mega veel op de weg gezeten en dat gelukkig maar 2 keer meegemaakt (en er dan zo vlak achterrijden dat het ook lastig is te stoppen....brrr)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:55 schreef Molo het volgende:
Als er iemand voor mijn neus aan gort gereden wordt stop ik wel, als ik kan helpen dan.
Ik trek altijd malloten aan geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
mega veel op de weg gezeten en dat gelukkig maar 2 keer meegemaakt (en er dan zo vlak achterrijden dat het ook lastig is te stoppen....brrr)
Altijd leukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg nog 10 pakketjes van AliExpress. Ergens tussen nu en 3 weken.Feestje aan de deur
tering, maar dan ben je ook niet echt levensmoe, dan neem je geen auto!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:01 schreef Molo het volgende:
Studiegenootje van me had iemand onder haar auto liggen die in psychose ervoor sprong...
Lukte overigens niet helemaal, auto en psychosemevriuw beide overleefd.
Nee klopt, die had gewoon kortsluiting in haar hoofd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
tering, maar dan ben je ook niet echt levensmoe, dan neem je geen auto!
Beide.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd leuk
Zinloze meuk, of nuttigheden?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Wat sieraad-meuk, zo'n spiraalsnijder en een thee-infuser in de vorm van een eekhoorn.
Oh, en kerel iets elektrisch geloof ik
een van mijn beste vriendinnetjes is helemaal door gedraait ooit (psychose van een jaar bijna en schizo kwam er later uit) dat was ook zoooooo eng, heeft ooit nog een raam bij me staan inslaan omdat ik een bom onder dr auto had geplaatst ofzoietsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:04 schreef Molo het volgende:
leek overigens iemand te zijn die dat regelmatig deed
Je houdt niet van jurkes shoppen op deze vrije dag?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vrij vandaag.Ik krijg straks een pakketje met jurkjes, hopelijk zit er iets tussen. Mijn stagebegeleider was helemaal verbaasd dat ik speciaal een jurkje moest kopen voor het evenement. Ik heb voor de rest gewoon alleen maar jeans.
En ik mocht geen jeans aan.
En ik denk dat ik vanmiddag bij Deli Tasty ga eten.
*burp* Zeker doen, ik was er gister.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:33 schreef Myraela het volgende:
En ik denk dat ik vanmiddag bij Deli Tasty ga eten.
Als hier geen tof jurkje tussen zit, dan ga ik in de stad nog eens zoeken. Maar eigenlijk is dat altijd drama en kan ik nooit wat vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je houdt niet van jurkes shoppen op deze vrije dag?![]()
Wat voor evenement heb je, waarbij je die aan moet hebben?
Ik ga vandaag een kookwekker kopen. Een mini-kitchen aidquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Wat sieraad-meuk, zo'n spiraalsnijder en een thee-infuser in de vorm van een eekhoorn.
Oh, en kerel iets elektrisch geloof ik
kan je daarmee thuis komen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzzzz een hele winkel vol nutteloze dingen
Online shoppen lijkt bij nog met een drama. Dan moet ik zelf zoeken, in de winkel doen de verkopers dat voor mequote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als hier geen tof jurkje tussen zit, dan ga ik in de stad nog eens zoeken. Maar eigenlijk is dat altijd drama en kan ik nooit wat vinden.
kortom je laat je wat aanleunen omdat je geen eigen stijl hebt?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
Die weten precies wat ik mooi vind en wat niet.
In een winkel is veel te weinig keus. Ik heb nu uit zo'n 300 jurken er 4 kunnen vinden die ik wel acceptabel vind. Een winkel heeft er misschien 10 in totaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Online shoppen lijkt bij nog met een drama. Dan moet ik zelf zoeken, in de winkel doen de verkopers dat voor meDie weten precies wat ik mooi vind en wat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |