quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Krijg de OP niet te zien, zegt dat 'ie te groot is
Mijne heeft even een servicebeurt nodig en nieuwe remblokken achter.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is waar. Zal ook grotendeels wel blijven fietsen hoor.
Je moeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijne heeft even een servicebeurt nodig en nieuwe remblokken achter.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kan ook wel een servicebeurt gebruiken ja.
Dit lijkt mij een mooi leermoment voor Fylax.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat wij wel goede suggesties hebben.
Ik zit nu bij aflevering 8. Topshow.quote:
Van wat? Huis van Kaarten?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit nu bij aflevering 8. Topshow.
Wel jammer dat je binnen 4 dagen weer een seizoen hebt uitgekeken en weer tot maart 2017 moet wachten voor weer vier dagen dolle pret en dan weer een jaar wachten voor vier dagen dolle pret.quote:
Om de kleur van de rugzak van die fietser.quote:
Ik heb The Walking Dead nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je binnen 4 dagen weer een seizoen hebt uitgekeken en weer tot maart 2017 moet wachten voor weer vier dagen dolle pret en dan weer een jaar wachten voor vier dagen dolle pret.
inb4 spoilersquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me ga storten op Homeland. Vier of vijf seizoenen dus ik ben wel zoet.
Al die terrorapen denken ook, erger dn fylax did het land verdedigt kan niet, gaan we biet eens proberequote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fylax zorgt er in zijn eentje voor dat alle Jihadisten uit ons land verjaagd worden.
Over tien jaar kijken we tevreden terug op 2016. Dan staat Fylax inmiddels klaar als kandidaat-lijsttrekker voor de Fylax-partij, 60 zetels.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Al die terrorapen denken ook, erger dn fylax did het land verdedigt kan niet, gaan we biet eens probere
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over tien jaar kijken we tevreden terug op 2016. Dan staat Fylax inmiddels klaar als kandidaat-lijsttrekker voor de Fylax-partij, 60 zetels.
Harry met baard en Henk met jurk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuke foto van Elfletterig en Specularium.
Chillen en huiswerkenquote:
Die doet het helaas nog. Heb het ze allemaal gevraagd en niemand is het dus... :pquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Chillen en huiswerken
Hoe is het met de tv van de buren?
Horen anderen het ook? Of zit het tussen je oren?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die doet het helaas nog. Heb het ze allemaal gevraagd en niemand is het dus... :p
Nou dat begon ik wel te denken ja.... Maar de buurman zei dat hij het ook hoorde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Horen anderen het ook? Of zit het tussen je oren?
Niet zo moeilijk met al die harige wijven hier.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Zojuist de wintervacht van mijn benen gehaald. Ze zijn nu gladder dan die van welke vrouw dan ook in deze SC.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk met al die harige wijven hier.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk met al die harige wijven hier.
Met de epilady?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Zojuist de wintervacht van mijn benen gehaald. Ze zijn nu gladder dan die van welke vrouw dan ook in deze SC.
Wedden dat die van mij binnenkort gladder zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Wtf, snijdt die gozer een pistolet van de bovenkant open? Wat is dit voor iets barbaars.quote:
Je bent een autist.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wtf, snijdt die gozer een pistolet van de bovenkant open? Wat is dit voor iets barbaars.
Nu je het zegt, wat een walgelijke eigenschap is dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wtf, snijdt die gozer een pistolet van de bovenkant open? Wat is dit voor iets barbaars.
quote:
Is Frans Duits weer op bezoek?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een partytent in de fik ga steken.
Wil je wel even het artikel lezen? Is best leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om mij in dit topic niet meer te lokquoten. Bedankt voor de medewerking.
Leave Henk alone!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je wel even het artikel lezen? Is best leuk.
Ik ga nu op pad. Met stokken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je al die elektrische fietsen al uitgeroeid?
Goedzo, hop hop.quote:
Lekker plankgas door de bochtenquote:
Hoeveel koste die?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb hem al helemaal van Steenwijk naar Emmeloord gereden, dat heeft hij nog overleefd ook.
Volgens maps is dat 30 km, zit alles er nog aan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb hem al helemaal van Steenwijk naar Emmeloord gereden, dat heeft hij nog overleefd ook.
Zelfs dat!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens maps is dat 30 km, zit alles er nog aan?
Dan heeft 'ie zijn geld nu al terugverdiendquote:
Verzekering + wegenbelasting kosten mij nog geen 40 euro per maand, ideaal man zo'n ding.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zijn geld nu al terugverdiend
Wat is het? Een Cuore?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verzekering + wegenbelasting kosten mij nog geen 40 euro per maand, ideaal man zo'n ding.
Ja had ik bij mijn eerste auto ook, heerlijk goedkoop zo'n lichte jappenbakquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verzekering + wegenbelasting kosten mij nog geen 40 euro per maand, ideaal man zo'n ding.
Ja, nu heb ik ook wel wat schadevrije jaren, scheelt ook weer de helft.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had ik bij mijn eerste auto ook, heerlijk goedkoop zo'n lichte jappenbak
Nu betaal ik al meer per maand aan verzekering
Ja ik zit ondertussen ook alweer op 9 jaar, maar all-risk is een stuk duurder helaas.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik ook wel wat schadevrije jaren, scheelt ook weer de helft.
Ha, awesome.. als je die kosten van de aanschafprijs aftrekt heb je gewoon een gratis autoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker voor het geld, nieuwe APK, nieuwe distributieriem, nieuwe banden, kleine beurt gehad.
Ja daarom, heeft ook nog maar 145.000 gelopen, ik tuf hier wel een jaartje mee vooruit hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha, awesome.. als je die kosten van de aanschafprijs aftrekt heb je gewoon een gratis auto
Goeie deal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeker voor het geld, nieuwe APK, nieuwe distributieriem, nieuwe banden, kleine beurt gehad.
Hoeft ook niet, er lopen nu genoeg vrouwen achter me aan met deze chickmagnet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Al zou ik niet bij je in de auto stappen.
Is de achterbank wel groot genoeg?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er lopen nu genoeg vrouwen achter me aan met deze chickmagnet.
Beetje passen en meten, moet likken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is de achterbank wel groot genoeg?
Denk het wel, alleen dan wel zonder hoofd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Groot genoeg om een lijk mee te vervoeren?
voor jou is niets goed genoeg. Nothing but the best for youquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Al zou ik niet bij je in de auto stappen.
Vertel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Hoi, ik kom het over jullie moeders hebben.
Vertel.quote:
Precies, daarom heb ik zelf ook zo'n dikke bak.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
voor jou is niets goed genoeg. Nothing but the best for you
Daar kijken wij niet naar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Beatrice zwanger? #DWDDuniversity.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, daarom heb ik zelf ook zo'n dikke bak.
Doe maar luxe.quote:
quote:
Wie is er nou de baas in huisquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Waaghals zit hier intellectueel te doen met dat college. Of hij wil gewoon naar Beatrice kijken, kan ook.
Hij ligt nu nog gewoon op de bank te slapen ook.quote:
Kun jij stiekem even de afstandsbediening vasthouden... hihi.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij ligt nu nog gewoon op de bank te slapen ook.
Oh is nu afgelopen, even zappen.
Ik hou wel van dat soort humor, ook al heb ik het al 40x eerder gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Was leuk met dat geweer in die sok net.
Herhaling, daarom zit je ook in deze sc natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort humor, ook al heb ik het al 40x eerder gezien.
Waar is Elfletterig eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Herhaling, daarom zit je ook in deze sc natuurlijk.
(Insert plaatje van elfletterig)
Dat hopen wij ook Elf, dat hopen wij ook...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk blijkt over 20 dagen dat dit een grap was.
quote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier momenteel te posten, maar aangezien ik anders de komende weken 20 lokquotes krijg, zal ik hier kort reageren.
Zoals jullie kunnen zien, ben ik gestopt als Redacteur FP. Daar zijn specifieke redenen voor, maar ik ga daar verder in het openbaar niet over praten. Er zitten mij bepaalde dingen dwars en die vergallen mijn plezier. Dat raakt ook NWS en daarmee helaas deze SC.
Nogmaals het verzoek om mij niet met lokquotes te bestoken. Ik kom wel weer terug als / wanneer ik daar zin in heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok maar ik wil toch even zeggen dat je een topgozer bent. Waarvan akte!quote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier momenteel te posten, maar aangezien ik anders de komende weken 20 lokquotes krijg, zal ik hier kort reageren.
Zoals jullie kunnen zien, ben ik gestopt als Redacteur FP. Daar zijn specifieke redenen voor, maar ik ga daar verder in het openbaar niet over praten. Er zitten mij bepaalde dingen dwars en die vergallen mijn plezier. Dat raakt ook NWS en daarmee helaas deze SC.
Nogmaals het verzoek om mij niet met lokquotes te bestoken. Ik kom wel weer terug als / wanneer ik daar zin in heb.
Dat zou ik dus echt nooit doen.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
maar aangezien ik anders de komende weken 20 lokquotes krijg
Waarom zitten die in de winter buiten?quote:Op zondag 13 maart 2016 00:56 schreef YokiKater het volgende:
Die kuttokkies zijn nog steeds bezig met kutmuziek te draaien in hun achtertuin. Maar ze zijn wel slimmer geworden, ze hebben zichzelf afgeschermd met een zeil. Doen ze in Syrië ook.
Verjaardag. Terrasverwarmer erbij, alles.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zitten die in de winter buiten?
En wat heb je er nou van geleerd?quote:Op zondag 13 maart 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb The Green Mile gekeken, dat duurt gewoon 3 uur.
Zo'n heel lulverhaal ophangen en interessant doen met je "bepaalde dingen die je dwars zittenquote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Tot snel, Elfje.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Moet je Novocento kijken, die duurt 6 uur ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2016 01:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb The Green Mile gekeken, dat duurt gewoon 3 uur.
Als je maar weer terugkomt als de issues opgelost zijn/om de issues op te lossenquote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Doei Elf. Doe je ding en hopelijk tot snel.:)quote:Op zondag 13 maart 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Filmpje in de link....quote:
Het verliezen van een dierbare is altijd heftig en vooral als diegene nog in de bloei van zijn of haar leven zat. Daarom is het voor veel families belangrijk om hun geliefden te herinneren zoals ze in het dagelijks leven waren. Een Puerto Ricaanse familie uit San Juan nam dit wel heel erg nauw en besloot om de 26-jarige Fernando de Jesus Diaz Beato zittend in zijn stoel op te baren met een cigarillo in de hand en zijn ogen open.
Fernando werd een aantal weken geleden doodgeschoten in San Juan en later teruggevonden met zo'n 15 kogels in zijn lichaam. Waarom Fernando zo bruut om het leven is gebracht is nog niet duidelijk. Het is dan ook niet bekend wie de daders waren. Zijn familie kende Fernando als een opgewekte en altijd vrolijke vent en wilden hem graag herinneren zoals hij was. "We wilden zijn lichaam niet in een kist leggen. Dat is zo koud en past niet bij hem." Daarom wilden ze afscheid van hem nemen terwijl hij is zijn favoriete outfit en zijn benen over elkaar toe zou kijken tijdens zijn eigen uitvaart. Zo zou hij het hebben gewild", vertelde zijn zus Diaz.
Ook al was dit niet heel gebruikelijk, had de begrafenisondernemer hier wel begrip voor. Als een klein 'extraatje' heeft hij er zelfs voor gezorgd dat zijn ogen open waren tijdens de uitvaart. "Iedereen reageerde heel verrast. Het leek echt alsof hij nog in leven was", voegde een andere zus toe. De ongewone uitvaart zorgde voor veel heftige reacties van buitenaf maar voor de familie zelf was het heel bijzonder. En misschien hebben veel mensen dan wel liever de voorkeur voor een koffie met cake uitvaart. Eén ding is zeker: een levendige bedoeling als deze, zul je niet vaak meemaken tijdens een begrafenis.
http://www.slechtegrappen(...)ens-eigen-begrafenis
Misschien omdat hij toch niet zo'n brave jongen was en tot zijn nek in de cocaïne zat.quote:Waarom Fernando zo bruut om het leven is gebracht is nog niet duidelijk.
Zou jij naar zo'n begrafenis gaan?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien omdat hij toch niet zo'n brave jongen was en tot zijn nek in de cocaïne zat.
Is alleen 4 euro bij afhalen, doen die lijers altijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Komende week wordt een goede week voor timmmmm: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/stuntweek-dominos-pizza-19445
Omdat Elfletterig er niet is om hierover te vallen:quote:Op zondag 13 maart 2016 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind dit maar een beetje vreemd.....
[..]
Filmpje in de link....
quote:Eén ding is zeker: een levendige bedoeling als deze
Dan fiets je erheen dikzak.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is alleen 4 euro bij afhalen, doen die lijers altijd.
Hoe kan je nou weer ONDER een voorwiel gaan zitten?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat jij onder mijn voorwiel zit zeker?
Hoe lang account al bestaatquote:Op zondag 13 maart 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik iets op markplaats wil kopen, waar moet ik dan allemaal op letten?
Okequote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang account al bestaat
Of er duidelijke foto's zijn
Of er elders op internet wordt geklaagd over die gebruiker
Of de prijs redelijk is
Indien mogelijk ophalen bij diegene, dan kun je even testen of alles werkt voordat je betaalt.
Heet 'ie Rachid, doe het niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang account al bestaat
Of er duidelijke foto's zijn
Of er elders op internet wordt geklaagd over die gebruiker
Of de prijs redelijk is
Indien mogelijk ophalen bij diegene, dan kun je even testen of alles werkt voordat je betaalt.
Altijd beter om op je hoede te zijn. Wat wil je kopen?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OkeMisschien onterecht maar ben bij marktplaats toch altijd een beetje op mijn hoede
Heet 'ie Piet, doe het dan ook niet.quote:
Een 7 inch tablet van Samsung.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd beter om op je hoede te zijn. Wat wil je kopen?
En terecht.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:03 schreef quirigua het volgende:
Filmpje : agent geeft neergeschoten man nog een trap na
Autist gespot.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer ONDER een voorwiel gaan zitten?
Moet je even aan Mani vragen, die weet dat wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:11 schreef d4v1d het volgende:
Hoe werken die indicatiestrips op scheermesjes nou? Wanneer moet je vervangen
Nou ja, ik vervang ze gewoon wanneer het bij het scheren begint te voelen of je met een ijzerzaag bezig bentquote:Op zondag 13 maart 2016 15:11 schreef d4v1d het volgende:
Hoe werken die indicatiestrips op scheermesjes nou? Wanneer moet je vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Heeft Elf je gevraagd om deze te posten in zijn afwezigheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Moet jij niet buiten zitten?quote:Op zondag 13 maart 2016 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft Elf je gevraagd om deze te posten in zijn afwezigheid?
Ik moet helemaal niks. Behalve naar het tuincentrum zometeen.quote:
Ga naar de Singel.quote:
Rightquote:Op zondag 13 maart 2016 16:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had ik jou wat gevraagd? Ik gooi je er zo achteraan
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:34 schreef d4v1d het volgende:
Ieuw David.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 13 maart 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is ook zo'n andere politie puppy online gezet. Die lag te slapen in het kantoor geloof ik.
Hij moet veel slapen om veel te groeien...quote:Op zondag 13 maart 2016 16:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordigEn dat moet over een paar jaar onze boeven gaan vangen
Godverdomme waar gaat het heen met dit land.
Als ze aankopersbescherming bieden (wat meestal bij paypal zo is) dan wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik via paypal kan betalen bij marktplaats ben ik dan safe?
Ik ga wel weer.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij moet veel slapen om veel te groeien...
Er staat bij dat als het niet geleverd wordt dat je dan aankoop bescherming hebt.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ze aankopersbescherming bieden (wat meestal bij paypal zo is) dan wel.
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga wel weer.
Misschien kan mijn kat mn grapjes waarderen.
Doei.
Lekker schijten in de struiken daar.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks. Behalve naar het tuincentrum zometeen.
quote:Op zondag 13 maart 2016 15:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Deze ken ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu wel.
Joh. Ik heb vaker iets besteld bij Marktplaats. Nog nooit via Paypal of zo betaald. Altijd goed gegaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik via paypal kan betalen bij marktplaats ben ik dan safe?
Gewoon alle 2, zou timmmmm zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga maar eens een pizza in de oven gooien
BBQ chicken of Bacon?
Hij is hier in april, maar dat is natuurlijk weer uitverkocht.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje laat maar ga denk wel weer kijken.
Welke showtje? Voor zichzelf?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is hier in april, maar dat is natuurlijk weer uitverkocht.
Ja, die tours duren vrij lang.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke showtje? Voor zichzelf?
Ben ik afgelopen mei geweest.
quote:
Misschien kun je nog kaartjes scoren bij Rachid op marktplaats.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is hier in april, maar dat is natuurlijk weer uitverkocht.
Echt met zo'n lieve glimlach erbij.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kun je nog kaartjes scoren bij Rachid op marktplaats.
Lief is my middle name.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt met zo'n lieve glimlach erbij.
Racisme, alsof elke Rachid op marktplaats zit.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien kun je nog kaartjes scoren bij Rachid op marktplaats.
Yasmin weet er inmiddels alles van.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Racisme, alsof elke Rachid op marktplaats zit.
Fatima bedoel je.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Yasmin weet er inmiddels alles van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |