Als zij 15 uur per week buiten de studie om bezig zijn, zijn ze dus 16 uur per week bezig. Poe poe.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus als ik 15 uur per week bezig ben om 1 borrel per maand te organiseren ben ik al excellent?
Jezus, wat een dozen zeg.
Kun je dit op een logische manier verklaren?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Godver. Ik wilde iets beledigends in de TT over hbo-scholieren.
Je zou dat maar doen als je LSD op hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef Tchock het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/11/dyslexie
Wow.
Klinkt als de gemiddelde alfastudie ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als zij 15 uur per week buiten de studie om bezig zijn, zijn ze dus 16 uur per week bezig. Poe poe.
Kostte me echt geen enkele moeite die tekst. Al heb ik dan wel iets meer ervaring met de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef Tchock het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/11/dyslexie
Wow.
Ja, dus? MSc op WO of master-bachelor maakt dan niet veel uit. In de technische beroepen zoekt men over het algemeen toch naar specifieke richtingen. Dus komt dat vanzelf bovendrijven, zo'n label zegt dan niet zo heel veel. Althans, het maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt me ongeacht iemands daadwerkelijke prestatieniveau wel nuttig te weten wat voor opleiding iemand heeft gedaan.Zeker omdat daar soms beroepseisen voor zijn en zulks.
Heb je wel op aan gedrukt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kostte me echt geen enkele moeite die tekst. Al heb ik dan wel iets meer ervaring met de Nederlandse taal.
WO is master-bachelor?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dus? MSc op WO of master-bachelor maakt dan niet veel uit. In de technische beroepen zoekt men over het algemeen toch naar specifieke richtingen. Dus komt dat vanzelf bovendrijven, zo'n label zegt dan niet zo heel veel. Althans, het maakt geen verschil.
Oud volk ook. 25 en tussen de 17-jarigen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag je je af: wie zijn dit? Nou de dames zijn excellente studenten en die kerel heeft wat met excellente studenten. Wat moet je doen om excellente student te zijn? Nou, naar school gaan aan de HvA en een extra activiteit doen zoals een commissie.
Het hbo strikes once again.
Jazeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kun je dit op een logische manier verklaren?
En het risico lopen door de mand te vallen? Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moet iemand eerst dat "niveau" maar eens bewijzen bij een bedrijf ipv alleen maar louter op het papiertje af te gaan.
Zeg dan gewoon hbo en wo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Tem het volgende:
[..]
We hadden het over de titel MSc die je op verschillende niveaus kan verkrijgen.
Oneens. Maar goed, jij hebt natuurlijk niet de levenservaring van een TU-student.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dus? MSc op WO of master-bachelor maakt dan niet veel uit. In de technische beroepen zoekt men over het algemeen toch naar specifieke richtingen. Dus komt dat vanzelf bovendrijven, zo'n label zegt dan niet zo heel veel. Althans, het maakt geen verschil.
Nee, ik ben het pertinent met je oneens. Het zorgt voor vertroebeling van de betekenis van de titels en het vervagen van de grens tussen hbo en wo. En dan mag jij het in de praktijk irrelevant vinden, maar het zijn echt totaal verschillende onderwijstypes en -niveaus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Tem het volgende:
[..]
TU über alles.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneens. Maar goed, jij hebt natuurlijk niet de levenservaring van een TU-student.
Volgens mij kosten alfastudies nog wel meer tijd dan de gemiddelde gammastudie. Als je sinologie ofzo studeert in Leiden lijkt me nog best wel serieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde alfastudie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |