Opgezocht: close, but no cigar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:55 schreef plagvreugd het volgende:
OT: Noemde die zich niet gewoon The Scatman?
Yepquote:
En hopquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Yep
Stand AKQ # 3255:
2 Mark
1 plagvreugd
1 slaveloos
Fruitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:18 schreef plagvreugd het volgende:
Wat zijn Conference en Gieser Wildeman voor voedsel?
Ik vind fruit niet specifiek genoeg.quote:
Appels ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:18 schreef plagvreugd het volgende:
Wat zijn Conference en Gieser Wildeman voor voedsel?
Stand AKQ # 3255:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak ern puntje voor de piepers
Stand AKQ # 3255:
2 Mark
1 plagvreugd
3 slaveloos
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Lekker makkelijk gaat t tegenwoordig als je twee keer een punt krijgt voor hetzelfde antwoordquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stand AKQ # 3255:
2 Mark
1 plagvreugd
2 slaveloos
yepquote:
En hopquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:08 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
yep
Stand AKQ # 3255:
2 Mark
1 plagvreugd
2 slaveloos
1 BeamofLight
Ja dat heb ik ook.quote:
MM +1 puntquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, doe eens een punt uitdelen dan...
Je kan wel teksten van websites kopiëren en plakken, maar niet de voorgaande punten in dit topic en die aanvullen?quote:
Stand AKQ # 3255:quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan wel teksten van websites kopiëren en plakken, maar niet de voorgaande punten in dit topic en die aanvullen?
Welke naam?quote:De naam schijnt te zijn ontstaan als schuilnaam voor de drank, die de vissers gebruikten om aan hun vrouwen te verzwijgen dat het om sterke drank ging.
Een kruidenbitter...quote:
das goed hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:04 schreef plagvreugd het volgende:
schelvispekel heb ik nog nooit van gehoord. Gert en Hermien dan weer wel.
Ik heb 7 jaar in een kroeg gewerkt, dus ik kende het welquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:04 schreef plagvreugd het volgende:
schelvispekel heb ik nog nooit van gehoord. Gert en Hermien dan weer wel.
gokje op Clint Eastwoodquote:Op zondag 13 maart 2016 11:50 schreef tong80 het volgende:
Wie regisseerde en acteerde in de film Reds ?
Andere politieke richting.quote:
Nee. Maar speelde wel samen met de halfzus in een geweldige film.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:43 schreef slaveloos het volgende:
Ik weet niets van een beroemde halfzus van hem, maar gokje op Jack Nicholson!
1e drie zijn goedquote:Op zondag 13 maart 2016 14:32 schreef slaveloos het volgende:
Chuck Berry, lil Richard, Fats Domino, Bill Haley, Chubby Checker
Buddy Holly, BB King ?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1e drie zijn goed
En de 4e ook qua initialen....
Puntje dus, of niet?quote:
Zo dan.quote:
Die Rolling Stones mond? Geen idee wie dat ontwierp.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef slaveloos het volgende:
Wie maakte van een urinoir een omstreden kunstwerk?
Taylor Swiftquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:19 schreef slaveloos het volgende:
Weet bijna zeker dat t goes is dus:
Wie had een hit met blank space?
Duchamp ?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef slaveloos het volgende:
Wie maakte van een urinoir een omstreden kunstwerk?
Nee, die klodderde maar wat aan.quote:
als je De Tong niet kwoot gebeurt er weinig. En als je t zeker weet kun je gerust verder gaan.quote:
Ook niet Imca marina.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:06 schreef Mark het volgende:
Ik herinnerde me vaag de volledige quote en daarmee heb ik de gezochte achterhaald. Het is niet Herman Brood
Leg deze zin eens uit. Het is trouwens tong80 en Tong.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:01 schreef pipster het volgende:
Ik heb geen flauw idee of het goed is, ik gok erop dat tong in zijn eigen straatje vraagt.
Hoe was de volledige quote ?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:06 schreef Mark het volgende:
Ik herinnerde me vaag de volledige quote en daarmee heb ik de gezochte achterhaald. Het is niet Herman Brood
1 Als ik tong typ weet iedereen inclusief jij zelve wie er bedoelt wordt, en 80 typen is erg veel werk evenals hoofdlettergebruik, zeker op maandag ochtend. Maar ik zal proberen uwe hoogheid niet meer te schofferen.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg deze zin eens uit. Het is trouwens tong80 en Tong.
Niet zo piekéren.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:33 schreef pipster het volgende:
[..]
1 Als ik tong typ weet iedereen inclusief jij zelve wie er bedoelt wordt, en 80 typen is erg veel werk evenals hoofdlettergebruik, zeker op maandag ochtend. Maar ik zal proberen uwe hoogheid niet meer te schofferen.
2 Jij stelt een vraag waarvan ik het antwoord niet weet, dus doe ik een gok. Als ik een gok moet doen in het tong80 geval, dan denk ik dat jij vragen stelt over iets wat in je straatje ligt, dus is Herman Brood een logische gok.
3
Grrrrrrquote:Op maandag 14 maart 2016 10:42 schreef pipster het volgende:
[..]
Van mij ook niet hoor, was een gebbetje [ afbeelding ]
'Rembrandt? Wie is dat? Ik hou helemaal niet van sport.quote:
Zelfs dat lukt me nietquote:Op maandag 14 maart 2016 10:06 schreef Mark het volgende:
quote:Deis een 930 meter lange straat in Hamburg, maar de naam wordt ook gebruikt voor het hele prostitutiegebied van Hamburg. Behalve beperkte tippelprostitutie, is er een steeg met raamprostitutie en bevinden zich enige eroscentra aan de straat. Naast prostitutie is de
ook bekend om zijn vele clubs, cafés en andere uitgangsgelegenheden.
geografisch niet bijna, op een andere manier welquote:Op maandag 14 maart 2016 12:10 schreef plagvreugd het volgende:
ja dat vermoedde ik al
ik ga gewoon vrolijk door met gokken voor de tweede, al is dat wsl weinig succesvol.
Bremen.
Ja, DerLudolf is nog Duitser dan een lederhosenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:57 schreef BeamofLight het volgende:
je had kunnen weten dat we in Duitsland bleven...
Haha, ach, je kunt niet zeggen dat het niet in het nieuws in geweestquote:Op maandag 14 maart 2016 12:57 schreef BeamofLight het volgende:
je had kunnen weten dat we in Duitsland bleven...
0,5x goedquote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef BeamofLight het volgende:
pff
nordrhein Westfalen
saksen
sleeswijk holstein
3x gok
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, DerLudolf is nog Duitser dan een lederhosen
Gecheckt en hoppa.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ipv riessling.... rheinland pfalz?
Antwerpen en Mönchengladbachquote:Op maandag 14 maart 2016 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
Tussen welke 2 steden loopt de Ijzeren Rijn?
-/- 1quote:
geen nieuwe vraag gesteld na Dresden, tenminste niet op tijd.quote:
Is voor het b eerst dat die regel wordt nageleefd.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen nieuwe vraag gesteld na Dresden, tenminste niet op tijd.
Maar wat mij betreft krijg je je punt hoor.
in ieder geval nieuwe vraag eerst
Dat was snelquote:
Omdat er opeens een motor in haar fiets zatquote:Op maandag 14 maart 2016 16:03 schreef Mark het volgende:
Waarmee werd Femke Van den Driessche tegen haar zin in bekend?
4 Markquote:Op maandag 14 maart 2016 16:40 schreef plagvreugd het volgende:
Ik roep groningen omdat er Der AA kerk bij het plaatje staat en in AA-kerkhof ken van Monopoly.
Je ziet het al als je per ongeluk met je muis eroverheen gaat. Je kunt plaatjes beter bij tinypic oid uploadenquote:Op maandag 14 maart 2016 16:45 schreef derLudolf het volgende:
Officieel mag je niet naar bestandsnaam kijken toch?
Ja dat. Zat te twijfelen om dan maar gewoon geen antwoord te geven, maar dan zou het niet zo opschieten.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:48 schreef Mark het volgende:
Je ziet het al als je per ongeluk met je muis eroverheen gaat. Je kunt plaatjes beter bij tinypic oid uploaden
Te laatquote:Op maandag 14 maart 2016 16:58 schreef Mark het volgende:
Jack Ruby voor de moord op Lee Harvey Oswald?
Dwayne "The Rock" Johnson?quote:Op maandag 14 maart 2016 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
was een sporter tot hij de overstap naar Hollywood maakte. Zijn eerste rol was de titelrol in Hercules in New York.
Wie is?
Arnold Schwarzenegger?quote:Op maandag 14 maart 2016 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
was een sporter tot hij de overstap naar Hollywood maakte. Zijn eerste rol was de titelrol in Hercules in New York.
Wie is?
Ik hoop het niet, want ik kwam hier alleen door jouw linkje in CULquote:
Dat was ook een optie van me maar ik vind bodybuilden geen sport dus zei ik dat niet.quote:
Hoppaquote:
Nou ja zeg! Natuurlijk is dat een sportquote:Op maandag 14 maart 2016 17:21 schreef plagvreugd het volgende:
Dat was ook een optie van me maar ik vind bodybuilden geen sport dus zei ik dat niet.
Gewichtheffen wel?quote:Op maandag 14 maart 2016 17:21 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Dat was ook een optie van me maar ik vind bodybuilden geen sport dus zei ik dat niet.
ik roep Hanquote:Op maandag 14 maart 2016 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Puyi was de laatste keizer van China en de 12e en laatste heerser van welke dynastie?
Helaas niet de juiste dynastie.quote:
Ik had op mijn eerste ingeving af moeten gaan, maar dat leek me te voor de hand liggenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 17:55 schreef plagvreugd het volgende:
Ik roep nog de Qing-dynastie, omdat ik bedenk dat dat er ook eentje is. Geloof ik.
De vreselijke gerritsen. Titel heb ik verdrongen.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:25 schreef plagvreugd het volgende:
Wie schreef dit jaar het boekenweekgeschenk en hoe heet het?
quote:Devan een stof is de staat waarin een stof zich bevindt. Men gaat daarbij meestal uit van een chemische zuivere stof. Het begrip
is nauw verwant aan het (bredere) begrip fase. De tot nu toe bekende
zijn:
gas (g)
vloeistof (l)
vaste stof (s)
glas
plasma (p)
vloeibaar kristal (LC)
Bose-Einsteincondensaat (BEC)
tripelpunt
quark-gluonplasma (QGP)
Ik zat ernaastquote:
Handig op quote klikken als je iets wil wijzigen.... popmpompomquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:47 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze binnen(op cd dan)kant, dan kon je het mannetje laten bewegen...
Ik ook niet zo, nooit echt mijn ding geworden Tool.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:50 schreef Berkery het volgende:
Die heb ik volgens mij ook, alleen niet veel gedraaid
Flespompoen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:04 schreef Mark het volgende:
Vriend van me had dat ook, maar die is laatst toch wel bijgedraaid.
Vanochtend bij de kassa van de supermarkt gezien, wat is het?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik bij de vorige niet goed had geantwoord/niet snel genoeg wasquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:05 schreef Mark het volgende:
Jazeker!
Stand 3255
6 Mark
4 plagvreugd
3 slaveloos
4 BeamofLight
1 MadMaster
1 All-out
1 tong80
1 Berkery
3 pipster
4 derLudolf
1 JimmyDean
1 Isabeau
Nu wel een vraag stellen, he?
Nee. Je hebt ook een Utrechtse variant van deze rivier.quote:
Vechtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee. Je hebt ook een Utrechtse variant van deze rivier.
Deze heet dus de Overijsselse
Jup!quote:
nee ligt ook niet in duitslandquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit van die steden/clubs gehoord
vul effe in, dan zie ik het beterquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:58 schreef All-out het volgende:
Ik denk dat het namen van de stadions zijn en dan zoek je dus de steden?
Ik roep Madrid, Valencia en Bilbao(?)
geen idee, ik gok op grote steden in Spanjequote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vul effe in, dan zie ik het beter
En voetbal, ik weet alleen dat Bremen in het Weser stadion speelt en Bayer Leverkusen in de BayArena ofzo.quote:
2/3quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef pipster het volgende:
Mestalla = Valencia
Vicente Calderon = Madrid (atletico)
Riazor = Sevilla?
6 Markquote:
quote:
quote:
quote:is oorspronkelijk een Provençaals gerecht, typisch voor de stad Marseille. Het bestaat uit verschillende soorten gekookte vis en de oorsprong ervan gaat mogelijk zelfs terug tot in de Griekse Oudheid.
jquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Waar staat tja-no-joe of cha-no-yu voor?
De Japanse theeceremonie is beroemd.quote:
yepquote:
Fratillisquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef Mark het volgende:
Zijn naam wordt ook misbruikt in Little Brittain
Wie zongen Chelsea Dagger?
quote:Wees soepel met spellingsfouten. Door het soms hoge tempo worden letters nog wel eens vergeten of omgedraaid. Ook bij (buitenlandse) namen mag je niet verwachten dat ze foutloos gespeld worden.
Alledrie goed en lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |