abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2016 @ 22:16:47 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160697690
Het blijft dubbel. Hardlooptraining was weer volop genieten O+ Ik doe het met twee vingers in de neus qua conditie en krijg er een soepele rug van...en een stoot endorfines ;)

Daar tegenover staat de pijn in mijn rechterlies, tussen mijn benen en het trekkende gevoel aan mijn buik aan het einde.

Ik barst trouwens uit mijn hardloopkloffie :D

GM thanks voor het delen van het onderzoek :)

Veel plezier morgen Chanty!
pi_160698031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

nog utrechtse dames die een zwangerschapscursus/sportgroepje/yoga kunnen aanraden?
Dit keer heb ik niets gedaan..
Bij O. ging ik bij de Hommel zwemmen en deed ik een cursus bij de Zwangere Zaak. Beide dus ruim 5.5 jaar geleden dus geen idee hoe het nu is.
Zwemmen voelde fijn en de cursus was best gezellig!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160698596
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Ironische is dat ik zelf groepsbehandelingen geef :')

Maar goed, niks voor mij dus :P
haha dat is helemaal mooi!
pi_160698668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja en toch heb ik aan de pufclub van toen ik zwanger was van mijn 1e een heel fijn clubje vriendinnen over gehouden O+

Hier hebben we dat center huppelepup niet. Maar zou wel wat voor mij zijn denk ik. En als het domme dozen gehalte voor my waaaay too high was, had ik het gewoon weer terug gedraaid denk ik :7
ja 'pufclub' ga ik wel doen, maar dat is wel echt iets anders voor zover ik het begrijp. daar zie ik het nut sowieso van in. 2 uur praten met andere vrouwen over zwangerschapsdingetjes lijkt me niet zo nuttig, genoeg vriendinnen die net mama zijn dus ik kan alles wel aan hen vragen :D
pi_160698752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja dat is hier wel eens genoemd, het lijkt me echt vreselijk! :D Niet dat ik tegen pufclubjes en dergelijke ben, misschien ga ik wel zwangerschapszwemmen ofzo, maar ik ga niet naar de verloskundige voor de gezelligheid. Doe mij maar dat kwartiertje 1 op 1 en dan klets ik in Z&G wel met mensen van ongeveer dezelfde termijn. :Y)
ja zo'n gevoel heb ik er dus ook bij. Ik ga nu maar even mailen dat ik dat niet wil ;-)
pi_160698817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:57 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ik vind 10 oktober ook een hele mooie datum!

Al vind ik 5 oktober nog mooier, omdat ik en mijn vriend dan 4 jaar samen zullen zijn :D dus het zou wel speciaal zijn als ons kindje juist op die datum geboren zou worden. :)

En 8 oktober zou ook mooi zijn, de verjaardag van mijn overleden grootvader.

Dus wel wat mooie data in die periode! ;)
haha bij jou zijn er veel mooie data! ik hoop niet 13 oktober, want dan is een nicht van me jarig, en dat vind ik stom :P en de 14e ook niet want dan is mn beste dinnetje jarig. ook wel weer leuk eigenlijk.. hahaha. het maakt me eigenlijk niks uit :P stiekem hoop ik op 10-10.
pi_160698827
Vorige keer niets gedaan qua clubs en dat ga ik nu ook niet doen, Net als molo gaan groepen vrouwen en ik meestal niet zo goed samen.... :+
S. 2014
J. 2016
pi_160698898
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Dit keer heb ik niets gedaan..
Bij O. ging ik bij de Hommel zwemmen en deed ik een cursus bij de Zwangere Zaak. Beide dus ruim 5.5 jaar geleden dus geen idee hoe het nu is.
Zwemmen voelde fijn en de cursus was best gezellig!
thanks! zwangere zaak wil ik inderdaad gaan doen. na het weekend komen er nieuwe data op de site dus dan gelijk inschrijven.

den hommel! daar woon ik 1 min lopen vandaan :D ik haat zwemmen alleen. maar hardlopen gaat nu al moeilijker, heb opeens de conditie van een slak... zo raar heel snel benauwd ook opeens, nooit eerder last van gehad.
pi_160699389
Ik zat ook net weer naar zwangerschapscursussen te kijken. Alleen van 19.00 tot 20.00 op de woensdagavond is niet handig als je vaak tot 6 moet werken en dan om kwart voor 7 pas thuis bent. En ik wilde graag zwanger zwemmen er naast doen ipv aqua kickboxen wat ik nu doe, maar dat valt op precies het zelfde tijdstip op de zelfde dag in de zelfde plaats :') en verder is er in mijn woonplaats alleen yoga maar daar zijn de wachtlijsten lang voor en ben ik een beetje laat mee.
Dus ik weet nog niet wat ik er mee wil.

Chanty veel plezier met de echo morgen!
pi_160700932
Een knipper voor gm O+
Zo bijzonder om te zien vond ik dat de eerste keer (en nog steeds). Zo klein en al een hartslag.

Chanty leuk een pretecho! Wij waren dat eigenlijk ook nog wel van plan, maar hadden met 20 weken de laatste en krijgen er met 30 weken een ivm lokalisatie placenta en dat is eigenlijk alweer bijna.

Ga je 3d doen? Wij denk ik niet. Ik vind die plaatjes met deze termijn wel heel erg mooi, maar misschien al wel te mooi en duidelijk.

Ik doe ook geen cursus. Ik ben geen groepjesmens en ik houd niet van nog meer verplichtingen. Ik reken er op dat mijn lichaam zelf aangeeft hoe ik mort puffen en anders de vk wel.
pi_160705985
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Gesprek was vandaag ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde meer op dat je mentoren je nog even wouden zien :) nav het gesprek. Ik hoop dat deze afspraken voor nu wat soelaas bieden dan!
pi_160706170
Alles rustig hier-meld :P Zometeen weer naar het ziekenhuis :s)

Veel plezier bij de pretecho Chanty!
pi_160706257
Hier ook!

Alleen wel wat misselijk en duizelig... Hup kleuter naar school en weer ff slapen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:38:10 #264
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160706703
Ik had eerst ook bedacht dat ik een cursus wilde doen. Eentje van een aantal weken met dan 1 partnerles of zo. Maar nu heb ik daar eigenlijk helemaal geen ene fluit zin meer in :')
Misschien dat ik me nog in ga schrijven voor een korte cursus van 1 of 2 avonden of zo, voor het idee, dat ik toch iets aan voorbereiding heb gedaan. Ik ben gewoon steeds te moe om doordeweeks echt iets te gaan ondernemen, de verhuis heeft best veel energie gekost. De enige wekelijkse terugkerende verplichting die ik doordeweeks had, heb ik al afgezegd onder het motto 'ik kom wel als ik fit genoeg ben' en dat is dus niet zo vaak. Dan vind ik zo'n cursus nog best duur als ik dan niet ga, of steeds met tegenzin zou gaan :@

Verder hoop ik binnenkort eindelijk verder te kunnen met de babykamer... Het behangen ging al niet zo soepel (degene die dat kwam doen bleek niet zo snel te zijn en bij de laatste rol kwamen er steeds scheurtjes in. Daardoor eerst een nieuwe rol moeten bestellen, nieuwe afspraak met de behanger en daardoor een week vertraging). En bij het in elkaar zetten van de meubels bleek er een beschadiging op de kledingkast te zitten. Dus nu moeten we weer wachten op een vervangend paneel. Helaas is de babydump helemaal niet flexibel qua bezorgmomenten (ze mailen je wanneer ze komen en als het niet uitkomt, geven ze je een nieuwe datum 2 weken verderop, maar er is niks in overleg te plannen of zo). Maar gelukkig kunnen we het ook zelf afhalen. Dus nu krijgen we bericht wanneer het paneel klaarligt en dan maken we er een shopmomentje van waarbij we daar ook meteen een hoop andere spullen meenemen die we nog nodig hebben O+
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:43:08 #265
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160706757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:31 schreef Dot. het volgende:
Alles rustig hier-meld :P Zometeen weer naar het ziekenhuis :s)

Spannend!

Knipper voor GM! *O*

En wat vervelend Chanty, lijkt erop dat ze je toch niet helemaal begrijpen. Hopelijk heb je het ze voldoende duidelijk kunnen maken en gaat het lukken om die uren te werken die je voor ogen hebt. Veel plezier nog bij de pretecho vandaag!
  woensdag 16 maart 2016 @ 09:23:39 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160707249
Logisch Miss_C, je vastleggen voor zo'n cursus vind ik ook altijd zoiets. Succes met de babykamerperikelen!

Even een ego-post hoor >:)
Ik heb een $#* nacht gehad. Een nacht waarin ik ook een besluit heb moeten nemen: dat hardlopen gaat niet meer. En dat doet me verdriet, want ik word er zo blij van :) Ik kon vannacht amper omdraaien in bed omdat beide liezen (en alles in de buurt daarvan) erg pijnlijk waren (zijn!). Hoe duidelijk kunnen signalen zijn? Ik heb duidelijk een startende bekkeninstabiliteit en daar waar ik dat eerst nog een beetje wegwuifde, maakte ik me vannacht ineens veel zorgen om het kindje. Ik had namelijk ook krampen (wat later darmkrampen bleken te zijn :') ) en flinke bandenpijn, iets dat ik aan het eind van de training ook had. Alsof die baarmoeder aan een te kort elastiekje hing zeg maar :P Alles bij elkaar voelde het niet comfortabel, op z'n zachtst gezegd. En ik wil de grote blauwe wolk waarop ik tot nu toe vrolijk rond dartel daardoor niet laten verstoren.

Misschien kan ik mezelf bij het wandelgroepje voegen op dinsdagavond. Dan mis ik dat sociale van die avond niet (ook belangrijk ;) ). Bleh.
pi_160707445
Dot succes zo ^O^ Ik ben benieuwd of de pannenkoeken wat gedaan hebben :P

Chanty veel plezier bij de echo vandaag

Ik liep de vorige keer bij de fysio dus heb toen geen puf cursus ofzo gedaan. Nu was t mijn bedoeling dat ik wel zou gaan maar heb er helemaal geen zin in. En ik kan niks vinden wat me leuk lijkt. Dus ik heb besloten om het maar niet te doen.

Miss wat vervelend al die vertragingen. En heel fijn z'n behanger }:|
Dat je de spullen dan nog allemaal bij de babydump gaat halen. Ik zou dan zoiets hebben van stik er maar in ik koop mijn spullen voortaan wel ergens anders :@ >:)
Voor de prijzen die ze hanteren mag je wel een beetje service verwachten als er iets niet goed is.
Ik weet nog wel van mij vorige zwangerschap dat er hier ook veel dames met babykamer perikelen waren. Lange wacht tijden, veel beschadigingen en wederom weer lang moeten wachten op vervanging na vele telefoontjes.

10-10-16 is idd een mooie datum ^O^
Ik ga voor 8-8-16 :D
pi_160707582
Quoi moeilijke maar wel een goede beslissing als je er zoveel last van hebt. Misschien is wandelen dan idd een stuk prettiger voor je bekken en blijf je toch in beweging.
Balen als je lichaam niet kan wat je graag zou willen.
Maar he het is voor een goed doel O+ O+
pi_160707730

Dot, succes in het ziekenhuis, ze kan nu niet heel lang meer verstopt blijven ;)

Lamb, slaap lekker! :Z

Quoi; vervelend dat je er zo'n last van hebt, maar wel verstandig dat je je activiteit aanpast, bekkenpijn is echt ontzettend naar!

Miss_C fijn zulke vertragingen... hopenlijk kunnen jullie het snel afmaken.

Ik hou vandaag siesta.. :P morgen gaan we naar ouwehand dierenpark, super veel zin in, maar mijn rug/bekken gaat mij erom haten( worth it) maar vandaag dus eerst maar even rust gunnen .
S. 2014
J. 2016
pi_160707752
Ik ga ook voor 8-8-16 8-)

Jammer van het hardlopen Quoi! Ik ben ook nog opzoek naar welke vorm van beweging ik wil gaan doen. Ik deed BodyPump, maar daar voel ik me niet meer zo prettig bij, ook zeurend gevoel in mijn buik enzo.
Hardlopen komt ooit nog wel een keer :@ Soms mis ik het wel :P
pi_160707896
@ Quoi: is ZwangerFit niet iets voor jou? Ik was ook fanatiek met sporten, maar kreeg al vrij vroeg tijdens mijn zwangerschap last van bekkenklachten. Bij ZwangerFit (op 2 locaties in Delft) sport je onder begeleiding van een (bekken)fysio. Ik vond het best leuk. Goede combinatie van cardio en krachttraining. :)
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:01:35 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160707926
Pretecho is vanmiddag. Vooralsnog zitten we al een paar uur in het ziekenhuis met Lucas -O- Die was helemaal suf en apathisch, viel steeds weg, geen koorts of andere gekke dingen. Hij dronk wel heel veel en lijkt pijn te hebben als je met verschonen zijn benen optilt. Vanalles gecheckt en wachten nu op de arts. Waarschijnlijk gewoon buikgriep maar ze willen toch even alles nakijken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:02:53 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160707949
Jeetje Chanty! Succes! Hopen op een sisser.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:59 schreef Aerenia het volgende:
@ Quoi: is ZwangerFit niet iets voor jou? Ik was ook fanatiek met sporten, maar kreeg al vrij vroeg tijdens mijn zwangerschap last van bekkenklachten. Bij ZwangerFit (op 2 locaties in Delft) sport je onder begeleiding van een (bekken)fysio. Ik vond het best leuk. Goede combinatie van cardio en krachttraining. :)
Ik had erover gelezen!
Ik doe al Mom in Balance ;) Zij houden ook al rekening met mijn bekken-gedoe. Ik denk eerlijk gezegd dat als ik dat blijf doen en er bij wandel op dinsdagavond, dat ik misschien al genoeg doe. Evt. als het erger wordt langs de bekkenfysio.
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:14:49 #274
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160708178
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:35 schreef ikke_84 het volgende:
Dot succes zo ^O^ Ik ben benieuwd of de pannenkoeken wat gedaan hebben :P

Chanty veel plezier bij de echo vandaag

Ik liep de vorige keer bij de fysio dus heb toen geen puf cursus ofzo gedaan. Nu was t mijn bedoeling dat ik wel zou gaan maar heb er helemaal geen zin in. En ik kan niks vinden wat me leuk lijkt. Dus ik heb besloten om het maar niet te doen.

Miss wat vervelend al die vertragingen. En heel fijn z'n behanger }:|
Dat je de spullen dan nog allemaal bij de babydump gaat halen. Ik zou dan zoiets hebben van stik er maar in ik koop mijn spullen voortaan wel ergens anders :@ >:)
Voor de prijzen die ze hanteren mag je wel een beetje service verwachten als er iets niet goed is.
Ik weet nog wel van mij vorige zwangerschap dat er hier ook veel dames met babykamer perikelen waren. Lange wacht tijden, veel beschadigingen en wederom weer lang moeten wachten op vervanging na vele telefoontjes.

10-10-16 is idd een mooie datum ^O^
Ik ga voor 8-8-16 :D
Ja daar zit ook wel wat in misschien :@

Van het ledikant was ook een onderdeeltje niet goed (iets met een schroefdraad die er niet ver genoeg in zat of zo), maar na een mailtje hebben ze dat binnen een week via de reguliere post opgestuurd en probleem was opgelost. Dus ze kunnen het wel :P Alleen wist ik, toen we daar de kamer bestelden, niet dat ze zo star waren met de bezorging van de spullen. We hebben sinds de verhuis met heel veel leveranciers van keukens/gordijnen/whatever te maken gehad en met iedereen is wat af te spreken over bezorgdagen/tijden, dus ging ik er heel naïef vanuit dat dat standaard was. En bij babydump zeggen ze gewoon dat ze de ritten inplannen zoals het hun uitkomt, dat ze geen zin hebben om binnen een week 2x in hetzelfde postcodegebied te rijden en dat ze daarom gewoon melden wanneer ze komen. Als het niet uitkomt, kun je dat aangeven en dan mailen ze later weer een nieuwe datum dat ze toevallig in de buurt zijn, etc.
Maar als we daar toch zijn om dat paneel op te halen, kunnen we net zo goed een boxkleed, aankleedkussen etc. meenemen, ik neem aan dat daar verder niet zoveel mee fout kan. Ik weet niet zo goed waar ik dat soort spul anders moet halen :@ En ik heb ook geen zin om tig winkels af te gaan (lukt me ook niet zo goed meer) dus het is ook een beetje luiheid...
pi_160708277
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:22 schreef Lamb29 het volgende:

Gelukkig vaak in de avond wat stevigere beweging. Gisteren met knieën oid over mijn ribben dus hij kan t gelukkig wel
Koen deed de hele dag laffe duwtjes.... tot ik ging liggen! (klik op foto voor bewegend beeld)

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')