Vroege vogels altijd in deze SC!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:45 schreef liedetector het volgende:
Denk je rustig bij te lezen op dit onmenselijke uur..
Ik was van plan 'En dat niet alleen' er neer te zetten.quote:
Lijkt me zeer menselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben gewoon nog niet zo lang wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ok! Ga ik nu weer even slapen. Want Molo heeft gelijk.quote:
Geen idee, ik heb nog een uurtje gestressed alles warm/gaar te krijgen op juiste moment.... toen was een lief vriendinnetje gearriveert die alles op tafel heeft geprakt (opmaakt boeide me ook echt niet meer) en daarna heb ik los gelaten!! (moeilijk man maar de afwas is voor me gedaan en de koelkast staat nog vol)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:52 schreef minilot het volgende:
Welk gerecht was het grootste succes Lie?
En toeoeoeoe, een foto van de afwas! Dan vermenselijk je nog een beetje voor ons!
Immer, alzeid du weisstquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ok! Ga ik nu weer even slapen. Want Molo heeft gelijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog een uurtje gestressed alles warm/gaar te krijgen op juiste moment.... toen was een lief vriendinnetje gearriveert die alles op tafel heeft geprakt (opmaakt boeide me ook echt niet meer) en daarna heb ik los gelaten!! (moeilijk man maar de afwas is voor me gedaan en de koelkast staat nog vol)
*t is maar goed dat we een grote tafel hebben*
[ afbeelding ]
ik heb het probleem dat wakker wanneer wakker...quote:
gekkie !quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:58 schreef Molo het volgende:
LOL, en ik zie nu pas dat je een vrouw bent
Dacht een vent
Door hormonen vroeg wakker, en knettermoe (gisteren voor opleiding van 9 tot 20 uur hoorcolleges gehad in Arnhem dus energie is beeeetje opquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik heb het probleem dat wakker wanneer wakker...
Molo weer een circusartiest in buik of ook gewoon een vroege vogel?
Nee joh, geen idee, manier van posten ofzo. En dat terwijl er vrij groot een roze balk naast je post staat iedere keer dat je postquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:00 schreef liedetector het volgende:
[..]
gekkie !
Vast ooit een dragfeest fotootje geplaatst hahahaha (was ook wel geslaagd moet ik zeggen, lang leve goeie visagiste)
Owwww god (lets blame him/her) quel horror!!!quote:
Slechte filmsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
Owwww god (lets blame him/her) quel horror!!!
zeker na zo'n lange dag, ongegeneert je bed weer in strax! denk dat ik dat later vandaag ook ga doen, tablet mee een slechte film op en dan in slaap storten ofzo..heerlijk
*koffie nummer 3 en ik voel nu de kater pas echt...kak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |