mega veel op de weg gezeten en dat gelukkig maar 2 keer meegemaakt (en er dan zo vlak achterrijden dat het ook lastig is te stoppen....brrr)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:55 schreef Molo het volgende:
Als er iemand voor mijn neus aan gort gereden wordt stop ik wel, als ik kan helpen dan.
Ik trek altijd malloten aan geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
mega veel op de weg gezeten en dat gelukkig maar 2 keer meegemaakt (en er dan zo vlak achterrijden dat het ook lastig is te stoppen....brrr)
Altijd leukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg nog 10 pakketjes van AliExpress. Ergens tussen nu en 3 weken.Feestje aan de deur
tering, maar dan ben je ook niet echt levensmoe, dan neem je geen auto!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:01 schreef Molo het volgende:
Studiegenootje van me had iemand onder haar auto liggen die in psychose ervoor sprong...
Lukte overigens niet helemaal, auto en psychosemevriuw beide overleefd.
Nee klopt, die had gewoon kortsluiting in haar hoofd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
tering, maar dan ben je ook niet echt levensmoe, dan neem je geen auto!
Beide.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd leuk
Zinloze meuk, of nuttigheden?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Wat sieraad-meuk, zo'n spiraalsnijder en een thee-infuser in de vorm van een eekhoorn.
Oh, en kerel iets elektrisch geloof ik
een van mijn beste vriendinnetjes is helemaal door gedraait ooit (psychose van een jaar bijna en schizo kwam er later uit) dat was ook zoooooo eng, heeft ooit nog een raam bij me staan inslaan omdat ik een bom onder dr auto had geplaatst ofzoietsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:04 schreef Molo het volgende:
leek overigens iemand te zijn die dat regelmatig deed
Je houdt niet van jurkes shoppen op deze vrije dag?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vrij vandaag.Ik krijg straks een pakketje met jurkjes, hopelijk zit er iets tussen. Mijn stagebegeleider was helemaal verbaasd dat ik speciaal een jurkje moest kopen voor het evenement. Ik heb voor de rest gewoon alleen maar jeans.
En ik mocht geen jeans aan.
En ik denk dat ik vanmiddag bij Deli Tasty ga eten.
*burp* Zeker doen, ik was er gister.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:33 schreef Myraela het volgende:
En ik denk dat ik vanmiddag bij Deli Tasty ga eten.
Als hier geen tof jurkje tussen zit, dan ga ik in de stad nog eens zoeken. Maar eigenlijk is dat altijd drama en kan ik nooit wat vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je houdt niet van jurkes shoppen op deze vrije dag?![]()
Wat voor evenement heb je, waarbij je die aan moet hebben?
Ik ga vandaag een kookwekker kopen. Een mini-kitchen aidquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Wat sieraad-meuk, zo'n spiraalsnijder en een thee-infuser in de vorm van een eekhoorn.
Oh, en kerel iets elektrisch geloof ik
kan je daarmee thuis komen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzzzz een hele winkel vol nutteloze dingen
Online shoppen lijkt bij nog met een drama. Dan moet ik zelf zoeken, in de winkel doen de verkopers dat voor mequote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als hier geen tof jurkje tussen zit, dan ga ik in de stad nog eens zoeken. Maar eigenlijk is dat altijd drama en kan ik nooit wat vinden.
kortom je laat je wat aanleunen omdat je geen eigen stijl hebt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Die weten precies wat ik mooi vind en wat niet.
In een winkel is veel te weinig keus. Ik heb nu uit zo'n 300 jurken er 4 kunnen vinden die ik wel acceptabel vind. Een winkel heeft er misschien 10 in totaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Online shoppen lijkt bij nog met een drama. Dan moet ik zelf zoeken, in de winkel doen de verkopers dat voor meDie weten precies wat ik mooi vind en wat niet.
Haha, dit was overigens ook wat ik dacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
kortom je laat je wat aanleunen omdat je geen eigen stijl hebt?
GMTAquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:54 schreef Myraela het volgende:
Haha, dit was overigens ook wat ik dacht.
Dan moet je outfittery eens proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Online shoppen lijkt bij nog met een drama. Dan moet ik zelf zoeken, in de winkel doen de verkopers dat voor meDie weten precies wat ik mooi vind en wat niet.
Als je toch al naar Deli Tasty gaat: een paar huisnummers verderop op de Meent zit Cheap Fashion - als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands hebben ze daar soms toffe 60's-jurkjesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als hier geen tof jurkje tussen zit, dan ga ik in de stad nog eens zoeken. Maar eigenlijk is dat altijd drama en kan ik nooit wat vinden.
Oh ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Als je toch al naar Deli Tasty gaat: een paar huisnummers verderop op de Meent zit Cheap Fashion - als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands hebben ze daar soms toffe 60's-jurkjes
Toffe winkel. Maar geen normale maten. Alles is te groot daar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Als je toch al naar Deli Tasty gaat: een paar huisnummers verderop op de Meent zit Cheap Fashion - als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands hebben ze daar soms toffe 60's-jurkjes
Oh, dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toffe winkel. Maar geen normale maten. Alles is te groot daar.
Ik kan mezelf gewoon een fatsoenlijke winkel veroorlovenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
kortom je laat je wat aanleunen omdat je geen eigen stijl hebt?
Ik dacht iets met de zestiende-eeuwse lakenhandel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:53 schreef derLudolf het volgende:
Mini, het viel mij op dat je vaak het woord 'puik' gebruikt. Weet je waar dat woord vandaan komt?
Ikke wel namelijkEn ik vond het best leuk
sja.....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:59 schreef derLudolf het volgende:
Meeste wat ik heen ik (spijker)broek + overhemd. En dan zoeken hun wat leuks uit ipv dat ik de hele winkel door moet, iets te vinden wat dan uiteindelijk niet goed zit of er niet meer in mijn maat is
Waar zit die? Maar winkel waar ik nu naartoe ga bevalt me meer dan primaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan moet je outfittery eens proberen
Op het interwebs.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar zit die? Maar winkel waar ik nu naartoe ga bevalt me meer dan prima
www.outfittery.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar zit die? Maar winkel waar ik nu naartoe ga bevalt me meer dan prima
Ja, ook dat ja. Sowieso kut. Altijd kut.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:03 schreef liedetector het volgende:
[..]
online offline kleren kopen is gewoon K*()T
Ja, klopt, kwaliteitskeurmerk van de allerhoogste kwaliteit stof/textiel e.d. ten tijde aan de Hanzequote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik dacht iets met de zestiende-eeuwse lakenhandel.
Maar als jij het zo leuk vindt heb je vast een andere etymologie in gedachten
Het is ook zoveel leuker om gewoon de stad in te gaan. Je weetwel.....daar waar de mensen zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:01 schreef RobinOok het volgende:
Ik ga never nooit meer online bestellen.
Nog nooit geslaagd en ondertussen zit je met die shit.
Zelfs die keer dat ik in de winkel artikelcode en lengtemaat genoteerd had ging de bestelling nog mis en heb ik dus 3 broeken die niet passen.
Ik doe het niet meer. Nooit. :-(
ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:01 schreef Myraela het volgende:
Ik stuur het gewoon net zo makkelijk terug.
Gisteren ook weer wat gehaald in een tweedehands winkel. Genoeg in grote maken en je hoeft niet winkel in winkel uit. Het komt ook maar zelden voor dat ik niets meeneem.quote:
Jaa, dan laat maarquote:
t is maar wat je leuk vind (rilt)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is ook zoveel leuker om gewoon de stad in te gaan. Je weetwel.....daar waar de mensen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |