HAIL HYDRA!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Joezi is de grootste kneus in VBL.
Hier is allen het mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Komt Breaking Bad eindelijk op tv?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierna komt de beste serie ooit.
nounouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
Ik had het over BOB natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt Breaking Bad eindelijk op tv?
Band of Brothers. Het zal wel een spin-off van de Blues Brothers zijn of zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt Breaking Bad eindelijk op tv?
Wat is de bob?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het over BOB natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
RTL7 heeft de rechten van Game of Thrones toch niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierna komt de beste serie ooit.
Welkom Lavquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Bossie kan nu heel makkelijk Wilfred een paar koekies geven als hij vervelend doet
Leuk dat je er bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Bossie kan nu heel makkelijk Wilfred een paar koekies geven als hij vervelend doet
je bent op dreefquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is het toch ook een onaangename man.
Doe rustig man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Mempis is fucking 21 achterlijke kut wilfriet
Robben was op die leeftijd al een wereldster.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Als Memphis friet wil moet hij chips vragen in Engeland. Misschien weet hij dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef PSVCL het volgende:
en een achterlijke mongool.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Andere tijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben was op die leeftijd al een wereldster.
Hij schrijft beledigd waar het beledigt moet zijn. Niet serieus te nemen.quote:
oke blauwe pinoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat de flair van dit programma weg is. Word nog weinig gelachen, publiek is tam, leuke rubrieken zijn weg...
Toen Johan nog het 'nieuws' voorlas, zorgde dat voor leuke momenten onder andere.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat de flair van dit programma weg is. Word nog weinig gelachen, publiek is tam, leuke rubrieken zijn weg...
Toen Johan nog het 'nieuws' voorlas, zorgde dat voor leuke momenten onder andere.
Haha beschadigdtwitter:Nikinho23 twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 08:33:50Ik word echt doodziek van Derksen, hij beschadigd mensen!! Hij kent van de looi niet eens als trainer, hoe kan je dan over mensen oordelen? reageer retweet
Tis niet veel meer nee, maar we komen hier vooral samen voor de gezelligheid en vriendschap.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:59 schreef Pino0 het volgende:
Wie zijn jouw vrienden hier?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis niet veel meer nee, maar we komen hier vooral samen voor de gezelligheid en vriendschap.
Niemand wil dat.quote:
Bij Barca speelde hij tot z'n blessure ook goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil dat.
Behalve 3 PSVers die wanhopig vastklampen aan een periode dat hij aardig (en echt niet meer) speelde bij PSV.
Over vervelende PSV'ers gesproken, het lijkt erop dat Baddr zijn ziekte heeft overwonnen en duidelijk minder post.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil dat.
Behalve 3 PSVers die wanhopig vastklampen aan een periode dat hij aardig (en echt niet meer) speelde bij PSV.
6x landskampioen, CL gewonnen, tweede op het WK.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil dat.
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over vervelende PSV'ers gesproken, het lijkt erop dat Baddr zijn ziekte heeft overwonnen en duidelijk minder post.
Dat is goed nieuws voor beide partijen, vind je ook niet?
Suikerfeestziekte.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Wat had hij voor ziekte eigenlijk?
Geen idee. Daar deed ie altijd wat vaag over. Of hij heeft het wel gezegd maar het interesseerde me geen reet. Als ik er zo over nadenk klinkt dat 2e een stuk aannemelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Wat had hij voor ziekte eigenlijk?
Die man speelt zo langzaam en de laatste keer dat HIddink hem geforceerd meenam speelde hij verstoppertje op het middenveld. Ik wil mensen met snelheid en power. Op dat gepriegel van Ibi zit ik niet te wachten.quote:
Wat verwacht je anders met 2 ajacieden en een Feyenoorder aan tafelquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
Jezus gaat 't weer over het dik zijn van Jetro.
Heb je hem wel zien spelen in de PL waar hij wekelijks een basisplek heeft bij Stoke?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die man speelt zo langzaam en de laatste keer dat HIddink hem geforceerd meenam speelde hij verstoppertje op het middenveld. Ik wil mensen met snelheid en power. Op dat gepriegel van Ibi zit ik niet te wachten.
En dan Knight Rider?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Hey ze gaan Band of Brother weer uitzenden, leuk. Daarna The A-Team?
Rambo 1 t/m 40-45quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Murdockquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
Jezus gaat 't weer over het dik zijn van Jetro.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden in de rij bij de Albert Heijn deed zich een opmerkelijk incident voor. Willems liet een man voorgaan die maar één boodschap moest afrekenen. “Hij dacht dat-ie me herkende, ik hield me eerst op de vlakte, maar hij zei: ‘Ja, jij bent die Willems van PSV, die voetballer van wie ze op tv nog zeiden dat-ie zo arrogant was. Ze zeggen op televisie ook dat je dik bent’”, vertelt Willems zaterdag in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Willems wilde het meteen rechtzetten. Enkele seconden later stond hij met een ontbloot bovenlijf bij de kassa. De man zag meteen dat de linksback afgetraind is. “‘Welnee man. Je bent helemaal niet dik! Ik zie het toch zelf nu jij je shirt uit hebt. Wat kletsen ze nou’” Het meisje achter de kassa kreeg een lachstuip. “‘Lach je me nu uit’, zei ik tegen haar”, knipoogt Willems. “Maar ze zei dat ze me toelachte, haha.”
Flodderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Dan heeft JR geen smaakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR-Style zei dat het geen topserie was.
Dat JR geen smaak heeft was toch allang bekend?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, JR. Die roept wel vaker domme dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat JR geen smaak heeft was toch allang bekend?
Breaking bad en Fargoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones, Breaking Bad, the Sopranos, Fargo. Ik kan nog wel even doorgaan
Ja, dit klopt wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja, JR. Die roept wel vaker domme dingen.
Van iemand die zojuist stelde dat Game of Thrones de beste serie ooit is kan Steven Spielberg deze kritiek hebben.quote:
Dank je.quote:
Oké dat mag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van iemand die zojuist stelde dat Game of Thrones de beste serie ooit is kan Steven Spielberg deze kritiek hebben.
Bedoelde meer een WO 2 serie/filmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones, Breaking Bad, the Sopranos, Fargo. Ik kan nog wel even doorgaan
Ik ken echt alle afleveringen, toch is het jammer dat het niet meer om 6 uur op RTL5 wordt uitgezonden.quote:
Taaie scharen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
Lees net dat Quincy Owusu Abeye meetraint met zijn oude bondscoach Foppe.
Als je dat werkelijk bedoelde dan was je vraag bijzonder slecht geformuleerd. Mijn beste vriend Davy denkt hier hoogstwaarschijnlijk hetzelfde overquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedoelde meer een WO 2 serie/film
Ik ben teleurgesteld na het lezen van deze post.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk bedoelde dan was je vraag bijzonder slecht geformuleerd. Mijn beste vriend Davy denk hier hoogstwaarschijnlijk hetzelfde over
Dan weet ik genoeg als hij er hetzelfde over denktquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk bedoelde dan was je vraag bijzonder slecht geformuleerd. Mijn beste vriend Davy denk hier hoogstwaarschijnlijk hetzelfde over
Oh nee dan is het wel de beste serie ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld na het lezen van deze post.
Platoonquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SS Doomtrooperquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
The pacificquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
PlatoonGoeien grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
De Tour des Dutyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Unsere Mütter, unsere Väterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
RodaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Mooi, ik heb met weinig clubs minder dan Cambuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Currahee!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Is de uitzending van BoB straks de eerste van de serie?
sowquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook nadat ik binnen was gedrongen.
Nee, ze spelen hem achterstevoren af.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Is de uitzending van BoB straks de eerste van de serie?
Sommigen vinden the Pacific beter dan BOB maar dat ligt aan je interesse denk ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook goed maar wel een stuk minder dan BOB
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze spelen hem achterstevoren af.
TERING WAT DOM ZEG
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sommigen vinden the Pacific beter dan BOB maar dat ligt aan je interesse denk ik?
Ik vind BOB ook beter maar dat is meer omdat Europa interessanter is voor mij
Het kan toch ook al de 7e aflevering zijn paardenkop.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
TERING WAT DOM ZEG
Hou eens op met iedereen af te kankeren, we zijn het echt een beetje zat! Doe gewoon eens gezellig mee met ons!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
TERING WAT DOM ZEG
Waarom zouden ze met de 7e aflevering beginnen??quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kan toch ook al de 7e aflevering zijn paardenkop.
Ok Rene.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze met de 7e aflevering beginnen??![]()
![]()
Deze man.
En anders is er Maher nog.quote:
Nee joh, ik dol een beetje met hem.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie spanning ontstaan tussen Onlogisch en GGMM.
Het is ook niet echt een valentijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dat zo lelijk, die rijgdraadjes in het pak van Valentijn.
Ja he. Goochel jasjequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Oke Jos Brinkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik mis Karina, die begrijpt dat.
Waar is onze Karinaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
addy van den krommenacker gespotquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Of Schaarsquote:
Daarom ok ik je geblaat ook gewoon wegquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik dol een beetje met hem.
Een echt grote persoonlijkheid kan daar tegen.
Ik weet het vriendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom ok ik je geblaat ook gewoon weg
Waaruit blijkt dat in de serie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maagd, geneukt, vaker geneukt, kapot geneukt.
Zo makkelijk kom je er niet van af, wij willen een uitgebreid verslag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo jongens ik wil jullie even zeggen dat ik weer op de bank voor de buis zit.
Welk van de 4 past bij jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, het is een grap van joezi. Ik negeer de meeste van zijn posts.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat in de serie?
Alleen als Karina hier is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af, wij willen een uitgebreid verslag.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef luckass het volgende:
Ik at vanmiddag pizza en toen verbrandde ik mijn tong
Ik hoop dat Onlogisch ons nadere toelichting kan geven aangezien het hem deed laten lachen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, het is een grap van joezi. Ik negeer de meeste van zijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |