Gaat dat over hagelslag?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja wacht, jij was die figuur die zich al dood schaamt om bepaald broodbeleg wat je niet meer "mag" als volwassene.
Dus jou neem ik niet serieus.
Zijn er ook niet-simpele havenarbeiders?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Caland is een simpele haven arbeider
Nee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-simpele havenarbeiders?
Geen, want een mod moet neutraal blijven.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor wie moet ik juichen in deze enerverende fittie?
Ik eet pindakaas, jam, kaas, hagelslag en wat lekker grote worst op mijn brood.quote:
Ik duw mensen graag uit hun confortzone door ze keihard een spiegel voor te houden. Je kunt al met al wel stellen dat jullie een psychologisch spelletje voor mij zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met het woord 'onzeker'
Ik vind je zin vrij onduidelijk geformuleerd, maar ik vind het inderdaad onvolwassen om dagelijks je boterhammen met zoete troep te besmeren ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja wacht, jij was die figuur die zich al dood schaamt om bepaald broodbeleg wat je niet meer "mag" als volwassene.
Dus jou neem ik niet serieus.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KUTLAMPEN!!!!!!!!!!!
Vast wel ja, of iemand van Heerenveen krijgt rood .quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hey PSV staat achter
Dit gaan ze nog wel ombuigen naar 3-1 gok ik
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:55 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KUTLAMPEN!!!!!!!!!!!
Ze zagen er goed uit ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vond dat PSV juist goed uit de kleedkamer komen
Ik kijk inderdaad wel vaker wedstrijden van Heerenveen. Zoals bijvoorbeeld HEE0-4UTR, VIT3-0HEE, HEE1-3TWE, PEC5-2HEEquote:
Dat weten wij toch niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom moest ik lachen om deze gif
Ik wilde een woordgrap maken maar toen herinnerde ik mij dat ik al eens precies dezelfde woordgrap op deze post had gemaakt, en op precies dezelfde user.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je doet me net ff iets te stoer vandaag.
KOM DAN
Dus Kopsterk en jij zijn eigenlijk zeer voorspelbare users?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde een woordgrap maken maar toen herinnerde ik mij dat ik al eens precies dezelfde woordgrap op deze post had gemaakt, en op precies dezelfde user.
ik ben 'em alweer vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde een woordgrap maken maar toen herinnerde ik mij dat ik al eens precies dezelfde woordgrap op deze post had gemaakt, en op precies dezelfde user.
Eigenlijk ben ik al 2 jaar door al mijn grappen heen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus Kopsterk en jij zijn eigenlijk zeer voorspelbare users?
Nou jij zei KOM DAN, en toen antwoordde ik. Op je gezicht? En toen vond jij mij raar.quote:
Het is geel en als het in je oog komt ga je dood.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al 2 jaar door al mijn grappen heen.
Tijd voor een kloonaccount dusquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al 2 jaar door al mijn grappen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |