Gaat dat over hagelslag?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja wacht, jij was die figuur die zich al dood schaamt om bepaald broodbeleg wat je niet meer "mag" als volwassene.
Dus jou neem ik niet serieus.
Zijn er ook niet-simpele havenarbeiders?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Caland is een simpele haven arbeider
Nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-simpele havenarbeiders?
Geen, want een mod moet neutraal blijven.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie moet ik juichen in deze enerverende fittie?
Ik eet pindakaas, jam, kaas, hagelslag en wat lekker grote worst op mijn brood.quote:
Ik duw mensen graag uit hun confortzone door ze keihard een spiegel voor te houden. Je kunt al met al wel stellen dat jullie een psychologisch spelletje voor mij zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met het woord 'onzeker'
Ik vind je zin vrij onduidelijk geformuleerd, maar ik vind het inderdaad onvolwassen om dagelijks je boterhammen met zoete troep te besmeren ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja wacht, jij was die figuur die zich al dood schaamt om bepaald broodbeleg wat je niet meer "mag" als volwassene.
Dus jou neem ik niet serieus.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KUTLAMPEN!!!!!!!!!!!
Vast wel ja, of iemand van Heerenveen krijgt rood .quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey PSV staat achter
Dit gaan ze nog wel ombuigen naar 3-1 gok ik
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KUTLAMPEN!!!!!!!!!!!
Ze zagen er goed uit ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vond dat PSV juist goed uit de kleedkamer komen
Ik kijk inderdaad wel vaker wedstrijden van Heerenveen. Zoals bijvoorbeeld HEE0-4UTR, VIT3-0HEE, HEE1-3TWE, PEC5-2HEEquote:
Dat weten wij toch niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom moest ik lachen om deze gif
Ik wilde een woordgrap maken maar toen herinnerde ik mij dat ik al eens precies dezelfde woordgrap op deze post had gemaakt, en op precies dezelfde user.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je doet me net ff iets te stoer vandaag.
KOM DAN
Dus Kopsterk en jij zijn eigenlijk zeer voorspelbare users?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde een woordgrap maken maar toen herinnerde ik mij dat ik al eens precies dezelfde woordgrap op deze post had gemaakt, en op precies dezelfde user.
ik ben 'em alweer vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde een woordgrap maken maar toen herinnerde ik mij dat ik al eens precies dezelfde woordgrap op deze post had gemaakt, en op precies dezelfde user.
Eigenlijk ben ik al 2 jaar door al mijn grappen heen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus Kopsterk en jij zijn eigenlijk zeer voorspelbare users?
Nou jij zei KOM DAN, en toen antwoordde ik. Op je gezicht? En toen vond jij mij raar.quote:
Het is geel en als het in je oog komt ga je dood.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al 2 jaar door al mijn grappen heen.
Tijd voor een kloonaccount dusquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou gewoon daarom. Turkije is baas.quote:
Bedankt, Joezi.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is geel en als het in je oog komt ga je dood.
De scheidsrechter?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is geel en als het in je oog komt ga je dood.
Impliceer je hier dat alle scheidsrechters dodelijke SOA's hebben?quote:
Nee. Alleen de gele.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Impliceer je hier dat alle scheidsrechters dodelijke SOA's hebben?
Oja, die vond ik erg sterk, al hebben velen met afschuw die post gelezen, met enkele 'gadverdammes' als gevolg.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jij zei KOM DAN, en toen antwoordde ik. Op je gezicht? En toen vond jij mij raar.
Ik kan helemaal geen Turks.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga dan op een Turks forum posten.
Hypocriete mensen genoeg in dit topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oja, die vond ik erg sterk, al hebben velen met afschuw die post gelezen, met enkele 'gadverdammes' als gevolg.
Veel Turken ook geen Nederlands. Toch doen ze iets dergelijks.quote:
Het wordt tijd dat je mij weer gaat zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt zojuist toegeven dat het in het Nederlands ook weinig inhoudelijk is. Niemand die het verschil merkt.quote:
Dat vind ik ook. Een nieuwe voorraad woordgrappen is altijd welkom.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je mij weer gaat zien.
Bedankt, Socios.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een trein.
Ik geef bij dezen iedereen even de tijd om weer even op te staan, na het ROFL'en.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een trein.
Ik geef bij dezen iedereen even de tijd om weer even op te staan, na het ROFL'en.
Zit je Mani89 nou weer psychologisch te bespelen!?!?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist toegeven dat het in het Nederlands ook weinig inhoudelijk is. Niemand die het verschil merkt.
Durf jij te stellen dat als Locadia volgende week tegen Ajax in basis begint Ajax gaat winnen?quote:
Ik blijf toch maar hier, ik houd niet zo van buitenlanders. De buitenlanders hier op FOK! zijn ook maar raar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist toegeven dat het in het Nederlands ook weinig inhoudelijk is. Niemand die het verschil merkt.
Zonder mijn eigen persoon erop te betrekken. Ik houd een veilige afstand van het conflict. Deze geniale dis herinner je je volgende week nog maar wie de opmerking maakte ben je over 5 minuten vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit je Mani89 nou weer psychologisch te bespelen!?!?
Dek je maar weer inquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik riep dat Willems gaat shinen. Zat ik er even naast.
Ben je bang?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
Bruma ga eens terug naar slecht zijn alsjeblieft
Die laatste zin heb ik drie keer gelezen en ik kom er nog steeds niet uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder mijn eigen persoon erop te betrekken. Ik houd een veilige afstand van het conflict. Deze geniale dis herinner je je volgende week nog maar wie de opmerking maakte ben je over 5 minuten vergeten
Pereiro is al voor minuut 80, is al gedurfd genoeg voor Cocu.quote:
PSV gaat volgende week gewoon de verloren punten goedmaken.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Narsingh weer geen bal pepernoot geraakt.
Ik moest wel hard lachen om de teksten bij de aanstelling van Faber afgelopen week. ''Grote renovatie'' etc terwijl je eerst nog met die druif van een Van de Looi door wilde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:12 schreef Groby het volgende:
Het is weer de wekelijkse 'ik wou dat ik aids had' moment voor groningen fans
=\quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk scoort Psv een beetje snel dan kan ik tenminste stoppen met kijken.
??? Ik had het niet met van de looi sinds het beginquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen om de teksten bij de aanstelling van Faber afgelopen week. ''Grote renovatie'' etc terwijl je eerst nog met die druif van een Van de Looi door wilde.
De Nederlandse Vardyquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
Janssen heeft er inmiddels al 11x op rij één inliggen volgens mij.
Weet iemand wat het record is?
Leermoment bla blaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Janssen is er teveel in gaan geloven. Qua gedrag volledig ontspoord.
Kan Janssen zo aan de slag als mod bij Fok.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Janssen is er teveel in gaan geloven. Qua gedrag volledig ontspoord.
NEC - AZ heeft hij niet gescoord.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef Brammess het volgende:
Janssen heeft er inmiddels al 11x op rij één inliggen volgens mij.
Weet iemand wat het record is?
Bam, Ajacied422 zien we het komende uur niet meer terugquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan Janssen zo aan de slag als mod bij Fok.
Atletico kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft iemand een idee waar Cavaliers is?
Hij post tegenwoordig onder Koffie nog wat. Zelfs op WZV post hij onder die naam.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Die is al heel lang niet gesignaleerd op FOK!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, had ik ook idd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook dat gevoel, dat gevoel dat PSV gewoon onverslaanbaar is?
PSVCL heeft dat vooral.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde geruchten, iets met het IND, valse paspoorten. Ik weet het niet. Het klonk niet goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |