Dit keer heb ik niets gedaan..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
nog utrechtse dames die een zwangerschapscursus/sportgroepje/yoga kunnen aanraden?
haha dat is helemaal mooi!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ironische is dat ik zelf groepsbehandelingen geef
Maar goed, niks voor mij dus
ja 'pufclub' ga ik wel doen, maar dat is wel echt iets anders voor zover ik het begrijp. daar zie ik het nut sowieso van in. 2 uur praten met andere vrouwen over zwangerschapsdingetjes lijkt me niet zo nuttig, genoeg vriendinnen die net mama zijn dus ik kan alles wel aan hen vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja en toch heb ik aan de pufclub van toen ik zwanger was van mijn 1e een heel fijn clubje vriendinnen over gehouden![]()
Hier hebben we dat center huppelepup niet. Maar zou wel wat voor mij zijn denk ik. En als het domme dozen gehalte voor my waaaay too high was, had ik het gewoon weer terug gedraaid denk ik
ja zo'n gevoel heb ik er dus ook bij. Ik ga nu maar even mailen dat ik dat niet wil ;-)quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja dat is hier wel eens genoemd, het lijkt me echt vreselijk!Niet dat ik tegen pufclubjes en dergelijke ben, misschien ga ik wel zwangerschapszwemmen ofzo, maar ik ga niet naar de verloskundige voor de gezelligheid. Doe mij maar dat kwartiertje 1 op 1 en dan klets ik in Z&G wel met mensen van ongeveer dezelfde termijn.
haha bij jou zijn er veel mooie data! ik hoop niet 13 oktober, want dan is een nicht van me jarig, en dat vind ik stomquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:57 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik vind 10 oktober ook een hele mooie datum!
Al vind ik 5 oktober nog mooier, omdat ik en mijn vriend dan 4 jaar samen zullen zijndus het zou wel speciaal zijn als ons kindje juist op die datum geboren zou worden.
En 8 oktober zou ook mooi zijn, de verjaardag van mijn overleden grootvader.
Dus wel wat mooie data in die periode!![]()
thanks! zwangere zaak wil ik inderdaad gaan doen. na het weekend komen er nieuwe data op de site dus dan gelijk inschrijven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dit keer heb ik niets gedaan..
Bij O. ging ik bij de Hommel zwemmen en deed ik een cursus bij de Zwangere Zaak. Beide dus ruim 5.5 jaar geleden dus geen idee hoe het nu is.
Zwemmen voelde fijn en de cursus was best gezellig!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gesprek was vandaagIk doelde meer op dat je mentoren je nog even wouden zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nav het gesprek. Ik hoop dat deze afspraken voor nu wat soelaas bieden dan!
Spannend!quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:31 schreef Dot. het volgende:
Alles rustig hier-meldZometeen weer naar het ziekenhuis
![]()
Veel plezier bij de pretecho Chanty!
Ik had erover gelezen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:59 schreef Aerenia het volgende:
@ Quoi: is ZwangerFit niet iets voor jou? Ik was ook fanatiek met sporten, maar kreeg al vrij vroeg tijdens mijn zwangerschap last van bekkenklachten. Bij ZwangerFit (op 2 locaties in Delft) sport je onder begeleiding van een (bekken)fysio. Ik vond het best leuk. Goede combinatie van cardio en krachttraining.
Ja daar zit ook wel wat in misschienquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:35 schreef ikke_84 het volgende:
Dot succes zoIk ben benieuwd of de pannenkoeken wat gedaan hebben
![]()
Chanty veel plezier bij de echo vandaag
Ik liep de vorige keer bij de fysio dus heb toen geen puf cursus ofzo gedaan. Nu was t mijn bedoeling dat ik wel zou gaan maar heb er helemaal geen zin in. En ik kan niks vinden wat me leuk lijkt. Dus ik heb besloten om het maar niet te doen.
Miss wat vervelend al die vertragingen. En heel fijn z'n behanger![]()
Dat je de spullen dan nog allemaal bij de babydump gaat halen. Ik zou dan zoiets hebben van stik er maar in ik koop mijn spullen voortaan wel ergens anders![]()
![]()
Voor de prijzen die ze hanteren mag je wel een beetje service verwachten als er iets niet goed is.
Ik weet nog wel van mij vorige zwangerschap dat er hier ook veel dames met babykamer perikelen waren. Lange wacht tijden, veel beschadigingen en wederom weer lang moeten wachten op vervanging na vele telefoontjes.
10-10-16 is idd een mooie datum![]()
Ik ga voor 8-8-16
Koen deed de hele dag laffe duwtjes.... tot ik ging liggen! (klik op foto voor bewegend beeld)quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:22 schreef Lamb29 het volgende:
Gelukkig vaak in de avond wat stevigere beweging. Gisteren met knieën oid over mijn ribben dus hij kan t gelukkig wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |