ik zit in de trein terug naar huis en W ligt te snurken in de wagen (joolz geo voor hen die nog moeten kiezen :P uiteindelijk zijn denk ik veel wagens prima, maar ik ging voor veel bergruimte en rijdcomfort/vering) . Vanmorgen waren bij de eerste ronde verjaardagsbezoek voor mijn moeder en er waren ineens ontzettend veel tantes enzo om William eens te zien :D was superleuk! Hopelijk snurkt W nog even lekker verder want dutjes zijn prut geweest de afgelopen dagen.
Lijkt me ook spannend Twinkle! Bij mij was het zoals bij Crumpette, werd me ook aangeraden door zowel de VK als het echocentrum (toen ik daar was voor de termijnecho), om al eerder bloed te laten prikken. Ik moest sowieso bloed laten prikken voor de reguliere testen die ze bij de VK wilden laten doen, toen kon ik vragen of ze wat extra af wilden nemen voor de NPM (had wel 2 formulieren bij me, voor elke test 1). Ik heb bewust een dag uitgezocht waarop het voor zowel VK als NPM qua termijn goed was om te prikken, want naalden zijn gewoon kut :')
pi_160712953
Ow chanty wat vervelend dat ze dat later pas door bellen. Het is niet niks om zwanger met een ziek kind heen en weer te gaan. Maar gelukkig hebben ze het wel nog gezien (misschien was de uitslag later binnen?) en gaan ze verder kijken.

Mama mazzeldagen zijn volgende week van 22 tot 27 maart geloof ik.
Ik ga dan ook inslaan samen met mijn schoonzus :D
pi_160713071
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

We hebben de Joolz Quadro Carbon. Met als extra de boodschappenmand van de Mutsy NogWat, want die paste daar ook op. Leek me in de winkel de voor ons meest praktische (en mooiste) wagen. Vrienden van ons hebben die ook en ook dezelfde auto en dat past, dus zou bij ons ook moeten lukken :P

Als je doordeweeks tot 20:00u retourpakketjes kan inleveren is dat zeker handig ja :Y
Misschien dat ik straks als de kleine er eenmaal is ook meer online ga shoppen. Nu kan ik gewoon gaan en staan waar en wanneer ik wil en dat is straks toch wat lastiger... Plus dat straks zowel mijn man als ikzelf een dag OSV hebben, dat maakt het ook al wat makkelijker.

En mama mazzeldagen, ff onthouden :9 We moeten nog genoeg hebben :')

[..]

Lijkt me ook spannend Twinkle! Bij mij was het zoals bij Crumpette, werd me ook aangeraden door zowel de VK als het echocentrum (toen ik daar was voor de termijnecho), om al eerder bloed te laten prikken. Ik moest sowieso bloed laten prikken voor de reguliere testen die ze bij de VK wilden laten doen, toen kon ik vragen of ze wat extra af wilden nemen voor de NPM (had wel 2 formulieren bij me, voor elke test 1). Ik heb bewust een dag uitgezocht waarop het voor zowel VK als NPM qua termijn goed was om te prikken, want naalden zijn gewoon kut :')
Goede keuze! Hier de Joolz Day Quadro ook met de Mutsy mand erbij. Nu 6 maanden in gebruik en zo fijn!!
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:47:08 #298
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160713101
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:39 schreef ikke_84 het volgende:
Ow chanty wat vervelend dat ze dat later pas door bellen. Het is niet niks om zwanger met een ziek kind heen en weer te gaan. Maar gelukkig hebben ze het wel nog gezien (misschien was de uitslag later binnen?) en gaan ze verder kijken.

Mama mazzeldagen zijn volgende week van 22 tot 27 maart geloof ik.
Ik ga dan ook inslaan samen met mijn schoonzus :D
Nee ze hebben er echt overheen gekeken. Kan gebeuren. Gelukkig is mijn man er ook bij en hij is een stuk actiever tov vanochtend. Zal wel niks ergs zijn maar better safe than sorry.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160713137
Nou idd! Vooral als je het idee hebt van pijn bij verschonen, mede ehbo-er :7, had ik ook meteen bij de EH gezeten ja. Fijn dat hij zich iets beter lijkt te voelen!
pi_160713160
Ik kom even binnenvallen. Ik ben niet helemaal bijgelegen maar ik ving iets op over een Joolz day kinderwagen met een muts boodschappenmand. Wij hebben de Joolz day earth en het nadeel van de wagen vind ik inderdaad het opbergmandje. Kan iemand misschien een foto sturen van hoe dat dan zit met een mutsymandje? En van welke mutsy is dat mandje dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')